NOVINE U BOINGU POSLE DVE KATASTROFE: Novi softver kontrole leta
21. 03. 2019. u 22:08
Na ovu odluku uticala dva pada aviona ovog tipa, u kojima su poginuli svi putnici i članovi posada

Prizemljeni "boing 737 maks" AP Photo
AVIONSKA kompanija "boing" izdaće zvanično uputstvo avio-prevoznicima da, na prizemljene avione "boing 737 maks", instaliraju novi softver za kontrolu leta. Ovo je u četvrtak saopštila Američka federalna vazduhoplovna administracija, uz obrazloženje da su na ovu odluku uticala dva pada aviona ovog tipa, u kojima su poginuli svi putnici i članovi posada.
U oba slučaja, piloti su izgubili kontrolu ubrzo nakon poletanja i bili, praktično, unapred izgubljenu bitku da zaustave pad aviona. Sada se postavlja i pitanje da li je pre nesreće uopšte bilo treninga pilota na novom simulatoru za "boing 737 maks". Naime, uobičajeno je da većina pilota komercijalnih avio-prevoznika osvežava obuku u simulatorima svakih šest meseci.
Pročitajte još - MISTERIJA BOINGA 737: Pitanje koje posle pada aviona svi postavljaju
U četvrtak je, međutim, obelodanjeno da kapetan leta putničkog aviona "Etiopijan erlajns" nije mogao da trenira na novom simulatoru za "boing 737 maks".
Uz to, "boing 737 maks", koji je ušao u upotrebu pre dve godine, ima novi automatizovani sistem koji se zove MCAS. Jedan od pilota "Etiopijan erlajnsa" je izjavio da im "Boing" nije ni poslao priručnike o MCAS.
Okosnica istrage u padu aviona bila je da se utvrdi da li su piloti dovoljno upoznati sa novim automatizovanim sistemom.
Meda
22.03.2019. 08:31
pa nije to ,,Toma Vinković,, pumpa za vodu, pa da zaborave staviti priručnik uz nju kad je prodaju...
@Meda - Bas tako,u skolu gospodo piloti,popustite stjuardese,uhvatite se knijige i treninga,jer ocito je da niste dorasli novom softveru....
If it is Boing I am not going
Komentari (3)