Nenad Jezdić: Odbio sam da budem kum
20. 08. 2016. u 13:00
Kum nije dugme, ali baš takvu ponudu je na jednom seoskom venčanju odbio glumac Nenad Jezdić Jezda

Foto: N. SKENDERIJA
KUM nije dugme, ali baš takvu ponudu je na jednom seoskom venčanju odbio glumac Nenad Jezdić Jezda.
- Pozvao me je jedan gospodin i rekao da će mi platiti koliko treba samo da na svadbi njegovog sina uručim ključeve novog automobila - poklon od kuma - kroz smeh nam prepričava svoje iskustvo Jezda, koji je i na 14. “Bir festu” podržao pivski brend, čiji je promoter već godinama. - To je bio jedini poziv za kumstvo koji sam odbio posle prve reklame za “lav” pivo.
Kaže da nije mnogo znao o ovom piću, sve dok, uz glumu, nije počeo sam da proizvodi rakiju.
- Nisam znao da razaznam kvalitet piva sve dok nisam ušao u posao sopstvene proizvodnje pića i tako došao do saznanja kako se prave domaći napici i u čemu je razlika - priča Jezda. - Mnogo je važno ako je nešto sazdano isključivo od onoga što priroda daje, jer je to iskonski dobro i kvalitetno.
Već od jeseni Nenad Jezdić se vraća u pozorište, a postoje indicije da ćemo ga uskoro videti i u nekoj novoj TV seriji.
Živorad Živanović
20.08.2016. 13:37
Jezdo, majstore!
ovo nije bio poziv za kuma, nego za pare da se pojavi na svadbi
Daleko je kumstvo! Uručenje kumovog poklona NIJE ponuda kumstva. Kum je već odabran, on je kupio poklon, ovo je samo ponuda posla - reklama za kumovljev poklon. Ni dugme od kuma. Samo plaćen posao, ništa više.
Ako sada znas onda ti je jasno da u tom sto reklamiras nema K od kvaliteta. Sve je marketing tako da recimo ljudi u Srbiji placaju 200+ dinara u maloprodaji za najgore pivo na svetu- meksicku Koronu koja se pravi od 80% GMO kukuruza . Ubedjeni ljudi da je to cool pivo pa neka im ga onda. Lager pivo koje reklamiras ( za nepismene svetlo) se inace ni nepravi od kukuruza ,- tako da je to oblik marketinskog pleonazma.
Covek reklamira(za pare) pivo a pravi i pretpostavljam pije rakiju.Šta ovde nije jasno!?Piva su sva krš.
Komentari (6)