Čitač naduvao račune za struju?

V. ILIĆ

23. 02. 2017. u 18:15

Potrošači opsedaju šaltere za reklamaciju u Elektrodistribuciji u Čačku. Jednog meseca stigne da se plati 400, drugog 8.000 dinara, žale se Čačani

Читач надувао рачуне за струју?

Da li je krivac agencija za popisivanje struje

ŠALTERI za reklamaciju u čačanskoj Elektrodistribuciji ovih dana prepuni su nezadovoljnih potrošača, koji se žale na ogromne račune za struju, posebno za poslednja dva meseca, ali i na još dosta nelogičnosti, zbog kojih sumnjaju da su oštećeni. Najveći problem, ističu Čačani, su popisivači, koji struju popisuju "kako im i kada im god padne na pamet".

Jedna od gnevnih potrošača je Ljiljana Orašanin iz Zablaća, koja ističe da joj već duže vreme na kućnu adresu stižu računi ispisani proizvoljno, odnosno, bez očitavanja strujomera.

- Jedan mesec mi stigne da platim 400, drugi da platim 8.000 dinara, jer sam ušla u višu zonu, kada je struja drastično skuplja. Zato moram uvek da dolazim i da reklamiram račun. Problem je što nam struju ne popisuju. Zvala sam uporno na brojeve telefona, neće da se jave. To nije slučaj samo sa mnom, već i sa mojim komšijama - rekla nam je Ljiljana. - Ovo je krajnji bezobrazluk.

Slobodan Simović iz Konjevića kaže da su nevolje počele odmah posle poplava 2014. godine, kada su strujomeri iz kuća izmešteni na ulične bandere.

Sada niko ne zna da popisuje te strujomere. Prvo sam dva meseca imao potrošnju "nula". To je nemoguće. Reagovao sam i tada, a i sada kada mi je stiglo da sam potrošio skoro 150 kilovata više u odnosu na prethodni mesec, što je nemoguće, jer isto koristim struju, a grejem se na drva - kazao nam je Slobodan.

RAZGOVOR SA SEKRETARICOM PRILIKOM razgovora sa potrošačima u zgradi ED, sekretarica jednog od direktora nadležnog za reklamacije, našem novinaru se obratila rečima: "Otkud vam dozvola da ovde pričate sa ljudima? Mogu da pozovem obezbeđenje da vas izbaci iz zgrade"...

Čačani se žale da popisivači ne obilaze domaćinstva prvog u mesecu, već kada stignu, pa čak i do desetog. Ima slučajeva u naselju Spomen-park, gde su potrošači dobijali po dva obračuna za isti mesec. Ljudi su u čudu, jer ne znaju koji račun treba da plate, posebno što se u jednom navodi da je strujomer očitan, a na drugom da je neočitan.

U čačanskoj Elektrodistribuciji nisu bili raspoloženi za razgovor sa novinarima, navodeći da za to nemaju dozvolu. Nezvanično smo saznali da su problemi nastali prilikom angažovanja agencija za popisivanje struje, koji nisu odradili valjano i do kraja posao, pa su naknadno morali radnici ED da idu i odrade posao do kraja.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (7)

Zoki

23.02.2017. 18:32

Toliko dokonih radnika u EPSu a oni placaju agenciji da cita brojila.Citaci agencije nemaju nikakvu odgovornost moigu da pisu otprilike.

Penzos

23.02.2017. 19:15

Treba platiti preskupu predizbornu kampanju a opljackane penzije vise nisu dovoljne.

Elektricar

23.02.2017. 19:22

@ Citac naduvao racune za struju !!! Auuuuuuu,boga ti poljubim al,"kvaran neki citac" !!! Neznam kako nije "ocitao manje nego svugde naduvao"!!! Ma svakimdanom,u zemlji Srbiji - raste " boljitak"!!!!!!

Srbin dijaspora

23.02.2017. 23:25

@Elektricar - Sad se zivi mnogo bolje od kad je predsednik vlade G-din Vucic, obecao je i eto vidite i sami da sada uzivate !!

Srbin kojeg interesuje

24.02.2017. 16:39

@Elektricar - Primitivni komentar mesa navode kao i onaj kojeg komentarises. Ako onaj koji ocitava merace struje ne ide kod svih nego napamet ocitava treba da mu daju otkaz i to sto pre ali nevidim kakve veze ima premijer ili bilo ko u vladi? Da li to pise neko ko je u opoziciji? Onda mi je jasan komentar!

realist

13.06.2017. 20:59

Sad se bolje zivi ali to vazi za oni u Vladu a Naroda ce da muzu i dalje,dok vi ne smenite ovu vladu bice vam jos gore ovi su gadniji i od Crnogoraca.

Милош

01.08.2017. 09:17

Да узмемо да потпуно закључамо и забарикадирамо струјомере како би видели да ли ће неко из ЕПС звати да се омогући приступ, онда би били сигурни да неко стварно долази до струјомера да погледа.Слична ситуација се дешава и са рачунима за воду и очитавањем водомера, али пошто су ти рачуни мањи онда се не диже толика галама око тога.Главно питање је како се човек може изборити за своја права против монополисте.