STUDENTU ODBIJENA REKLAMACIJA: Ni kompjutera, ni novca
17. 01. 2017. u 11:06
Studentu računarskih tehnika iz Crvenke odbijena reklamacija uređaja u garantnom roku. Servis tvrdi da je laptop poliven tečnošću i otvaran

Laptop se pokvario u garantnom roku
CRVENKA - Student računarskih nauka Miljan Rakita iz Crvenke upao je u nevolju sa laptopom, kupljenim za 260.000 dinara, koji se pokvario u garantnom roku, ali je nadležni servis odbio reklamaciju. Miljan je upućen da laptop sa neotklonjenim kvarom preuzme u prodavnici, u kojoj ga je u februaru prošle godine kupio, a krajem decembra predao radi popravke.
Prilikom kupovine u prodavnici “Gigatron” u Beogradu, Miljan je dobio neverovatnu garanciju da će laptop “asus”, ukoliko se pokvari u roku od godinu dana biti popravljen, a pun iznos novca biti vraćen! Prodavac je pritom i garantovao da će kupac još pet godina posle toga imati pravo na besplatnu popravku ako se desi bilo kakav kvar, ali u tom periodu bez vraćanja para. Međutim, servis kojem je prodavnica prosledila laptop, izvestio je Miljana da uređaj “ne podleže uslovima Ugovora o prodaji”!? Miljan je dobio pisano obrazloženje da je reklamacija odbijena jer je laptop poliven, a telefonom mu je saopšteno da je uređaj otvaran. Obe tvrdnje Miljan kategorički pobija.
- Mesec i po dana pre nego što sam ga 29. decembra odneo na reklamaciju, laptop je, kad ga stavim na punjenje, pokazivao i da se puni i da se prazni. To je trajalo četiri- pet puta nedeljno, ali sam to ignorisao. Onda se dogodilo da je napunjenost baterije bila šest odsto, a na punjaču je pala na tri odsto, i laptop se odjednom ugasio. Pozvao sam prodavnicu, gde su mi rekli da donesem laptop - priča Rakita, student Računarskog fakulteta u Beogradu.
Prema njegovim rečima, momak koji je primio laptop u prodavnici “Gigatrona”, slikao je uređaj sa svih strana, “i konstatovao samo sitne, nebitne spoljašnje ogrebotine od upotrebe”.
- Prodavnica je prosledila laptop servisu, odakle mi je 6. januara stigla poruka da je uređaj poliven. Laptop sam jedini ja koristio, i znam da na njega ništa nije prosuto. U telefonskom razgovoru 8. januara tražio sam da mi servis pošalje fotografije sa dokazima da je laptop poliven. Veza se u tom momentu prekinula, a kad sam ponovo nazvao, rečeno mi je da je uređaj i otvaran, i to je sad glavni argument servisa - navodi Rakita.
Snimci sa flekama od tečnosti u laptopu stigli su Miljanu 10. januara, a pismeno obaveštenje da je uređaj otvaran nije dobio.
- Foto “potvrde” da je laptop poliven za mene su jedino dokazi da su u servisu otvarali uređaj. Ja to sigurno nisam uradio, jer zašto bi iko otvarao laptop za koji ima garanciju da će biti popravljen i novčano potpuno nadoknađen. U prodavnici, pokrivenoj kamerama, trebalo je na licu mesta da provere da li je uređaj otvaran i u kakvom je stanju, a ne da mi servis, s kojim nemam nikakve veze jer od njega nisam kupio laptop, oduzima garanciju - ogorčen je Miljan.
Nemanja
17.01.2017. 11:31
Da li ce neko da ucini nesto da gigatron prestane da se ponasa ovako?! Imao sam isto problema sa njihovom garancijom i jedva sam uspeo da resim. Znam samo da im nikad vise necu uci u prodavnicu.
наравоученије:не купуј скуп лаптоп.
@Видоје Добрић - A mozda mu kao studentu racunarskih tehnika treba dobar="skup" laptop....
@Видоје Добрић - Potpuno pogresno...obratiti se ASUS-u,poslati sve papire,ime ovlascenog servisera, zatrazice uredjaj na provjeru da utvrde je li otvaran ili ne.Svaki od njih ako niste znali ima skrivenu zastitu.Serviser ili gubi ili zadrzava pravo zastupnistva a kupac dobija novi uredjaj ili sramotu.Vjerujte to je sva procedura.
@Видоје Добрић - I onda se ispostavi da telefon jeste otvaran, jer su ga oni u servisu prosto otvorili. Aj ti dokazi da su to oni uradili, a ti ne. Isto je i sa ovim momentom da je proliven. Mesec dana stoji u servisu. Stigne kod njih, poliju ga, slikaju i kazu takav je stigao.
Komentari (37)