U 2014. direktno do Njujorka

V. N.

24. 12. 2013. u 19:34

Direktni letovi između Srbije i SAD mogli bi da budu uspostavljeni u prvoj polovini godine. Da bi Srbija dobila "kategoriju 1" neophodna je pozitivna ocena američke FAA

DIREKTNI letovi između Srbije i Sjedinjenih Američkih Država mogli bi da budu uspostavljeni u prvoj polovini naredne godine. Naravno, da bi Srbija dobila "kategoriju 1" neophodna je pozitivna ocena američke Federalne vazduhoplovne administracije (FAA), čiji tim dolazi u kontrolu u martu. Prema rečima Milana Živanovića, v. d. direktora Direktorata civilnog vazduhoplovstva, američka FAA u februaru ove godine potvrdila je visok stepen u primeni standarda vazduhoplovne bezbednosti u Srbiji:

- FAA ima strože kriterijume u odnosu na evropske, ali uveren sam da će nakon inspekcije u martu, Srbiji zvanično biti potvrđena "FAA kategorija 1".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (13)

Predrag

25.12.2013. 09:02

A čime će da lete do Amerike? Koji avion Air Serbia-e može da dohvati bez sletanja do američkog kontinenta? Jedino ako Etihad počne na nekoj liniji da sleće u Beograd i da skuplja putnike... Ovu priču pričaju već desetak godina...Mada, u članku se nigde i ne pominje naša nacionalna kompanija...

Srbistanac

25.12.2013. 20:41

@Predrag - Erbasi su nabavljeni u Meksiku, farbani u SAD, i preko Dablina doleteli u Beograd. Znaci da imaju dolet.

Milance

25.12.2013. 22:34

@Predrag - Sletali su u Shannon-u a ne u Dublinu. I dan danas masa aviona slece u Shannon-u na dopunjavnje do amerike. Cak aer lingus kupi putnije u Dublinu i Shannonu a putnicka kontrola se obavljau Shannonu (zapadna Irska). Inace 320 ima dozvolu preleta preko atlantika i mislim da lete izmedju Pariza i NewYorka

Vlada Minhen

02.01.2014. 19:07

@Predrag - Da Srbistanac, imas pravo. Samo ne zaboravi da su bili prazni pa su mogli da uzmu dovoljno goriva za let preko bare. Sa 50 putnika ( 5t goriva manje ) nisam siguran da ce uspeti, a i mislim da A319 nema dozvolu za takav let.Inace nije problem. Ako AIR SERBIA dobije dozvolu, ETIHAD moze da obezbedi jedan B767 ili A330 za nekoliko dana ( samo da se ofarba )

Амаркорд - сећам се

25.12.2013. 14:46

Ако се добро сећам, ја сам седамдесетих година ишао неколико пута у Чикаго са ЈАТ-ом, једном смо слетели у Ирској, а остали летови су били без слетања. Сад видим колико смо напредовали, захваљујући демократији.

dok

25.12.2013. 20:25

@Амаркорд - сећам се - Takodje sam leteo 1973. za NY sa sletanjem u Irskoj!

Nikola

26.12.2013. 01:46

@Амаркорд - сећам се - Kakva slucajnost, i ja sam bio na tom letu. Drugi red, desno, eh.

Mika

26.12.2013. 08:31

Kakvo crno sletanje u Irskoj i zasto??? Danasnji avioni i te kako mogu da lete od juzne Evrope do Amerike sa dovoljnom kolicinom goriva bez da moraju da slecu bilo gde! To su price za malu decu. Sve evropske avio-kompanije (ukljucujuci i one sa juga) lete- direkt.

Predrag

26.12.2013. 15:05

Sedamdesetih je JAT leteo Boingom 707, koji nije mogao da dobaci do Amerike. Od osamdesetih, JAT leti avionima DC-10 (za NY, Čikago, Toronto, Los Anđeles), sve do prvih sankcija. Air Serbia za sada nema avione kojima bi mogao da se dobaci do Njujorka (sletanje u Irskoj ne igra, jer Erbasi koje sada ima nisu predviđeni za prekookeanske letove i nemaju opremu). Ako Air Serbia ikad bude leteo za Ameriku (što je veliko pitanje, pošto se to ne isplati), to će biti tek kad dobiju avione za to.

Mirko

26.12.2013. 17:35

Odlicna vest,dosta olaksava putovanje.Nadam se direktnom letu vec sledece godine,jos ako bi sletao u Cikago?