SPENS donosi profit

N. SUBOTIĆ

22. 08. 2016. u 13:44

Novo rukovodstvo najavljuje bolje korišćenje potencijala Sportsko-poslovnog centra "Vojvodina". Kako ukazuje direktor Milan Jarić godišnja zarada od ovog centra viša od 3,5 miliona evra

СПЕНС доноси профит

Salu "Spens" posetilo oko 250.000 sportista i 800.000 građana

JEDNO od najprofitabilnijih gradskih preduzeća, ukoliko se ostvare planovi novog rukovodstva, mogao bi da postane Sportski i poslovni centar "Vojvodina", popularni "Spens". Ovo preduzeće, kako objašnjava mr Milan Jarić, njegov novi direktor, i dalje ima odličan potencijal koji treba da se pokrene i iskoristi, a to potvrđuje podacima da Novi Sad, godišnje, od "Spensa" prihoduje više od 3,5 miliona evra.

Do ovog iznosa, kako objašnjava Jarić, došao je jednostavnom računicom, u kojoj su zakupnine, ukupan broj posetilaca, ali i njihova prosečna potrošnja pre i posle sportskih i drugih događaja održanih u ovom centru.

- "Spens", mora se naglasiti, ne čine samo beton i staklo, već pre svega ljudi koji u njemu treniraju, ugodno provode vreme i promovišu zdrav način života - ističe Jarić. - Upravo zbog njih, zadatak nas, zaposlenih, jeste da stvorimo uslove da se na "Spensu" svako oseća dobro, ali i da ovaj sportski i poslovni centar, simbol Novog Sada, ponovo bude ono što je nekada bio i što Novosađani dobro pamte.

Zbog toga, kaže Jarić, sa saradnicima je proverio podatke, i došao do toga da je, prošle godine, "Spens" posetilo oko 250.000 aktivnih sportista i rektreativaca i više od 800.000 građana.

- Građani su najviše koristili bazene na Spensu i Sajmištu - objašnjava Jarić. - Pored toga, događaje na "Spensu", računajući utakmice, koncerte i druge sadržaje, pratilo je gotovo 150.000 gledalaca. Kad se sve sabere, ukupan broj poseta Spensu, penje se na više od milion.

Svaki od gostiju, kako kaže Jarić, u proseku je potrošio bar 200 dinara za vodu, sok, ili kafu, pre ili posle događaja, što je na godišnjem nivou više od 200 miliona dinara.

- Uz to, grad je od samo jednog sportskog događaja održanog u "Spensu" - Evropskog košarkaškog prvenstva za veterane prihodovao preko 850.000 evra - ukazuje Jarić. - U Novom Sadu je deset dana boravilo 1.700 takmičara iz 20 zemalja. Pošto se radi o situiranim ljudima, procenjuje se da je svako od njih dnevno trošio bar 50 evra. Računajući i 127 miliona dinara prihoda od ulaznica, "Spens" godišnje gradu donese više od 448 miliona dinara, odnosno, ukupno oko 3,6 miliona evra.

Upravo ovaj potencijal, kako navodi Jarić, obavezuje da se ovom centru vrati "stara slava", odnosno, da uz mesto na kome se okupljaju sportisti, ponovo postane mesto na kom se mogu kupiti najpoznatiji svetski brendovi.

- Želimo da "Spens" postane novosadsko "Ušće" - ističe Jarić. - Već smo u kontaktu sa predstavnicima nekih od renomiranih svetskih brendova, i spremni smo da im ponudimo uslove, kakve oni očekuju...

TRAŽE JOŠ BOLjA REŠENjA

- SA saradnicima, ali i sa stručnjacima van naše kompanije, pripremamo rešenje za mnoge probleme sa kojima se "Spens" susreće - kaže Jarić. - Pre svega, to se odnosi na pitanje energetske efikasnosti, koje je jedno od najozbiljnijih, a takođe i rešenje za snabdevanje bazena vodom, jer je i to jedan od ozbiljnih problema...

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (1)

Novosađanin

22.08.2016. 23:31

Svi pravi novosađani znaju da je Spens simbol naseg grada, sporta i zdravog zivota! Nasa deca zasluzuju da imaju mesto za treninge,plivanje,kosarku,odbojku,...Sva podrska novom rukovodstvu!

goran

23.08.2016. 11:29

Prosao sam kroz SPENS pre pola sata,kuca uzasa vise od 50% lokala je prazno a u ovim sto rade nikog sem prodavaca.A sta je direktor magistrirao?