Ružica Đinđić: Spomenik Zoranu treba da nas okupi, a ne da nas deli!

M. B.

10. 06. 2016. u 21:23

Ružica Đinđić o Vučićevom predlogu da njen suprug dobije obeležje: Taj spomenik predstavljaće utemeljenje kontinuiteta demokratske Srbije, on treba da okuplja, a ne da razdvaja građane Srbije

Ружица Ђинђић: Споменик Зорану треба да нас окупи, а не да нас дели!

Ružica Đinđić

Podržavam odluku da se mom suprugu podigne spomenik u Beogradu. Srećna sam zato što je taj predlog dobio jednoglasnu podršku odbornika Skupštine grada, jer spomenik Zoranu Đinđiću treba da okuplja, a ne da razdvaja građane Srbije, kao i političke stranke. Taj spomenik predstavljaće utemeljenje kontinuiteta demokratske Srbije.

Ovo u ekskluzivnoj izjavi za "Novosti" ističe Ružica Đinđić, supruga ubijenog premijera Srbije. Ona se prvi put oglašava u javnosti posle predloga mandatara Aleksandra Vučića da počivši predsednik vlade dobije obeležje u centru prestonice 2018, na 15. godišnjicu svirepog ubistva ispred ulaza broj pet u Nemanjinoj.

- Sastala sam se sa premijerom Vučićem i zahvalila mu na predlogu o podizanju spomenika. Takođe, obavestila sam ga o radu Fondacije "Dr Zoran Đinđić", kao i o programu koji ona sprovodi već 13 godina u okviru bilateralne saradnje Srbije i Nemačke. Premijer je obećao da će Vlada podržati rad Fondacije - otkrila nam je Đinđićeva.

Pomenutom sastanku prisustvovao je i gradski menadžer Goran Vesić, koji nam je potvrdio da će, osim Vlade, rad Fondacije podržati i Grad Beograd.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (126)

Jose

11.06.2016. 01:42

@Tale - Da se bar ne žale na 'današnje loše', već se žale, a ubili su 'bolje sutra'. Šta očekuje ovaj narod posle takvih odluka i postupaka, to ne znam.

Dinarska divizija

10.06.2016. 21:37

A čime je to on zaslužio, da mu se podigne spomenik?Javnim pozivom, da se nastavi sa bombardovanjem Srbije?!

RS

11.06.2016. 01:35

@Dinarska divizija - Samo vi vrtite tu priču o 'pozivu na bombardovanje', da imate kakvih argumenata ne bi je forsirali. Inače: https://www.youtube.com/watch?v=zWh7J5L_kScPa ti sad razmisli da li je on bio za bombardovanje, za čije je vrijeme, bio u Crnoj Gori, a ne u Njemačkoj kako govorite. Ali dobro, uvjeravajte sebe da niste ubili čovjeka koji je vrijedio nečemu.

RS

12.06.2016. 02:35

@Dinarska divizija - Samo mi i možete stavljati minuse na komentar, odgovora nema.

Хајнал Чурушки

10.06.2016. 21:45

Нисам за то да се човеку који је призивао и одобравао бомбардовање Србије подигне споменик у центру Београда, ако се то и уради сматрам да на видном месту треба да буде забележена та његова изјава, чисто због будућих нараштаја.

VBR

11.06.2016. 01:39

@Хајнал Чурушки - Ne postoji osoba koju Srbi ne mogu nagrditi i popljuvati. Kad sam vidio šta o Đokoviću govorimo, jasno mi je bilo da nema onog ko može izbjeći uvrede od ovog naroda.

wooc

10.06.2016. 21:49

Da li smo svi gledali emisiju Dosije: Zemunski klan? Tadasnji premijer ide na noge u Silerovu, da se dogovore za mir u Beogradu... Kako si sejao tako si i poznjao. Mi, koji sirimo istinu, smo zabranjeni... hvala

leon

10.06.2016. 22:17

@wooc - Da bio je dovoljno hrabar da ode u osinje gnezdo radi dobra i između ostalog i tvoje dece ,samo na žalost tvoj pileći mozag ne može to da skapira...

Joca

10.06.2016. 21:50

Izručivanjem Miloševića i to na vidovdan vaš suprug nas je duboko osramotio i ponizio Srpsko nacionalno biće a time doprineo dubokim podelama.Lično mislim da Djindjić nije zaslužio taj spomenik jer taj spomenik će nas Srbe uvek podsećati na savremenog Brankovića!

miso

10.06.2016. 22:02

@Joca - netreba nam spomenik,za sta da se okupljamo,da slavimo nekoga ko je isporucio milosevica,postaviti sama spomenik u svome dvoristu pa ga gledaj ceo zivot netreba srbi da ga se secaju po nicemu ne podrzavam spomenik da se postavi,

NM

12.06.2016. 02:34

@Joca - Pa ko da je Milosevicu bio bitan Vidovdan, ipak je to srpski praznik a on je Srbe zavio u crno.

Aleksandar

10.06.2016. 21:50

Da, Djindjicu treba spomenik. Da se ne zaboravi. Predlazem da to bude siroto dete na nosi koje je prilikom bombardovanja nastradalo, a dole da bude Zoranov citat o opravdavanju/prizivanju bombardovanja. Cisto daa se ne zaboravi i ne ponovi.

Natasa

10.06.2016. 21:51

Velicina jednog coveka se ogleda u tome koliko je spreman da uvazi drugog, neistomisljenika ili protivnika svejedno. Neki ga nisu ispostovali iako ih je zaduzio, iako su profitirali na njegovom liku i delu i to treba da bude krst koji ce oni nositi

Aleksandar

10.06.2016. 21:55

Ne razdvaja građane. Razdvaja stranke jer je Ds-u krivo što za 9 godina nisu podigli Zoranu spomenik.

srdjan

10.06.2016. 21:55

cudan neki narod. spomenik ne dizemo onima koji su mnogo uradili - nemanji, milutinu, lazaru, rustem pasi, dositeju, vuku, ivi, crnjanskom, misicu, stepi, al dizemo coveku koji nije prakticno nista uradio. slobu je zbacio narod jer je dodijao svojim glupostima, stozer je bio kostunica, kao jedini bez mrlje, glavne zapadne vodonose bili svilanovic, djelic, dinkic, a ovaj legende dopao zato sto su ga ubili mucki.

RS

11.06.2016. 01:29

@srdjan - Bolje mu je da je ostao u Njemačkoj, nikad se ne vraćao u Srbiju, doživio bi vjerovatno neku starost, ovako ga ubili i još godinama posle smrti ga pljuju sve kvazi-nacionalisti koji kad bi bilo stani-pani ne bi bili više viđeni nigdje.

Natalija

10.06.2016. 21:55

Nisam bila fascinirana pokojnim premijerom. Cinio je greske kao i svaki drugi covek. Ali je cinjenica da su ga njegovi izdali, da ga nisu ispostovali ni mrtvog. Skandal je za drzavu da joj premijer strada atentatom, a da njegovi najblizi ne okrenu glavu,ne istraze ubistvo, ne podignu mu spomenik. I udovica je potpuno u pravu, taj spomenik treba da bude gest ujedinjenja!

KOZMO

10.06.2016. 22:50

@Natalija - A tvoj motiv da ostavis komentar je ? Sta mislis o Savamali i ekonomskoj situaciji u zemlji,ima li posla ?

PP

10.06.2016. 22:21

@Dora - Tehnički gledano Turci su bili državnici Srbije i to više vekova, pa im ne dižemo spomenike, zar ne?

