LEPOTE SRBIJE: Nije Norveška nego je Zlatar
12. 05. 2016. u 16:06
Kampanja portala "Seoski turizam Srbije" o lepotama naše zemlje usijala internet. Za dva meseca, broj noćenja na selu uvećan za 25 odsto

Na prvi pogled, izgleda kao da su načinjene na nekim egzotičnim turističkim mestima širom sveta, ali fotografije prelepih krajolika, koje su pravi hit na društvenim mrežama, nastale su u - Srbiji. Kampanja "Osam svetskih čuda", koji je pokrenula redakcija portala "Seoski turizam Srbije", za kratko vreme dobila je desetine hiljada "lajkova", a vrhunske fotografije uveliko se dele na internetu.
U saradnji s nekoliko vrhunskih fotografa i lokalnim turističkim organizacijama, urednici "Seoskog turizma Srbije", sa sedištem u Ljigu, osmislili su originalan, veoma efektan način da privuku pažnju domaćih, ali i stranih gostiju. Fotografije predela koji podsećaju na fjordove u Norveškoj, zelene pašnjake Dovera u Engleskoj, plavu lagunu u Tajlandu ili vodopade Detijan u Vijetnamu zapravo su slike jedinstvene lepote srpskih krajolika.
- Godinama smo besplatno promovisali seoska turistička domaćinstva širom Srbije, a da bismo proširili krug zainteresovanih koji našu zemlju vide kao privlačnu za odmor, kreirali smo ovu kampanju, da skrenemo pažnju na predele i atrakcije za koje malo ko zna - kaže Vladimir Ivanović, urednik portala. - Kampanja "Osam svetskih čuda" neočekivano je privukla pažnju korisnika interneta i izazvala oduševljenje. Bezbroj puta fotografije su deljene na društvenim mrežama, pa je tako ova kampanja postala primer virtuelnog marketinga u Srbiji.
Predstavljene su lepote vodopada Tupavice na Staroj planini, Zaovine na Tari, Potpećke pećine kod Užica, Krupajskog vrela u blizini Žagubice, planine Zlatar, ivanjičkog Rimskog mosta, te Lesnog platoa kod Surduka. U komentarima kojih ima u rekordnom broju, uz pohvale za kampanju, mnogi ističu da nisu ni bili svesni da u njihovom bliskom okruženju postoje izvanredni uslovi za dobar odmor i zabavu.

- Kampanja je pokazala da u Srbiji postoji mnoštvo atrakcija za koje bi turisti bili zainteresovani - kaže Ivanović. - Na nama i ostalim promoterima turizma je da kreiramo programe za povećanje broja poseta i noćenja. Poslednjih meseci vredno radimo na buđenju uspavanih navika srpskih turista. Cilj je da ih podsetimo na lepote naše zemlje.
Ideja je, objašnjava Ivanović, da turisti počnu da razmišljaju o odmoru, vikendu ili izletu u Srbiji. Na raspolaganju je oko 750 seoskih turističkih domaćinstava sa oko 6.500 kreveta u 70 opština Srbije, ali su u ponudi i hoteli, apartmani, vile na planinama, jezerima, u banjama...

- Za nepuna dva meseca od početka kampanje "Osam svetskih čuda", ostvareno je za četvrtinu više noćenja samo u seoskim domaćinstvima, i to van turističke sezone - ponosno ističe Ivanović. - To je najbolji pokazatelj da je kampanja pun pogodak. Svi su, listom, oduševljeni. Stotine komentara na društvenim mrežama glase: "Obavezno dolazimo!"
POZIV ZA PREDLOGE
- Ove godine glavni turistički cilj biće obilasci manje poznatih krajolika, vidikovaca, kanjona, vodopada i jezera širom Srbije - kaže Ivanović, kome u kampanji pomažu Gordana Blagojević i Miloš Gajić. - Sigurni smo da će priče, fotografije i video-zapisi privući one koji su možda u dilemi da li da odmor provedu u Srbiji. Planiramo i da objavimo javni konkurs, poziv za predloge koje sve prirodne lepote da snimimo i promovišemo.

Мане
12.05.2016. 16:19
Само да су још исписали ћирилицом...
Boze, lepote!
najjjjjjlepsa zemlja na svetu ,zato su oni svi u redu da nam uzmu ono sto valja...
Golubac-srpska pataja...
Zalosno je sto moja deca nece ziveti u SRBIJI !
Komentari (12)