Novak: Koga ću podržavati ako neću Hrvatsku? Osećam da su Hrvati moji

V. N.

11. 05. 2019. u 12:09

Potpuno razumem ljude koji nemaju isti stav poput mene prema komšijama, znam da će to nekima smetati, poštujem, ali nadam se i da drugi poštuju moj izbor - rekao je najbolji teniser sveta

Новак: Кога ћу подржавати ако нећу Хрватску? Осећам да су Хрвати моји

Novak Đoković foto: AP

NAJBOLjI teniser sveta Novak Đoković u intervjuu za hrvatski portal gol.hr i Novu TV naglasio je da na sve ljude u regionu gleda skoro isto. Svestan je da ne moraju da svi imaju isti stav prema komšijama kao on, ali i podvukao da pokušava da svojim imenom i uticajem može doprineti pozitivnoj energiji.

- Meni je uvek drago da razmenim uzajamno poštovanje s vodećim ljudima iz sveta, ali naročito regije. Gledam na nas sve odavde isto, tako se i ponašam, trudim se da budem ljubazan, pristojan sa svima. Moja familija nije osetila strahote rata, ali razumem one kojima su rane još sveže. Ne moraju svi da imaju isti stav prema susedima koji ja imam. Ne može se očekivati od čoveka da zaboravi nešto, ali se može raditi na oproštaju i to je ono što ja pokušavam da napravim, da pozitivno utečem na ljude - naglasio je u intervju za "gol.hr" Đoković.

Prvi igrač sveta objasio je novinarki Fani Stipković zašto je javno podržavao hrvatsku fudbalsku reprezentaciju za vreme SP u Rusiji 2018:

- Mediji često previše napumpaju neku priču. Mene su u nekim medijima jako osuđivali zbog podrške hrvatskoj reprezentaciji, ali mi nije smetalo. Ja svesno radim neke stvari jer svojim imenom i uticajem mogu doprineti pozitivnoj energiji. Svako se razlikuje, ali meni je to bilo logično. Koga ću podržavati ako ne Hrvatsku? Osećam da su oni i moji. Imam taj deo i u familiji, tako sam se uvek osećao. Ja poštujem da će to nekima smetati, ali neka oni poštuju i moj izbor.

Đoković po majčinoj liniji vuče korene iz Hrvatske, što je objasnio i u intervjuu:

- Moja majka je rođena u Beogradu, ali njeni roditelji su iz Hrvatske. Baka i deka su iz Vinkovaca, zapravo cela babina porodica dolazi otuda i tamo i dalje imam rodbinu. Poslednji put sam u Vinkovcima bio pre 10 godina. Čak sam igrao tamo i neke juniorske turnire, sećam se. Tada sam i upoznao porodicu, i nisam zapravo ni znao koliko familije imam. I tetki i stričeva.

Novak je naglasio da voli da krstari hrvatskim delom Jadrana i da su, po njemu, ta ostrva najlepša na svetu.

- Jesam obišao dosta zemalja, ali nekako tamo se čovek najlepše oseća, to je isti jezik, po meni i ista kultura. To je neki dragulj, biser Jadrana. Ja sam se nekako uvek lepo osećao, uvek su me ljudi na lep način primali i uvek sam bio dobrodošao - naglasio je Đoković.

STIPKOVIĆ: PREDIVNO LjUDSKO BIĆE
HRVATSKA novinarka Fani Stipković na "Instagramu" se zahvalila Đokoviću za intervju:

- On nije samo najbolji teniser sveta, on je predivno ljudsko biće koje koristi svoj status i slavu kako bi preneo poruku ljubavi koju bi trebali imati jedni za druge i kako bi svojim porukama i delima pomogao da ovaj svet postane bolje mesto. Hvala ti na intervjuu Nole, ti si stvarno pravi primer uzornog sportiste i još kvalitetnije osobe.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (197)

Nenad

11.05.2019. 12:23

To se zove Veliki Covek sve ostalo je ogranicenost. Kamo srece da je i sa drug strane vise ovako velikih ljudi.

ljubica

11.05.2019. 17:30

@Nenad - Nije on nikakav veliki covek. Samo pokazuje svoje neznanje is istorije.

неимени

11.05.2019. 14:53

@zardjala kasika - Сад си то приметио? Па он исто прича већ годинама. Посушај га шта казује о Русима. Него, колико ће времена требати и теби и овим осталима који се овде јављају и лупају плусОве и миусОве па да заборавите шта овај прича и ради?

Mudri car Salomon

12.05.2019. 11:00

@Mijović - Pa koliko ih je bilo i koliko ih sada ima , daj nam reci Mijoviću ?

Milan Cicovic

11.05.2019. 12:38

sada si me razocarao Nole.hrvati ne mogu nikada biti ni tvoji ni nasi.ne trpaj u isti kos te zlocince i srbomrsce sa nama.oni imaju ugradjen genetski kod da nas mrze

Radnik

11.05.2019. 17:10

@Milan Cicovic - Uuu, ti si neki genetičar? Ne piši besmislice i ne širi mržnju.

Sneki

11.05.2019. 12:42

Dokle će ovaj da prosipa mudrolije i izbegava plaćanje poreza Srbiji? Da li su te dve stvari međusobno skopčane?

Светозар

11.05.2019. 20:08

@pirocanac 100 - @sjedi jedan Боље би ти било да данас ниси устао из кревета него што лупаш овакаве глупости! Свака стопа Српске земље је натопљена крвљу. Да си икада узео књигу историје у руке знао би колико је страдао наш народ у Пироту и источној Србији од стране Бугара. Поштовао би то. И знао би да је свако заклано невино дете из Пирота, Јадовна, Јасеновца, једнако вредно. Срам те било на оваквим коментарима.

sjedi jedan

12.05.2019. 07:40

@pirocanac 100 - Aleksandre , kakve veze ima Pirot sa Hrvatskom ? Sram tebe bilo , pun si mržnje kao i većina komentatora .

Wan Helsing

12.05.2019. 10:58

@pirocanac 100 - Šta ima veze Pirot sa Hrvatima ,vječito kukate pobili nas ovi , pobili nas oni , šta se niste branili , di je bio Šešelj , Arkan , Mladić za vrijeme Oluje ? Bitno da su bili 91 u Hrvatskoj i maltretirali civile a poslje podvili rep .

Tuta Bugarin

13.05.2019. 18:19

@pirocanac 100 - Svetozare , bratko oladi malo , pa nisu vas sve pobili kako si ti preživeo .

tako to ide

11.05.2019. 12:45

Neko ko se krece iskljucivo po konferencijama za medije, hotelskim sobama, elitnim mestima koja su obezbedjena i neko ko od trcanja za loptom nema vremena za mnogo sta drugo, i ne moze da ima mnogo drugaciji stav od ovakvog. Obican svet ovde zna zasto ne moze da bude uz Hrvate. Mada mi je ipak tesko da shvatim njegovo prijateljstvo sa fudbalerima koji su insistirali da im Tompson peva.

sloba

11.05.2019. 12:45

Ja rzumem da ima prijatelje medju Hrvatima, i da navija za njih. Ali da podrzava Hrvatsku, posle svega sto se dogodilo 90-tih godina, ko nije casno prema srpskom narodu. Jer problem je u tome sto je ono iz 90-tih bio samo nastavak onoga iz 40-tih. Novace, zbogom. Imas svoj izbor, a imamo i mi svoj.

Velizar

11.05.2019. 13:25

@sloba - Gospodine Slobo pišite u jednini kada dajete kvalifikaciju. Od Novaka je potrebno učiti. Onome ko srbiju neka se informiše šta je ovaj naš najbolji svetski brend učinio za Srbe i sigurno mu nije lako.

sloba

11.05.2019. 12:48

Odsada cu uvek navijati za njegove protivnike. Napred Time. Pokazi mu ko je Austrijanac a ko njegov konjusar!!!

Саша

11.05.2019. 14:40

@sloba - Разумем те, али например Федерер и Новак, боље Новак да донесе трофеј Србији него Федерер Швајцарској, као што многи французи не готиве као особе већине фудбалера у Француској фудбалској репрезентацији али док год доносе трофеје нек играју.

ji

11.05.2019. 12:48

Sve je u redu, zasto i Hrvati ne bi dali malo za pravoslavlje Srbima, a ne samo Srbi Hrvatima za katolicanstvo.

Rh+

11.05.2019. 12:52

Hrvatima je smisao života da mrze i i na svaki način nspakoste nama Srbima. Ako Novak to nerazume to je žalosno.

dr Udo Brinkman

11.05.2019. 15:20

@Rh+ - Slazem se da je vecinska hrvatska psihopatogena....ali je zalosno da i ti "ne razume" pises sastavljeno !!!

DO NEDAVNO S UZDIGNUTA TRI PRSTA

11.05.2019. 13:01

DANAS JE IZGLEDA "ZA DOM SPREMAN" To nije nosta novo, za srbe i srpski narod. Nama nije ni potreban strani neprijatelj, dok god imamo domacih.

Саша

11.05.2019. 14:01

@DO NEDAVNO S UZDIGNUTA TRI PRSTA - Претерао је дефинитивно. Као фол поштује ако други не готиве већину која слави геноцид над Србима сваке године, став је самоубилачан, нека хвала. Кад га хвали глобалистички New York Times који је писао 90их да Србе треба зауставити било како заувек, то говори све.

Darko

11.05.2019. 13:02

I Kralj Aleksandar je osećao to isto, da su Hrvati njegovi, pa je u Marselju dobio tople pozdrave od tih njegovih, kao i Srbi uopšte, u vidu Jasenovca, Stare Gradiške, itd. Lepo je biti kosmopolita, ali Hrvata se treba kloniti. Nije bez veze, na kafanama u Austrougarskoj pisalo "Zabranjeno za pse i Hrvate".

Dobrivoje038

11.05.2019. 14:14

@Darko - Vas komentar kao i vecina, ima i razumnix osoba, mnogo mislite sto se "pisalo" danas smo u 2019 godini bolje bi bilo da mislite sto ce se "pisati" !!

Realno

11.05.2019. 17:09

@Darko - Tesla je isto to govorio dok mu nisu poklali celu porodicu i kucu zapalili.

Obaveshtajac

11.05.2019. 17:10

@Darko - Kralj Aleksandar K. (bas kao i kralj Aleksandar O.), bas kao i svaki evropski kralj (Ferdinand, Romanof, itd, itd) za kojeg nije bilo mesta u Novom svetskom poretku, je likvidiran od strane Judeo-Masona, koji rade za Iluminate i Centralne bankare, i kojima je cilj apsolutna kontrola svetom, i svim ljudskim zivotima i dobrima na globalnom nivou. U ovom slucaju dakle "Hrvati" su simptom, a ne uzrok.

sloba

11.05.2019. 22:42

@Darko - Mislim da Srbi nikada nisu bili takav simptom kao sto su Hrvati. Ali nije to taj simptom. Njihova krvolocnost je taj simptom, ali njihova mrznja je konstantna. Naravno, ne mrze nas svi Hrvati, i nisu svi krvolocni u kriznim vremenima, ali vecina njih daje upravo takvu karakteristiku tom narodu.

Sta Te Briga

11.05.2019. 13:15

sto nekad neki hrvatski sportista nekaze srbi su moji nego uvek spominju njihove ustase i redovno tompson im peva e moj novace samo ti njih podrzavaj

Bane Kostić

11.05.2019. 13:21

Šta si ti umislio, da si Buda? Idi letuj u Splitu pa proveri koliko si njihov!

Da ti ja nešto kažem

11.05.2019. 13:34

U redu je imati dobre odnose sa komšijama, ali u njihovom slučaju oni ne pomišljaju da podrže bilo šta što srpsko. Na sve načine se bore protiv naše vere i kulture, sporta, čak i kada nije rat. To ne znači da te neću bodriti, ali red je da znaš!

Jad I Beda

11.05.2019. 13:49

Sjajan teniser ali karakterna nula. Upravo zbog te bolesti da se svima svidi, šalje ljubav publici i prodaje jeftinu new age filozofiju nikada ga publika širom sveta nije cenila. Poštovanje za sve sportske uspehe, ali da imaš imalo ozbiljnog obrazovanja i širine imao bi, kao javna ličnost sa statusom polubožanstva u Srbiji, svesti da bar ne iznosiš javno takve stavove o narodu koji je je stotine hiljada tvojih sunarodnika ubio samo zato što su Srbi.

Александар Кораћ

11.05.2019. 13:51

Ноле, милионе су нас побили, прекрстили и протјерали. То зарад бизниса радиш то је јасно. Желим ти да и ти скачеш у море као онај Краљ па да видим да ли ћеш и ти у том тренутку заборавити да си Србин - баш ме интересује шта би рекао - можда да си мултикултуралан. Боље ти је да убудуће ћутиш и не вријеђаш жртве! Од данас и ја навијам против тебе - то сам требао још прошле године урадити кад си се сликао са њиховом репрезентацијом - а могуће да си пјевао са њима и томпсонове пјесме! Срамото Српска

Vesna

11.05.2019. 13:55

Ti nasi nam ubise kralja, ambasadora, podmetase bombe u Beogradu u bioskopu 20. oktobar i na zeleznickoj stanici...

Srbin, Jugosloven

11.05.2019. 13:57

Bravo, Nole!!! Kamo srece da svi razmisljaju kao ti i ja... Pozdrav iz Novog Sada!!!

Zaki

11.05.2019. 13:58

i luki modricu je mama radojka cista srpkinja pa on pevusi tompsona...ja toliko...uostalom ne trebamo se ljutiti na novaka jer je on srbin samo po pasosu...otac crnogorac a majka htvatica

bigserb

11.05.2019. 14:11

Novakova majka je Hrvatica, samim tim je i Novak polu Hrvat i zato ga ja razumem zasto on voli Hrvate, ali to na mene nece uticati da o njima mislim sve najgore!

Srpska Budva

11.05.2019. 14:13

E da ti je neko iz Krajine Nole,..., ili da ti je neko zavrsio u Jasenovcu ili bezbrojnim jamama ,..., mislio bi drugačije . Obidji Knin, Liku, Kordun, Baniju, Zapadnu Slavoniju, Drvar,..., pa ces vidjeti sta Hrvatska radi i dan danas, tvom narodu ! Covjek uci dok je ziv Nole. Nije ti to tenis. Radi ono sto umijes.

Srbin poreklom iz CG

11.05.2019. 14:27

Srbi znaju šta radi svinja kada se najede- ona prosipa korito da druge ne bi jele. Slićno je i sa sportistima -kada zarade dovoljno para pokazuju svoj pravi karakter. Sve ono sa tri prsta, želja da se prekrsti pred meč i šurovanje sa pojedinim popovima i vladikama -sve je to zaboravljeno od kaga ga je uzjahao Pepe i, očigledno,po koji Hrvat. Ako Novače, njima si potreban.Oni su beznačajan narod pa svojataju i Teslu i Milankovića i Ruđera pa neka i tebe. Srbi su veliki narod i mogu bez tebe

Patriota

11.05.2019. 21:26

@Srbin poreklom iz CG - Bravo za komentar.Pozdrav od brata poreklom sa Kosova I Metohije

maniks

11.05.2019. 14:37

I ja osecam da ti vise nisi nas, zato od prosle godine niti navijam niti gledam tvoje meceve niti me uopste interesuje. Posto osecas da su tvoji oni koji su ubili na stotine hiljada Srba i proterali sada moze samo da se ceka tvoj prelazak u katolicizam sto uopste nebi bilo iznenadjenje kad si ti u pitanju.Usreci nas i preseli se kod njih i igraj za njih , sa nama si zavrsio.

Srpska Sparta

11.05.2019. 14:42

Nole je bio,jeste i bice veliki i uvijek na vrhu bas zvog sirine i ljubavi! Pa braco nasa,nas pravoslavlje uci da volimo ljude a ne da ih mrzimo,ljubavlju i vjerom cemo postati veliki i najveci,zato braco Srbi ako zelimo da budemo najbolji i da nam se zlo ne dogadja volimo jedni druge najvise ali volimo i nase neprijatelje,Bog ce bam to uzvratiti! E zato je nas Nole veliki i najbolji jer mu Bog pomaze u ljubavi i vjeru! Vjera i Ljubav braco Srbi i nedeljom u crkvu bar jedan clan nase porodice.

неимени

11.05.2019. 21:08

@Srpska Sparta - Како те није срамота исписивати те глупости са толиком помпезношћу?

sloba

11.05.2019. 22:53

@Srpska Sparta - Ej, osvesti se: on navija protiv Rusa. Ne voli on sve ljude. A ko zna, mozda navija za Hrvate i kada igraju protiv Srbije. On o tome nece da se izjasni, ali navijati protiv Rusije je bio nagovestaj ove poslednje uzasne izjave. Ne radi se tu vise o nepoznavanju istorije.

неимени

11.05.2019. 14:45

Мени се ништа није десило током рата, а онима којима јесте то се десило њима,а не мени. Тако да ћу ја да навијам за крвате мада они кад год могу исказују мржњу спрам Срба и мада сви до једнога из те репрезентације уживају у усташким стиховима. Ја сам, дивно и нормално биће и мени се ништа лошег није догодило док је крвацка водила домољубни, домовински и обрамбени рат. Кад сам тако паментан зашто Срби да не навијају за мене?

неимени

11.05.2019. 14:48

Ја сам исто тако био у посети колинди, политичарки из мени омиљене крвацке и баш смо се лепо дружили уочи њене славе. Она иначе слави "олују" али мени то не смета јер мени се ништа лоше није догодило тококм крвацког обрамбеног ррата. Кад сам тако леп, наочит и паметан не треба да вас чуди да Срби навијају за мене.

IV BRIG ZNG /SPLITSKA/

11.05.2019. 14:49

Novak je za tisuce koplja ispred prosjecnog Srbina koji su polupismeni, misle da je cirilica srpsko pismo da je Srbija potukla Turke na Kosovu i da je Srbija centar svemira. Vise je on doprinio imidzu Srbije nego sve velike vode kojima ste opcinjeni.

Eusebio

11.05.2019. 21:25

@IV BRIG ZNG /SPLITSKA/ - Jeste nasli grob kralja Zvonimira?Kao da je u zemlju propao...

zardjala kasika

12.05.2019. 07:53

@IV BRIG ZNG /SPLITSKA/ - pokatoliceni ogure, jel ti krivo sto smo ratovali protiv turaka - tvoje brace?

неимени

11.05.2019. 14:51

Руси су за мене стран, далек и чудан народ, да не употребљавам неке друге изразе. Није пристојно, а ја сам леп, лепо одгојен и пристојан. Звао ме једном пшрилкокм онај диктатор шта влада Русијиом, као ајде да се дружимо на хокејашкој утакмицим али ја сам му казао да то не долази у обзир. Ја сам леп и пристојан и није лепо да се ја дружим са таквима. Ја се дружим са колиндом. Њен позив не би одбио ни у лудилу.

Радомир

13.05.2019. 12:59

@неимени - @ неимени . Црног вука одлично храни , а белог слабо . То је , што се емоција тиче . А након експонирања ( Путин ,фудбал , Колинда , Томпсон као и недостатак "заштите" од полу Срба из "репке") треба чисто због себе да оде три пута на тест и сазна IQ . Одмах ће му бити јасно одакле ветар дува .

Александар

11.05.2019. 14:52

Ајде Новаче, објасни нашим мученицима који су страдали од руку хрвата како су хрвати твоји... Да си у оно време рођен у НДХ и Ти би исто завршио....Ко теби испира мозак баш ме занима...

неимени

11.05.2019. 14:56

Још једном овај муидрује. Најлуђе од свега је да кад то прочитају онда се његови навијачи као расрде па га критикују. И тако до траје све до јутра, а птоом разочарани навијачи све забораве и зову га највећим Србином. Чудно је то са Србима, лако се као наљуте, а још лакше и забораве. Не опросте, већ забораве.

неимени

11.05.2019. 15:04

За крај. И ја сам из крвацке. И ја сам из мешаног брака. Ни мени није нико у фамилји настрадао. Али кад се сеттим мајчине фамилије и њиховог односа спрам мог оца и кад се сетим шта се другима издешавало морао би бити већи скот од оног Скота па да спрам крвата и крвацке осећем ишта доли презир. Шта је овом Ђоваку, то он зна, а можда и не зна.

Александар

11.05.2019. 15:05

Новаче немој да глумиш "помиритеља"...Проучи мало историју, даљу а и ону ближу па стави на вагу ко је кога убијао кроз историју па види који Ти народ ближи...Хрвати су познати као једина нација која је имала логоре за децу...Алоооо логори за децу!!!! Да ли заиста мислиш да су хрвати твоји само зато што Ти је мајка пореклом хрватица?? Лично тој и таквој нацији насталој на геноциду никад не бих хтео да припадам!! Иво Андрић их се одрекао, а Ти изјављујеш како су "твоји"?! Где Ти образ?! Изгубљен?!

Dragan

11.05.2019. 15:06

možda je ovo i normalno,ali sam siguran da ni jedan hrvatski sportista ovakvo nešto nebi nikad izjavio,,čast svakome.....

Ns

11.05.2019. 15:19

Iskreno, Djokovica nikad nisam vole. Navijo sam za njega jer je se eto podrazumevalo da navijas za njega zato sto je nas.

Ivana

11.05.2019. 15:23

Igraci hrvatske reprezentacije su svoje pobjede slavili pjevajuci ustaske pjesme koje slave ubijanje Srba. Iz tog razloga ih Srbi nisu bodrili (jer nemaju stokholmski sindrom). I ja volim sve ljude na zemljinoj kugli. Samo ne mogu slaviti sa onima koji slave ubijanje i istrijebljenje mog ili bilo kog drugog naroda. Tebi, Nole, sve oprastam, jer si nas zaduzio. Medjutim, ovdje grijesis.Ivana iz Sarajeva

Чикириз

11.05.2019. 15:30

У стварном животу ( не на друштвеним мрежама и ријалитима) ми се сусрећемо са добрим или лошим људима и не размишљамо ко је ко! Унапред мрзећи све људе једног ентитета ми показујемо само своје предрасуде али често и фобије!! Србија није у најбољим односима са Хрватском али због тога ја се не бих одрекао неког пријатеља Хрвата нити би икада помислио да зато што су Хрвати не би могли бити искрени пријатељи и добри људи.

sloba

11.05.2019. 23:05

@Чикириз - Promasio si temu. Naravno da moze da ima prijatelje medju Hrvatima, ali ne bi trebalo da navija za Htvatsku kao sto ne bi trebalo da navija ni za nacisticku Nemacku.

dragan

11.05.2019. 15:35

I upravo si izgubio pola navijaca u Srbiji,svaka cast. I Luki Modricu je majka srpkinja pa je nikada nije pomenuo. O onom Subasicu da i ne govorim,na kraju je morao da nosi sa sobom papir iz crkve da se krstio kao katolik. A otac mu jos zali jer mu niko od izbegle rodbinenije cestitao Da lije Darko Saric ikada smeo da kaze daje Srbin? Da ne kazem Dario,jer su kao i sve Nikole,Zorani...promenili imena u Darijo i Nikse i sl.,ovo nekako zvuci isuvise srpski. Ne navijam vise uglavnom

Marko K

11.05.2019. 15:37

Oni koji su rodjeni u duhu jugoslovenstva ga razumeju, oni koji su rodjeni u duhu nacionalizma ne! Pravda uvek pobedjuje, smrt fasizmu!

Eto coveka

11.05.2019. 19:21

@Marko K - Jesi kraljevic Marko! Živ bio. Svaka ti se pozlatila. Zato i vidiš daleko ispred svih

somborac

11.05.2019. 15:37

I 'oni' su isto za tebe kao i ti za njih. Ovo je već legendarna srpska 'glupost'

Абердар

11.05.2019. 15:39

Дарко@↪ То са кафанама у Аустроугарској си измислио! ( многи тврде да се то односило на Србе у НДХ) И краљ је био у праву! Исти језик,култура,менталитет ( За велику већину исто порекло) Људи су исти свуда! Све остало је политика и геополитика! Сурова стварност где велики и моћни завађају мале народе да би остварили своје политичке циљеве!

Syam

11.05.2019. 15:39

Pa lepo je da se Novak trudi da ispolji nesto pozitivno. Bolje pozitivno nego negativno. Licno sam cula I Hrvate koji pozitivno govore o Srbiji. Mnogi Hrvati ih naravno osudjuju kao I mi sto sad NE volimo ovo sto Novak radi. Ali, moramo I mi sa nase I Oni sa njihove strane da se oglasimo sa ovakvim stavom cesce. Tesko je, ali moramo se boriti protiv zla. Niko NE kaze da trebamo biti naivni I glupi ali se moramo boriti protiv zla.

sloba

11.05.2019. 23:12

@Syam - Boriti se protiv zla u sebi ne znaci navijati protiv Rusije. To je krv koja navija protiv Rusije i za Hrvatsku. Onaj koji navija tako i ne zna zbog cega to radi, jer mu niko nije objasnio da je zlo kada Srbin navija za Hrvatsku. Srbin moze da navija za Jugoslaviju, ali ne za one koji su se u krvavom gradjanskom ratu odvojili od drzave cija je ideologija bila BRATSTVO I JEDINSTVO.

IZDRŽI

11.05.2019. 15:43

Svi smo Srbi, samo jedni vole NATO, prizvali bi ga i uradili bi opet isto, a drugi ne. Ni gram komplikovanije od toga. Nihilizam ni hedonizam, nisu opravdanje. Mnogo si platio srpstvo, NE POSUSTAJ

sloba

11.05.2019. 23:16

@IZDRŽI - Srbi koji podrzavaju NATO su zapravo umereni Hrvati, tj. Hrvati koji jos uvek nisu ustase.

dirko

11.05.2019. 15:45

Strašno me razočarao,sa balaševićem na obnovu istorije (malo slovo prezimena je zato što je mali ,nebitan)

Đole

12.05.2019. 20:32

@dirko - Svoje si ime isto napisao malim slovom , znači sam sebi si nebitan ,ti da šalješ Balaševića negdje a ti neki bezvezni anonimus .

Ksenofobija

11.05.2019. 15:45

Sloba@ Ne podržava on Tomsona ili Gotovinu ,Plenkovića i Kolindu! On podržava hrvatske sportiste i raduje se njihovim rezultatima! O sportu se radi!!!! Pobogu!!Šta je tu sporno??!

xxdet

11.05.2019. 17:54

@Ksenofobija - Evo sta je sporno, prilicno dobro bira momenat kada ce izjaviti svoju veliku ljubav prema hrvatima, prvi put pre utakmice hr. sa Rusijom a drugi sada posle parade u Moskvi i Nisu. Izmedju konstantno zasipa zajednickim fotografijama i prvrzenoscu njima. Previse je i nije slucajno. Djokovic je svesno ili nesvesno, naivno ili ne postao trojanski konj zapada i stvara podele u Srpskom narodu u najosetljivijem momentu u istorji Srbije. Trebao je biti mudriji barem zbog ogromnih zrtava.

Mile

11.05.2019. 18:13

@Ksenofobija - Kako ne podrzava , kada ima slika gde se grli sa Kolindom ? Valjda se grli , jer je ne podrzava ?

dragan

11.05.2019. 18:57

@Ksenofobija - Ne on samo podrzava te iste sportiste koji slave uz tompsonove pesme sa sve gotovinom. A o srpskim roditeljima iz mesovitih ili cisto srpskih brakova niko ni rec ne sme da zucne. Lincovali bi ih momentalno. Sto neko rece moze slobodno i reprezentaciju Kosova sutra da podrzi. Kosmopolita nas vajni

Драган Јовановић

11.05.2019. 15:46

Ако ти је стало да будеш промотер љубави и мира према свима и свакоме онда мораш да промениш и себе, а не онда када си пред поразом и када из публике чујеш нешто што ти не одговара а ти се истима обратиш са " Ј..о вам пас матер ". Определи се ово прво не иде са овим другим. И мани се политике јер ћеш укаљати све што си постигао.

sloba

11.05.2019. 23:23

@Драган Јовановић - Odlican komentar. Bravo. Video sam te njegove psovke. Ali to se odlicno slaze s njegovim hrvatskim identiteto, jer ta psovka se ne cuje tako cesto medju Srbima. Srbima su na vrh jezika drugacije psovke.

Syam

11.05.2019. 15:47

Ipak jedna stvar mi nije jasna, podrzati posten hrvatski narod je jedna stvar Ali podrzati zvanicnu Hrvatsku , koja I'ma proustaski tendencije I koja je prekriva sve zlocine Prema srpskom narodu, to je sasvim nesto drugo i NE dopustimo! Novace, TI si ili kratke pameti ili izdajnik . Sta god da si na svoju cast si. NE interesujes me jer NE znas da cenis tudje zivote koji su se ugasili pod stegom drzave zvanom Hrvatska

Panto

11.05.2019. 15:54

Nije čudo da si zvezdaš!Juče FK Zvezda u modro plavim dresovima,košarkaši sa Ideom na grudima...

dragan

11.05.2019. 18:42

@Panto - A na tribinu kod koga su dolazili? Pa kod bratskih tudjmanovih pristalica. Rekao bih i da se ovde ne radi o Zvezdi i partizanu vec o Srbiji generalno i nasoj vecnoj pojedinaca koji i posle svega bulazne o nekakvom suzivotu i dragim komsijama ali isuvise je to komplikovano za tebe i tvoju glavu

Djordje Petrovic

11.05.2019. 15:54

U coveku postoje dva vuka, kaze indijanska anegdota. Jedan crni i jedan beli i oni se celog zivota bore jedan protiv drugog. Koji vuk pobedjuje? ... Onaj koga cesce hranimo . Nek svako hrani svoje vukove stoga, slava i belim i crnim.

Jurica

11.05.2019. 19:27

@Djordje Petrovic - Vala Dordje, lijepo si im reko. Ko svati, svatice. Sto se mene tiče ja s vucima slabo komuniciram, ali zato zalijevam cvijeće a korov plijevim iako se iskorijeniti ne moze.

MILORAD

12.05.2019. 04:08

@Djordje Petrovic - Srbin san i podrzavam Novaka, a sijetite se samo rijeci Patrijarha Pavla , bolje i da ne stanemo nego da budemo neljudi ... Ko shvati shvatice, ko ne neka mu bog pomogne ... Toliko ..

неимени

12.05.2019. 11:40

@Djordje Petrovic - Мајке ти? Патријарх Павле казао да се треба грлити са колиндом, нвијати за фудбалере усташиће, одбијати да се сретне са Путином? Да ли је Патријарх казицво да су Руси стран и далек народ, а крвати браћа? О чему ти то? Ти своје и Ђоваково приписујеш Патријарху. Шта је с'тебЕ Милораде?

Радомир

13.05.2019. 09:23

@Bela Rada - @ Bela Rada . Па што више не подиже три прста ? Јесу ли му мајка и ујаци то забранили , или Модић и остали полу Срби? Фудбалеру (Пршо) , који је ономад родитеље овде код мене у комшилук склонио , никад новинари право име нису спомињали , зашто? Кад ће се неки ногометаш ,за које навија , овако јавити за Србију ? Е , сад нек свој пехар , донесе и покаже на некој Звездиној "текми" !

Vuk

11.05.2019. 16:03

E moj Nole, jednom koji je tako razmisljao rekli su dok su ga klali- koliko treba da vas zakoljemo, da bi ste shvatili da hrvati i Srbi ne mogu biti braca.... i jos da te podsjetim na natpis na katedrali u Njemackoj: sacuvaj nas Boze gladi, kuge i hrvata!

Адам

11.05.2019. 16:29

Иди ти "Х"оковићу својим "У"јацима и не враћај се из "лијепе њихове". Издајицо свога рода и порода. Изроде православни. Да су твоје убијали, прогонили и клали, не би тако говорио и за њих навијао.

PG-CG

11.05.2019. 16:30

Možete li zamisliti da Čilić, Modrić, Boban ili bilo koji hrvatski sportaš, izjavi da voli Srbe, i da kaže - koga će voljeti ako ne Srbiju...

PG-CG

11.05.2019. 16:31

Možda bi strašnija izjava od ove Novakove, bila da neki Palestinac izjavi kako navija za Izrael, i doda - za koga ću navijati ako ne za Izrael...

sloba

11.05.2019. 23:29

@PG-CG - Bravo mastore. pogodio si ga u zicu. To je bio as na koji ne moze ni da mrdne!

sjedi jedan

13.05.2019. 18:37

@Ana - Ana problem je što si ti nepismena i neobrazovana, a izgleda i zločesta .

Mina

11.05.2019. 16:34

Od podignuta tri prsta ,do poštovaoca lika i dela naroda nad cijim su se zlocinima cak i nacisti zgrazavali, nazalost,vidimo da je kod Novaka bio kratak put...tako da razne filozofije,budizam pre svega,Pepe Imaz itd...stvorili su ovakvu shizofreniju u njegovom politickom ,,filozofiranju"...javna licnost koja se deklarise Srbinom ,morala bi mnogo toga da NAUCI pa da onda dobro RAZMISLI sta izjavljuje!!!

Ljubodrag

11.05.2019. 16:56

Pre izvesnog vremena si izazvao igrača reprezentacije Hrvatske da izazvano, a nevolјno, izjavi da "kako ti podržavaš Hrvatsku, tako i oni podržavaju tebe"! 1. Izjava je da te podržavaju, jer si to izazvao svojom izjavom-dakle nevolјno, 2. podržavaju TEBE, a ne Srbiju-reprezentaciju Srbije; da li bi javno, izjavom jedan jedini od njih podržao reprezentaciju Srbije u finalu Dejvis kupa, 3. da li si pomislio da ikada nešto javno kažeš o napadu na vaterpoliste TVOJE Zvezde u Splitu, makar malo

Milos

11.05.2019. 17:09

Ne mrzim ih. To je njihova specijalnost. Vise verujem u neku kosmicku pravdu, nego u neko uzajamno postovanje sa njima. Nisu platili za svoja zlodela i jos predstavljaju kao da su oni zrtve!!?? Kazna ih ceka kada tada, na ovaj ili onaj nacin. Prespitati ulogu svih njih u razbijanju Juge i izazivanju krvoprolica, pocevsi od albanaca koji su i zapoceli sa hrvatima i zapadnim sluzbama pa sve do slovenaca koji su ubijali Srpsku decu. U medjuvremenu mozemo da igramo tenis, kosarku, odbojku...

Nisi ti

11.05.2019. 17:11

ni podgrejavao, ni podržavao ni učestvovao u ratu da bi sad širio mir. Mnoooogo su nas braća ubijala, crna im duša.... niko mi tamo nije bio ni ginuo, ali gorak ukus izdaje teško prolazi. Idi na Krf!!

Miki

11.05.2019. 17:17

Mozda bi mu bolje bilo da se ponasa i daje izjave kao sportista a ne ako politicar.

Donka

11.05.2019. 17:25

Ko ce kome ako ne svoj svome. Tako bi trebalo da bude. A i po ovoj narodnoj: Dobro čini, dobru se nadaj, pre svega u svom selu.

Александар

11.05.2019. 20:01

@kremenko - Испод ког камена си ти испузао?

MilanMihailovic

11.05.2019. 18:11

Nemojte se nervirati, Novak od škole ima samo srednju reč je o čoveku koji nije intelektualac, nije čitao knjige o Hrvatima, njihovim zločinima nad Srbima, ne zna istoriju, ne razume se u politiku. Od sportiste nešto inteligentnije i ne možete očekivati.

Петар Велики

11.05.2019. 19:32

@MilanMihailovic - Тако је МиланеМихијловићу. Покојна Јелена Генчић је у њему препознала таленат за тенис и тај момак је читав живот посветио том занату. Без школе, без било каквог образовања. Ни у кући у којој је одрастао. Без рација да спозна протекле године историјског сатирања Срба. Геноцид. Понајвише у хрватској НДХ. А можда и у породици има понеког крвата??? Али својим понашањем је показао да је у њему и пуно српских вредности.

Александар

11.05.2019. 19:50

@MilanMihailovic - Слажем се, али који се мој онда дотиче неке теме ако зна какви су односи...Па не живи на марсу па да није чуо барем за Јасеновац, а онда кад човек чује за Јасеновац требало би барем мало да загребе по историјским књигама па да види шта су радили његовом народу управо они којима по роду његова мајка припада и за које "осећа" да су "његови"...Е па "његови" су убијали народ коме његов отац припада....Боље да је ћутао...Овако у.. мотку и изгубио подршку великог броја Срба...Толико...

Туга

11.05.2019. 18:11

Да ли ово господин Ђоковић постаје Наташа Кандић? Шта ће следеће рећи? У Јасеновцу убијено 10 000 људи? Свуда у региону антисрпска хистерија, само ми још изгледа живимо у највећем џелату српског народа-братству и јединству. Треба да нас је срамота.

Александар

11.05.2019. 19:59

@Туга - Ја не живим у братству-јединству. Зашто би мене била срамота?

Лазарев Град

11.05.2019. 18:30

Драги Ноле,крстари мало својим чамцем по Јасеновцу и Јадовну,то ти је драгуљ Хрватске? :)

Gale

11.05.2019. 18:34

Ono što jeste-jeste, Srbi i Hrvati jesu braca ali su se Hrvati odmetnuli protiv brace i kao sto to biva kod svih Srba koji su pokatoliceni ili koji su presli u islam, najžešći su borci protiv Pravoslavlja i Srba. Da je ovako nešto rekao neki Hrvat to bi za njih bio skandal...

sjedi jedan

12.05.2019. 10:50

@Gale - Gale , da mi je tvoja glava jedno sedam dana pa da se malo odmorim .

Novi Sad

11.05.2019. 19:36

Novace, jesi li znao da srpski sportisti u Hrvatskoj zavrsavaju u ledenom splitskom moru ??? To se nije desilo 1990 godine, to je se desilo 2019 godine.

Hrvoje

11.05.2019. 21:05

@Novi Sad - Srpski sportisti? Navodiš u množini, a to znači bar dva. Prvi je onaj Zevezdaš, koji nije srpski nego crnogorski sportaš (što je i sam vikao). A koji je drugi?

Радомир

15.05.2019. 09:14

@Novi Sad - @ Hrvoje . Mržnja je velika , u Hrvatskoj je i orkestrirana od strane institucija , tj. države . Prvo sam to ( kao neuk na tom polju ) uočio u Bačkoj Topoli , gde je njihov nogometaš ( Pršo ) sklonio roditelje ( iz Obrovca ) na sigurno . Zašto su se starci osećali ugroženo? Institucije ih nisu htele zaštititi . Pri tom su im novinari ,čak i na pravo IME , bili gadljivi . Uvek nadimak ( Dado ) , nikad pravo ime .Sitnica ? Institucionalno gledano , neće biti .

Anarhista

11.05.2019. 19:38

Пепе је одрадио сјајан посао. Од српског ратника, створио је пратиоца павелића.

неимени

11.05.2019. 21:03

@Anarhista - То ти само сањааш да је он био српски ратник. Тај је исто говорио од како су га почели запиткивати. Нема пепе гмаз ништа са тим.

Dragan

11.05.2019. 19:40

Svako ima pravo koga ce podrzavati, pa tako i Dokovic. Medutim morao bi da se bolje upozna kako "njegov" narod prolazi i kakva ima pravo u toj njegovoj prijateljskoj zemlji. To sto ima Hrvata u obitelji i hrvatskod roda u Hrvatskoj ne znaci da predes preko nekih stvari. Da li je on igdje vidio nekog sportasa iz Hrvatske da se tako izrazio o Srbiji Nikada i u time je velika razlika. Nedaj boze da on brani srpski narod. Mozda je to nekada i radio, ali vidljivo se mhenja.

Докторка без граница

11.05.2019. 20:28

Волела бих да чујем да и друга страна каже тако нешто о Србима.

Mica Bor

11.05.2019. 21:02

Djokovic je pristojan covek , cenim njegov stav . Sta mi mislimo o njemu a I o komsijama je nas stav . Da li smo I mi pristojni ?

Patriota

11.05.2019. 21:07

Kako Nas narod kaze Udarila Slava I para u glavu pa te sada boli uvo da li ces mnoge od Nas povrediti svojim nepotrebnim izjavama. Ovako samo gubis postovanje velike vecine naroda kome I Sam pripadas.

SINKO SECES GRANU NA KOJOJ SI GNEZDO SVIO

11.05.2019. 21:11

Pridobio si pad hiljada ustaskih navijaca, a izgubio su milion srpskih. ZA MENE VISE NE POSTOJIS. Stice te suze 300.000 proteranih srba.

sloba

11.05.2019. 23:43

@SINKO SECES GRANU NA KOJOJ SI GNEZDO SVIO - u patnje barem 2000 starih koji nisu uspeli da pobegni od Oluje.... da ne govorimo o barem 600.000 srpskih zrtvava iz Jasenovca

Vuk

12.05.2019. 09:33

@SINKO SECES GRANU NA KOJOJ SI GNEZDO SVIO - Stekao je on sve sam sebi i svojim pokoljenjima. Ne treba njemu ničija podrška, samo je ČOVEK surovo iskren i ne mrzi nikoga i ni zbog čega. A žrtava je uvek bilo od kako je svet postao na svim stranama. DIVAN ČOVEK. Ustaški navijači mu ne trebaju, kao što ga briga za one na tribinama na svim kontinetima.

E MOJ DRASKOVICU (Vuce)

12.05.2019. 11:02

@SINKO SECES GRANU NA KOJOJ SI GNEZDO SVIO - Ima puno vaznijih stvari u zivitu, i nije samo novac taj koji te cuva od sudbine.

Deki Bre

11.05.2019. 22:03

Nole ti si u Cro samo vrhunski sportista i OK lik...a u Srbiji si simbol naroda! Trebalo bi da paziš sa ovakvim izjavama.

Рашо

11.05.2019. 22:14

Човек би помислио незнање, необавештености, идеализам, ... Али након подршке фудбалерима који величају нацизам и усташтво и то "правдање" више не вреди. Народ ти је казао шта чиниш а ти поново! Дакле Новаче ти подржаваш злочинце, све маске су пале! Срам те било оних готово 2 милиона прекланих, маљем побијених, очију извађених, ушију одсечених, ... Срами се док је света и века! Постао си саучесник у злочину!

Рашо

11.05.2019. 22:14

Човек би помислио незнање, необавештености, идеализам, ... Али након подршке фудбалерима који величају нацизам и усташтво и то "правдање" више не вреди. Народ ти је казао шта чиниш а ти поново! Дакле Новаче ти подржаваш злочинце, све маске су пале! Срам те било оних готово 2 милиона прекланих, маљем побијених, очију извађених, ушију одсечених, ... Срами се док је света и века! Постао си саучесник у злочину!

.Bg

11.05.2019. 22:14

Ja ne mrzim nikoga, i njegovo misljenje me uopste ne boli, bas me briga sta misli njegova stvar. Ali me boli to sto tako olako pogazimo ogromno srpsko stradanje. Ma sram te bre bilo ... u ime stotina hiljad ubijeni Srba za mene si mrtav.

зоз

11.05.2019. 22:14

Ко још прати тенис и тенисере. Проћи ће и он и његово. Можда неко мисли другачије али фудбал је код нас био и остао број један. Није он наиван ни његова фамилија, оће популарност, оће будућност у спорту, политици. Нека га, нек је он свијетски човијек а ја задрта сељачина али ја знам свој правац!

Dodi

12.05.2019. 01:15

@зоз - Gne303.. Pokušacu..da budem pristojan.Decko vi..nekako.. Ne shvatate..rec..Sport..ljudskost.. Trebalo,bi da vas Bude..sramota!!

Draga Braco

11.05.2019. 22:20

Dajte ljudi(neki) oladite malo. Slusajte ga pazljivo..."osecam da su moji". Coveku je deo familije tamo. A sta su Hrvati nego ustvari Srbi koji su zaboravili da su Srbi! On je savrsen da ih "potseti" na to! Hrvata se treba cuvati, ali ako ih mrzimo po cemu se onda razlikujemo?

MIDEL

11.05.2019. 22:26

LJudi meni se Hrvati gade I nikada I ni u cemu nebih navijao za njih ...Ali njemu uopste ne zamjeram,majka mu je Hrvatica I to je normalno a siguran sam da I on podrzava samo one normalne Hrvate,pa se nadam da su mu rodjaci normalni.Asto ga Hrvati zele prisvojiti to nije iz ljubavi I iskrenosti vec iz patoloske mrznje prema Srbima .Zato se nadam da je I on svega svestan…!

SSSS

11.05.2019. 22:48

E moj novace, Hrvati ce vec sutra zaboravit sta si ti danas rekao, a i Srbi ce nazalost isto tako sve zaboravit.

memories.smoK

11.05.2019. 23:14

Ovako, Hrvat sam koji je slučajno na fejsbuku vidio ovaj članak pa sam malo odlučio baciti pogled na komentare naših susjeda. Zgražam se na vašim komentarima, čast iznimkama. Imam 20 godina i u životu nikad nisam navijao protiv Srbije kad je igrala na velikim natjecanjima protiv velikih država, a to što je Nole izjavio je njegova stvar. To šta vi izjavljujete tu je van svake pameti, ZAOSTALO I PRIMITIVNO. Nikad Balkan neće prestat bit krizno žarište upravo zahvaljujući takvima.

iz glave

13.05.2019. 07:00

@memories.smoK - vidiš momak, nije problem što navija za hrvatske sportiste,nego je problem što navija za "sportaše" koji nakon pobede u svlačionici pevaju ustaške pesme

Halo narode!

11.05.2019. 23:28

Djokovic je genije, I treba raditi na pozitivnom I oprastati {to I Novak kaze} ali netrebamo zaboraviti proslost!!! A to se vidi iz komentara {ranjivih ljudi} I to razumem!

Милутин

12.05.2019. 00:40

Новаче, нико не мрзи народ, као народ, али величање усташства не може у исту врећу са љубављу. Питао бих Новака да ли воли Хрватску да незна где су кости дедине, стричеве, ујакове и ујинине.... и пола села које је било мирно и похватано на спавању и превару?! Не могу да упутим подршке хрватском спортисти, или обичном човеку, ако показује љубав према усташким знацима а они су данас по целој Хрватској!

Capitosinora

12.05.2019. 03:18

Pa kazu da mu je mama Rvatica a tata Montenegrian. Malo modifikovani Aristotelov silogizam, abc matematicka logika, i common sense objasnice sve: Mama Rvatica Tata Montenegrian Rvati ne volu Srbe Montenegrians ne volu Srbe Mali Djokica voli rvate da zadovolji mamu i tatu i da bi bio politicki korektan.

Вукица

12.05.2019. 04:22

Драги Новаче, Разумљиво је да исти језик и близина двају народа вуку човека на размишлање и усађују осећај блискости. Ценим те као човека, ценим напоре које улажеш у жељи да се успостави мир и да разум надвлада пориве који воде у несрећу, ратове и мржњу. Ти си релативно млада особа па би желела да те питам да ли знаш ко су мајор Милан Тепић и војник Стојадин Мирковић? И шта би ти урадио на њиховом месту? И како њихове породице да схвате о чему говориш?

MILORAD

12.05.2019. 06:38

Srbin sam i apsolutno podrzavam Novaka , Setite se samo reci upokojenog Patrijahra Pavla ,.. Bolje i da izumremo nego da budemo ne ljudi ...

Bela ladja

12.05.2019. 07:59

Potpuno ga razumijem jer je javna ličnost i sasvim odmerena i razumna izjava koja je izvucena iz konteksta i zato zvuci tako kako su oni koji su je izvukli hteli! Novak je Srbin i tako se i ponaša! Srbi su uvek imali ljudskosti za razliku od hrvata koji i kada su poznati i veliki žele da pokažu mržnju prema Srbima!

стојан

12.05.2019. 09:57

Поштовани браќо Срби.Навијам за Ѓоковиќа од кад се појавио,многе његове изјаве су ме одушевљавале.До пре годину дана никад није истицао порекло своје мајке,нити је подржавао Хрвате.Меѓутим,одједном човек почео је да хвали ове крвнике који су веќи фашисти и од Хитлера.Ја сам православни Македонац и гледам реално ствари,био сам много пута и у Хрватској и у Србији,али нема дилеме где се осеќам удобније.У Србији сам као код своје куќе.У Хрватској Вас гледају као другоразредне људе.Знам о свим стрда

Mario

13.05.2019. 12:52

@стојан - E moj Stojane,budala ima na ovim prostorima koliko hoćeš, evo ti si jedan dobar primjer.Ja putujem dosta ovim regionom i srećem ljude svih vjera i nacionalisti koji su tolerantni, ne mrze a vole svoje.Takvi ljudi su vama negativci,trebali bi poput vas mrziti i onda bi bili pravi Srbi ili Hrvati zavisno od toga kojem narodu pripadaju.Evo kako si ti rekao da si Makedonac pravoslavne vjeroispovjesti ja ću onda reci da sam Eskim katoličke vjeroispovjesti. Pozdrav velikom srpskom tenisaču Đokoviću.

неимени

13.05.2019. 15:11

@стојан - Тебе мариЈо баш нимало не мрзи исписивати те глупости? Ево и ја овом приликом поздрављам велике крвацке усташе шимунића и другаре му из репрезентације и желим им да још дуго поживе. Нема горе казне за такве но да живе са самим собом још пуно година.

Zika-Terminator

12.05.2019. 11:23

Zbog ove izjave si izgubio barem 80% navijaca iz Srbije. Najbolje je da maknes srpsku zastavu koja stoji pored tvog imena u teniskim tabelama. Sve ti moze biti oprosteno, ali ne i ulizivanje najgorim ubicama u istoriji covecanstva...

mile zaplanjac

13.05.2019. 23:02

@Zika-Terminator - Covece da ti nisi malo pobrkao loncice,kod normalnih ljudi, on ce dobiti 80% vise navijaca,jer je normalan covek i pravilno rasudjuje ,a odanost Srbiji je toliko puta dokazao.

HOCE MILE HOCE

14.05.2019. 09:54

@Zika-Terminator - Dobice 80% vise ustaskih navijaca, koji su "za dom spremni" valjda ce mu dodelit i orden zrinjskog?!

Zika-Terminator

12.05.2019. 11:27

Nema naroda na ovoj planeti kojeg je lakse pokatoliciti ili poturciti, od Srba. Na zalost...

5C

12.05.2019. 17:18

Mate Meštrović je izjavio:„Nije mi jasno - dvjesta godina mi koljemo Srbe i što ih više koljemo oni hoće da žive sa nama. Taj fenomen ja ne mogu da shvatim".Nesto slicno je izjavio i Jure Francetic iz crne legije za vreme njihovih pokolja u podrinju"Neznam sta je ovim Srbima?Sto ih vise koljemo to nas vise vole"i sad imamo Djokovica koji ce svojim izjavama promjeniti cjelu situaciju,pa treba da se molimo Rvatima za oprost sto nas pobise,protjerase,pokrstise,volimo srbosjek,pa to ti je.

Poitier

13.05.2019. 05:27

@5C - 5c ko laže taj hoće i da ukrade . Koji Mate Meštrović je to rekao ? Navedi izvor .

Vlade

12.05.2019. 21:03

Povukao na Karađorđeviće nema nam spasa.To što je uspeo kao jedan od 20 miliona u regionu nije prvi put u istoriji Srba.

Banjalucanka

13.05.2019. 13:32

Ako mu je otac Crnogorac i majka Hrvatica,a on odrastao u Beogradu,logicno je da on nema znanje o srpskom stradanju od hrvatske ruke.Jer mu njegovi nisu pricali a Beograd ga nije o tome ucio.Jedine muke koje je djelio sa Srbima je bilo bombardovanje '99, i to mu je digao patriotizam.Ali je i to ubrzo prestalo odkad se poceo druziti sa Hrvatima.Nije ni prvi ni zadnji koji je postao Jugosloven odkad se druzi s njima,dok oni postaju jos vece .stase. Tu je kljucna razlika izmedju njih i nas.

Baka iz daleka

14.05.2019. 00:12

Neka sinko,znam sta mislis... Neka nas jedni pored drugih kao komsije a ti utici na pozitivnu energiju... Ali nikad vise zajedno!

MIRJANA

14.05.2019. 00:14

Novace,pitaj tvog prijatelja Ivanisevica sta je izjavio devedesetih u Sydney za Srbe!