PR stručnjaci: Mobilne komunikacije u fokusu

03. 08. 2014. u 17:35

Kompanije još ne koriste u dovoljnoj meri mobilne komunikacije iako se one ubrzano razvijaju. Glavni izazovi vezani su za integraciju mobilnih medija sa drugim platformama

KANALI mobilne komunikacije ubrzano se razvijaju, ali ih kompanije još ne koriste u dovoljnoj meri - navodi se u najvećem međunarodnom istraživanju o komunikacijama u Evropi, koje sprovode Evropska asocijacija za obrazovanje i istraživanje u oblasti odnosa s javnošću (EUPRERA) i Evropska asocijacija direktora komunikacija (EACD) uz podršku međunarodne mreže pi-ar agencija - Ketchum. Istraživanje je zasnovano na odgovorima 2.777 stručnjaka za komunikacije iz 42 zemlje, među kojima je i Srbija.

Polovina ispitanika izjavila je da njihove organizacije trenutno razvijaju kanale mobilne komunikacije, a 91 odsto predviđa da će kanali mobilne komunikacije biti prioritetna razvojna oblast u naredne tri godine. Smatra se da su glavne prilike koje pružaju mobilni kanali komunikacija sa stejkholderima u bilo koje vreme (60 odsto), prezentacija sadržaja prilagođenih korisnicima (54 odsto), i dopiranje do mlađe publike (40 odsto). Glavni izazovi su vezani za integraciju mobilnih medija sa drugim kanalima i platformama (58 odsto), pronalaženje ubedljivih koncepata koji stvaraju dodatnu vrednost (47 odsto) i predstavljanje kompleksnih sadržaja na mobilnim ekranima (46 odsto).

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije