Tehnički problem, a ne požar i eksplozija, uzrok pada ruskog aviona kod Sočija!
29. 12. 2016. u 19:24
Formirana posebna tehnička komisija koja će detaljno da ispita uzroke pada TU-154. Neki delovi letelice pronađeni na dnu mora zahvaljujući snimcima ruskih kosmičkih satelita

Iz mora izvađeno do sada više od 1.800 delova aviona
MOSKVA - OD STALNOG DOPISNIKA "NOVOSTI"
RUSKI avion Tu-154 koji je doživeo katastrofu prošle nedelje u zoru kod Sočija, pre nego što se survao u Crno more imao je problema s tehnikom. Ali šta je uzrok zatajenja uređaja u avionu, tek treba da utvrde najbolji ruski eksperti, zbog čega je formirana posebna tehnička komisija - izjavio je u četvrtak ministar transporta Rusije Maksim Sokolov.
- Ta neuobičajena situacija na avionu trajala je samo deset sekundi. Posle poletanja sa aerodroma u Adleru, let je trajao svega 70 sekundi. Avion je dostigao visinu od 250 metara i brzinu od 350 do 370 kilometara na čas - izjavio je general-lajtnant Sergej Bajnetov, načelnik Službe bezbednosti letenja ruskih vazdužnih snaga. - Što se tiče snimka razgovora u kome posada spominje zakrilca, može se zaključiti samo jedno: da se na avionu dogodilo nešto neuobičajeno. Ali uzroci toga tek treba da se otkriju. Zasada se ne može reći šta je dovelo do nesreće, ljudski faktor, tehnika ili spoljni uslovi. Jedino je sigurno da požara i eksplozije u avionu nije bilo.
Bajnetov je objasnio da, prema pravilu, analiza eksperata traje do mesec dana, posle čega će o rezultatima istrage biti obaveštena javnost. Formirane su tri specijalne grupe. Prva radi na aerodromu u Adleru, gde je avion tankirao gorivo i zatim poleteo. Druga grupa se nalazi u bazi u Podmoskovlju kojoj pripada avion koji je pretrpeo katastrofu, a treća grupa je u Institutu u Ljubercima u Podmoskovlju.
U četvrtak je više od tri i po hiljade ljudi koji su učestvovali u traženju i vađenju žrtava, kao i delova vojnog transportnog aviona iz mora, završila svoj posao. Genetska analiza prepoznavanja, koja će se obaviti u Moskvi, trebalo bi da se završi do kraja januara. Iz vode je izvađeno 19 tela poginulih, kao i 239 delova ljudskih tela.
U traženju tela poginulih, kao i delova aviona, pomogli su roboti i tehnika kojom se pretraživalo dno mora. Osim toga, jedan broj delova aviona pronađen je zahvaljujući snimcima ruskih kosmičkih satelita.
Svi pronađeni delovi aviona već su prebačeni u jedan hangar u Sočiju gde će ih eksperti obraditi, a kasnije i složiti, kako bi se videlo zašto je pao avion i kako se raspao. Već sada jedan broj ruskih eksperata tvrdi da se avion raspao na veliki broj delova usled siline udara u vodu.

Avion Tu-154 u kojem je bilo 84 putnika i osmoro članova posade sleteo je, na svom putu od Moskve do Sirije, u Adler da uzme gorivo, i kada je ponovo uzleteo, posle nepuna dva minuta boravka u vazduhu, pao je u Crno more. Niko nije preživeo.
OTPISANI DUGOVI
RUKOVODSTVO Zberbanke odlučilo je da otpiše kredite onima koji su pognuli u avionskoj nesreći kod Sočija. Osim toga, do Nove godine rodbina nastradalih trebalo bi da dobije kompenzaciju koja iznosi oko sedam miliona rubalja. U Ministarstvu odbrane su obećali da će porodicama poginulih pomoći ukoliko treba da se zaposle, a deca će dobijati stipendije.
TREĆA "CRNA KUTIJA"
PREDSTAVNIK Ministarstva odbrane Rusije general Sergej Bajnetov izjavio je u četvrtak na pres-konferenciji da Tu-154 nije imao treću "crnu kutiju".
- Priče o trećoj "crnoj kutiji" su izmišljotina - kazao je Sergej Bajnetov.
Samo nekoliko sati pre toga moskovski mediji su objavili kako je treća "crna kutija" koja se tobože nalazila u repu aviona Tu-154 slomljena, ali da je pronađena traka koja se može koristiti u analizi uzroka pada. Tvrdilo se i da je navodno ta treća "crna kutija" bila rezervna i zapisivala je sve što su snimile prve dve.
баунти
29.12.2016. 20:35
Врло је могуће да је птица улетила у закрилце и поломила или блокирала га. То се доста често дешава, поготово на нижим висинама у близини аеродрома... Неки аеродроми чак држе трениране соколове да растјерују птице...
Komentari (1)