Sa Amstelom na finale Lige Evrope

NovostiOnline

18. 05. 2017. u 14:47

Zahvaljujući najboljim rezultatima u okviru aktivacije „Naša igra za finale", pet dobitnika osvojilo je karte za veliko finale Lige Evrope, dok je prvih 100 nagrađeno specijalnim Amstel dresovima

Са Амстелом на финале Лиге Европе

Vladimir Simović

PETORO takmičara: Dragan Stojanović, Milena Ivanić, Petar Arbajter, Vladimir Simović i Maša Balović, ostvarili su najbolje rezultate u Amstelovoj aktivaciji „Naša igra za finale“ i dobili priliku da 24. maja, iz prvih redova, prate veliko finale Lige Evrope, u "Friends Areni", u Stokholmu.

Reč je o spektakularnom susretu u kome će petoro pobednika moći da osete iskustvo jednog od najvećih fudbalskih događaja današnjice. U utakmici za titulu igraće Ajaks i Mančester junajted, slavni evropski klubovi koji su osvojili oko 150 titula u zvaničnim takmičenjima. Biće to 90 minuta za pamćenje, a ništa manje uzbudljivo neće biti ni tokom boravka u Švedskoj, pre i posle samog meča.

Nagradna aktivacija „Naša igra za finale" trajala je od 10. aprila do 14. maja ove godine, a pored pomenutih petoro dobitnika putovanja na finale, 100 takmičara sa najboljim rezultatima osvojili su specijalne Amstel dresove.

Već uveliko odbrojavam do finala jer godinama pratim Ligu Evrope i veliki sam fan ovog takmičenja". „Hvala Amstelu na zanimljivoj aktivaciji i još lepšoj nagradi". „Biće sjajan doživljaj da navijamo sa tribina i gledamo uživo sve te igrače koji demonstriraju vrhunski fudbal na samo nekoliko metara od nas" - ovo su samo neke od izjava pobednika koje su se mogle čuti prilikom uručenja nagrada za putovanje na finale Lige Evrope.


U okviru aktivacije učesnici su imali zadatak da za 90 sekundi, koliko je trajala igrica u „šutiranju" penala, postignu što veći broj pogodaka kako bi se što bolje plasirali na rang listi i osvojili neku od nagrada.

Kao ponosni sponzor Lige Evrope, Amstel drugu godinu zaredom pruža jedinstveno iskustvo za sve ljubitelje piva i fudbala. Čestitam ovogodišnjim pobednicima i želim im da uživaju tokom boravka u Stokholmu, a Amstel će se pobrinuti da im ovaj doživljaj ostane u nezaboravnom sećanju" - istakla je Sofija Eftimovski-Božović, senior brend menadžerka u kompaniji HEINEKEN Srbija.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije