Đurić: U Milanu bi mi bistu napravili, a u Srbiji zbog uspeha samo imam probleme!

DSL - M. Vr.

31. 12. 2013. u 08:12

Moramo da budemo duplo jači od Zvezde za 7. uzastopnu krunu! Da se titula osvaja u medijima, znalo bi se ko je šampion – istakao je predsednik Partizana

Odavno je poznato da je Srbija zemlja koja ne prašta uspeh. Slavi, ali i brzo zaboravi, a onda krenu osporavanja i omalovažavanja. U sportu, privredi, društvu, više i nije važno, već samo da onoga ko je na vrhu bacite na dno. A jedan klub, jedan čovek, jedan tim, godinama uspevaju (ne)moguće, da budu najbolji. Partizan i Dragan Đurić, predsednik koji na toj funkciji broji godina koliko i titula. Oni koji žele istinu, reći će da je najuspešniji čelnik u srpskom fudbalu u poslednje dve decenije, a oni kojima je dosadio, spočitavaće mu sve i svašta. A biti nabolji podrazumeva i pritisak, koji za cilj ima samo jedan epilog - Partizan bez krune, Đurić bez prestola. Šest godina traje ta borba i, čini se, nikada kao danas nije toliko izražena. Zbog toga i razgovor sa predsednikom kluba iz Humske...

Da li bi još jedna, sedma uzastopna titula šampiona crno-belih izazvala, kako neko u šali reče, „građanske nemire“ u Srbiji?

- Partizan nikad nije bio pod ovakvim pritiskom, da se raznoraznim sredstvima utiče na atmosferu u klubu. Rivalima ili rivalu ne mogu da osporim pravo da i na takve načine unose nemir u naše redove, ali mene brinu pojedinci koji iz kluba ili, bolje reći, oko kluba hoće da ospore, potcene i omalovaže naš rad i rezultate - ističe Đurić u intervjuu za „Sport”. - I ta obojenost u javnosti, o kojoj se toliko govori i piše, prisutna je u meri na koju Partizan nije navikao, a kada ovo kažem mislim na negativan trend prema klubu. Da se titula osvaja u medijima, znalo bi se ko je šampion, ali, navikli smo da se borimo... To što se dešava je, zapravo, dobro za Partizan, kako bi ljudi u klubu postali mobilniji, budniji, spremni na sve vrste izazova.

Pojedini funkcioneri vašeg najvećeg rivala odavno su izjavili da se čeka maj kako bi Crvena zvezda i formalno osvojila titulu?

- Možete li da zamislite da je to neko rekao iz našeg kluba? Verujem da bi ga osudili i bez prethodne provere. Ovako, nisam čuo da je to nekome „zasmetalo“. Ne sećam se ko je to izjavio, ne verujem da je to rekao Dragan Džajić. Ne znam, dakle, na koga ste mislili, ali sumnjam da se ta izjava dopala onima koji znaju koliko je teško stići do cilja. Uglavnom, za sve te optimiste imam poruku: ukoliko imate tim, osvojićete titulu, sve ostalo su priče za društvo u kafani. Samo onaj ko ima dobar tim, dobrog trenera, organizaciju, direktora, predsednika... osvojiće titulu šampiona.

Ima medija i oponenata koji vam uveliko traže naslednika, smenjuju vas iz poslovno-sportskih razloga, a poslednji put su vas „zamenili” bivšim košarkaškim asom Dejanom Bodirogom?

STOJADINOVIĆ NAŠE POJAČANJE
U trenucima dok ste angažovali trenera, zatim i dva pojačanja, Drinčića i Vulićevića, u Crvenoj zvezdi su se bavili smenom sportskog direktora. Da li vas je iznenadio rasplet?
- Ne bih se bavio dešavanjima u komšiluku, nije to naš manir. A Zorana Stojadinovića dobro poznajem, mogu da kažem da smo i prijatelji. Veoma ga poštujem, a s fudbalske strane, njegov odlazak iz Crvene zvezde predstavlja pojačanje za Partizan! Naravno, to je moje skromno mišljenje, uz poštovanje svih ljudi i poteza koji se vuku s druge strane Topčiderskog brda - kaže Đurić.

- To je samo još jedan od pokušaja da se, preko nekog medija, navijača ili pojedinca, unese nemir u klub, ali na sve to smo navikli. I neki bivši igrači, čije žene dolaze u klub i traže novčane pozajmice, javno preko nekih servisa zagovaraju promene u klubu!? Ne mogu da verujem da ljudi upadaju u zamke, da na takav način ispadaju neozbiljni. Zar misle da će tako dobiti legitimitet i poverenje? A imaju velike karijere, sigurno i ambicije, međutim, postoji put, način kako treba da se bude u službi Partizana.

Život u Srbiji nije lak, zato moramo da vas pitamo: da li će se živeti bolje ukoliko Partizan ponovo bude šampion države?

- Ne znam koliko je „popularno” sada o tome da se govori. Šalu na stranu, poznata mi je vaša aluzija, čuo sam za izjavu, ali, iskreno, ne sećam se ko je bio autor. Moj odgovor je sledeći: neka šampion bude tim koji to zasluži igrama na terenu. A da li će se živeti bolje? To ne zavisi od Crvene zvezde i Partizana. Jedino što sport i fudbal „trpe“ neke stvari koje se dešavaju u društvu...

U koži fudbalske porodice crno-belih nalazi se i košarkaška, samo se u njoj na udaru bočnih vetrova nalazi trener, a ne predsednik...

- Da imam Duleta Vujoševića u fudbalu, Partizan bi svake godine igrao Ligu šampiona! On od dece pravi čuda, živi 24 sata za košarku, trenira ih i edukuje, njemu ne može da se dogodi da mu igrači odlaze na splavove u sitne sati. Dule je Bog, ono što stvara u košarci, spada u naučno-fantastične filmove. I opet mu se spočitavaju raznorazne stvari, uvek ima onih koji osporavaju njegove rezultate. A, s druge strane, u Evropi mu se dive, nikome nije jasno kako klub sa tako malim budžetom pravi tako dobre rezultate. Znaju oni za Vujoševića, ali ne znaju koliko je teško „biti Dule” u Srbiji. Trpi ogroman pritisak. Zato i jeste šampion.

Ostavimo košarku Vujoševiću, vi i vaši saradnici doveli ste Marka Nikolića. Šta ga je preporučilo, pošto nije „Partizanov đak“?

- Pratio sam ga poslednje dve godine i posle svake odgledane utakmice na mene je ostavljao dobar utisak. U timovima koje je vodio uvek se videla ruka trenera. Ima stil, napadački, a to je ono što je potrebno Partizanu. Zna šta hoće, mi znamo koliko može. Verujemo da ćemo na kraju svi biti zadovoljni.

Ima li paralele sa Ljubišom Tumbakovićem?

- Obojica su mladi preuzeli brigu o najboljem timu Partizana. Znamo koliko je postigao Tumba, nikome neće biti lako da ponovi njegove rezultate. Nama je važno da Nikolić pokaže dobar rezultat u afirmaciji mladih igrača, što je već učinio u Radu i Vojvodini. Da vrati Malbašića, podigne Grbića, igrače koji su letos došli, ali zbog nekih stvari nisu do sada pružili sve ono zbog čega smo ih angažovali. Znamo da mu neće biti lako, uostalom, rekao sam da je došao u pakao, a svi smo svesni da moramo biti duplo jači od Crvene zvezde kako bismo ponovo bili šampioni! Da, dobro ste me čuli, duplo jači, jer, pritisak o kojem smo govorili biće veći nego u prvom delu sezone.

Prvenstvo odavno nije bilo neizvesnije, Partizan i Zvezda nemaju „laku utakmicu“, a kritičari govore kako nam je liga slaba, fudbal očajan... S druge strane, trener crveno-belih Stojanović za slovenačke medije je izneo puno pohvala na račun lige i njene težine. Da li je, zbilja, toliko slaba kako se prikazuje u medijima?

- Nama su mediji zatrpani, uglavnom, negativnim stvarima, dobra vest nikome nije interesantna. Važno je nekoga obeležiti, kritikovati, poniziti... Lično, nemam dilemu da je srpski fudbal na prostoru bivše Jugoslavije najkvalitetniji! Gledam na „Areni” hrvatski i bosanskohercegovački, pratim i susede, Bugare i Rumune, i uveren sam da se kod nas igra najbolji fudbal. Naravno, to nije nivo Evrope, na prvom mestu zbog loše organizacije klubova. Zatim, nedostatka sponzora, nestašice novca i prevremenog odlaska mladih igrača u inostranstvo. Zamislite da Partizan na godišnjem nivou ima sponzora koji donosi šest miliona evra? Pa, mi bismo svake sezone igrali Ligu šampiona! Slažem se, dakle, u oceni sa trenerom Zvezde...

Poslednji večiti derbi, ipak, urušio je sliku o srpskom fudbalu, jer nismo gledali lošiji duel dva najveća rivala u poslednjih 20 godina...

- Ne pamtim ni ja lošiji derbi, ali to je posledica, rekao bih, straha sa kojim su treneri ušli u meč, straha zbog stvorenog pristika i, nažalost, bojazni kako će se epilog odraziti na njihova radna mesta. Partizan nika lošije nije odigrao derbi, a mogao je upravo zbog Zvezdinog straha da slavi. Imali smo i bolji tim, bolje pojedince, ali...

U Srbiji ni šest vezanih titula n donosi poštovanje već, naprotiv, mnogo klipova. Ima li leka za ovu bolest?

- Čudan smo narod. Uspeh se nikome ne prašta. Nisu ovde u pitanju samo Partizan i Dragan Đurić. U mnogim sferama je tako. Kada sam bio u Milanu, rekli su mi: "Da ste ovde, posle svih osvojenih titula i trofeja, pogdigli bi vam bistu". A ja imam samo muku, neki mediji mi prete hapšenjem, probleme imamo i porodica i ja. Hoće, verovatno, da uruše i Partizan. ZAšto? Zato što smo najorganizovaniji klub, zato što imamo centar i školu koju svrstavaju među najbolje u Evropi, zao što u velikim klubovima širom Evrope igraju naša deca. Mnogima smo dosadili.

Na kraju kakav je vaš stav o suđenju? Da li PArtizan, zaista, ima podršku arbitara ili je to alibi priča?

- Oni koji plasiraju te priče nisu nijednom oštećeni u jesenjem delu sezone! I, ko onda ima podršku sudija? Ne, mi se time ne abvimo. I sudije su ljudi od krvi i mesa, ljudi koji greše. Ono što su preživljavali jesenas, njihove kolege u Evrop nisu. Zato neću da se bavim tim stvarima, već organizacijom kluba, saradnjom sa upravom, direktorom i trenerom, a sve u anmeri da stvorimo tim sposoban da donese još jednu titulu milionskoj armiji Partizanovih navijača - zaključuje Dragan Đurić, predsednik Partizana.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (43)

zale-care

31.12.2013. 09:52

@burek u svemiru - Bolje i Đurića nego Vesića, Lukića, Čovića i Kokeze! Mirko Vrbica u vrijeme najprimitivnijih saopštenja se suprostavio Lukiću i Vesiću i od tada ima moje poštovanje i divljenje!!!

slobodan

31.12.2013. 08:28

Djuric Partizan vodi kao i sopstveni biznis uz pomoc drugara iz senke koji mu steluju poslovno sportske ,,Uspehe,,. Svuda u svetu to se zove kriminal.

kewic

31.12.2013. 08:30

Da, pogotovo kad bi ispao u kvalifikacijama za LŠ i EK. Oterali bi te g******* motkom.

BG CIGANIN

31.12.2013. 08:37

Naravno , znas ti kako se osvaja titula, penalima na 25 m, pobedom u 145min, igranjem sa filijalama. Sve đaba-zauvek mali partizan

grobari1967

31.12.2013. 10:39

@BG CIGANIN - Jednom ciganin, uvek nepismen. I da ne zaboravim: posto pecurke?

Miha

31.12.2013. 11:24

@BG CIGANIN - @BG CIGANIN, nisi dobro... Da to mozda ne vazi za tvoj klub? Mucni malo glavom ako ima nesto unutra... Nismo svi slepi pa da ne vidimo.

zoran djukic

31.12.2013. 08:44

hoce li ovaj covek ikako da bude priveden i odgovara za svoje postupke(veterinarski zavod i ostale firme koje je unistio)

GRK965

31.12.2013. 12:14

@zoran djukic - Ovo je sportska strana pa bi bilo bolje da si postavio pitanje...hoce li neko najzad da odgovara za 48 miliona evra duga u fkcz i 18 u kkcz...

Boki

31.12.2013. 08:45

Pusti ti nasu ligu, lako je biti prvi kad su ostali jos vise propali od nas. Evropa je jedino merilo. A tu Partizan vise ne moze ni na svom terenu da pobedi Azerbejdzance, Jermene, Bugare(zamislite da klub iz MIlana ne moze da ih pobedi u Milanu a ovaj prica o bisti). A pre nego sto je Djuric dosao za predsednika Partizan je imao dva i po puta veci uefa koeficijent nego sad. Toliko.

zoks

31.12.2013. 09:34

Kad budes ti sa sve Zvezdom i ostalim srpskim klubovima napravili i bili ono sto je Milan i ja cu tebi i njima podici spomenik u znak zahvalnosti!Vi niste svesni da je srpski fudbal u dubokom mulju po svakom pitanju!Zato smo i tu gde jesmo!I dugo cemo jos i biti !

PENZIONER

31.12.2013. 09:48

duricu , samo si se dotakao , to su sasmo obrisi pravog stanja u sportu - fudbalu. ali dovolnjno na sopstvenu poziciju ( za ono sto si uradio , radis u privatnom biznisu , po pisanju medija ) . tvoja pozicija je najslabija tacka u SDP - FKP . javna je tajna da preko tebe i uz tebe , jedino zvezda moze da bude prvak . u ovih 7 godina je sve pokusavano od sudenja , FSS , medija do drzave-vlade  . sve to nije dalo rezultate . TI SI JEDINI KOJI IM TITULU MOZES POKLONITI U ZAMENU ZA SLOBODU

goran69

31.12.2013. 20:19

@PENZIONER - Šta je s mozgom,"penzioner"? Najbolje se praviti lud i zamjenom teza pokušavati vređati intelegenciju svakog ko iole prati sport uopšte,pa samim tim iovaj naš bijedni i na samrtničkoj postelji, fudbal,i pokušavati oprati ono što se ne može oprati,sve one krađe, otimanja, ucenjivanja na čelu sa žuto-crvenom političko mafijom koja je štitila,i sada još uvjek štiti,ali sada,samo onaj drugi dioko alicije ,onaj crveni,sve te bitange koje dozvoljavaju krađe i otimanja titula i kupova.Treba li nabrajat

Rale

31.12.2013. 09:59

"Pojedini funkcioneri vašeg najvećeg rivala odavno su izjavili da se čeka maj kako bi Crvena zvezda i formalno osvojila titulu?" E moj Mirko Vrbica, nije lepo što širiš neistine! Reci javno, imenom i prezimenom ko je to izjavio, treba da se stidiš svojih godina.

Svetozar Krtinic

31.12.2013. 10:20

Gosp Djuricu preispitali smo sve trgove u Milanu i dosli smo do zakljucka da za Tvoj spomenik nema mesta jer ga jos nisu podigli ni Berluskoniju a niti Galijaniju. Prvo da se podigne domacim pa, tek tada mozes da dodjes na red

ISTINA

31.12.2013. 10:22

Sve sto je Djuric rekao potpisujem ej bre oni preko imaju sponzora od drzave za 6 mil. evra a Partizan mora da prodaje igrace za toliki novac I kazu nisu drzavni projekat oni su sramota ovog naroda

nesa

31.12.2013. 10:54

Cisto sumnjam da je sve ovo Djuric izgovorio,ne ume on to.Iza njegovog lika se krije neko drugi,ko ne zeli da se eksponira.Sto se Partizana tice,moje misljenje je sledece..lose vodjenje kluba,los odabir strucnih ljudi,prebrzo unovcavanje mladih fudbalera,a novac ode nekom u dzepove..Da je neko ko ume vodio ovaj tim,unazad,sa onakvim igracima koje je uprava ekspresno prodavala,Partizan bi bio redovan ucesnik LS,i zaradjivao mnogo vise.Savic,Nastasic,Jovetic,Ljajic,Markovic,Mitrovic..sta reci

Placeni Novinari

31.12.2013. 10:57

UZAS! Neznam stvarno koliko para je dao za ovakva pitanja. Zasto ga ne pitate sta je sa crno belim stolicama za koje smo slali kodove , sto ga ne pitate kako je moguce da je najuspesniji klub u srbiji vecito na nuli a godisnje proda igrace za 10m a kupi za 100.000. Svi znamo koliko je ovaj covek MUTAV a ovde jos ispade da je nesto pametno rekao. Pisete pitanja i sami odgovarate na njih . Treba da vas je sramota!

gagom

31.12.2013. 10:59

А шта ако ЦЗ случајно и освоји титуле првака Србије,и Ђурић (на велико задовољство звездаша који га "хапсе" већ 5-6 г.) буде осуђен због разних малверзација,и Дулета отерају у ЦГ...а живот у Србији не буде бољи?! Ко ће онда бити крив?

posteno govoreci

31.12.2013. 11:09

ako hoces da te Srbi postuju moras biti Dusan Silni, a ne Djura Frizura...ljudi hoce bolje - vise...krv i znoj...a ne licne priviliegije i samopohvale...napravi od Partizana uspjesan klub u evropskim okvirima, drzacemo ti sliku pored ikone...a, ako ne radis na tome, slijedi te omalovazavanje i vrijedjanje...to smo mi - Srbi iz krajnosti u krajnost...nema cile mile...

Miha

31.12.2013. 11:23

Sve su to kafanske price, pitam se ulazi li ovaj covek u Humsku 1 ili je non stop u kafani... Duric ce po nastupima u medijima pred kraj godine premasiti i Cecu... Mene samo zanima zasto se ovoliki publicitet daje kriminalcima a ne postenim sportskim radnicima, ako ih uopste i ima (jedan je kralj DV)

rezultat direktore

31.12.2013. 12:28

Moje vidjenje fudbala i situacije u evropskom fudbalu.Murinjo nije imao uspeh u Evropi i dobio je pedalu.Svrha predsednika nije da osvaja titule za to sluzi sportski deo kluba svrha direktora je da obezbedi privrednike koji ce dovuci sponzore u klub bruka je ono sto se dogadjalo Partizanu da nema da isplati igrace dok ne proda Mitrovica i Ivanova.Svi klubovi osim Crvene zvezde delimicno su finansijski neuspesni.Sponzorski ugovori Partizana nisu na nivou prosecnog evropskog kluba...

СтАрМо

01.01.2014. 00:44

@rezultat direktore - "Svi klubovi osim Crvene zvezde delimicno su finansijski neuspesni."Како ово протумачити...Клуб који је у були 50 милиона еура је потуно финансијски неуспешан, а сви остали су делимично успешни!

rezultat direktore

31.12.2013. 12:37

Sponzorski ugovori Partizana nisu na nivou prosecnog evropskog kluba.Predsednik kluba mada nije on samo odgovoran on treba da dovede privrednike iz zemlje i inostranstva koji ce uloziti u projekat evropski Partizan.Do tada cemo biti balkanski lider(bez Olimpijakosa i Steaue).Privatni klubovi na ovim prostorima nece zaziveti i bice neuspeha i dugova poput Anzija,Valensije,Maljorke,...samo bez sanse za uspehom poput Valensije vec stecaj i bankrot.Predsednik koji dovede jake sponzore imace uspeh

sumadinac

31.12.2013. 15:40

gde su milioni od prodatih igraca???sta je sa veterinarskim zavodom?,nije veterinarski zavod tvoja dedovina...

kondor

31.12.2013. 15:44

Sto pisete te suplje komentare koji nemaju veze sa fudbalom , a jos manje sa srpskim fudbalom i Partizanom . Danas je fudbal biznis i ko vise ulaze moze da ocekuje dobre rezultate i to cesto omane , ne osvoje ni bogati klubovi ono sto planiraju sa brdom novca u odnosu na srpske klubove , koji jedva sastavljaju kraj sa krajem . Prodajom mladih talenata nekako prezivljavaju , u tom prezivljavanju izgubise mnogo talentovanih fudbalera , neki uspiju vani dok mnogi propadnu To je srpski fud. danas.

ercov

31.12.2013. 15:49

U Milanu nebi proveo 24 h a o spomeniku bolje da ne pricamo.Uspesi Partizana idu na ruku ljudima koji vode i rade u skoli fudbala u Zemuneli i Teleoptiku,i sportskom sektoru koji i pored neverovatnog sabotiranja uprave kluba, uspevaju da se nosi sa svim problemima i osvaja tolike titule.Niko od tolikih predsednika Partizana pre Djurica se nije pojavljivao i sebe stavljao u prvi plan posle osvajanja titula,zna se dobro kome idu pohvale i ode za uspehe na fudbalskom terenu.Djuricu odlazi.

Pravda,pravda,pravda!!!!

31.12.2013. 19:51

Meni je ovo toliko postalo smesno,da se ja prosto onesvestim od smejanja.Cim pocnu istrage,cim im otvore bolne rane,oni svi pocinju da se brane,tako sto napadaju druge da hoce da ih uniste,da su ljubomorni na "njihov uspeh" i tako samo zele da ih sklone sa njihovih funkcija.Vucicu pocni vec jednom sa tim reformama svih sudova(sudije),ovih mafijaskih advokata,koji u zemlji dembeliji zive kao Faraoni.Sudovi i samo sudovi,u celoj Srbiji,pa cemo onda da vidimo,ko je sta posteno zaradio i kupio!?

mile

31.12.2013. 20:41

Ja, kada slusam Djurica, da prica, nista ga ne razumem. Divim se ovim novinarima kako to uspevaju.. Vidim, da su dvojica ili dvoje. Znaci, da je jedan novinar prevodio a drugi zapisivao.

sasa

31.12.2013. 20:46

kog bre uspeha, titule osvojene bodovima protiv novog pazara i vozdovca ko ce to bre da ceni......

Booom

31.12.2013. 20:49

Partizan Samrok 1-2Tun Partizan 3-0Partizan Ael 0-1Partizan Sirak 0-0 1-1Partizan Nafci 0-0 1-1I jos mnoooooogo mnogo mocnih rezultataPa tebi bi u Milanu napravili nesto drugo

SENZACIJA

31.12.2013. 20:53

Bravo Djuricu svaka ti je na mestu i tako misli svaki normalan Partizanovac a ovi potplacenui i cenzurisani komentari zna se od koga su

Dragan

31.12.2013. 21:23

Besmislenom abolicijom Dragana Dzajica, vrh drzave je obesmislio bilo kakvu pravdu i nadu da ce u ovoj zemlji odgovorni za bilo sta odgovarati.Zar stvarno mislite da predsednik Partizana moze ici u zatvor nakon abolicije predsednika Zvezde?

misa tumbas

01.01.2014. 07:21

Djuricu ,mi smo izgubili od Samroka,Tuna I ko zna kakvih indijanaca zbog tvoje bahatosti da prodas brze bolje igraca za pola miliona a taj isti se prodaje posle godinu dana za deset miliona ( Markovic&Mitrovic) Jesmo prvi sest godina za redom a ko drugi I da bude ???Imas mogucnost da dovedes neke strance I jos pokupis sve domace sto vredi pa zar je uspeh biti prvak??Moje misljenje je da bi neko drugi vodio klub mnogo pametnije,zdravije,uspesnije od tebe

Milorad

01.01.2014. 20:21

@misa tumbas - Djuric je uspešan,kreativan,uporan i istrajan covek.Sve sto se troši na godisnjem nivou mora da se zaradi prodajom igraca.Zato se ne moze napraviti tim.Nemas pare da kupis formirane a prodaješ one koji tek trebaju da se formiraju.Neznam koliko ti je godina i sa kojim ciljem saljes ovu poruku,ali ako si Partizanovac,sedi sa nekim ko se razume u poslovanje i shvatices o cemu se radi.Djuric je potreban Partizanu jos dugo.Djurica,Bjekovica,Zecevica su Partizanovci koji trebaju klubu.

miroslav

13.01.2014. 13:30

da si u Italiji mozda nebi ni stigao tu gde jesi u Srbiji,ako si posteno radio ne plasi se istraznih radnji nozda se dokaze da si cist bice ti draze i nece ti smetati ni pisanje ni istrage.