Novi Sad: Ukusi iz domaće kuhinje

S. B.

26. 07. 2018. u 13:54

Dobar zalogaj značajan je element turističkog biznisa i zaštitni znak ponude grada na Dunavu

Нови Сад: Укуси из домаће кухиње

Foto S. Bajić

HRANA u turizmu nije samo egzistencijalna potreba savremenog turiste, već mnogo više od toga, s obzirom na činjenicu da se upravo preko dobrog zalogaja upoznaje i kultura jednog naroda.

To potvrđuje dr Dragan Tešanović, profesor Katedre za gastronomiju, Departmana za geografiju, turizam i hotelijerstvo Prirodno-matematičkog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu, i naglašava da svaki turista, od svote namenjene putovanju, trećinu izdvaja za hranu i piće, pa su ekonomski efekti gastronomije važan elemenat turističkog biznisa.

- To su izračunali stručnjaci - kaže Tešanović. - Savremenom turisti najupečatljiviji su gostoprimstvo, ukusi i mirisi hrane i pića, koje nosi sa sobom i podsećaju ga na posećeni grad. To su imali na umu i čelnici Novog Sada, kada su pri definisanju sadržaja značajnih za kandidaturu grada za Evropsku prestonicu kulture 2021. godine, uvrstili u aplikaciju i dve projektne ideje naše katedre: "Gastronomski identitet u ugostiteljskim objektima Novog Sada" i "Lokalna autentična, ulična hrana i vino".



ANKETE

VIŠE anketa je potvrdilo da stranci tokom boravka u Novom Sadu hranu i gostoprimstvo stavljaju na najviše mesto.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije