Dino Merlin: Gnušao sam se dok su ubijali Srbe

V. PANTELIĆ

15. 11. 2011. u 17:20

Dino Merlin za „Novosti“ o beogradskim koncertima, protestima, ratu, himni BiH: Predsednik Srbije je jedan od mnogih razloga mog dolaska u Beograd

NAJVEĆA bosanska muzička zvezda Edin Dervišhalidović (49), poznatiji kao Dino Merlin, posle više od 20 godina će održati tri koncerta u „Beogradskoj areni“, 25, 26. i 27. novembra. Za „Večernje novosti“ kaže da su u proteklih 15 godina pozivi za nastup u Beogradu konstantno pristizali, a interes i želja njegove publike i njega rasli su iz godine u godinu, pa je na kraju najveća dvorana na Balkanu bila logičan izbor, što potvrđuju i tri rasprodata koncerta. Na pitanje da li je očekivao toliko interesovanje, Dino Merlin za naš list odgovara:

- Lagao bih kada bih rekao da nisam očekivao veliki interes, ali zasigurno nisam očekivao ovako veliki interes. Sada već počinju spekulacije i o četvrtom koncertu u „Areni“, ali mislim da ne treba preterivati. Za prvi put nakon ovoliko godina i tri će biti sasvim dovoljna.

* Tri „Arene“ dođu kao jedna „Marakana“, stadion na koji ste u vreme prvih albuma „Merlina“ odlazili da gledate utakmice Crvene zvezde. Da li ste razmatrali opciju da održite koncert na najvećem stadionu na Balkanu?

- Prezadovoljan sam sa tri pune „Arene“, a kako sam ja uvek raspoložen za nove izazove, ne isključujem bilo kakvu mogućnost u budućnosti. Gde god da dolazim ja se i vraćam, kako u Srbiju, tako i u Švajcarsku, ili Hrvatsku, ili Ameriku, ili bilo koju drugu zemlju. Ja dolazim da ostanem. I čini me srećnim što na taj način moja publika postaje ujedinjena ma gde da se nalazi. To je moja misija - pevati svojoj publici.

BREGA VEČITA INSPIRACIJA *DALEKE 1986. napisali ste „Uspavanku za Gorana B.“ posvećenu Goranu Bregoviću, čije vam je „Bijelo dugme“ bilo jedan od uzora na početku karijere. Kada ste se poslednji put sreli sa Bregom? - Sa Bregom sam se video poslednji put pred sam početak rata, ali u Sarajevu često srećem njegovu porodicu. Brega je na mene kao i na mnoge druge uticao na različite načine, a ostavio je neizbrisiv trag ne samo na sarajevsku scenu, nego i scenu nekadašnje zajedničke nam domovine. Drago mi je da je i danas vrlo uspešan i da nastupa širom sveta.

* Optužuju vas da ste srbomrzac, da na omotu jednog vašeg albuma i ulazu u vaš kafić u Sarajevu stoji natpis „Zabranjeno za Srbe i pse“, uprkos činjenici da niste vlasnik kafića već prodavnice diskova, niti se Srbi pominju na bilo kom vašem albumu. Srpski narodni pokret „Naši“ protestovaće zbog vaših koncerata u Beogradu, vaš komentar?

- Drago mi je što ste sami dali odgovor na to pitanje, jer sam u proteklih mesec dana u gotovo svakom intervjuu upitan za taj navodni natpis u kafani koja nikada nije postojala i na albumu koji nikada nije snimljen. Očigledno je da su to zlonamerne izmišljotine. Nemam ni potrebu, ni želju da se pravdam, svestan sam da će napada i negativnih komentara uvek biti, jer ko plovi morem ne sme se žaliti na valove. U mom poslu to nije ništa novo niti neočekivano, jer mnogima je potreban bilo kakav publicitet pa ne prezaju ni od čega da budu sveprisutni u medijima. Kod mene je situacija obrnuta. Moje pesme dovode publiku na koncerte. Ne treba mi nikakav dodatni publicitet osim moje muzike i tako je već decenijama.

* Bilo je očekivano da će vaš dolazak izazvati reakcije s obe strane Drine, šta vi kažete na to?

- Prašina se diže i kada se ruši i kada se gradi. Ja ceo svoj život samo gradim. A ko nema ništa pametnije da radi neka radi to što radi uvažavajući slobode i prava drugih.

* Rekli ste da ćete u Srbiju doći kada se ovde bude dogodila jedna katarza. U Sarajevu ste se letos sreli sa predsednikom Borisom Tadićem, da li je on taj katarzični čovek?

- Boris Tadić je jedan od mnogih razloga mog dolaska u Beograd. Ali predsednik Tadić nije estradni menadžer. Ni on, niti njegova stranka, niti bilo koja druga stranka kako u Srbiji tako i u Bosni i Hercegovini, niti ijedna kompanija bliska bilo kojoj političkoj opciji bilo gde, nema veze sa mojim beogradskim koncertima. Za ove koncerte je zaslužna moja publika i moj menadžment. Nažalost, ovi su prostori oduvek senzitivni na sve što se može staviti u nacionalni kontekst. I nije više važno da li se generalno stvari menjaju nabolje ili ne, iako to svi želimo, ali kao pojedinac smatram da imam obavezu da pokušam da menjam stvari nabolje.

* Mnogo je onih koji vam zameraju na pesmi „Da te nije, Alija“, mada ona nije posvećena Aliji Izetbegoviću već vašem komšiji Aliji Miladinu?

- Ta je pesma posvećena svima onima koji su branili Bosnu i Hercegovinu. Nastala je u vreme kad su nam „razvlačili pamet“ i granatirali Velušiće „jer tamo nema mnogo srpskog življa“, kada smo ubijani na sve moguće i nemoguće načine i držani pod srednjovekovnom opsadom. A pevao sam je svim građanima Bosne i Hercegovini koji su prkosili sili i nepravdi.

* Dobro ste upamtili noć kada ste se prvi i jedini put stideli što ste Bošnjak jer su u vašoj mahali bili ubijeni ljudi Srbi, pravoslavci, nevini. Tada ste i vi i vaša majka reagovali s gnušanjem, toliko temperamentno da vas je to moglo koštati života?

- Da, reagovao sam. Kamo sreće da je više ljudi dizalo svoj glas protiv nepravde na raznim mestima bivše nam zajedničke države i da su to činili na vreme. Odgajen sam tako da ne tolerišem nepravdu i da razlikujem ljude na one koji čine nepravdu i na one nad kojima se nepravda čini. Reagovao sam i kada su ubijani Bošnjaci, reagovao sam i kada su ubijani Srbi. Potpuno je nebitno o kojem je narodu reč. Ubijeni su nevini ljudi i to je neprihvatljivo i krajnje sramotno. Reagovao sam i time se ponosim. Žao mi je što sam bio svedok stradanja svojih sugrađana, ali sam ponosan što nikada nije postojao sistematski organizovan revanšizam od strane mog naroda za nepravdu i zlo koje im je učinjeno.

* Autor ste teksta bivše himne Bosne i Hercegovine „Jedna i jedina“ koja je 1998. zamenjena sa novom „Intermeco“ zbog navodnog isključivanja spominjanja Srba i Hrvata u tekstu, mada sam tekst ne pominje nijednu bosanskohercegovačku naciju. Da li vas je to zabolelo ili povredilo?

- Ta himna je zaživela među Bosancima i Hercegovcima i mnogi će i danas reći da je to jedina himna naše zemlje, a veće priznanje od tog mi i ne treba. Tu sam pesmu pevao u ime svih njenih građana, svih onih koji Bosnu i Hercegovinu osećaju svojom domovinom. Ako će nova himna moje zemlje pomoći da svi narodi u njoj žive bolje, potpuno je nebitno ko će je napisati. Naša himna danas ima samo muziku, ali ne i tekst i tako nema nije glas nikoga, a svaki stih koji budu pevali svi građani Bosne i Hercegovine biće ujedno i najbolji jer je zajednički glas - himna mora biti pesma svih građana inače nije himna BiH.

NI REČ O CECI

PITANjE da li mu je Ceca Ražnatović izravnala račune za pesme „Beograd“, „Zaboravi“ i „Žarila sam žar“ za koje mu nije platila, niti ga potpisala kao autora, kao i da li bi ponovo sarađivao sa njom, Dino Merlin je potpuno ignorisao. Ipak, prisetio se kako je nastao hit „Beograd“:

- Tu sam pesmu napisao inspirisan lepotom Beograda krajem osamdesetih. Beograd je grad koji je posle Sarajeva najviše uticao na moje profesionalne početke i drago mi je da se vraćam u Beograd na ovakav način.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (97)

ivo

15.11.2011. 17:43

Aha i mi tebe volimo,nego da li si platio porez na prihod od koncerata kao i sve pratece troskove?Sta sad ljubav ima sa tim?

gidra

15.11.2011. 17:47

Ma kako da ne! Toliko se gnusao da se druzio sa ubicama i to kad se odavno znalo ko su ti ljudi. Sad je odjednom postao pacifista. Kratkog smo pamcenja mi srbi, jako kratkog! Nek pjeva u "multietnickom" Sarajevu Jasarevicu i slicnima.

Dzony Joja

15.11.2011. 18:02

Ja ne znam kakva je namera novinara ali ovo vase drugo pitanje da odrzi koncert na Marakani je takav bezobrazluk ili provokacija. Niti je on dolazio na Zvezdine utakmice niti ce ikad odrzati koncerte.

miloje

15.11.2011. 18:32

onog trenutka,kada si postao sejtan... sveti ratnik...prestao si da budes umetnik., tvoje pesme su bile divne balade koje sam iskreno voleo. da si osecao toliku ljubav,kakvu si nam prestavljao...ti bi umetnik i ostao!!!

baunti

15.11.2011. 19:01

Dino, ko je to branio Bosnu i ko je bio agresor? Iz tvog kemntara se vidi perfidnost tvoga uma, i dalje ne treba. sada pricas slatkorjecivo jer ti treba para i publika na koncertima, ali svi mi znamo ko si, sta si, i sta podrzavas. I ti Srbi su branili svoje domove od agresije mudzahedina, ali to tebi nije vazno. Inace, sistematski revansizam Bosnjaka nije postojao jer ste vi prvi i poceli sa svim, tako da smo revansisti mogli biti samo mi. A sto se tice himne, nije nam zajednicka, niti ce biti.

seljakLA

15.11.2011. 19:02

Kako bih vam nesto slatko napisao al znam da necete objaviti, dakle necu vam pruziti to zadovoljstvo da me iznervirate, ali zato nagadjajte sta vam svima po redu mislim.Doticni moze da dodje, zasto da ne, eto bas zbog zemljaka svog pa nek se ljudi ispevaju. Bujrum Merilin, bujrum mi smo Hriscani i postujemo naredbu naseg Gospoda: Ljubite i neprijatelja svog.

Sindjelic

15.11.2011. 22:16

@seljakLA - Eto dok su takvi kao ti govorili svima sta misle i delili lekcije, ucutkali su nas bombama zbog mnogo lajanja. Drz' se ti svoga sela i laj tu u svom dvoristu.

FOČA SRBINJE

15.11.2011. 19:22

Idite niko vam ne može zabraniti i uživajte u njegovom zavijanju.Pa kakvi ste ljudi da ovoj ljigi od čovjeka sve vjerujete.On se grozio od ubijanja Srba?Revanšizma nije bilo od njegovog naroda????Pa ko onda napuni Kazane i ostala stratišta po Sarajevu Srbima.VI idite ali nemoj da vrjeđate porodice koje su izgubile svoje najmilije radi ovog vašeg pjevača.Niko se ne buni kad dođe Halid Bešlić u Srbiju zašto??????Zato što je dobar čovjek koji ovaj vaš pjevač neće nikad biti.BOJKOT

ssss

16.11.2011. 01:40

@FOČA SRBINJE - E moj brate, ne pije ti vode ta prica, niko te nece ozbiljno shvatiti. To sto ti pricas mnogi od nas znaju, ali nemamo sanse protiv antisrpskog beograda.Zalosna nam majka!

muharem

15.11.2011. 19:49

Nije dovoljno gnusati se, treba si se boriti protiv toga javno ti si javna licnost. Ma svi oni su za rasturanje Srpskog naciona ,i to je aksiom, svih "palanackih" politika ,na teritoriji ex-YU

Kole

15.11.2011. 19:57

Sram bilo sve one Srbe koji su kupili kartu za koncert ovog sarajveskog licemera. Kratko pamcenje je nas nacionalni problem sto ovakvi tipovi izgleda znaju da iskoriste.

STARI

15.11.2011. 20:39

Al pogledajte samo kako ga novnar(ka) pita i odmah ga u pitanju i brani tj odgovara u njegovo ime.Koliko je li je kostao ovaj naruceni razgovor? to zna Dino i novinar(ka).

Drulke

15.11.2011. 21:04

Prvih 999 razloga za njegov dolazak ovamo su pare koje će da izmuze od naivnih Srba, a jedan od razloga je i presednik Srbije?!

Velusici

16.11.2011. 09:16

@Drulke - Dino dolazi posteno da zaradi pare. A kako ste vi dolazili u Bosnu da zaradite pare. Ubijanjem, silovanjem i naravno otimanjem novaca i zlata i auta i krava ....

ljubica

15.11.2011. 22:03

Stara izreka ako laze koza ne laze rog.Poslusajte na jou tube muslimanske ratne pesme pa ce te naci i Merlina i njegove patriotske pesme.

sardan

16.11.2011. 09:44

@ljubica - A sta bi ti?Mozda da cuti i peva zabavne pesme dok se njegovi sugradjani svakodnevno ubijaju, sakate,kolju,siluju,proteruju,bogomolje i groblja buldozerima ruse,trudnicama cetnickim kamama iz utroba bebe vade i u drinu bacaju.Vi Srpski nacionalist zaista nimalo casti nemate.Posle svega toga i dalje to bodrite i uzivate u tome

ljubica

16.11.2011. 13:56

@ljubica - Odakle ti iskoci u srpske novine,dali su muslimani isto to radili srpskom narodu?Ja nisam nacionalista ali mi nije drago ni kada cujem Dina da peva Aliji niti Knindzu da peva cetnicke pesme.Ja sam samo za to da covek ima obraz bio sam za to tad i ostao,a ne tad sam mrzeo Srbe a danas su mi dragi.To je za mene pljuvanje po svom karakteru.

Charly-Beograd

15.11.2011. 22:25

Dino Merlin je jedan od najboljih pevaca iz Bosne i Hercegovine kao i najbolji pevac sa prostora bivse Jugoslavije. Ne vole ga sviraci na gusle (guslari) koji iz svog sela nikada nisu izasli.

ljubica

16.11.2011. 18:17

@Charly-Beograd - Iz kojeg si ti sela dosao i sta ti slusas .Kakve veze ima inteligencija sa onim koga slusas ja naprimer volim svu muziku ako je lepa.Operu,operete,dzez ,narodnu muziku ,sevdalinke sve sto je lepo jedino ne volim ove danasnje repere .Cak sta vise poneke pesme od Bore Corbe obozavan pa mi nije jasno kakve veze ima muzika sa inteligencijom.

Braco

09.04.2018. 19:45

@Charly-Beograd - @Charly-BeogradE moj jarane. Ja sam iz svog sela (Sarajevo) izasao bas zbog onih koje je tvoj Dino opjevavao I dizao u nebo. Jer da nisam zavrsio bih u kazanima ili bi me vode Miljacke nosile po slapovima. A ti kad si izasao iz svog sela od tad se u selu slavi dan oslobodjenja I dan prosvete. Idi brate pa se fino void za ruku sa Dinom I setajte se pored Keya.

YU for ever

15.11.2011. 22:36

Ako hocemo u EU ,uskoro ce nam na "Marakani" pevati i onaj Tompson ili Tomson,znate na koga mislim.

Svasta

16.11.2011. 09:04

@YU for ever - Od Dina ocekujete da se izvinjava a ne smeta vam Ceca ciji je muz ubio vise Srba u Srbiji a pritom je Srbin???I ona moze da puni koncertne dvorane bez obzira na sve kriminalne radnje koje su dokazane samo zato sto je nase gore list???A sta bi sa ciscenjem ispred svog praga???Da li Dino poseduje imovinu sumnjivog porekla(stecenu ratnim pohodima) i zlato oteto Srbima?Mislite o tome...

kicholino

16.11.2011. 16:26

@YU for ever - sve ti je to isto....dino,slino,ceca,cakana,mikana........

Jasna

15.11.2011. 23:07

Jednom recju, Tadic ga je pozvao. Slavicu dan kada ode sa vlasti. Dosta mi je vise da gledam kako mi Srbiju mentalno siluju na dnevnoj bazi. SRAMOTA!

DULE

16.11.2011. 07:06

@Jasna - Doveo za 300000 evra, da se zna ako objave; odoh da citam clanak da 150000 dece u Srbiji gladuje.

stare slike

16.11.2011. 09:07

@Jasna - Jasna strasno sam zabrinut za tebe ,obolela si ,molim te idi se leci i svati da ipak zivis u 21.veku

Dragan

15.11.2011. 23:27

A sto Dino Merlin ne ode da posvedoci ko je ubijao Srba?A ne samo da se gnusa!!!Tako bi najvise pomogao pomirenju!

Milos Nedic-Beograd

15.11.2011. 23:46

Kao sto se i da primetiti vecina komentatora nema nivo inteligencije veci od broja cipela koji nose. Lj-ubice a koje bi to trebao pesme da peva ,Uzebekistanske mozda, srpske, hrvatske, c.gorske-idi u kuhinju kuvaj rucak il' heklaj partijsku zastavu.Redakciji pohvala realnog teksta i onoga sto jeDino rekao.A sta bi ovi nadri Srbi voleli cuti da je doista pisao protiv Srba a pevao pa naravno covekov zanat- Sta je smeta vam sto nije mentalno bolestan kao vecina vas -pokrite se usima.

ljubica

16.11.2011. 14:09

@Milos Nedic-Beograd - @Nedicu sto se ti toliko bunis ko ti je zadrmao kavez ja imam pravo da kazem sta hocu.Ja nisam rekla da i ja u kuci ne slusam Dina,Olivera Dragojevica,Al Dina,meni najomiljenijeg pevaca Serifa Konjovica ,ali ne volim kad se prica danas jedno sutra drugo.Ako si covek ostani dosledan toga i nemoj pod tepih skrivati svoje djubre.Ti nemoj brinuti za moj rucak ,moj rucak je vec gotov pre nego sto mi (deda) tojest muz dodje sa posla a onda mogu da se posvetim i unucima.Ociti zenomrzac pozdrav.

englez

16.11.2011. 14:31

@Milos Nedic-Beograd - Ovaj tvoj Dino se druzio aktivno sa ratnim zlocincima, naravno tebi to ne smeta jer si ti covjek sirokih shvatanja, i boli te briga ko ti pjeva bitno je samo da je tebi gotiva. Ovaj tekst je samo dio promocije koja se inace placa, a svi ovi sto si ih prozvao za inteligenciju su bar dva puta pamettniji od tebe !

kicholino

16.11.2011. 16:22

@Milos Nedic-Beograd - mozes misliti kakva ti je inteligencija kad ti je idol serif konjovic.....ghahahah....admini,banujte ovu za sva vremena....

dekibleki

15.11.2011. 23:58

Covek lepo kaze da je i njegov zivot bio u opasnost kada je branio nevine srpske civile.Ljude treba deliti na dobre i na zle,a ne na hriscane,muslimane,srbe,hrvate itd....Poenta je da zli zavade ljude na bilo kojoj osnovi,pa onda vladaju nad njima....

robin hud

16.11.2011. 11:26

@dekibleki - ma nije to poenta care !!! poenta je sto ti ne znas sta je poenta a pricas price ! on je care laze a to moze u BG-u jer narod ne zna sta je on sve radio u ratu. ali vi naravno vise vjerujete ovoj propagandi koju si nametnuli njegovi menadzeri kako bi rasprodali koncerte i uzeli lovu ! kome je jos danas do istine?

Marko CG

16.11.2011. 00:41

Vjerujem da je dosao zbog tadića jer se tadić izvinuo svima koji su ubijali Srbe valjda zbog toga sto su trosili municiju ili ko zna zasto?

Vlada

16.11.2011. 00:54

Jarane, od koga si ti to branio Bosnu??? Da bi nesto branio to mora da bude tvoje...

harmonikas

16.11.2011. 01:16

CHARLY-BEOGRAD- Ti nemas pojma o muzici i molim te nemoj komentarisati ko kako peva! Merlin je jedan od SIGURNO NAJLOSIJIH PEVACA koji ima SAMO dobre pesme! Da si muzicar sigurno bi cuo njegov vibrato u glasu koji vise lici kao kada njace MAGARAC! Pocinje falsom i zavrsava sa falsom, to cuje svaki iole dobar muzicar! Hari Mata Hari je neuporedivo kvalitetniji pevac od Merlina, koji nije dobro dosao u Srbiju!

mirko

16.11.2011. 01:19

Zasto ga svi pitaju ista pitanja?Zasto ga svi pitaju zasto mrzi Srbe?Pa ono o cemu se prica,sigurno ima i istine,i ne pljuju ga dzabe,jer je sigurno da je pricao svasta o Srbima.Na internetu mozete naci njegov intervju iz 2001 u listu "Dani" u kojem kaze da su Srbi bolestan narod.Zasto se toliko nije dizala prasina kada je dolazio Hari Mata Hari?Pa covek nije nista ruzno ni govorio o nama.Halid Beslic je dobrodosao,jer nije poznato da je bilo sta ruzno govorio.A padale su bombe i u njegovo dvori

ssss

16.11.2011. 01:36

Ne mogu da vjerujem! Ne mogu da vjerujem na sta je ovaj covjek sve spreman i sta sve prica. Gade mi se ljudi koji su ga pozvali. Zalosna nam majka s nama samima, zalosna!

Jokic....D

16.11.2011. 04:24

Dino, kada spominjes neke "autorske pjesme" daj reci cija je muzika za pjesmu "Ja sam vojnik srece..." i odakle ti ta kompozicija? Zatim, ko je provalio i opljackao na pocetki '92. studio u Skenderiji vlasnistvo N.Dj. ? Sve se zna, guraj te koncerte i budi korektan ili po naski kao nekada "Oko budimo realni, ziva".....

OZi

16.11.2011. 05:40

Mislio sam na tebe pevajuci narodnjacima po budzacima.Ili moj maternji jezik je Hrvatski ili Srpski je iskrivljena verzija Hrvatskog.Krajem 19-tog veka Hrvati su priznali u Becu Srpski kao svoj maternji jezik.Kazite mi molim vas na kom jeziku ce doticni gradjanin BiH pevati?

MatijaBG

16.11.2011. 07:19

Koliko je pridoslica i Bosanaca u Beogradu vidi se po tri rasprodate Arene za Dina Merlina!

Kasijana

17.11.2011. 01:44

@MatijaBG - Vidi se i koliko smetaju ''pridošlice''.. A odakle si ti došao? Nemoj samo da kažeš da ti je i deda rođen u Beogradu?!?! Beograd je tvoj, pa ti svi smetaju koji sa strane dođu... Iz mog okruženja na taj isti koncert idu ''rođeni'' Beograđani, a većina ovih ''pridošlica'' se gnuša dotičnog!!!!

Dejan Crni

16.11.2011. 07:47

samo da pitam novinara, a i Dino Merlina, ko su ili šta su bošnjaci? Zašto i mi učestvujemo u pravljenju jedne nacionalnosti koja je izmišljena... druga je stvar što se ne volimo zbog različitih vera... ali to su srbi muslimanske veroispovesti

Dragan

16.11.2011. 08:02

Ovaj iz Sarajeva misli da se obraca maloj djeci,pa sve sto kaze da cemo da poverujemo.Znamo Dino ko si i sta si radi za vreme rata u Bosni i ko su ti bili prijatelji.Djaba se pravdas,ni Miljacka te ne moze oprati od tvoje ruzne proslosti.Sto se mene tice,publiku iz Arene moze da odvede sa sobom u Sarajevo.

most

16.11.2011. 08:26

Dragi Srbi za sve informacije obratite se suduza ratne zlocine u Haagu,tamo ce vam sve lepoobjasniti.

nenad.

16.11.2011. 08:28

Nije glavni problem Dino, već je glavni problem onaj ko ga je pozvao da dođe u Srbiju, jer doneta je politička odluka da Dino mora da ima koncerte u Srbiji. Obratite se predsedniku Srbije koji je rođen u Sarajevu.

toma grobar

16.11.2011. 08:31

Još malo pa će biti da su Srbi masovno izvršavali samoubistva po Sarajevu zato što im je bilo krivo da u pojedinim delovima ne budu nacionalna većina. Ovaj intervju kao da je Gebels napravio.Strašno!

babic_79

16.11.2011. 08:50

Dino Merlin: "Gnušao sam se dok su ubijali Srbe", kako glup naslov. Sta sve ovi novinari pisaju. Ne tako davno se secam nesto drugacijih poruka od Dina, a da, kako sam mogao da zaboravim, ipak nije mu bio plan da odrzi koncert u Areni. Idite glupi Srbi i slusajte tog "srboljubca".

milan

16.11.2011. 09:39

Ispade sad da niko nije ratovao protiv srba mi bosanci ni hrvati,verovatno su srbi ratovali protiv sebe a svi ostali nedužni.

Ja

16.11.2011. 09:48

U slučaju Dina Merlina, da li je rekao ovo ili ono, da li mrzi ili voli srbe, jednostavno preovladava osećaj da je njegova muzika i njegovi tekstovi jači od bilo kakvih naglabanja gore navedenih. Mislim da će ljudi u Areni uživati te tri večeri, da je pesma ta koja bi trebalo da spaja, dosta je bilo pretnji, paljenja i razaranja. Budimo ljudi....

bb

16.11.2011. 09:56

Srbin sam i svi moji dokle pamtim su Srbi.Kao umetnike volim i Kusturicu i Dinu.Kao ljude volim Dinu hiljadu puta vise nego Kustu.Kusto je pogresio i treba se izvinuti prvo Srbima pa onda kome hoce.Podrzavanjem Milosevica Kusta je nama Srbima naneo vecu stetu milion puta vecu nego angazovanje Dine za Muslimane...Nas narod Kustin slucaj je to zvao:zavodjenje za Golec planinu...Stavi tri prsta na celo Srbine!!!!!

jovica

16.11.2011. 10:39

@bb - au čoveče ala se ti nalupeta gluposti i pitam se da li si stvarno Srbin ili bi voleo da jesi

Prava Opozicija

16.11.2011. 10:40

@bb - Pazi, i Natasa Kandic je Srpkinja, ali to nema nikakve veze sa njenim moralom i pogledom na svet. Meni je iskreno drazi Dino Merlin nego izrodi popud Natase i njoj slicnih. Za razliku od Kandickih, Pesickih i slicnih srba, Kusturica je mogao da ode bilo gde na ovu planetu i da bude postovan. A u Sarajevu je mogao da bude car, kralj, ajatolah. Ali je imao morala i casti za razliku od mnogih drugih.

robi hud

16.11.2011. 11:17

@bb - Ti si Srbin koliko i Alija Izedbegovic ! Ajde ucini nesto za svoju zemlju Srbiju pa onda pljuj po drugima koji to uposte nisu zasluzili a mnogo su vise ostavili nasoj Srbiji i svom narodu ! Nije te sramota da poredis jednu barabu sa jednim covjekom koga cijni citav svet !!! Kusta je sam rekao da je mogao bit Francuz ali tesko je bit Srbin, pogotovu u Sarajevu ! Ti nisi si decko odrastao u Srbiji i nemozes da shvatis sta to znaci ! Hvala Bogu pa nisi imao tih problema !

Eh gramatiko

16.11.2011. 11:35

@bb - Veoma je važno da naučiš gramatiku jezika kojeg koristiš:-) . Izvinuti je nepravilno napisano, ali to moj nepismeni zemljače se verovatno i ne može očekivati od tebe:-) . Ostatak ne zelim da ispravljam:-) , ali samo da kažem da je Kusta car:-)

kdjvzn

16.11.2011. 15:07

@bb - Slazems se s tobom gotovo potpuno, ali sto se Kuste tice mislim da je to stvar njegovog licnog izbora. Hocu da kazem: i da to nije uradio trebalo bi da ga postujemo. Drago mi je da je to sto jeste, ali i da nije ja bih ga opet volio.

N.T.

16.11.2011. 11:25

Mi srbi smo uvek bili glupi, jer su nas tokom cele istorije koristili svi, a mi uvek fini i primamo i kurtu i murtu. Najveca smo i najbogatija zemlja bili u jugoslaviji, a najgore smo ziveli.

mungos

16.11.2011. 12:14

Vodi i presednika Srbije sa tobom i nemoj ga vracati.......dosao si zbog love i glupim Srbima da pljujes u lice! "Gnusao si se kad su ubijeli Srbe" ma nije valjda? Ma Srbi nisu stradali,Srbi su poceli da dave vojnika u Splitu Dino,Srbi su ubili svata na Bas carsiji Dino???? Jesi li makar jednu izjavu dao koja govori u prilog tome? Nisi Dino,ni ti ni tvoj narod nikada niste osudili divljacko ubijanje koje je trajalo oko Bratunca. Mi Srbi smo definitivno stoka....

anka

16.11.2011. 15:36

@mungos - Da mi Srbi smo glupi i ograniceni to se zakljucuje iz ove izjave!! Muziku ili volis ili ne volis, ili nje osecas ili ne!!! Ziveo Dino Merlin!

milan

18.11.2011. 16:02

@Nesa - zaista ta Arena je izgubila bilo kakvo merilo vrednosti. Pocela je svaka shusha da peva u Areni, sto je sramota, a i svaki onaj ko popljuje Srbe bilo tada za vreme rata bilo sada, on eto dobije koncert u Areni. Arena bi trebala biti nesto poput pariske Olimpije u kojoj pevaju samo odabrani, a ne bilo ko. Sto se mene tice ovaj Merlin moze i na neko poljanche da peva, toliko je dosadan, bas dosadan i po pesmama i po izjavama da mi je muchno o njemu pisati !!!

brojimdane

16.11.2011. 15:52

Sitno , sitno... Jos malo je ostalo do tako zeljenog koncerta kojeg cekamo celih 20 godina.Dobro dosao najbolji medju najboljima.Nedostizni genijalac sa balkana stize u Beograd!!!! Probudite se i oslobodite od mrznje opustite se i uzivajte u nezaboravnim koncertima koje moze samo Dino da napravi.

Kasijana

17.11.2011. 01:39

@brojimdane - Svaka ti čast, ali kada još kao mali zatekneš mrtvog oca, stvarno ti se ne sluša jedan, ni sam ne znam kako da ga nazovem, koji nas je pljuvao i koji to i danas radi. A ti idi slobodno, jer Bogu hvala očikledno ne znaš šta je rat. Ne dao dragi Bog da ti zakuca na vrata, da vidim da li ćete Dino Merlin braniti...

nema bosne

16.11.2011. 17:18

Kakva himna,kakva "bih"?O cemu prica?U ime kojih "svih gradjana "bosne i hercegovine" ",kad to Hrvati i Srbi ne zarezuju ni tri posto?Kaze svih gradjana ,a misli na muslimane,mozda zamislja da su ostali vec istrebljeni.

sand

17.11.2011. 14:26

@nema bosne - zamolio bi da ne vredjas nas koji smo rodjeni u BiH pravoslavne ili katolicke vjere.Svi smo mi Bosanci i Hercegovci i u sportu branimo boje drage nam drzave.A ti ako ti se ovakva BiH ne svidja idi gde ti je bolje

Bungi

04.05.2018. 14:00

@nema bosne - Onaj ko je rođen i živi u Bosni kao ja ,geografski je Bosanac,onaj koji živi u Hercegovini,geografski je Hercegovac.Ne možeš biti u isto vrijeme Bosanac i Hercegovac.Tačno je da su Bošnjaci,Hrvati i Srbi u BiH ,genetski,jedan narod.To će potvrditi svi genetičari koji izučavaju muški"Y"hromozom.Ne postoji Bosanskohercegovačka nacija ,niti jedinstveni identitet.Oni koji su rođeni kao Muslimani se izjašnjavaju nacionalno kao Bošnjaci,Katolici kao Hrvati,Pravoslavni kao Srbi.Jedan rod,3 naroda.

ШОНЕ

16.11.2011. 17:47

Да је певао о С.Милошевићу , неби га пустили да пева ни у Памбуковици,овако са опевавањем алије , може у БГ Арени...

Mole

01.08.2018. 16:52

@kosmajac - E moj kosmajac it sa takvim stavom smes da se potpises kao kosmajac bas si jad i beda

djevojka sa koma

22.11.2011. 12:26

@MontenegroGirl - u pravu si vilo sokolova samo ti sjedi u beograd nachi ćeš neku budalu da te oženi pa onda lijepo put pod noge pravas njegushi

Milos Nedic-Beograd

17.11.2011. 23:40

@mungos u pravu si ti i tih 109 sto im se dopada tvoj komentar i niste nista drugo do to sto si umislio.Boze dragi zastiti me ovakvih prijatelja od neprijatelja cu se i sam zastititi.

asterix

28.11.2011. 16:26

coveka mozete samo da mrzite on je kralj a vi sto umete samo da mrzite to je vas problem dino beogradjani te vole a vi sto pisete protiv njega sigurno ste iz knina,banja luke i ostlih gradova gde je mrznja nacin zivota

komandant 1001

12.04.2018. 21:33

@asterix - ASTERIX ....nije nama Krajišnicima mržnja način života ali ne možete da nama naturite da moramo voleti Edina koliko ga vi volite !...i na kraju nevoleti ne znači mrzeti.

Dragan R

03.05.2018. 10:59

@asterix - Nisam ni iz Knina ni iz Banja Luke, već iz Niša. I ne znam da mrzim, kao što to ne zna ni 99% ostalih Srba, bez obzira na to odakle su i gde žive. Da znamo da mrzimo, ili da bar umemo da pamtimo ko nam je i šta učinio, ne bi se dogodilo da nas sunarodnici Dina Merlina vekovima kolju i ubijaju ( tri puta samo u dvadesetom veku) a da ih mi oslobađamo, pravimo im naciju i državu i zovemo braćom. Čak i u ovom intrvjuu Merlin pljuje po nama.

Braco

10.04.2018. 16:21

Koliko su Srbi glupi I naivni uskoro ce biti kongres SDA u Sava Centru. Pocasni govornik Naser Oric.

Lemi

14.05.2018. 07:25

@Braco - Ne bi nista cudno bilo i da hdz i neofasisticke hr stranke odrze svoj miting u toj areni. Srbi bi ako nista isli iz znatizelje da gledaju a svoje sve pljuju i gaze. Kakvi ste,tako vam se i desava.

Teo

07.05.2018. 11:57

Pljujete po nama, al svaki evric zardjen u Srbiji je kao kuca. Glupi smo mi, koji idemo na vase koncerte iz ex yu.

Milena

09.01.2020. 22:10

"... ali sam ponosan što nikada nije postojao sistematski organizovan revanšizam od strane mog naroda za nepravdu i zlo koje im je učinjeno." Sta je ovo Dino ? Sve pomirljivo, pomirljivo, pa nam ga spusti, s oprostenjem. O kakvom revansizmu govoris, kad su prvo tvoji, haoticno ili sistematski vrsili pogrom, a ti govoris o ponosu - je'l sto se nisu vratili pa da sve ociste, tako da ne bude revansizma. Ovu recenicu da progutas-izbrises, to je podmuklo podmetanje "velikodusnost"i tvog roda.