Žalbe parkiraju tender u Ćupriji

Z. RAŠIĆ

28. 05. 2019. u 13:40

Odloženo i četvrto otvaranje ponuda za organizovanje lokalnog prevoza u srcu Resave. Predstavnik vranjskog "Kavima" tvrdi da ih sabotira konkurencija

Жалбе паркирају тендер у Ћуприји

"Kavim" je svojevremeno bio i zakupac lokalne Autobuske stanice Foto Z. Rašić

IAKO je javna nabavka za poveravanje gradskog i prigradskog prevoza na teritoriji Ćuprije, kroz koncesiju, raspisana još u julu prošle godine, nema nade da će taj postupak biti uskoro okončan.

Otvaranje ponuda koje je bilo zakazano za 27. maj je propalo četvrti put, odnosno odloženo je zbog novog prigovora koji je, ovoga puta, uložila samostalna prevoznička radnja "Milen trans" iz Virina.


- Tender je zakočen dok Republička komisija za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki ne odluči o žalbi. Prvi put se žalio "Moto boem" iz Negotina, zatim paraćinski "Eurolajn", pa auto-prevoznik "Ilić", a zapravo nijedna od tih firmi ne želi da vozi, već im je cilj da nas isteraju iz Ćuprije - ogorčen je ovlašćeni predstavnik prevoznika "Kavim jedinstvo" iz Vranja Miroslav Pešić.

A, firma iz grada pod Pržarom je veoma zainteresovana da dobije koncesiju za obavljanje lokalnog prevoza u srcu Resave, što inače čini od marta prošle godine. Sada su i oni "na leru", jer takođe čekaju okončanje pomenutog postupka...


Ćuprija je, inače, dugo bila bez lokalnog prevoza, što je za ljude sa seoskog područja bio ogroman problem - sve dok se Vranjanci sa lokalnom samoupravom prošlog proleća nisu dogovorili da voze i dok čekaju koncesiju. I, linije do sela sada funkcionišu besprekorno, a prevoz đaka se obavlja po ugovorima sa osnovnim školama. Međutim, zbog ovakve situacije i nedopustivog odugovlačenja, Pešić kaže da ozbiljno razmišlja o tome da rukovodstvu "Kavima" predloži da već od 1. juna obustavi prevoz na svim opštinskim linijama.


GUBICI

ZASTOJ u odlučivanju o dodeli koncesije i te kako remeti planove firme "Kavim" iz koje poručuju da im je lokalni prevoz koji obavljaju na ovakav način, gotovo volonterski, finansijski neisplativ. Pešić objašnjava da istim autobusima ne mogu da voze i putnike i đake, a koncesija bi to rešila na obostrano zadovoljstvo.

Trenutno su, kaže, mesečno na gubitku više od pola miliona dinara...

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije