S pametnim telefonom i u krevet

V. N.

09. 10. 2016. u 13:03

Srbi prosečno koriste savremene mobilne aparate pet sati dnevno. Digitalne usluge će igrati važnu ulogu u životu

С паметним телефоном и у кревет

Thinkstock

SRBI se ne odvajaju lako od telefona. Istraživanje kompanije “Masterkard” “Uticaj inovacija” sprovedeno u 10 zemalja centralne i istočne Evrope, pokazuje da je za 91 odsto ispitanika u Srbiji pametni telefon najčešće korišćen uređaj, a da prosečno korišćenje iznosi pet sati dnevno, naspram prosečnih 3,3 sata u zapadnoj Evropi.

Ispitanici u Srbiji su pokazali visok stepen entuzijazma u pogledu digitalnih tehnologija - 89 odsto njih očekuje da će digitalne usluge igrati sve važniju ulogu u svakodnevnom životu, a 63 procenta navodi da inovacije imaju pozitivan uticaj na društvo, navodi se u današnjem saopštenju kompanije “Masterkard” o rezultatima istraživanja.

Za 56 odsto ispitanika glavni uređaj za korišćenje je “pametni” telefon, 22 odsto koristi kompjutere, 19 odsto laptop a 2,0 odsto tablete.

- Studija takođe pokazuje da 60 odsto potrošača u centralnoj i istočnoj Evropi već koristi aplikacije za digitalna plaćanja, i da čak 80 odsto ispitanika posmatra svoje mobilne uređaje - tablete i telefone - kao željenu alternativu platnim karticama - pokazalo je istraživanje.

Opšti stav ispitanika u 10 zemalja centralne i istočne Evrope prema digitalizaciji je nešto pozitivniji u ovom regionu nego u zapadnoj Evropi. Većina potrošača (više od 70 odsto) zadovoljni su digitalizacijom i imaju bolje mišljenje o uticaju inovacija na društvo od ispitanika u zapadnoj Evropi.

SARADNjA SA BARSELONOM “Beko”, jedan od brendova “Arčelika”, jeste premijum partner FK Barselone od 2014. godine, a partnerstvo sa ovim fudbalskim klubom proslavljeno je prezentovanjem “Beko” frižidera u bojama popularnog kluba. Glavne karakteristike ovog asortimana od četiri frižidera su tehnologija koja produžava svežinu namirnica i prepoznatljive boje FK Barselone na staklenim vratima.

Kao što je to slučaj u celom svetu, i potrošači u centralnoj i istočnoj Evropi kao da su “zalepljeni” za svoje pametne telefone.

Prosečno vreme provedeno u korišćenju pametnog telefona tokom radnog dana je 4,1 sat, pokazuje ova studija. U zapadnoj Evropi, prosek je samo 3,3 sata. Bugarski ispitanici, međutim, priznali su da u proseku na svojim uređajima provode više od pet sati.


PRIHOD 5,2 MILIJARDE DOLARA

Arčelik grupa” je prošle godine zabeležila konsolidovani prihod u iznosu od 5,2 milijarde dolara. Njihov brend “Beko” je drugi najveći evropski brend bele tehnike i brend sa najbržim rastom u ovom sektoru. “Arčelik grupa” ima 14 fabrika za proizvodnju bele tehnike sa 30.000 zaposlenih širom sveta i predstavništvima u dvadeset i sedam država. “Arčelik” nudi proizvode i usluge za 11 brendova (Arčelik, Beko, Grundig, Defi, Arktik, Blomberg, Elektrabregenz, Leisure, Flavel, Daulans i Altus) u 133 zemlje.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (3)

Анастас Јовановић

09.10.2016. 13:38

Моб тел су велики тројанац.Региструје навике, фотографише, прави гпс мапе кретања прислушкивање помоћу супер компјутера и воис принт програма и и обради јавног мњења, него о утицају на понашање мождане функције и сл.Недавно су на универзитету Урбана Илиноис открили да елкетромагнетни вибрациони мотор има невероватне особине контакт микрофона али и звучника .То није случајно, ко је произвео чипсет тај и управља модулацијом магнетног и ВФ поља!Треба га држати ноћу у другој соби у металној кутији!

ZoZoNaC

15.10.2016. 10:01

Koristimo onoliko koliko imamo vremena slobodnog da bi se s njim zezali i oraspoložili. Naravno kada radimo kada treba za posao opet ga koristimo i stalno tako i to je normalno. Ne kupujem više novosti novine imam tu aplikaciju i mnogo toga ima prednosti, telefon smart!