Porodica iz Sivca tvrdi: Sin nam izgubio govor zbog MMR-a!

Zoran Rajić

13. 10. 2015. u 20:45

Jelena i Ljubinko Mijatov između straha od imunizacije zbog negativnog iskustva, i zakona. Lekari: Svaki lek nosi rizik

Породица из Сивца тврди: Син нам изгубио говор због ММР-а!

Majka Jelena Mijatov / Miloš se posle primljene vakcine povukao u sebe

RODITELjI Jelena i Ljubinko Mijatov iz Sivca ne dopuštaju da njihovo dvoje dece prima bilo kakvu vakcinu, uprkos naređenju sanitarne inspekcije. Kao razlog navode štetne posledice vakcinacije njihovog mlađeg, sada sedmogodišnjeg deteta, koje je obolelo od disfazije, nedovoljno razvijenog govora za njegov uzrast. Iako niko od lekara ne navodi šta je uzrok, roditelji su ubeđeni da je poremećaj nastupio nakon što je njihov sin Miloš, koji je tada imao godinu i po, dobio MMR vakcinu protiv malih boginja, rubeola i zaušaka.

- On je pre toga normalno pričao, recitovao pesmice, imitirao životinje i dedu kako kašlje, a posle vakcinisanja je izgubio govor i kontakt sa svetom. Zaboravio je sve što je znao. Nije nas više gledao u oči, a meni je tek pre dve-tri godine ponovo rekao mama. Vodili smo ga kod lekara, koji su tvrdili da je lenj i da će progovoriti. Majčinski instinkt mi je govorio da nešto ipak ne valja, pa smo ga pre njegovog drugog rođendana odveli na kliniku u Beograd, koja se bavi razvojnim smetnjama kod dece, gde su nam, pre nego što su ispisali dijagnozu, kazali da njegov poremećaj nije urođen, nego stečen. Onda smo počeli da vraćamo film i da se pitamo gde se to prekinulo. On se nije ničega uplašio, a kao porodica imamo normalan život i odnose pune ljubavi - priča Jelena.

Ključno saznanje, koje je potkrepilo sumnju roditelja da je uzrok promene njihovog deteta vakcina, bilo je da ona, kao konzervans, sadrži živu.

- Taj otrovni metal iz vakcine može da se zadrži u mozgu, gde je i centar govora. Vakcina je u tom smislu kao ruski rulet, koji naše dete očigledno nije izbeglo. Istražujući dalje, saznali smo da MMR vakcina može biti uzrok autizma, čiji su simptomi slični kao kod disfazije. Naše dete se čisti od otrova kod doktorke koja se bavi lečenjem homeopatijom. Iako je napunio sedam godina, nije krenuo u školu, jer nije dovoljno socijalizovan i nema potreban fond reči - kaže majka Jelena.

Ona i suprug su takođe odbili da njihova ćerka Marija prošle školske godine, kao učenica šestog razreda, bude vakcinisana protiv hepatitisa B. Pored negativnog iskustva sa cepljenjem mlađeg deteta, kao argument su istakli i da kao pravoslavni hrišćani ne prihvataju vakcinu zato što se u njoj nalaze organska jedinjenja dobijena iz ljudskog fetusa.

- Pozvali smo se na Zakon o pravima pacijenata da možemo slobodno da odlučujemo o svemu što se tiče detetovog života i zdravlja, kao i na Zakon o zdravstvenoj zaštiti, koji nam omogućava izbor medicinskih procedura. Sanitarna inspekcija pokrajinskog sekretarijata odbila je našu žalbu, uz pretnju da ćemo biti kažnjeni sa 20.000 do 50.000 dinara. To nećemo platiti, po cenu da odemo u zatvor. Kakva je to briga države o zdravlju, ako platiš kaznu i miran si. Zar toliko košta dečji život - ogorčena je majka Jelena.

OTPOR ZBOG DEZINFORMACIJA

DR Žarko Ševin, direktor Doma zdravlja u Kuli, koji obuhvata i ambulantu u Sivcu, ističe da je vakcinacija dece obavezna prema Zakonu o zdravstvenoj zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti.

- Za protivnike vakcine ona bi bila prihvatljiva samo kad bi bila potpuno bez rizika, koji se, međutim ne može isključiti kod primene bilo kog leka. Smatram da je otpor prema vakcinaciji uslovljen dezinformacijama u medijima i aferama prethodnih godina u vezi sa svinjskim gripom - kaže dr Ševin.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (72)

Dr Sevin i dezinformisanost

13.10.2015. 21:22

Onda Dr Sevin neka potpisuje da prihvata moralnu, materijalnu i krivicnu odgovornost kod vakcinisanja kad tvrdi suprotno ili ne sme?

Lela

13.10.2015. 21:51

E zato ja nisam dozvolila da je moje dete primi. Kada sam doktorki rekla da cu to uraditi samo ako potpise da se mom detetu nece desiti nesto od negde navedenih nus pojava, samo je odmahnula glavom i dala da potpisem da odbijam vakcinu.

Lilith

14.10.2015. 08:22

@Lela - Kako moze da ugrozi zdravlje deteta kad je dete zdravo? Vi ga vakcinisete jer pretpostavljate da ce mozda nekad doci u kontakt sa tim virusom a onda pocne da se pominje vakcinalni i divlji soj virusa, zatim da vakcina ne stiti sve i ne stiti dugo i td pa vakcinacija gubi smisao. DTP vakcina stiti max 5g, to pise i uputstvu. A sta dalje? Citajte malo :)

razum

14.10.2015. 11:28

@Lela - Ne štite sve, samo 99% onih kojih ih prime, i imunitet većine štiti one koji zbog kompromitovanog imuniteta ne mogu da ih prime. Da, neke ne traju dugo pa se moraju primati u više doza, čudna li čuda. U pravu ste, čitajte malo, pre nego što ugrozite sve oko sebe.

sneza

14.10.2015. 11:35

@Lela - vi ugrozavate zdravlje svog deteda time sto ga vakciniste.kada malo nesto procitate i informisete se znacete da je upravo vakcina ta koja izaziva mnoga toga,samo sto ni jedan dr nesme to da vam kaze!!!!!a vi i dalje vakcinisite vasu decu pa kad bude kasno i vi cete biti protiv!!!!!!

Lilith

14.10.2015. 12:54

@Lela - Protektivni efekat BSZ vakcine je 40-70%. Protektivni efekat DTP vakcine je 7/10 vakcinisanih, tokom 4g opada na 3-7/10, zatim iscezava skroz. Malo ste promasili procente ;) Sve ovo pise na uputstvima vakcina.

Darko M.

13.10.2015. 22:04

Niste jedini .. imam dvoje prijatelja kojima su deca isto tako zanemela .. Stanje se pravda nekim frasom u snu i pretrpljenim stresom sto apsolutno nema nikakve osnove. Ko zna cime nam truju decu, cute i za eksploziju raka u srbiji ...

Деки

14.10.2015. 08:28

@Darko M. - Једном нашем познатом телевизијском и радијском водитељу, су оба детета оболела након примања вакцине, о чему човек и јавно, на радију говори. Дакле, све је потпуно јасно, само је питање морала, ко ће изаћи и рећи народу истину. Или макар престати да форсира зло, ако се већ боји за своју главу.

zdrav razum

13.10.2015. 23:53

@lena - Savetujem svakom da udje u apoteku i da trazi merac za pritisak sa zivom. Reci ce vam da ga necete naci jer se ti aparati sa zivom vise ne koriste. Zasto bi neko stavljao zivu u vakcine ako se ne koristi ni u ove banalnije svrhe?

iskusni tata

14.10.2015. 01:23

@lena - gospodjo vec dve godine zbog slicnih problema prosao sam sve klinike u regionu i pregledao hiljade portala u vezi toga. Kada bih mogao da vam prenesem sva saznanja o mmr vakcini smucio bi vam se zivot. Nemojte lupetati.

мики

14.10.2015. 04:53

@lena - Зато би ставио евроатлантиста живу у вакцину нашој деци што нема ни здрав разум ни добре намере, него је безуман и сатански злонамеран, решен да нас и све друге које подвргава својој обради - затре, мало по мало, да се Власи не досете.

nekad smo verovali Torlaku

14.10.2015. 09:30

@lena - Da zašto? To onda znači da neko to namerno radi. Onda treba zapleniti vakcine i proveriti ih.

razum

14.10.2015. 11:26

@lena - To baš zvuči kao način na koji se ljudi školuju da bi se bavili medicinom...a...čekaj malo, možda ipak gledanje strašnih slika sa neta i čitanje senzacionalističkih naslova ne spada u obuku za doktora ili srodne profesije. Koje tačno saznanje? Da su jedna od najbezbedniji med. sredstava? Da su snizile stepen obolelih za 99%, uz minimalan rizik? Da su ljudi pre njih masovno umirali ili preživljavali uz dugortrajne posledice? U pravu ste, od takvih stvari mi se stvarno smuči. Sreća pa ih više nema

sirotinja

13.10.2015. 22:29

Treba uvesti u krivicni zakonik kazne za bilo kakvo sirenje panike senzacionalistickim naslovima poput ovog, Nekada su NOVOSTI imale reputaciju, ali sa ovim pokazuju da su na nivou tabloida...

Ila

14.10.2015. 11:35

@sirotinja - Bravo za Novosti. Upravo me ovaj članak uverava da su ovo jedine normale novine koje se mogu čitati kod nas.

НЕНАД

13.10.2015. 22:40

ја 15.10.2015 идем код судије за прекршаје зато што сам одбио да вакцинишем децу.санитарни инспектор је поднео захтев за покретање прекшајног поступка.како даље видећу.

RAca Vracar

14.10.2015. 08:32

@НЕНАД - Позови се на верска убеђења , наметање било чега што ремети верска убеђења , је кршење људских права ! Постали смо заморци у рукама Рошилда и других Фелера !

Stop obaveznoj vakcinaciji

14.10.2015. 10:37

@НЕНАД - Nenade i svi ostali koji ste protiv obavezne vakcinacije,pridruzite nam se u FB grupi Stop obaveznoj vakcinaciji u Srbiji i UG "Gradjanska inicijativa za neobaveznu vakcinaciju",Srbija radi podrske, korisnih informacija i iskustava drugih roditelja koji su u istom ili slicnom problemu.

razum

14.10.2015. 11:20

@НЕНАД - Dalje ćete odgovarati za ugrožavanje zdravlja svoje dece i generalne populacije. Mislim da ljudi koji se protive vakcinaciji nisu svesni ozbiljnosti bolesti koje one sprečavaju, upravo jer tih bolesti nije bilo toliko dugo. To nije nedelju dana kašlja, malo čaja, malo obloga, ta-daa, gotovo. Ljudi su ostajalo paralizovani, oštećeni mentalno i fizički, ili naravno - masovno umirali, pre nego što je imunizacija svela stepen obolelih na tako nisku meru da neko može lagodno da odbije preventivu.

Goran

16.10.2015. 00:09

@НЕНАД - MMR vakcina se daje protiv protiv malih boginja, rubeola i zaušaka deci. Ove bolesti su bezopasne za malu decu. Dejstvo vakcine je uvek krace od sedam godina. Ako dete primi ovu vakcinu sa npr. 6 godina, do 13. godine dejstvo će da prodje. Pitanje za @razum: Da li znate kakvo dejstvo mogu da imaju male boginje i zauške na tinejdžere i odrasle ljude???

Dragana

13.10.2015. 22:41

Nema potrebe da se daju deci tolike vakcine jer vise nema epidemija tih bolesti zbog kojih stalno vakcinisu decu.Vakcine se uporno koriste samo zato da bi farmakoindustrija zaradjivala.Kako tu sanitarnu inspekciju nie sramota da kaznjava roditelje kojimaje dete tako stradalo nakon uzimanja vakcine. Naravno da roditelji nece da dozvole da druga njihova deca primaju tu vakcinu jer moze biti da imaju neki gen koji tako reaguje na vakcinu.Ako je brat stradao od vakcine i sestra ne sme da je primi.

prst na celo

13.10.2015. 23:58

@Dragana - Naravno da trenutno nema tih bolesti jer su ljudi vakcinisani, u pojedinim oblastima gde se deca ne vakcinisu ponovo se pojavljuju.

neznanje

14.10.2015. 11:11

@Dragana - Naravno da sve te bolesti i dalje postoje ( boginje, decija paraliza, veliki kasalj, zauske...) i sve to zahvaljujuci upravo vama koji se vakcinisete. Opste je poznato da dete koje primi vakcinu narednih mesec dva moze da prenese sve te bolesti protiv kojih je vakcinisan jer kao sto svi znamo putem vakcina ubrizgavaju nam zive ili polu zive viruse tih istih bolestina. Pre nego sto izjavljujete gluposti edukujte se malo. To sto vas pelcuju ceo zivot ne znaci da tako treba!!!

Subsistans

13.10.2015. 22:42

svaka čast Novostima na hrabrosti da objave ovaj članak. Samo se pozovite na verski razlog za odbijanje vakcine i ne mogu vam ništa, niti vas mogu prekršajno goniti. provereno!!!!

b

14.10.2015. 11:03

@Subsistans - Kad budes gledala svoje dete kome si unistila zivot jer ga nisi vakcinisala, nadji neko opravdanje za njegovo stanje. Kemtrejls, harp, masoni, reptilijanci... izaberi.

Lilianna

14.10.2015. 14:04

@Subsistans - Pa, evo, ja ono koje sam vakcinisala ne mogu da gledam, jer je na Lescu, posle vakcine joj je otkazala jetra, a ovo nevakcinisano gledam zdravo kao dren i slusam kratke recenice sa njegovih 20 meseci

Sofi

13.10.2015. 22:43

Čekaj, ako saznam da je dete izgubilo govor posle MMR vakcine to nije DEzinformacija, nego informacija.

brate mili

14.10.2015. 08:03

@Sofi - Ne možeš da saznaš tako nešto! Da bi tako nešto bila informacija prvo moraš dobro da istražiš ceo slučaj, da naučno, eksperimentalno DOKAŽEŠ da je baš ta vakcina dovela do problema, da potvrdiše sve teze. A ne da jednom odeš na net, nađeš neku Volkov degenerika koji tvrdi bez ijednog dokaza nešto i onda širiš dalje DEZinformacije. Naučno je dokazano da MMR vakcine ne dovode do autizma. Dakle, naučni radovi, na stotine strana, sa astotinu eksperimenata, analiza, istraživanja i svega ostaloga

brte mili

14.10.2015. 12:43

@Sofi - Nikad cula za doticnu Volkov!!! Jedini razlog sto sam uopste pocela da se edukujem na temu vakcna je to sto licno znam neku decu koja su ostecena vakcinama !!! I sama sam obolela od hasimoto sindroma nakon vakcinacije i za to imam dokaz!!! Ajte vi meni dokazite da ako moje dete primi sve vakcine da ce ono nakon toga da ostane savrseno zdravo kao sto je bilo pre vakcinisanja. Evo kad dobijete bebca i nakon par doza vakcina posaljite bebinu kosu na analizu. Kad nadju teske metale sta onda????

Katy Cat

12.11.2016. 21:59

@Sofi - Moja beba je dobila teške metale i ostatke pesticida iz mleka kojim sam je dojila, ne mogu je zaštititi od toga jer je moje telo, kao i Vaše, i svakog drugog čoveka, depo tih materija. I, ništa joj ne fali! Mnogo štetnih materija bebe dobiju putem hrane, vazduha i vode. Vakcine, kao i svaki drugi lek, mogu imati neželjena dejstva, ali nisu pan-otrov. Pročitajte uputstvo za pacijenta iz paracetamol sirupa (snižava temperaturu i smanjuje bolove). Smete li da ga date detetu? Naravno da ćete dati!

Ena

13.10.2015. 23:25

Mali problem u priči: MMR ne sadrži živu! Dokazano je da vakcine ne izazivaju autizam ni nista slično. Japan je iz ove panike ukinuo MMR a stope autizma su i dalje iste. Ako ovako nastavimo vratice nam se gomila iskorenjenih bolesti.

Kavasaki Raspadaki

14.10.2015. 02:21

@Ena - Vidiš, a šta je sa Kanadom tamo je ako želiš, ako ne niko te ne primorava, da je to tako strašno i da su se bolesti pojavile onda bi Kanada svakako uvela pod obavezno. Dakle jasno je da se radi o golom profitu, a mi građani nezaštoćeni od sopstvene države. U Nemačkoj, Francuskoj, Engleskoj nije obavezno da se "Bodete MMR-om", ovde morate jer neko hoće na igli lovu da zgrne, a ne da se brine o zdravlju, njima nije važno vaše zdravlje nego lova a da bi zgrnuli, hoće da "Ubodu"

Lilith

14.10.2015. 07:39

@Ena - Prvo, te bolesti nikada nisu bile iskorenjene. Ako pogledas izvestaje o zaraznim bolestima u Srbiji, videces da se svake godine pojavljuju i to mahom medju vakcinisanima. Drugo, pre mmr vakcine deca prime 3 doze dtp vakcine koja sadrzi aluminium fosfat i timerosal. Mmr dodje kao poslednja kap... Vi ste Ena u strahu ali ne od realnosti vec od onoga sto su Vam drugi rekli a Vi niste proverili da li je uopste istina.

ccc

14.10.2015. 10:05

@Ena - 'Thimerosal je hemijski konzervans koji sadrži određenu količinu žive. Koristi se u nekim vakcina i lekovima kako bi sprečio njihovu bakterijsku kontaminaciju.' Nadjite mi mmr vakcinu koja ne sadrzi ovo pa onda pricajte kako u mmr vakcini nema zive. A to nije jedini "problemcic" obzirom da ziva nije jedini otrov koji se nalazi u mmr vakcini.... Ako su vakcine tako bezbedne sto lekari ne trazi detaljne pretrage deteta pre vakcinacije obzirom da svaki proizvodjac vakcine upravo to nalaze!!!

b

14.10.2015. 11:31

@Ena - Evo ja sad trazim od tebe da mi nadjes ti vakcine MMR koje se daju ovde, a da sadrze timerosal. Ti tvrdis nesto bez dokaza, a optuzujes druge da nemaju dokaze. Izvoli, prezentuj ili cuti.

Lilianna

14.10.2015. 14:12

@Ena - Japan je ukinuo MMR zbog 2000 puta veceg broja losih reakcija sa njegovim uvodjenjem, a autizam je u porastu jer 2 od 3 komponente deca primaju odmah, a trecu za 28 dana, tako da isti koktel dobijaju u kratkom roku, i to posle svih onih doza koje bebe prime u prvoj godini zivota. Kako to da Amerika bez vakcine ima 6 puta manju ucestalost tuberkuloze od nas, a kosila ih je? Kamo nestade tifus, kuga, kolera? Da li znas da je 95% slucajeva decije paralize u SAD od 1980. izazvano vakcinom?

Ružica

01.03.2016. 18:11

@Ena - Tacno, 95% polia su bili vaccine induced i vaccine derivated sojevi...od 1980.. (a pre toga divlji sojevi koje je vakcinacija sprecila)...a detalj koji ste precutali- do kada se to desavalo? Od 1980 do uvodjenja IPV umesto OPV vakcine!...trenutno kod nas OPV vakcine nema,a IPV mozete kupiti...a da li je potrebno vakcinisati se protiv polia? Pa...postoji samo par drzava sveta gde se belezi velik broj obolelih..i da, imamo migrante bas iz tih zemalja...a polio se izlucuje fecesom...pa zakljucite

ccc

13.10.2015. 23:48

Svaka iole razumna osoba samo malo da se edukuje na temu vakcina shvatila bi da ne zeli da vakcinise svoje dete. Moje nevakcinisano dete je zdravo, zdravstveni karton prazan:) broj poseta lekaru 0 ... Priznajem nismo profitabilni ali smo zdravi... Zdravstvo u Srbiji je u svim mogucim poljima pokazalo kako je samo novac bitan a najveci profit donose upravo vakcine! Trazite pre vakcinacije upustvo za upotrebu, procitajte i trazite objasnjenje toliko dugujete svojoj deci!!!!

isak

14.10.2015. 01:13

Dr Sevin dali su ikada sprovedena zvanicna istrazivanja sa vakcinama o izazivanju autizma kod dece.. Ako jesu kada i kako. Nisu. Pa kako onda tako pricate.Sram vas bilo, vodeci svetski strucnjaci koji ne rade u sastavu farma industrije drugacije tvrde.

b

14.10.2015. 11:50

@isak - Zaboga miloga! Sprovedeno je do sada nekoliko desetina istrazivanja, ali ti ih "nisi video"? Nek je tebe sramota, manipulatoru!

Nini

14.10.2015. 21:20

@isak - Koliko od tih "istraživanja" nije naručeno od strane farmako industrije...a takođe i iscenzusano??? :)

srbin

14.10.2015. 01:17

Da bi se istrazile nuspojave vakcina i lekova potreban je ceo ljudski vek.Sada je zakon promenjen i trend u svetu je da se istrazuju 3 do 5 god maksimalno

Genije

14.10.2015. 01:22

Moj decak je isti slucaj. Do vakcine je pricao i bio super a posle vakcine prekid. Progovorio ke ponovo tek pred polazak u skolu. I niko nista ne zna. Izucio sam problematiku i glavna prevara je u tome sto niko nije uradio uporednu statistiku o problemima sa zastojem u govori izmedju vakcinisane i nevakcinisane dece. Svi izbegavaju takvo istrazivanje jer su istrazivanja pre 50 godina vec pokazala vezu. Zato sto industriha hoce decu vakcinisanu ovi slucajevi se zataskavaju

мрсимуд

14.10.2015. 01:27

Ево ја се питам: Мени није јасно зашто инсистирају на вакцини, а ствар је једноставна: Ако је моје дете потенцијални преносник неке болести, онда они који се боје да ће моје дете пренети болест и угрозити њихово дете нека се вакцинишу, а моје дете и ми са њим прихватамо такав ризик. Јер вакцинисани не могу бити угрожени!!!, а ми НЕ(ВАКЦИНИСАНИ) прихватамо ризик. Свака част Вечерњим Новостима на тексту, ударили сте на осиње гнездо. Овако ћемо некада у будућности морати ставити чип испод коже!!!

razum

14.10.2015. 18:55

@мрсимуд - Vakcinisani mogu biti ugroženi, u jako malom procentu, jer naravno da ništa na svetu ne može imati 100% uspešnost. Vakcinacija je potrebna ne samo zbog zaštite ljudi koji se imunizuju, već i zbog onih čiji je imuni sistem previše slab za neke vrste vakcina, tako da ostaju izloženi bolesti. Drago mi je da prihvatate rizik, ali se bojim da ne shvatate ozbiljnost bolesti koje su vakcine iskorenile ili svele na jako malu meru. Vi ćete živeti sa znanjem da ste pomogli nekoj novoj epidemiji.

Zoran

14.10.2015. 07:14

Izgleda da je većini protivnika vakcinacije, koji su inače svi vakcinisani jer je tako moralo da bude, vakcina udarila u glavu i razbila vijuge, pa sada lupaju gluposti i rade na tome da srpska deca opet boluju od strašnih bolesti za koje smo mislili da su iskorenjene. Glupostima nikad kraja.

Lilith

14.10.2015. 07:27

Nije samo mmr u pitanju. Pre mmr vakcine deca primaju 3 doze dtp vakcine koje sadrze aluminijum fosfat i tiomersal. Ova vakcina je ubedljivo najgora sto se tice neuroloskih nus pojava. Zatim prime vakcinu protiv hepatitisa b koja, ako pogledate sva uputstva, ima ubedljivo najgore nus pojave i onda kao slag na tortu dodje mmr. Pre prve godine, dete dobije 14 doza vakcine a do 7. god dobije 23 plus ako roditelji zele jos neke koje nisu obavezne. Potpuno podrzavam ove roditelje. I sami cekamo sud.

razum

14.10.2015. 11:33

@Lilith - Sud je dočekan, vakcine su drastično smanjile stepen obolelih, iskorenile neke bolesti, i učinile da su smrtonosne epidemije priče iz prošlosti. Dalje, nezamislivo male koncentracije aluminijum fosfata i tiomersala, jedinjenja žive koje se više ne primenjuje i razgrađuje do etil-žive, koje se ne bioakumilira. Kuhinjska so, ili kod hemičara natrijum-hlorid. Hlor-otrovan gas, natrijum-užasno reaktivan metal. I? Ne ignorišite osnovnoškolsku hemiju, molim vas.

Katy Cat

12.11.2016. 21:38

@Lilith - @razum Ne očekujte da Vas razumeju ljudi koji su povređeni. Ne mogu ni da zamislim koliko pate roditelji čija su se deca razbolela. Razumem da traže objašnjenje za to i u nedostatku boljeg napadaju vakcine. Moje dete je napunilo godinu dana i uskoro ćemo primiti prvu dozu MMR i potpuno sam sigurna da će sve biti u redu. Plašila bih se za njeno zdravlje kada ne bi primila vakcinu.

Dejan

14.10.2015. 07:43

Srbija je okupirana zemlja, Novi svetski poredak melje, molimi te Bože i Rusijo ustani i sredi stvari na zemlji.Mnogo je zla i nepravde.

b

14.10.2015. 10:52

Upravo tako, Sem nekoliko vakcina protiv sezonskog gripa, nijedna vakcina ne sadrzi jedinjenje zive. Uostalom, nazalost 1971. godine Irak je uvezao nekoliko hiljada tona zita koje je bilo kontaminirano METIL-zivom (koja je toksicna). Oko 7500 trudnih zena je konzumiralo zito sa katastrofalnim posledicama i po sebe i po plod ali nije zabelezen nikakav porast u autizmu. Uzasno je sto delite ovakve, blago receno, gluposti i dizete strah bez potrebe, a ove roditelje nek je sramota.

razum

14.10.2015. 11:13

Očekivao sam ovo od neke žute štampe, ali Novosti, zaboga. Vakcije su jedan od najdelotvornijih i najviše testiranih medicinskih sredstava ikad. Ironija je što je moderna medicina, što podrazumeva i imunizaciju, donela toliki uspeh da živimo u odsustvu epidemija ozbiljnijih bolesti, pa ljudi imaju luksuz i drskost da odbiju imunizaciju. Takođe, nije u pitanju živa nego njeno jedinjenje, koje se više i ne koristi, da ne dužim. Ako se toga plašite, so se sastoji od natrijuma i hlora...

зозон

14.10.2015. 12:59

@razum - Читај студије па ћеш видети да то тако није, друго упоредио си Тхирамисоул (живу) са соли Натриум Хлоридом, супер, ајд кад си тако оштроуман узимај ти количину тхирамисоула сваки дан колико ми сви унесемо соли дневно (натрум хлорида) па да видимо онда докле ћеш добацити. Поређење ти је без везе. Доктори не знају шта је у вакцини и шта је ту акцентовано, они могу само да тумаче шта им фармако индустрија на својим скуповима који сами организују испричају. Ви нисте у процесу производење вакцине!.

Lilith

14.10.2015. 13:00

@razum - Cuj "drskosti da odbiju imunizaciju"... Sta je sa drskosti da se okrene glava i stave pink naocera na decu koja su pretrpela neka ostecenja? To je ona stara "neka komsiji umre krava", pa ako je moje ok bas me briga za tudju decu. E to je drskost!

Milan

14.10.2015. 13:36

@razum - Ko god da si molim te prestani da nas truješ glupostima. Verovatno si neki farmako plaćenik. Ako toliko veruješ u vakcine onda se slobodno pelcuj. Pusti nas da odlučimo sami da li ćemo ubrizgavati štošta u svoju decu ili nećemo.

razum

14.10.2015. 18:37

@razum - Poređenje Tiramiusula kako ka vi nazivate, i soli, je napravljeno zbog toga što je za razumevanje da neki element i neko njegovo jedinjenje imaju potpuno različita svojstva potreban isti nivo znanja, tj. osnovnoškolska hemija. Trebalo je to malo da naglasim izgleda, imao sam previsoka očekivanja... Pelcovaću se do mile volje, pošto verujem u nauku, a ne u pseudonaučna bulažnjenja ljudi koji između ostalog autizam pokušavaju da izleče varikinom. U lepo ste se društvo uhvatili.

razum

14.10.2015. 18:42

@razum - Takođe, drago mi je da ste pomenuli studije. Čitao sam ih. I ogromna većina je saglasna sa konsenzusom da vakcine štite od epidemija i nisu povezane sa oboljenjima koja im antivakcinaši pripisuju. Čitajte i vi, ali malo dalje od apstrakta i ne samo studije sumnjivog kvaliteta koje potvrđuju vaše mišljenje, jer time ništa ne dobijate. Evo jedne lepe, koju su, ironije li, finansirali antivakcinaši. http://www.pnas.org/content/112/40/12498.full.pdf

зозон

15.10.2015. 00:13

@razum - @razum Немојте стављати линкове од фармако индустрије они наручују те студије у којој се прича како вакцина није штетна. Бројини су примери и истраживања како је то супротно. Ви сте веома страстан лобиста скакућете са коментара на коментар и плашите људе да би се потурили под иглу. Схватите да сте прочитани са вашим намерама, народ би рекао раскринкани. Видите доле испод чланка да су људи масовно против те ваше вакцине. Пун је интернет студиа које сведоче супротно. НЕЋУ ВАКЦИНУ, хоћу здравље.

antirazum

11.11.2017. 23:43

@razum - Svetski moćnici javno izražavaju brigu kako nas ima previše na planeti,a sa druge strane ko bajagi brinu za naše zdravlje tako što pored mnogih bolesti koje u velikom procentu razaraju zdravlje ljudi,insistiraju na trovanje dece MMR-om,kao da će ospice uništiti život,iako je to bezazlena bolest koju smo kao deca preležali bez ikakve vakcine...

Vakcine

14.10.2015. 14:26

Umesto ove trostruke vaccine, gde organizam ne moze da se izbori, treba ih primate jednu po jednu.I trebamo se izboriti da se mmr izbaci iz srbije I uvedu nesto skuplje ali daleko pouzdanije

Zoran Cveticanin

14.10.2015. 16:58

Nisam siguran da bi ovi koji se bore protiv sirenja panike bili toliko "razumni" da se radi o njihovoj deci. I nama, i mom detetu se to dogodilo. Necu da vakcinisem dete bez sto postotne garancije. Zatvor, pa sta? Znam jos ljudi koji su tako prosli. Ne zelim da moje dete bude statistika ili kolateralna steta...

Један Од Вукова

14.10.2015. 19:38

Ни ја недам да ми вакцинишу дете. Један сам од оних који одавно зна у шта се све ово претворило. Гледали ме као будалу, нажалост све је више будала...

Зозон

14.10.2015. 19:57

Хоћемо Милошев Закон ПРОТИВ обавезног вакцинисања.

Bojan74

15.10.2015. 01:54

Imam sina od 3.5 godine, 2012.godiste, koji je do 18 meseci savrseno odrastao, dok nije primio MMR vakcinu, na insistiranje desijeg lekara DZ Vracar(slucajnost?), da bi postepeno poceo da zaboravlja nauceno, dok nismo stigli do "sindroma autisticnog spektra". Ima 3.5 godine, ne prepoznaje roditelje, ni rodbinu, ne zna nijednu rec od onih koje je znao sa 18 meseci, odbija hranu, ne spava nocima... Ne verujem da ce komentar biti objavljen, ipak je moje dete cista statistika....

David

19.12.2015. 12:56

@Bojan74 - Postovani gospodine Bojane, zao mi je sto je sitacija takva, imam i ja sestrica koji vec ima 10 godina, a od svoje trece godine vuce posledice mmr-a. Naime, oni su kroz MMR dobili dozu trskih metala ukljucujuci zivu koja im blokira odredjene funkcije u mozgu. Savetujem Vam da ustanovite u kakvom stanju mu je cevna flora posto nakon mmr-a mnoga deca ne podnose vise mlecni protein i dobijaju kandidu koja izuzetno trazi secer. Mi smo prosli pakao. Cekamo kada ce se pojaviti "lek" jer postoji !!

ARNISI

01.02.2016. 10:26

Moja ćerka je nakon prve MMR vakcinacije u Grčkoj dobila simptome rubeole i potpuno je promenila ćud. Nedeljama je bila razdražljiva i uznemirena. Pedijatar Grk mi je tada rekao da nikako ne ponavljamo MMR. U Srbiji sam odbila revakcinaciju oba deteta. Na pitanje da li su bolesti od kojih ova vakcina treba da štiti toliko ozbiljne da bi se opravdao rizik, lekar mi je rekao da je rubeola opasna za trudnice?! Zašto se onda protiv rubeole vakcinišu bebe i 14-godišnje devojčice? Gde je tu razum?

jelena

18.11.2016. 08:44

podrzacu vas u svakom smislu jer i ja imam slican problem sa decakom od tri ipo godine i on sde promenio posle vakcine ima dijagnozu usporen psihomotorni razvoj sa nekim elementima pervarzivnog poremecaja redovno ide kod defektologa,reedukatora i logopeda .Ukljucen je u vrtic ima napredka al koliko ce mo uspeti to ni sama ne znam.I on je pricao i posle petnaest meseci zacutao .zato i ja molim sve ljude da ne primaju MMR vakcinu radi zdravlja svog deteta

Goran

11.11.2017. 23:11

Koliko pametnih vakcinasa na jednom mestu. Evo ja sam glup pa mi molim te objasnite na matematičkom nivou kako trojke koje su vakcinisane istog slađana mmr vakcnom su počele da se isključuju jedna po jedna na dva sata razlike. Video postoji na internetu kao isečak iz Vaxxter filma. Dobro oslusnite i šta je lekar koji je dao vakcine rekao. Evo izvolite i vezbajte svoje mozgove. Takođe Rober De Niro nudi 100000$ onome ko dokaze da su vakcine sigurne. Pa eto posto ste stručnjaci zaradite!