LEDENI JANUAR: Računi kao da je žega
21. 01. 2017. u 14:29
Ledeni januar opteretio komunalno preduzeće velikom potrošnjom vode. Ostavljaju česme da curε da cevi ne bi popucale

VRBAS - Potrošnja vode u Vrbasu ovog meseca povećana je do nivoa koji se beleži tokom leta. U RJ “Vodovod i kanalizacija” objašnjavaju da se to dogodilo zato što potrošači ostavljaju otvorene slavine kako bi sačuvali vodovodne instalacije od smrzavanja. Domaćinstva su upozorena da će to prouzrokovati i veće račune za vodu, kao i u onim stambenim objektima gde su zbog neadekvatnog zbrinjavanja popucale cevi i brojila.
Rasipanje vode je opteretilo vodovodni sistem, ali u “Vodovodu i kanalizaciji” napominju da neće pribegavati smanjenju pritiska u cevima, niti restrikcijama.
- Neutrošena voda koja odlazi u kanalizaciju primer je neracionalne potrošnje prirodnog resursa. Potrošačima savetujemo da kao zaštitu od smrzavanja drže šahte zatvorenim i suvim. Vodomere i instalacije potrebno je izolovati i utopliti - novinama, krpama, stiroporom ili ćebadima. Takođe, u objektima kolektivnog stanovanja neophodno je voditi računa o prostorijama gde su smešteni centralni vodomeri - poručili su iz “Vodovoda i kanalizacije”.
Vlasnici kuća u kojima niko ne stanuje ili se periodično koriste, opomenuti su da obilaze i nadgledaju vodovodne instalacije i brojila, ili da potpuno zatvore vodu kako bi predupredili moguću štetu usled niskih temperatura.
Tokom ledenih dana mnogi potrošači su se obratili komunalcima zbog zamrznutih vodomera i instalacija. Radnici “Vodovoda i kanalizacije” izlaze na teren i rešavaju probleme, ali uz naplatu troškova. Oni ističu da je, prema Pravilniku o vodosnabdevanju i odvođenju atmosferskih i otpadnih voda, održavanje brojila i unutrašnjih instalacija isključivo u nadležnosti individualnih potrošača ili skupština i saveta stanara.
- Oni čiji su se vodomeri i cevi zaledili imaće problem kada temperature pređu u plus, jer može doći do pucanja. Pravovremena zaštita doprineće izbegavanju troškova zamene oštećenih brojila i cevi, kao i plaćanja povećane potrošnje vode - predočili su u RJ “Vodovod i kanalizacija”.
TELEFON ZA POMOĆ
KOMUNALCI su apelovali na potrošače da toplotno zaštite vodovodne uređaje i merače, a ukoliko ne znaju kako to da učine, pozvani su da okrenu telefon 706-085, putem kojeg će dobiti stručna uputstva i savete.
saramakas
21.01.2017. 19:49
"Oni ističu da je, prema Pravilniku o vodosnabdevanju i odvođenju atmosferskih i otpadnih voda, održavanje brojila i unutrašnjih instalacija isključivo u nadležnosti individualnih potrošača ili skupština i saveta stanara." Ako je tako, sto se, onda, bunite zbog nacina na koji isti ti individualni potrosaci odrzavaju svoje instalacije? Skuplje kosta izlazak majstora na teren i popravka kvara na vodoinstalacijama nego potrosena voda!
Čuroviċu ne laźi šaljete račune građanima kao da svako domaċinstvo ima praonicu autobusa imam baždareni vodomer koji ne očitava niko veċ treċi mesec tražili smo da vidimo u čemu je stvar ali nismo u komunalcu doċi do nikoga da nam objasni dva puta smo bili u opštini obeċali su da vide u čemu je problem ali još čekamo ovi struĉnjaci iz komunalca neznaju kuda voda i prolazi i rade sve ofrlje idu od stana do sta pitaju ima vode nema vode ali njihove lopovluke ċe morati sud da rešava .
Vučiċu šta je sa smenom diretora u J.Preduzeċima šta Čuroviċ traži u JP komunalno u Vrbasu ojadi ovo sirotnje sa njegovim neznanjem otmanje para za komunalije(vodu)što nemože da potroši jedno prduzeċe preduzmite nešto ovaj zulum se nemože trpeti !
Komentari (3)