Herceg Novi: Ceremonija bez čelnika
06. 06. 2016. u 07:11
Pala mrlja na Međunarodni dečji karneval u Herceg Novom: Ključeve grada deci nije predala predsednica opštine, predstavnici lokalne uprave izostali na centralnom programu, izostala finansijska podrška

Svečani defile učesnika karnevala u prisustvu blizu hiljadu mališana
HERCEG NOVI - Izletom po Boki završen je trodnevni 10. Međunarodni dečji karneval, koji je u Herceg Novi doveo bezmalo hiljadu mališana iz regiona. Oni su šarmom, igrom i radošću osvojili grad, a podršku su im, osim organizatora NVO Omladinski centar, dali i "Rajske ptice", trombonjeri, tamburini, osnovnoškolci, sami Novljani... Izostala je, međutim, podrška Opštine.
Predsednik NVO, Milijan Mijović, idejni tvorac i organizator tradicionalne manifestacije, podsetio je da je Savet za kulturu preporučio, imajući u vidu turistički, kulturni i medijski značaj, da karneval finansira grad. U međuvremenu je direktor Herceg festa i predsednik Saveta za kulturu, predsednici Opštine i Sekretarijatu za kulturu dao predlog da se karneval podrži budžetskim sredstvima od 10.000 evra. Preporučeno je da TO Herceg Novog preuzme finansiranje razlike u troškovima.
Međutim, Turistička organizacija je ignorisala dopis.
- Takvo postupanje je nedopustivo i neprofesionalano. Uzimajući u obzir činjenicu da je prethodnih godina TO finansijski podržala karneval, očekivali smo da i ovog puta pomomoć neće izostati. Ali, oni uporno odbijaju da iznesu bilo kakav zvaničan stav o svom odbijanju da finansijski pomognu - ističe Mijović.
KLjUČEVI GRADA
Na dopis organizatora Međunarodnog dečjeg karnevala reagovali su iz TO Herceg Novi. U saopštenju navode da je projekat, koji im je bio dostavljen, prosleđen Savetu za kulturu, koji je dao svoje mišljenje i stavio tačku, pošto je budžetska sredstva opredelio JUK "Herceg fest". Karneval će ostati upamćen i po tome što ključeve grada deci nije predala predsednica opštine, i da su predstavnici lokalne uprave izostali na centralnom programu, kome su prisustvovali predstavnici ambasada zemalja učesnica i gradova.