Avio-kompanije udovoljavaju putnicima

M. N. S.

27. 12. 2013. u 16:40

Usluge sve bogatije ne bi li se udovoljilo gostima, putnika kao u prvoklasnom restoranu, uz stjuardese, služi i kuvar

SVE žešća konkurencija među avio-kompanijama ide naruku putnicima. Usluge koje se nude sve su bogatije ne bi li se udovoljilo gostima. Tako u avionu putnik može da se oseća kao u prvoklasnom restoranu, gde će ga, uz stjuardese, poslužiti i kuvar. Svoju šansu u tome videla je i turska kompanija „DO&CO“, čiji obroci svakodnevno putuju na sve kontinente. Njihovih 6.000 zaposlenih širom sveta, od kojih u Istanbulu radi 3.000, pripremi čak 35 miliona obroka godišnje.

- Iz 20 naših kuhinja pripremamo hranu za 60 avio-kompanija - kažu u „DO&CO“. - Uz „Turkiš erlajnz“, naši obroci služe se i u kompanijama „Britiš erlajns“, „Emirats“, „Etihad“, „Er Frans“, „Australijan erlajns“... Spremamo hranu kao za svoje porodice - zdravu, od svežih namirnica. Njihov kvalitet nam je najvažniji. Glasovima miliona putnika mnogobrojnih avio-kompanija u kojima se služi hrana iz „DO&CO“, ova kuća je ponela titulu najbolje ketering kompanije biznis klase. Takođe, milioni putnika širom sveta odlučili su da „Turkiš erlajnz“, u čijim avionima se služi hrana iz „DO&CO“ bude proglašena kompanijom sa najboljim keteringom u biznis klasi. To je nagrada za meni na kojem bi im zavideli i najprestižniji restorani sveta.

Tako se putnicima iz Beograda za Istanbul, u biznis klasi kompanije „Turkiš erlajnz“, među kojima je bio i reporter „Novosti“, za predjelo nudi tartar biftek od lososa sa salatom, uz musaku od patlidžana. U „DO&CO“ kažu da za svaku kompaniju prave različite menije.


SPECIJALITETI UZ PRATNjU

SVAKO pripremanje obroka prati se preko mnogobrojnih kompjutera na istanbulskom aerodromu „Ataturk“. Sve, od ulaska namirnica, pa do čišćenja i pripremanja hrane, nadziru zaposleni u „DO&CO“ preko računara.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije