Sa Zlatiborcem do Igara u Tokiju 2020.
28. 11. 2017. u 19:50
Olimpijski komitet Srbije i najuspešnija prehrambena kompanija i zvanično ponovo u istom timu. Božidar Maljković: Ovo je najčistije ulaganje u domaći sport, jer čak 80 odsto novca ide sportistima

Božidar Maljković i Dušan Knežević
SRBIJA je u svetu prepoznatljiva po vrhunskom sportu i najboljoj hrani, a zalužni za najlepšu sliku o svojoj državi od u utorak su i zvanično u istom timu. Predsednik Olimpijskog komiteta Srbije Božidar Maljković i generalni direktor Kompanije "Zlatiborac" Dušan Knežević potpisali su na Zlatiboru Ugovor o sponzorstvu, čime je najuspešnija domaća prehrambena kompanija ušla u sponzorski pul za igre u Tokiju 2020. godine.
- Danas je teško doći do novca, jer je Srbija dugo pljačkana, pa proizvodnje gotovo da nema. Zato je naše zadovoljstvo veliko, u trenutku kada je iza olimpijaca stala porodična kompanija, ista kao one u daleko bogatijim državama - ističe Božidar Maljković, predsednik Olimpijskog komiteta Srbije. - Ovo je najčistije ulaganje u sport. Malo je poznato da oko 80 odsto novca objedinjenog u našoj organizaciji, direktno odlazi sportistima. A među njima ima jedinstvenih bisera za koje će se tek čuti, oni će, zahvaljujući podršci sponzora, uspeti da zasijaju na međunarodnoj sceni. "Zlatiborac" je društveno odgovorno, na ovaj način, pomogao svojoj državi.
Srbija će, sudeći po optimizmu sponzorskog pula okupljenog pod nazivom "Jedan tim - jedan cilj", u Tokiju 2020. godine imati mnogo razloga za radost.
- Ovo je drugi olimpijski ciklus u kome je "Zlatiborac" uz olimpijce, a kontinuitet je važan jer bez njega nema rezultata - dodao je Maljković, ističući da je Zlatibor bio "najvažniji igrač" u formiranju jugoslovenske škole košarke. - Ovde sam svojevremeno sa Mikijem Pavićevićem, Bratislavom Đorđevićem i dr Vladom Paranosićem osnovao prvi košarkaški kamp na svetu, rasadnik talenata u kome su stasavali najveći igrači na planeti.
ZA BOLjI IMIDž U SVETU
U KOMPANIJI "Zlatiborac", koja svoje proizvode izvozi u 11 država i zapošljava oko 500 radnika, sponzorstvo doživljavaju kao utakmicu za budućnost srpskog sporta.
- Unapređenje našeg imidža u svetu i napredak mladih sportista koji postaju uzor sledećim generacijama, to je važan deo naše misije. Sportisti državu promovišu na sportskom, a mi na tržišnom terenu, van granica naše zemlje. I ubuduće, mi ostajemo društveno odgovorna kompanija u svim sferama života - naglasio je Dušan Knežević, generalni direktor "Zlatiborca".