Starac Foco

11.06.2016. 00:55

@Dora - 1804. godine ubijena je cela tadasnja Vlada Srbije (Focic Mehmed Aga, Mula Jusuf, Aganlija i Kucuk Alija). Gratis su ubijeni i neki njihovi saradnici i konsultanti pa nikome normalnom ne pada na pamet da im dize spomenik.

NS

11.06.2016. 01:46

@Dora - Samo ti tehnički gledaj stvari i poredi Turke sa Đinđićem, srednji vek sa 21. vekom. Svaka ti čast sa takvim razmišljanjem.

leon

10.06.2016. 22:10

@stiv - Stiv tebi će mo dići spomenik jednom kad nastradaš ,ti si ga verovatno zaslužio sramoto...

daca

10.06.2016. 22:04

Djindjić je pokrenuo nešto što niko do tada nije pokrenuo, i treba podići spomenik jer spomenici spajaju i jačaju narod.

boban zg

11.06.2016. 01:42

@daca - Sta je pokrenuo,isto sto i Djilas,/zavalio Srbiju/pa kada je vidio da ga je Broz a ovoga nijemci zavalii,pokusali su da se cupaju ,,kako su zavrsili to su i zasluzili,,jos jednom;;Gdje je 5 mil.dolara za glavu Milosevica.?

RS

11.06.2016. 01:49

@daca - Bolje mu je da nije ništa pokretao, Srbe ko hoće da promijeni ne prolazi najbolje, nije se trebao nikad ni vratiti u Srbiju, pljuju ga i mrtvog.

Mima

10.06.2016. 22:07

Zena je rekla sve, mislim da je sada svima jasno koja je namera vlade, i da bi taj spomenik znacio puno.

Zoran

10.06.2016. 22:08

Pa dabome, ce nas okupi oko 100 maraka mesecne kamate od koje ste ziveli u vreme Slobe, po Djindjicevoj tvrdnji koju sam cuo od njega.

vojin81

10.06.2016. 22:11

Jos samo da to dodje do usi gospodina Pajtica i da on to pokusa da razume. Ocito da su njemu politicki interesi ispred svega i zato je njihova stranka tu gde jeste.

sumadinac iz Bajcetine

10.06.2016. 22:18

Svasta, a jesmo ti mi neki pametnjakovici Djindjicu spomenik pa neka mu spomenik podize supruga ako smatra da je vredan za nju a ne za narod kome je licno on dosta problema nametnuo na ledja, ti koji se zalazu za tako nesto su isti kao i on i jos i gori a imamo ih i za izvoz, zasto su ga nemci zvali nas covek (unsere mann) zato sto je radio u njihovu korist a na nasu stetu.

CZ

11.06.2016. 01:16

@sumadinac iz Bajcetine - E vala pravi si Šumadinac iz Bajčetine sa tom pričom.

hristina

10.06.2016. 22:21

A, angazovani su i botovi. Ima se i moze se.Jedna poruka vama i vasoj gospodji: Bice to divno javno mesto za pljuvanje i bljuvanje! Ako izdrzi 24 sata!

RS

11.06.2016. 01:50

@hristina - Pa da, ipak mi Srbi znamo samo to da radimo - da pljujemo ljude, čak i kad su mrtvi već 13 godina. I posle se pitamo što nam je loše.

Kid

10.06.2016. 22:27

Slazem se za kontinuitet i ujedinjenje, ali zar nije bilo logicno da njegovi pokrenu inicijativu?

Indijanci

10.06.2016. 22:28

Digli - ne digli , nije ni bitno .Al da su se neki radovali doslovno kada je on stradao ,to ni danas ne razumem .To je bio otac dva mala deteta ,i profesor na faxu .Horor .

MB

11.06.2016. 01:21

@Indijanci - To je slika Srbije, pročitaj šta je Biljana Plavšić napisala o tome kako je reagovao Šešelj na atentat na Đinđića u Hagu. Da ne pričamo o tome kakve izjave danas daje o pokojniku.

Aki

10.06.2016. 22:29

Ovim Vučić pokazuje da je veliki čovek,a ovi dosovci treba da se stide.Bar bi oni ovo trebali da podrže ali ne važnija je borba oko vlasti.

Marko

10.06.2016. 22:30

Covek je bio prestavnik Srbije i borio se za svoje ideale, zato je ubijen, i kao drzavnik Srbije zasluzuje spomenik. Premijer je odrzao lekciju o ponasanju i postovanju "velikim" Djindjicevim prijateljima.

brane x

10.06.2016. 22:30

Ogromna je politička podela u Srbiji,mislim kao nigde u svetu ,i to nije dobro,ali sadašnja vlast je najmanje kriva za to a svedoci smo da pokušava da ispravi mnoge stvari koje su predhodnici zapostavili ili zaboravili ,kao i spomenik tadašnjem premijeru i njihovom vođi.

ekektričar

11.06.2016. 07:50

@brane x - Ne popravljaju se stvari na ovaj način. Na ovaj način se unose samo veće podele i veći haos. Ali, možda da to i jeste cilj ...

RS

11.06.2016. 01:13

@zaliv.co - Naravno, on na štetu Srbije, a Milošević pretpostavljam samo za Srbiju. Ipak je Đinđić izgubio silne teritorije 90-tih. Ili ipak nije..

RS

11.06.2016. 01:19

@zaliv.co - To ti Šešelj rekao u povjerenju? To što je Šešelj 2016. na političkoj sceni a ovaj drugi pokojni i govori sve o našem razvoju. A inače sam i ja patriota, ali Šešelj je neiskren u svojim namjerama.

Михајло Србијанац

10.06.2016. 22:42

Небојте се, и споменици пропадају временом.

Ahm

11.06.2016. 08:28

@Miodrag - Mislis Pajticevim kolegama koji su presli u SNS ili Seseljevim kumovima iz vrha SNS,bivsim vadikavima?

Tikov

10.06.2016. 23:14

Ja bi podigo spomenik izbeglicama posle genocida uz veliku koordinaciju i podrsku zapada u srpskoj Krajini, Sarajevo, na Kosmetu. Taj spomenik spaja, ovaj spomenik deli. Moji npr. cute i pevaju zasad jos uvek tihu pesmu osvete, bol je radost.

Јабре

10.06.2016. 23:14

Није се окупљао са онима што су стражарили на мостовима него са онима што су их уништавали па му треба подићи споменик у Немачкој. А лако је њој говорити из туђе виле док људи у чијој кући се налази живе вероватно као подстанари.

Daliborka

11.06.2016. 04:10

@Јабре - Niste u pravu, pokusao je da neke stvari promeni, ali je ubijen. Spomenik je trebao biti jos pre podignut

Ratko,Beograd

10.06.2016. 23:24

I on nije nas okuplju,vec je slao nase heroje u hag.Neka mu je laka zemlja,ali spomenika nije zasluzio.

BorisRS

11.06.2016. 01:08

@Ratko,Beograd - Milošević je poslao svojom politikom sve u HAG, pa tako i Karadžića, Mladića i sve. A koliko tek je unesrećio nas obične Srbe da ne pričamo. Krajiški Srbi završili daleko od svoje Krajine, a Sarajevo predao Aliji uz viski, nikad više Srba u Sarajevu neće biti.Kako bi Đinđić djelovao u takvoj situaciji - ne znam, ali vjerujem da tako olako Sarajevo nikad ne bi dao neprijatelju za stolom. I onda vam Milošević nije, a Zoran jeste izdajnik. Eh, lako je iz Beograda pričati..

LJUBICA

11.06.2016. 08:42

@Ratko,Beograd - Svakako da nije zasluzio, a mene nesto interesuje zasto ja kao poreski obveznik da podrzavam njenu fondaciju? Nece premijer iz svog dzepa da da pare. Ima partnera iz Nemacke.

Danijel

11.06.2016. 10:07

@Ratko,Beograd - Pogledaj snimak sa sahrane i videćeš da se milioni ne slažu s tobom.

jagoda

10.06.2016. 23:26

Mozda ovaj spomenik utemeljivacu DSS-a pomogne da se podsete kakvi su bili dok ih je Djindjic vodio i bodrio,mozda se prisete i priberu kako se vodi politika i narod.Sta reci,osim,hvala Vucicu....

Toma

10.06.2016. 23:31

Djindjic je deo nove srpske istorije i podizanje spomenika treba da bude opomena da razjedinjenost urusava i zemlju i nacionalno bice.

KATARINA SREDNJA

11.06.2016. 01:39

@Toma - Da li je to onaj premijer koji je za vreme bombardovanja pobegao u Crnu Goru i bodrio NATo zločince da što žešće bombarduju Srbiju , da li je to onaj premijer koji je podržao prodaju sve tri cementare koje Srbija ima i dozvolio uništavanje vojnog - oklopnog oružja u smederevskoj železari ili je to onaj čovek koji je rekao da onome kome je do morala neka ide i crkvu. Stvarno njemu treba podići spomenik. Pa ne vidim da je on nešto učinio da time ujedini Srbiju. 5. oktobar je Srbija skupo platila

ekektričar

11.06.2016. 07:46

@Toma - Ovde se ne radi o "razjedinjenosti", nego o čoveku koji je od strane militantnog i kriminalnog dela "zapada" sistematski pripreman da u Srbiju uvede sistem koji će uništiti njenu privredu, a najveći deo imovine preseliti u privatne džepove. U "sadejstvu" sa drugim pokvarenim ljudima iz Srbije on je to uradio, prevarivši narod. Na taj način je ovu zemlju unakazio.A ovaj što hoće da mu podigne spomenik isto misli kao ja. Ali on će to da uradi iz drugih, sebi važnih razloga.

Marko Krstin

11.06.2016. 00:09

A nije li njegov prijatelj i predsednik Srbije pre par godina rekao da će se izseliti iz ulice ako ulica dobije ime Zorana Đinđića.Ako je Zorica to zaboravila zašto bi i mi imali kratko pamćenje?

Zoran1

11.06.2016. 00:12

Meni je jasno da jedini biznis koji se isplati u Srbiji je izgradnja spomenika. Srbija definitivno potrosi vise godisnje na spomenike nego Amerika.

ljubinka

11.06.2016. 00:34

Tacno je da spomenici su trajno obelezje jednov vremena,Zato pod br 1 .moramo Dozivotnog predsednika da uklonomo sa Dedinja ,na groblje, jerje jako nemilosrdan bio prema gradjanjima Srbije.Secam se kada su na silu terali moje Sremce u zadruge.Moj deda Rada place ,dali smo svo zito I jos je trebalo 150 kg ,bio je vojnik,otsekao je palace na desnoj ruci da nebi isao u rat protiv Srbije.DRUGO Drazi treba da se da BULEVAR I SPOMENIK!!! Vreme treba da sanira istoriju,Mislim I Milosevica trebasahrani

Sparta je na Peleponezu I robovlasnicki je polis

11.06.2016. 00:35

....i jedan za Biserko,Kandicku,jedan za Djukanovica,ne zaboravimo Madlen Olbrajt,obavezno Bili Klinton(taj nas je najahao,prosto ga obozavamo)...i molim jedan Hasim Taciju i UCK...a on je vec postavljen?..

Opaki

11.06.2016. 00:46

Realno, treba ceo izvorni DS da se ujedini, makar na kratko, i da jednom za sva vremena unisti radikale i socijaliste...

Inat

11.06.2016. 00:55

Ajd u pare da je sledeci spomenik Slobodan Milosevic...i to je put ka pomirenju!!!Uostalom, zasto da ne???

goatboy

11.06.2016. 01:30

Од чега живи Ружица Ђинђић????? Са ким је била Ружица Ђинђић у Шилеровој?

saja

11.06.2016. 01:34

Pokoj mu duši!Na njegovo grob redovno vijenac polažu samo delegacije iz Njemačke.

Daliborka

11.06.2016. 01:42

Očigledno da je Ankica naredila Vučiću da položi još jedan kamen temeljac za budući spomenik.

Nikola

11.06.2016. 01:49

Mnogi nisu očekivali ovakvu reakciju Ružice, ali je ona pokazala da je iznad dnevne politike i uskih interesa.

Tirion

11.06.2016. 10:51

@Copernicus - Ne lupetaj, molim te. Zena je zahvalna jer se neko setio njenog pokojnog supruga nakon toliko godina, a nisu demokrate sto ej najcrnje.

srbija

12.06.2016. 17:06

@Copernicus - neće da se iseli iz otete kuće. kako ona spava???? ma, mirno, to je đon.

alex miles

11.06.2016. 04:48

Da ste kojim slucajem toliko "nagli" pa da zidate skole i bolnice brzinom kojom zidate spomenike, gde bi vam bio kraj.Ma daj, dokle vise spomenika !Toga ni u Kini nema !Uf !

sm

11.06.2016. 06:13

Marko Krstin: Pa ti gospodji Djindjic ni ime neznas.Bar napisi kako se zove, pa komentarisi.

Dinarska divizija

11.06.2016. 06:19

Bože, šta li se dešava sa zemljom Srbijom?!Po komentarima, najveci zagovornici podizanja spomenika, su u stvari Đinđićevi najveći ideološki protivnici!I još ne daju, da se bilo šta loše kaže za njega!Protiv prirodno svakako jeste, jadno još više, mučno za shvatiti, užas!!!

mileva

11.06.2016. 06:37

ruzica da odgovori sta je dobro uradio pozivao da se pojaca bombardovanje srpskog naroda povezao eps sa katastrom povezao eps sa rts i samo obecavao i nista drugo

iz glave

11.06.2016. 07:09

на мене не рачунајте, поред оваквих патриота ја сам преш'о у издајнике

leon

11.06.2016. 12:06

@Dragan - A jesil ti siguran da je on to tražio,ako nisi nemoj da trućkaš jer ovde se radi o ozbiljnim stvarima...

istina...

12.06.2016. 10:36

@Dragan - Ako koza laze, rog ne laze.....ne jedna nemacka TV stanica je objavila da je vizionar molio nato da sto duze bombarduje Srbiju, ti si to vreme prespavao ko medved, iz sna su te trgla lupanja u serpe i lonce po BG...imas sve dokaze na net-u pa se bolje informisi, leon !

dok nas ima

12.06.2016. 16:54

@Dragan - slušali smo ga sa radio slobodne evrope ili neke druge stanice, može se proveriti, da ima ko da proveri. tražio je jača dejstva. nije, tada, bio u srbiji. ne možete to izbrisati, ne, dok smo mi još živi. naravno da se zataškava, kao što je neko, nevidljiv, rušio šilerovu, pa nikom-ništa.

SSS

11.06.2016. 08:22

Izvini Ruzice, ali demokratija je najgora stvar u nasoj zemlji. Nismo mi ljudi za demokratiju. Moramo jos mnogo da ucimo i radimo na postenju da bi uopste smeli da razmisljamo o demokratiji. Pored ovoliko lopova, nama je demokratija samo najteza kazna!!!! Mi smo za nekog predvodnika tiipa "Hitler" !!! Samo neko tako lucidan moze da zaustavi ovaj sunovrat i pokaze otpor decenijskim lopovima! Spomenik - NE NIKAKO, PA DA NAS PODSECA JOS NA NAJGORE VREME... RASPAD 4 NAJVECE BANKE I SLICNO

Goxy 45

11.06.2016. 08:59

Mene je bas podelio jer uopste nisam evro fanatik i mislim da je bio isto ono sto se i danas vrti po skupstini, bolje slobi da su digli spomenik

mm

12.06.2016. 00:53

@Goxy 45 - pa dobro, ne bas slobi, ali realno u zadnjih nekoliko decenija nismo imali pravog lidera da nas izvuce iz blata, a kako stvari stoje , necemo imati ni u narednih nekoliko decenija jer nema nikog na vidiku

p

11.06.2016. 10:35

ko je ova osoba ? zasto je u novinama ? zanimanje "udovica puna para " ? odakle pare ? "fondacija" ? pranje para ?

đon obraz

12.06.2016. 16:49

@p - nije ona kriva što su joj dali otetu kuću, ali je kriva što i dalje živi u njoj.

TheRiddler

11.06.2016. 10:46

Ne vredi to da se prica, Ruzice. Da je vas okojni suprug ziv, mislim da bi ga bilo sramota stranke koju je osnovao,zahvaljujuci ljudima koji je trenutno vode.

Danka

11.06.2016. 11:32

Ovaj predlog je za svaku pohvali, bez obzira na stavove, misljenja i opredeljenja. Medjutim, sta god neko da ucini, jedni ce podrzavati, drugi ce opovrgavati. Kao sto kaze jedna Srpska narodna prica "Svetu se ne moze ugoditi".

igi

11.06.2016. 11:37

Djindjic se borio za bolju Srbiju sto je njegovim stranackim kolegama ocigledno nije bilo jasno.

leon

11.06.2016. 12:17

Neverovatno koliko samo otpora prema čoveku koji nas je zadužio i koga smo mučki ubili i sad još pokušavamo i mrtvog da ga omalovažimo i obezvredimo ,,stvarno mi je muka kad pročitam sve ove bljuvotine o čoveku ...

AJMOK

11.06.2016. 12:54

Spomenik ne treba da bude seme razdora i podela, vec ujedinjenja svih nas koji zele dobro Srbiji.

Ivan

11.06.2016. 13:04

Ružica , kao pametna žena, zna da bi danas i Đinđić okupio sve oko sebe, učinio da Srbija postane snažnija i bogatija zemlja.

Goca

11.06.2016. 13:07

Gradjani treba da se ujedinjuju a ne razdvajaju, pogotovo ne zbog politickog opredeljenja. Sve sto je neko radio u interesu Srbije treba da se ceni i oda priznanje!

Lafo Mamone

11.06.2016. 14:10

Nesretni premijer koga su ubili zasluzuje pored spomenika i istragu o tome kako je dosao do bogatsva za tako kratko vreme!

MIKOJAN

11.06.2016. 16:24

@Lafo Mamone - Videla je Ružica kakvi su mu drugari, zaboravili su na Djindjića u lažima, kradjama i podmetanjima, Vučić ima da digne spomenik i to vrlo brzo.

mirjana vranje

11.06.2016. 15:15

Zasto to nisu uradili njegovi iz stranke bili su na vlasti 9 godina posle njegve smrti sete ga se samo pred izbore.a kritikuju kad neko drugi hoce da uradi.

SkY

11.06.2016. 16:11

Oko ovog da se okupimo? Ovo moze biti samo sirenje podela okupljanje nikako i to vrlo dobro znate zato tako i pricate ;)

Pavlović Dušan

13.06.2016. 03:17

Sramota da tom čoveku dižemo spomenik iako je zahtevao dve nedelje bombardovanja Srbije. Sramna je njegova odluka da predsednika za 5 miliona proda Hagu i to na Vidovdan naš srpski praznik. Koje su njegove tekovine posle 5. oktobra? Zašto su njegovi surčinci i zemunci upali u Skupštinu, pokrali sve što je vredelo i glasačke listiće bacili kroz prozor? Zašto se nije sačekao drugi krug izbora? Hteo je krvoproliće. Nadam se da će vlast odustati od ove katastrofalne ideje