Albanski ekstremisti hteli da nam zgaze ponos

Milan BABOVIĆ

15. 10. 2014. u 13:39

Predstavnike EU sam tri sata pre meča upozorio da se sprema provokacija

OVO je bila organizovana akcija sa ciljem da uruši stabilnost u Srbiji i celom regionu. Namera albanskih ekstremista je bila da se Srbija pokaže kao zemlja netrpeljiva prema različitostima i da se ponize svi njeni građani.

To je danas eksluzivno za "Novosti" izjavio premijer Srbije Aleksandar Vučić, komentarišući pir albanskih eksremista na stadionu Partizana, tokom i posle utakmice Srbija-Albanija.

- Želeli su da zgaze naš ponos, ali smo sačuvali obraz i bandi lažnih albanskih zvaničnika koji su bili u svečnoj loži pokazali jasnu razliku između nas i njih. Država će preduzeti sve zakonom predviđene mere da se kazne svi počinioci za koje se utvrdi da su počinili krivična dela.

Premijer kaže i da još čeka jasan stav Brisela o nečuvenom incidentu koji je politički inspirisan:

- Čekam reakciju Evropske unije čije predstavnike ovde sam tri sata pre utakmice obavestio da Albanci spremaju provokacije i težak incident - ogorčeno je konstatovao Vučić.

Ceo intervju sa premijerom Vučićem pročitajte u sutrašnjem svečanom broju povodom 61. rođendana našeg lista

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (225)

daleko su vrata eu

15.10.2014. 13:47

Sto voli da prica o svom stepenu civilizacije i kulturi naroda kojoj on pripada.

Dragan

15.10.2014. 13:49

Ako ste to znali unapred,sta je radila policija.Smeniti sve u vrhu policije i to pod hitno.

Владо

15.10.2014. 13:50

Ајде бре шта да е бомба била, срамота и још сте их пустили да оду и да нико ништа неодговара...

proka pronalazac

15.10.2014. 13:50

Trosis se u Ukraini nije ni cudo da nemas snage nego da te gaze.

Knez

15.10.2014. 13:52

Premijer i vlada moraju sve da učine kako UEFA ne bi nasela na lažnu propagandu arnauta. Dobro je što je zastava ostala u policiji, sad je bitno izvršiti diplomatski pritisak na sve evropske institucije

Lajonel

15.10.2014. 13:53

Zale se sto Srbi vole Putina i Rusiju? Pa nije li ovo dovoljan razlog? A nece biti reakcije. Upravo zbog ovoga sam jos zadovoljniji zbog Putinove posete i jos ponosniji na nas drzavni vrh sto nije, niti ce uvesti sankcije. Putin u Rusiji, Vucic u Srbiji.

clan biblioteke

15.10.2014. 13:54

Ne NOTU nego Eskadrilu MIG-ova pravo na Tiranu,da se zna da treba igrati futbal a ne rat.

Vesna BG

15.10.2014. 13:55

Ne mogu nam ga uzeti ako im ne dopustimo, al da je bruka bezbednonih službi ili petokolonaša (sad ko to zna) - jeste i to ogromna

Beli

15.10.2014. 13:55

vi ste obavestili eu tri sata pre utakmice da ce biti provokacija? pa sto niste obavestili i nas mup jer oni kazu kako nista nisu znali.

gogi

15.10.2014. 13:56

Ja bih sve trbonje izbacio iz posla u drzavnoj bezbednosnoj sluzbi. Onaj ko ne trzi do discipline svoga tela , taj nemoze ni da pazi drzavu. Nekima je najvaznije da se prejedu i kako takvi da cuvaju poredak i kontrolisu koja banda ulazi u drzavu. Pa pred nosem predsednika su mogli i eksploziv da spuste . Ministrima odmah ostavke i otkaze. Treba da se radi a ne drema na poslu. Sta se cudite Albancima, pa sta ste ocekivali od njih. Opasan sindrom vlada medju Srbima, a to je ajde mozda nece...

Fenix

15.10.2014. 13:57

Ovakav incident je unapred smisljen, ocigledno je da je nekom bilo u interesu da do ovoga dodje !

Sladjan

15.10.2014. 13:57

Ovde je Vučić apsolutno u pravu i lepo je procenio celu situaciju. Trebalo bi da se pobrine da kod UEFE ne prođemo kao bosi po trnju iako nismo doprineli incidentu.

Rodja

15.10.2014. 13:57

"Albanski ekstremisti hteli da nam zgaze ponos" uspeli su. Nakon parade "onih" bilo je za očekivati da će paradirati i "ovi" nekako je kazna bila očekivana.

Janko

15.10.2014. 13:57

Dobro je što nam državu vode odgovorni ljudi koji nisu naseli na provokacije. Treba nam mnogo mudrosti u ovom smutnom vremenu a premijer je ima!

palacinka

15.10.2014. 13:58

Naravno da se treba kazniti svi pocinioci za koje se utvrdi da su ucinili krivicna dela. Takodje i Evropska unija treba da odreaguje na provokaciju Albanskih ekstremista i da osudi ovaj sramni cin

Duro

15.10.2014. 13:59

Lazljivce bez karaktera I obraza kako te nije sramota da se javljas, kome ces da sudis kada si sve pustio da odu I dokaze da odnesu. Sramotno I bedno!!!

Nikolaj

15.10.2014. 13:59

касно је сада јерсу урадили шта су наумили. Биа је требало да ради оно за шта и постојии и ВБА. И где је одговорност тих, видећемо!?

jasmina

15.10.2014. 14:03

Zao mi je sto se utakmica zavrsila na ovaj nacin.Ne krivim nasse fudbalere koji su pokazali prisebnost i profesionalizam i svaka im cast zbog toga.Bila sam ponosna na njih i nacin kako su se ophodili prema protivniku.Krivim nasu organizaciju i ljude koji su bili zaduzeni za to.Pitam po stoti put:kako niko ne moze da spreci ulazak nasih nazovi navijaca na teren?Zasto se dozvoljava da zbog njih nekoliko koje neko ne moze da obuzda propadne utakmica i ode u svet slika o nama kao vecitim krivcima.

GRU

15.10.2014. 14:03

A zar ga nisu zgazili, udarili su šamar svim strukturama bezbednosti i pokazali koliko smo tanki, pred Putinov dolazak.

Zeljko

15.10.2014. 14:03

G-dine Vucicu djelujte preventivno sve je ovo tacno sto ste rekli ali zasto u publici nisu sjedili na svaka dva gledaoca po jedan pripadnik policije ili vojske u civilu sa jasnim upustvima sta treba da rade u ovakvoj situaciji. Mislim da ste okruzeni ljudima sa neiskustvom da ne napisem jos nesto gore. Ovo sto se desilo je sramota vezano za vojnu paradu , posjetu predsednika Putina . Ako cemo posteno jedan ruzan dogadjaj. g-dine Vucicu ljude sa iskustvom .

Istina Istinic

15.10.2014. 14:04

pa i zgazili su nam. Pustili ste šiptara zbog americkog pasosa sram vas bilo mi nismo drzava.

Besposlen

15.10.2014. 14:07

"Albanski ekstremisti hteli da nam zgaze ponos" Najgore je Gospodine Vučiću što su uspeli u tome! E sad ko im je omogućio tako nešto treba razjasniti! Ali činjenice govore da su se mnogo osilili ili okuražili,jer prolaze nekažnjeno i Srbi im popuštaju od Kosova, preko juga Srbije, pa evo sad u centru Beograda! Ima li kraja ovom ponižavanju, ja znam da im narod ovo ne bi tolerisao, ali političari bi mogli malo da prestanu da nas ponižavaju svojim prećutkivanjem mnogih incidenata!

scfr

15.10.2014. 14:09

I ako si znao sto nisi sprecio.....I jos na sve to pustite onog brata od Albanskog premijera....Joj...da je samo dosao do 29 novembra na jednu partiju saha sa inspektorima....najebali bi mu se mrtve majke... E moj vucicu....ti si se totalno pogubio....bogami ti trebalo citav dan da se oglasis...bolje ti je da nista nisi ni rekao...

Nikola

15.10.2014. 14:10

Imam simpatije prema poziciji Vucica u ovom momentu. Medutim molim vas pa ne mozemo mi da dopustimo Briselu i EU i zapadnim agenturama da nam prireduju ovo radi pridruzivanja u EU. To su crvene linije koje su zacrtane duboko u dusama srpskog naroda. To ispada da vi ne upravljate Srbijom nego nasi 'prijatelji' iz EU koji su nas vekovima rusili i ubijali. Dokle? Drugo zasto se utkamica jednostavno nije odlozila iz bezbednosnih razloga zbog posete Putina? To je po meni nedopustiv propust.

Slucajni prolaznik

15.10.2014. 14:15

Stize ti po Naredbi SAD i EU brat tog Ekstremiste, koji sedi u fotelji Premijera male albanije, do velike jos nisu stigli , rade na tome. Pa se tu pokazi ako smes. Lako je Junaciti se po Domacim medijima, a Klecati pred Albanijom.

tri sata pre utakmice obavestio da Albanci spremaju provokacije i težak incident

15.10.2014. 14:19

Kada si imao ta saznanja sto nije spreceno.

Golub50

15.10.2014. 14:19

Zapad je kontradiktoran po pitanju Albanaca . Sa jedne strane se prema njima ponasa kao majka , a sa druge se bori protiv ekstremista i terorista . Iako sam se nadao da ce sve proteci u najboljem redu ipak je onakva skandalozna provokacija tokom utakmice i bila ocekivana od strane Albanaca .

DW

15.10.2014. 14:19

A zar nam nisu zgazili ponos? Od države se očekuje da ovakve incidente speči, a ne da se žali EU. Šta da si bili u pitanju pravi teroristi, a dron nosio eksploziv? Najbolje bi bilo da se otkaže poseta albanskog premijera Rame planirana za 22. oktobar. Ili možda i za to treba da pitamo nekog? Na primer SAD?

Kum Zorzo

15.10.2014. 14:23

Ne samo da su nam zgazili nacionalni ponos vec su nam dragi gosti iz Albanije jasno stavili do znanja da nemamo ni ozbiljnu drzavu ni ozbiljne sluzbe bezbednosti. I red bi bio da neko snosi odgovornost g. Vucicu.Kao prvi covek svih sluzbi bezbednosti ili ostavka ili trazite ostavke podredjenih.Nema treceg ! Sve ostalo je bacanje prasine u oci .

Braco

15.10.2014. 14:26

Nisu uspeli niti ce uspeti da nas pobede! Nase dostojanstvo i inat su dve nepobedive stvari ali najjaci je nas ponos koji osecamo!

Dragan Jove Torbica

15.10.2014. 14:30

Meni je ponos otišao sa radnim mestom koje sam izgubio u jednoj od privatizavija koje je orkestrirao DS.

?!?!?!

15.10.2014. 23:06

@Dragan Jove Torbica - И мени са радним местом које сам изгубио захваљујући сега - мега - гига - тренд "експертима" из СНС. Па шта с тим, какве све то сад има везе са садржајем чланка?!?!?!?!?!

Aha

15.10.2014. 15:25

@Naopaki - To mu nije poručio narod, nego neka plaćena sirovina. Narod, koji ga je izglasao nema razloga da ga vređa.

Vox populi

15.10.2014. 23:03

@Naopaki - @ "Aha" - Беше ту пар десетина хиљада "plaćenih sirovina" (?!?), а не само једна. Или си можда и глув и ћорав??? А дотичног је, ако си већ тако брзо заборавио, изгласало нешто мање од 25% укупног бирачког тела...

Mali bata

15.10.2014. 14:36

Nerviranje ti nece pomoci, nego skoncentrisi se na nasu zajednicku zelju da se ova agonija sto pre zavrsi!

bez_sumnje

15.10.2014. 14:37

Ono što se sinoć dešavalo na utakmici samo pokazuje da ima pojedinaca i grupa koje sam sport na žalost ne interesuje, već želja za incidentima i ličnom promocijom. Upad u direktan prenos i to u dva navrata ne može biti slučajan, već organizovan i smišljen.

Marinko

15.10.2014. 14:39

Država sada treba da uzme u zaštitu našu reprezentaciju i da kod UEFA lobira povoljnu odluku za nas, Svima je jasno ko je izazvao incidente, ali se plašim da će na kraju kazniti nas. Mislim da će Vlada prepoznati situaciju, a ove izjave već nagoveštavaju tako nešto.

Putnik

15.10.2014. 14:39

Ako je tako g. Vucicu onda, ako dobijemo neki los komentar od EU, trebalo bi i vi da budete spremni da im se odgovori na isti nacin.

Milica

15.10.2014. 14:50

@Putnik - Kao da nije do sada odgovarao, pa mu sad vi vi pricajte sta da radi... Da tako moze, svi bi bili premijeri...

danijel

15.10.2014. 14:39

Samo upozoravao. Zašto ih nije odvratio ako je znao šta se sprema? Nije dovoljno samo raditi treba i završiti!

Milica

15.10.2014. 14:40

Kakve veze ima Vucic? Neka bude i obezbedjenje... Nije dosta sto se bavi svim ostim stvarima u drzavi... Ljudi,ne preterujte sa tim organizovanim komentarima...

Perun

15.10.2014. 14:43

ovo samo moze kod nas da se desi,hrvatska,bosna a nedaj boze neka zapadna zemlja amerika bi ih pobila, a nas jadni precednik koj se klanja kome stigne da bi se dodvorio zapadu za saku par nema ponosa nema pojma sta radi. moj pradeda se prevrce u grobu jadni ti solunci koj su se borili pitam se zasta kad ovakvi nam kroje kapu,hvala bogu sto sam otisao odatle jer ako nisam poginui u ratu sigurno bi sad.

ananas

15.10.2014. 15:07

@Perun - Zato sto iza Hrvatske , BIH stoje Amerika i EU a isti ti su se okomili na nas i protiv nas su, zato ne mozemo nista, pokusali smo 99 i videli smo sta je bilo, srusise nam pola drzave... Nazalost tesko je ovo vreme za Srbiju i nema dobrog resenja, ako se okrenemo samo Rusiji na velikom smo gubitku u svim pogledima, da se okrenemo samo EU i americi svi znamo zasto necemo i ne mozemo... mnogo smo u zeznutoj situaciji zato svi mogu da se ku***ce sa nama jer imaju zaledjinu

Vlada

15.10.2014. 14:43

Nije mu trebalo puno da se oglasi...verovatno je trebalo vremena da se smisli sta ce da kaze! Koji smo ponos mi sacuvali bre? Usred Beograda su nam se napljuvali u lice...ti i tvoj "ponos"...k'o onaj sto si obezbedjivao pre deset dana!

Vanja

15.10.2014. 16:12

@Vlada - A sta je ona trebalo da uradi? Da zabrani utakmicu? Bas me zanima sta bi ti uradio, a da nije divljacki...

A sta je ona trebalo da uradi?

15.10.2014. 18:00

@Vlada - Da se zabrani ulazak na stadion tih divljaka iz bezbednosnih razloga i kraj.

Влада

15.10.2014. 18:28

@Vlada - Шта је требало да уради?! Да се не оглашава са овим глупим изјавама о томе како смо сачували понос када нам се Шиптари и цео свет смеју у лице! Па чак и њихови фудбалери нас под...бавају на друштвеним мрежама, називајући нас свињама и осталим погрдним именима, а он прича о неком поносу! Да има имало поноса, прво би сменио министра полиције (кад већ овај неће да поднесе оставку), па и недодирљивог Вељовића потом! Он и његов понос...обезбедио га је он оног недељног преподнева у Београду!

Deki

15.10.2014. 21:34

@Vlada - Vanja je upravo zagrebao-la u suštinu problema, on zapravo ne zna i nije nažalost znao šta da uradi. U tome je naša nesreća!

mackica

15.10.2014. 14:50

Zato se protiv takvih treba boriti časnim sredstvima i ne nasedati na njihova jadna dela! Sramota je to sto su uradili, uvreda i netrpeljivost sa njihove strane!

Miljkooo

15.10.2014. 14:51

Videćemo da li će svet prihvatiti i razumeti naše stavove ali po prvim reakcijama zvaničnika EU nisu baš na našoj strani , svrstali su se opet na Albansku stranu. Nekako ne umemo da ih maherski zaskočimo kao oni nas, više puštamo da nas putevi vode a ne vučemo mi konce nažalost..

Светислав

16.10.2014. 08:04

@Andjela - Што је баби мило то јој се снило

Rosic

15.10.2014. 14:54

Nadam se da ce reakcija EU biti pozitivna.Ipak je premijer ucinio mnogo toga pozitivnog u napretku ka EU.

Светислав, Бујановац

16.10.2014. 08:03

@Rosic - Шта са нама који смо против глобализације и уласка у ЕУ. Зато референдум па ком обојци ком опанци.

Goran

15.10.2014. 15:20

@Viktorija - Igrača da. Zašto je premijer dozvolio ulazak ovih čobana to samo on zna?!

Светислав, Бујановац

16.10.2014. 08:00

@Viktorija - Сада и цркву увлаче као кривца. Стамота.

pantic

15.10.2014. 15:30

@nikola dragic - Dokle god bude potrebno, posto je "gospodi" lakse da hejtuju sve sto se dobro radi u interesu drzave i naroda, a za sve je ostalo kriv Vucic, cak i kisa kada padne

Crni

15.10.2014. 15:01

Gospodine Vucicu, nisu hteli da nam zgaze ponos nego su nam ga zgazili, a i vi ste im u tome debelo pomogli tako sto ste prvooptuzenog t.j. glavnog krivca pustili na slobodu posle sat vremena....hvala dovidjenja.

Хелм

15.10.2014. 15:02

Moje misljenje (ako objavite komentar) da nista bolje i ne zasluzuje vlast! Ekstremisti ili teroristi (mogli su na drona da postave eksplozivnu napravu)nisu ovim cinom ponizili srpski narod ali je ovo samar vlasti koja sve cini da se dodvori Vasingtonu i Briselu i njihovim cinovnicima ambasadorima od organizovanja parade srama do pustanja albanskih navijaca i ovih desavanja na stadionu sto je i prouzrokovalo da jedan veliki broj gledalaca pocne da skandira protiv premijera Srbije!

Miki

15.10.2014. 15:03

Sta koji djavo ima da obavestava predstavnike EU o namerama Albanaca, treba da spreci incidente... i zasto ceka stav Brisela??? Jasno je rekao da su mu ti predstavnici sefovi i da mi nismo nezavisna drzava...

CHE

15.10.2014. 15:08

Ako je sletanje onog Švabe na Crveni trg predstavljalo propast SSSR-a i dokaz Zapadu da ta sila više ne postoji, sinoćni incident je pokazao da je Srbija samo geografski pojam. Čitavo vrijeme razmišljam o hapšenju Miškovića i izjavi Vučića kako niko nije jači od države. Ispade da je ipak jedan Rama jači od ovog nedefinisanog područja koje se zove Srbija. Najtužnije je što vlast i sada ne smije da saopšti imena tih ambasadora koji su tražili da se ovi provokatori puste na stadion!

jeca

15.10.2014. 15:08

Ovakav incident ne bi trebalo da prodje bez posledica...Jako je ruzno to da se ni utakmica ne moze odrzati a da odmah ne dodje do nekog incidenta i naravno premijer Vucic je uvek kriv.Pa ljudi ne moze jedan covek da ispravi ovu drzavu za ovako kratko vreme,ali se napredak daleko vidi od kad je dosla nova vlast.

Светислав, Бујановац

16.10.2014. 07:57

@jeca - Који напредак!? Смањење пензија? Затварање фабрика? Смена општинских одбора зарад својих миљеника. Прочитај Змаја и његову Јутутунску...

radoman

15.10.2014. 15:11

Za saradnju je potrebno dve strane. Srbija je država spremna uvek za dogovor. Dokazuje to svakim danom. Otvorena ka svetu i uspehu u viskom društvu.

Nikola Mk

15.10.2014. 15:13

Treba da bude zakazana utakmica i da se odigra izmedju Rusije,Srbije,Makedonije,Crna Gora-U.S.A,Evropa stara,Albanija.Evo sudija neka bude Kina.Teren za odigravanje Srbija ili mozda Makedonije.Putine trgni iz centra sada!

Djura

15.10.2014. 15:13

Ne razumem koje će to mere država preduzeti kad ste ih pustili da odu iz zemlje.Verovatno ćete kazniti samo srbe koji su ušli na teren. Pozdravite puno vaše prijatelje iz EU koji su vas naterali da ih pustite u Srbiju. Manite se tih smešnih obraćanja koje su smišljane ceo dan. Priznajte narodu da ne možete da uradite ništa u svojoj zemlji bez odobrenja EU. Biće lakše i vama i nama.

Хелм

15.10.2014. 15:14

Znali ste i upozoravali i ja vas gospodine presjednice Vlade Srbije lijepo pitam sta ste preduzeli da ne dodje do ovih nemilih scena? Po cijem ste nagovoru ako ste vec sve znali pustili tu bandu lažnih albanskih zvaničnika koji su bili u svečnoj loži? Sacuvali njihov obraz?! Takvi ljudi nemaju obraza i vi ste to znali i nista niste preduzeli osim sto se zalite EU birokratama kao da su oni (mozda jesu) vlast u vasoj zemlji koju vi predstavljate kao predsjednik Vlade!

mile969

15.10.2014. 15:15

Džaba ti sad nama pričaš priče, šta ti ima njih da upozoravaš, već ako je sve to tačno da ako treba da se utakmica i neodigra. Ovim si ti najviše izgubio i onaj tvoj nesposobni doktor, u očima naroda, tu ne mislim na prozivanja sa stadiona . Ne mogu da zamislim šta bi se desilo da su nekim slučajem došli i šiptarski navijači, to bi bilo krvoproliće

Logic

15.10.2014. 15:15

"hteli da nam zgaze ponos"! Obavestio predstavnike EU tri sata pre utakmice da se sprema teška provokacija! A da li je obavestio i naše službe bezbednosti - ovo je bila krizna situacija - i kako su te službe reagovale? Ili se čekalo da nam predstavnici EU organizuju pravovremenu akciju sprečavanja incidenta? Čekali njihov blagoslov? Čekaju se njihove reakcije na provokaciju? Nema iznenađenja - imamo debelo iskustvo u "energičnim" reakcijama, kao i uvek oni sa tim "nemaju ništa" i neće da imaju.

Vasilije

15.10.2014. 15:17

Pa nas premijer se brinuo o bati svome puno i o albancu koji je sjedio u lozi sa min policije i navodio zastavu po terenu i lijepo ga ispratio sa obezbedjenjem do aerodroma, a kznice srbina sto je iyjavio svoje misljenje o njemu. Policija nam je toliko sposobna vidilo se suplja ko sito.a postavio je komandante isti Vucic sad mislim da vidi koliko je spreman a i njega su postavile zapadne sile mozda je radio za njih. Vjerovatno.

vlad cepes

15.10.2014. 15:18

Не знам чија је надлежност али тренутни прекид дипломацких односа са државом албанијом је нешто што мора да се догоди.Они су своју прљаву акцију осмислили и спровели ( нажалост успешно ) на највишем државном нивоу - у акцији нема спонтаности и импровизације.Само на тај начин може се ,нажалост само делимично,спрати брука коју су нам приредили а за коју ми ( наше руководство ) још нисмо ни свесни.

Aleka

15.10.2014. 15:20

Kako smesni ovi botovi.Pa deca iz Kefalice su pametnija od vas.Policija je tako " dobro" odradila svoj posao da je neko mogao i bombu da unese na stadion.Ali sta mogu da ocekujem od vas koji ste vecinom yavrsili osnovnu i srednju trogodisnju skolu,a najveci broj funkionera vase stanke Megatrend

alex

15.10.2014. 15:21

Stvarno ste preterali sa napadima na premijera sa svakom situacijom on je kriv, a najvise se bori da izvuče ovu zemlju i stavi na zdrave noge!

Светислав Величковић

16.10.2014. 07:48

@alex - Једно је јавни наступ, а сасвим друго знати руководити земљом. Силеџијство из почетне политичке биографије још је у њему. Ништа нису бољи и демонкрати. Све су то деца "вољеног" и имитирају њега. За жаљење.

Мирко

15.10.2014. 15:25

Уместо што си обавештавао представнике (налогодавце) ЕУ,боље да си обавестио министра полиције да спречи инцидент,а ПОНОС си нам ТИ згазио 28.09 ове године кад си допустио параду срама. Докле ћеш више да понижаваш Српски народ?

ratep

15.10.2014. 15:26

Niko nam ne zgazi nacinalni ponos kao ti gospodine Vučiću. Zar ti ništa ne vidiš ili ne čuješ, ili gospodari ti to ne dozvoljavaju ? Ne diraj više KIM, i onda pričaj o suverenitetu...

Goran

15.10.2014. 15:26

Premijeru,zasto niste zadrzali sve uhapsene!!?? Zasto niste zatvorili Beograd i granice dok se krivci ne uhapse i osude!? Jel trebala bomba da explodira na stadionu!? Uzasno jadna reakcije drzave!

Ratko,Banjaluka-SRS

15.10.2014. 15:35

E moj Vucicu,ti znas samo dobro da blablabla.Zasto nisi nesto preduzeo da se tako nesto ne dogodi?Stabi bilo da je Srbin u albaniji tako nesto napravio?

Makenzi

15.10.2014. 15:36

Pa to im je i bio cilj, da nas ponize i i izazovu loše reakcije EU. Nadam se da nisu uspeli u tome...

Nikola

15.10.2014. 15:36

Dajte bre vise, svi kompletno podnesite ostavke,bukvalno svi politicari,bre, pa nije ovaj narod bas toliko glup i nesposoban, vec vidite i sami da je pitanje vremena kad cete svi da puknete. Novi ljudi, strucnjaci, patriote, dokazani profesionalci u svom poslu, da vode drzavu, da brinu o narodu.Imamo mi u Srbiji mnogo pametnih mladih i ambicioznih, starijih i iskusnih strucnjaka, genijalaca, imamo elitu koja moze da vodi drzavu kako treba!!! A ne ovi nesposobni sa diplomama. Objavite komentar!!

Dr

15.10.2014. 16:12

@Nikola - idi i leci svoje frustracije tamo gde je mesto za to, u bolnici. Nemoj nas da opterecujes.

Nikola

15.10.2014. 16:33

@Nikola - Ma ja sam opusten, a Vi ste, gospodine Dr zaslepljeni ili opijeni pa ne vidite ili ne zelite da vidite da ova politika ne vodi nicemu dobrom po nasu drzavu... Ljudi na vlasti su nesposobni, neiskusni, ili su marionete EU i SAD... Premijer 3 SATA UNAPRED zna da se sprema provokacija i ceka da mu kazu sta da radi?!?! Ja mislim, a Vi me ispravite ako gresim, da je to dovoljno jasan pokazatelj sta se desava i ko nam vodi drzavu...

Zoran

15.10.2014. 17:21

@Nikola - Bravo "Nikola",za oba komentara.Veruj mi većina isto misli,ali nema načina da se javno čuje i sazna koliko je ova vlast daleko od naroda.

Vlada Erding

15.10.2014. 18:46

@Nikola - Koliko vidim vecina se slaze sa Nikolom. I ja potpuno. Ali pobogu ljudi, pa sledeci put izadjite svi na izbore, ba birajte koga hocete. Vucic je pobedio jer preko 40% Srba sa pravom glasa uopste nije izaslo na izbore. Zoran Pise: Vecina isto misli. I tu se slazem, ali ako vecina ne izadje na izbore, nista ne vredi.

nastasja

15.10.2014. 20:49

@Nikola - Dr@ Mene ne opterecuje. pa pisi samo u svoje ime.Ako ti se ne dopada nemoj citati.

MikojaN

15.10.2014. 15:44

Drago mi je zbog toga sto je drzava odmah reagovala i osudila ostro ovaj dogadjaj,i konacno da vidimo nekog naseg premijera da iskreno kaze sta misli i nema dlake na jeziku,u ovom slucaju da nece pristati na podelu odgovornosti,vec da su krivci iskljucivo Albanci.

Vesna BG

15.10.2014. 15:46

Gadi mi se što sami sebe gazimo. Oni imaju svoj plan i cilj, a mi ćemo ostati i bez te jedne šljive ako ovako nastavimo. Sramota

Milena

15.10.2014. 16:10

Pa primi sada premijera Albanije, njegov brat nije albanac ! A mozda ni on nije - mozda su iste nacionalnosti !

Ponos

15.10.2014. 16:24

Moj ponos nisu zgazili,kao sto nisu zgazili ni ponos naroda! Zgazili su nešto drugo i drugoga! Zgazili su prvo vlast,sve organizatore i sve službe koje su ucestvovale u ovom cirkusu,a nisu dorasle ovakvim zadacima i izazovima!

DW

15.10.2014. 16:47

@Ponos - #Ponos. Slažem se što se tiče propusta u organizaciji, ali u svom komentaru imaš jednu nelogičnost. Vlast, kako u zemlji tako i u inostranstvu, ne predstavlja samu sebe nego sve nas ukoliko je, naravno, legitimno izabrana. A na nama je da odlučimo koga ćemo (ponovo) da izaberemo.

Sale

15.10.2014. 16:36

Majstore, za takav incident pada ministar policije i citav vrh bezbednosnih sluzbi. Pustio si Ramia da ode, zasto nije zadrzan bar 48 casova!? Banana drzavo! Ministar doktor drzi slovo o vredjanju premijera, umesto da se pokrije uzima i laznom diplomom i podnese ostavku jer je nesposoban. Vidi da ti i sutra siptari nasrnu na Putina sa jos jednom zastavom ili eksplozivom.

Pero Ćivša

15.10.2014. 19:54

@Sale - @Sale: Vi izgleda zaboravljate da je kod nas na otakmicama bilo incidenata i sa smrtnim ishodom , pa nije niko op policijskih čelnika podnosio ostavke. Što se tiče zadržavanje brata premijera Albanije , nije moglo jer je čovek posedovao Američki pasoš a nije mu se mogao obezbediti ni advokat.Tek tada bi bio skandal da smo bilo koga zadržali od stranih državljanja.

vesna79

15.10.2014. 16:50

Naravno da se treba kazniti svi pocinioci za koje se utvrdi da su ucinili krivicna dela. Takodje i Evropska unija treba da odreaguje na provokaciju Albanskih ekstremista i da osudi ovaj sramni cin.

Obilic

15.10.2014. 16:57

Incident je vešto isplaniran s ciljem da se na najpodliji način uruši stabilnost Srbije, koja je poslednjih meseci značajno poboljšala svoj položaj u očima Evrope i Sveta. Zlikovcima neće to poći za rukom jer je očigldno da su oni jedini krivci za sve sto se juče dešavalo.

Miro Đokić

15.10.2014. 19:50

@Obilic - @Obilić:Bilo je dobro isplanirano ali nisu uspeli da ponize Srbiju i njene građane. Utakmica je prekinuta , ali nisu ni oni sigurni da će se registrovati povoljno za njih.

И део ЕУ је у Великој Албанији

15.10.2014. 17:27

Ово је међународни дипломатски скандал који никакве везе са спортом нема. А у таквим случајевима оштро се реагује на дипломатском нивоу, не прича се домаћој публици "ја сам упозорио ЕУ". Рекао сам им да се спрема "težak incident", ал' се нисам сетио да кажем и органима безбедности! А можда треба упозорити ту ЕУ да се на карти Велике Албаније налази и део ЕУ, грчки Епир?

Viktorija

15.10.2014. 17:31

Jasno je da su Albanci znali da im ništa neće faliti zato što dolaze u jednu demokratsku državu.To je priznanje nama da smo mala zemlja ali velika nacija.Pokušali su ali nisu uspeli.Izgrednici su veličali veliku albaniju ali su se krili iza američkih pasoša.Ako su toliko hrabri i vole svoju zemlju trebali su da pokažu pasoš te velike zemlje.

Mišo Ćuković

15.10.2014. 19:46

@Viktorija - @Viktorija: Stiče se utisak da su reprezentativci Albanije znali da će doći do ovog incidenta i da su jedva dočekali da se utakmica prekine. Oni nisu imali nameru da nastave utakmicu iako je bila preporuka i delegata i sudija da se utakmica može bezbedno nastaviti.

Jovan

15.10.2014. 17:45

Bravo za premijera,lepo je rekao ,dokazali su koja je razlika izmedju nas i njih,ogromna je!!!

ssss

15.10.2014. 18:17

Sta se bre uplasili, drzava je postupila kako treba, reagovala na vreme i to je to, a vi sto nemate druga posla vodite racuna o sebi.

racic

15.10.2014. 18:21

Sve je u redu, incident se desio, nije bilo krvoprolica a moglo je, znaci drzava je ispunila zadatak da u takvoj utakmici visokog rizika sacuva mir.

Branko00

15.10.2014. 18:23

Ovo ga puta zaista nismo nista krivi I treba da budemo ponosni svi do jednog . Srbija je pokazala da je iznad ovakvih provokacija. Mi smo spremni svima da pruzimo ruku ali nismo neka biljak da se povijamo kako vetar duva imamo I kicmu I obaraz ponos i cast.

zeva

15.10.2014. 18:32

Svaka čast Vučiću i Nikoliću na čvrstom i jasnom stavu o krivici albanske strane i na spremnosti da taj stav bez odstupanja brane pred EU i svetom.

Mišo Ćuković

15.10.2014. 19:40

@vidan - Provokacija je bila ali nisu uspeli da ponize ni Srbiju ni njen narod. Ono u čemu su ospeli a to je prekid utakmice. Međutim treba sačekati odluke nadležnih organa pa da vidimo kakav će ishod biti.

bambi

15.10.2014. 18:39

Vučić na svojoj koži trpi neverovatne stvari, a verujem ako ništa drugo onda bar zbog učestalosti provokacija i napada da se ništa ne dešava slučajno i da je sve perfidno organizovano.

apolon

15.10.2014. 18:43

Ovde je Vučić apsolutno u pravu i lepo je procenio celu situaciju. Trebalo bi da se pobrine da kod UEFE ne prođemo kao bosi po trnju iako nismo doprineli incidentu.

Renata

15.10.2014. 18:48

S obzirom da smo mi pokazali zelju da pregovaramo i da smo postigli zadivljujuci napredak u pogledu priblizavanja EU, zaista ne nadam da ce Evropska komisija reagovati na pravi nacin.

bob ns

15.10.2014. 18:56

EEE nemogu da razumem da se naš ministar policije diči da je utakmicu obezbeđivalo3000 policajaca(žandarmerije) a da na teren ulazi više navijača i prave nam problem umesto da mi iz ove situacije izađemo čistih ruku za svet i evropu mi im pokazujemo da smo pravi huligani i to zbog desetak navijača. A ŠTA DA JE UMSTO ZASTAVE BILA BOMBA????? Gde du te naše službe bezbednosti?? Kao što kaže Nikola odmah dajte ostavke ministre a o ostalom da i nepričam

Благоје

15.10.2014. 22:46

@bob ns - Ма џаба обезбеђење, ограде и не знам шта кад будала одлучи да улети у терен. Као пропуст би се могло сматрати да је улетело неколико стотина навијача. Па шта рећи за утакмицу Румунија-Мађарска или Бугарска-Хрватска? Какви су тамо пропусти направљени?

gabrijel

15.10.2014. 18:57

Država sada treba da uzme u zaštitu našu reprezentaciju i da kod UEFA lobira povoljnu odluku za nas, Svima je jasno ko je izazvao incidente, ali se plašim da će na kraju kazniti nas. Mislim da će Vlada prepoznati situaciju, a ove izjave već nagoveštavaju tako nešto.

Cvetana

15.10.2014. 19:00

Ocigledno je da i za Stefanovica ima jos puno posla u policiji a za Vucica na nivou drzave.

BC

15.10.2014. 19:00

To je mogla da bude i bomba na stotine mrtvih .Kako je donijeta ta letilica gdje postavita ako je stadio obezbedjen tako ce i bombu da spuste na paradi sta ustvari radi policija i ostali.Ponos mi imamo postenje isto tako ali dokle ce nas gaziti divljaci Vucko.

faraon

15.10.2014. 19:03

RTS se finansira od para ovog naroda, a dozvoli sebi da na onakav način u nagledanijim momentima neko vređa premijera države koga je opet isti taj narod izabrao i to sa preko 1 700 000 glasova. Ono primitivno vređanje je u stvari uvreda za svakog ko je svoj glas dao za Vučića i SNS. RTS bi trebalo bar ovim građanima da se izvini. Velika sramota.

programer

15.10.2014. 19:29

Vučiću ne treba više da trpiš razne budale da te pljuju po televiziji, a naročito ne na javnom servisu RTS jer taj nazovi ,,javni servis’’ finansiraju građani ove države koji su velikom većinom glasali za tebe i ne treba onakve gluposti da slušaju. To ne treba da se toleriše.

Бот елиминатор

15.10.2014. 22:47

@programer - Мање од 25% гласова укупног бирачког тела у Србији које је добила цела коалиција око СНС (а не само СНС или само Вучи) је "velika većina"?!? Е, такве глупости (твој израз) које лупетају разне неписмене будале (такође твој израз) заиста нико иоле нормалан, присебан и колико - толико писмен нити може, нити сме више да толерише...

Koci

15.10.2014. 19:30

Ovako treba da reaguje jedan premijer a ne ko neki predhodnici koji su se izvinjavali!Sve iscenirano i planirano I helikopter sa zastavom kao I vredjanje premijera!Vucicu pohapsi ove kriminalce!!!Srbija ima spoljasne i unutrasnje neprijatelje .

Lilihip

15.10.2014. 19:33

Albanci,samo ime ne volim da im izgovaram,nikada nista dobro nama pozeleli nisu,tako i decu vaspitavaju da nas mrze.Cudo jedno.A mi ij docekujemo,titramo i goscevamo dok nam oni podrivaju ugled i izazivaju nerede.Ne bi ja njih vise primila na tlo Srbije i tacka.

Pametnica

15.10.2014. 19:33

Pre ili kasnije sam ocekivala od njih nesto lose,nisu oni za dobrosusedske odnose,zadojeno to mrznjom i besom,osvajackim teznjama.Ona zastava je samar ne samo Srbiji,ako niste primetili i druge su drzave bile zahvacene mapom velike Albanije.AOvo treba resavati na visem nivou bez da ih stite njihova velika braca Ameri.

Nevidljiva xy

15.10.2014. 19:34

Mozda je trebalo reci da je reakcija policija trebala biti brza,slazem se.Ali traziti smene,osudjivati Vucica,pa to je vec zloupotreba situacije u zemlji koja naravno lici na demokrate.A na koga drugog?

Благоје

15.10.2014. 22:42

@Nevidljiva xy - Немој тако. Па они су били савршени. Народ је луд и не зна колико је добро живео. Што смо тек уживали у слободама па то је чудо. Новца никад више нисмо имали. Толико је било да је сваки град могао да себи приушти неколико јавних кухиња и да дели народу храну.

samo onako

15.10.2014. 19:39

dajte vec jednom imena tih stranih ambasadora koji su urgirali da se puste albanski navijaci da i oni snose dio krivice jer ovo je stvarno apsurd da jedan albanac pokaze americki pasos i rece nemozete mi nista ja sam drzavljanin amerike da bi se svi odgovorni koji su trebali postupiti po zakonu ukakili u gace i odmah ga pustili

MLADI KOSANOVIC

15.10.2014. 19:44

Velika bruka i sramota da neko na ovako zalosnoj cinjenici zeli da prikupi jeftine polticke poene. Svima je jasno da aktivisti DS-a zele da izazovu nezadovoljstvo sadasnjom politickom garniturom kako bi opet oni zaseli u fotelje i unistavali zivot gradjana Srbije. Samo su zaboravili jednu vrlo vaznu cinjenicu, da im gradjani vise nista nhe veruju.

tundra

15.10.2014. 19:50

Svaka čast Vučiću i Nikoliću na čvrstom i jasnom stavu o krivici albanske strane i na spremnosti da taj stav bez odstupanja brane pred EU i svetom.

Pekar

15.10.2014. 19:57

Vučić je u poslednjih nekoliko meseci u međunarodnim odnosima izgradio jednu poziciju Srbije koja je odličnai koja se sada prepoznaje sa poštovanjem, a to će nam mislim dosta pomoći da se ova situacija reši u našu korist.

GALEB BIJELI

15.10.2014. 20:17

Potpuno neprimjereno ponašanje albanskih ekstremista! Shvatljiva mi je reakcija bgd-publike, iako je realno očekivati da će Srbija biti više kažnjena. Razlog; loša organizacija utakmice! Redari nisu smjeli dozvoliti unos navijačkih rekvizita na stadion.

Милета

16.10.2014. 10:09

@GALEB BIJELI - Ма какви екстремисти само, сви су Арбанаси такви - погледај јападају Србе по Бечу, Старој Србији, Арбанији... Значи, солидаришу се са екстремизмом, који је очигледан. А наш премијер је изјавио да је три сата пре меча све знао. Знао је а пустио је председника Републике и толику омладину да се скупи на стадиону као да је све у реду. Шта да је у дрон била бомба или биолошко и хемијско оружје?

Ekolog

15.10.2014. 20:26

Kod utakmica visokog rizika se uvek moze ocekivati po koji incident. Albanci su pokazali svoje pravo lice pred svetom i koliko su daleko spremni da idu u provokacijama. EU je sada na potezu. Da vidimo da li ce sve ostati na odavanju priznanja Srbiji za suzdrzanost.

Srbin 100%

15.10.2014. 20:27

Provokacija je planski bila pripremljena,i po svemu sudeci Albanci imaju podrsku od odredjenog broja ljudi u Srbiji koji na sve nacine pokusavaju da marginalizuju napore da uvedemo red u drzavu

Благоје

15.10.2014. 22:40

@Srbin 100% - Имају подршку криминалног подземља којима ништа није свето осим пара. Па Београд врви од таквих.

Mary

15.10.2014. 21:21

@Munja - Ovo je duze planirano i vrsene su pripreme. Jasno je sta je bio cilj a iz reakcija Tirane i da je politika ucestvovala u tome.

MatijaBG

15.10.2014. 21:15

Arnauti nista drugo i ne znaju Osim nasilja.A sad Vucic da se pokaze i da pohapsi zlikovce.

olga

15.10.2014. 21:56

Koji bre ponos? Prosjaci nemaju ponos.Dosta tog foliranja; sa vama Srbiji preti totalna propast prvo ekonomska pa onda svaka druga.

Владимир Јеленковић

15.10.2014. 22:07

Који понос? Наш је понос сахрањен на Космету, које је окупирано од стране Американаца, Шиптара и осталих ликова, које иначе наш премијер назива партнерима и пријатељима. У европској унији, нашем светлу на крају тунела, нема поноса, сем параде поноса.

ne svacam

15.10.2014. 22:26

Ne svacam kako je mogao da zna 3 ure prije meca,samo je mogao da zna onaj koje je planirao i organizovao sve ovo.Albanski navijaca nije bilo na stadionu i tome cudi da je znao.Ja mislim da su uradile grupe koje zele da uniste Srbiju da ne ide u EU vec kako ih zovete prorusi to su oni uradili.Utrcavanje na teren to ni jedan patriota i posten Srbin ne bi uradio da pravi stetu svome narodu to mogu samo placenici da urade.Treba da se daju dugo-godisnje zatvorske kazne za te kriminalce,neko stiti t

ne svacam

15.10.2014. 22:31

Ako i malo sagledate sva desavanja da je sa crkve poletio to je mogao samo onaj koji poznaje Beograd kao svoj dzep,a albanski tim i rukovodioci su bili u hotelu i cuvani od polocije tako da je suvisno da je neko od njih sve to organizova,treba da se sve istrazi i kazni strogo.Pojedine grupe politicara i tajkuna ne zele prosperitet Srbije u EU posto je tamo velika kontrola i tajkuni gube svoju moc i zele da uniste G.Vucica i Srbiju unazade.Srbija je jaka kad su svi zajedno ovako pojedinci je dije

Miroslav Dim.

15.10.2014. 22:41

Mnoge lose stvari nam se desavaju jer nismo slozni, to smo i danas pokazali,umesto da smo slozni u osudama za ovo sta su Albanci uradili, pojedini opozicionari samo prozivaju naseg ministra.

Marija

16.10.2014. 09:37

@Miroslav Dim. - Da su prethodni premijeri Srbije makar upola radili kao sto sada Vucic radi u interesu gradjana mozda se sada ne bi smo nalazili u situaciji u kojoj jesmo , teskoj i uslovljeni sa svih strana

Nikola

15.10.2014. 22:49

Pa moglo je na ovom uredjaju umesto zastave da visi neka bomba i da pobije sav onaj neduzan narod koji je bio na mecu. I posle da albanac dodje u posetu?More,...

bajker u srcu

15.10.2014. 23:04

Potpuno s e slazem s Premijerom Vučićem da bila organizovana akcija sa ciljem da uruši stabilnost u Srbiji i celom regionu.

Бот елиминатор

15.10.2014. 23:12

@ programer, @ Koci, @ Lilihip, @ Nevidljiva xy, @ ... Итд, итд: У реду је ботино, зарадио си своју цркавицу, престани већ једном да смараш тим неписменим и бесмисленим небулозама.

<*)))>{

15.10.2014. 23:27

Kakvi albanski ekstremisti, sta bre pricate? Brat premijera drzave Albanije, igraci fudbalske reprezentacije, albanski narod na ulicama... SVI! Albanija (sa svim Albancima) je otvoreno neprijateljski raspolozena prema Srbiji i opasna po Srbiju i okolinu! Stvari treba nazivati pravim imenom i po tome se i ponasati!

milos

16.10.2014. 08:50

@<*)))>{ - Koliko god bila teska ova provokacija i u svima nama izazvala bes i mrznju , na nama je da pokazemo da smo daleko ispred njih i da im jednom za svagda pokazemo da smo za razliku od njih - izroda , pravi evropski narod

NikolaD

16.10.2014. 00:06

Utakmica je bila proglasena za utakmicu visokog rizika. Iz EU su nas primorali da primimo albansku delegaciju i VIP lozu, sta su oni kasnije napravili videli smo i sami. Drzava je reagovala ispravno i nismo dali da izazovu ono sto su zeleli. Na kraju nisu hteli da nastave mec ni pod kojim uslovima. Zao mi je gospodo albanci ali ste se malo vise zaigrali.

ST

16.10.2014. 10:00

@NikolaD - Država nije reagovala ispravno jer da jeste ne bi letelica nosila zastavu velike albanije (namerno sam napisao malim slovima) i to navođena iz VIP lože. MUP nije odradio svoj posao kako treba. Ko je za to odgovoran?

Kimi

16.10.2014. 00:46

Podrzavam cvrst stav premijera i neodstupanje od toga da su Albanci jedini krivci za ovaj nemili dogadjaj.

Marija

16.10.2014. 01:49

hahahahaha " ponos" ...koji ponos? Da imamo imalo ponosa ne bi dozvolili da ovako živimo

svetlana

16.10.2014. 01:59

ma ti ljudi ocrtavaju celu albaniju. docekali su ih u tirani ko najvece zvezde! krajnje cinicni i ljigavi ljudi... treba ih kazniti najgore moguce

sijalica

16.10.2014. 02:01

mene zanima zasto se nas narod nikad ne slozi? pa el vidite sta nam rade stanovnici vestacke drzave? zasto ne stanemo sviii zajedno bar sad. umesto da sad politicki protivnici vlasti stanu da brane drzavu, ne oni se prepucavaju po novinama... ne zna se ko je gori. dal ove ljige ili domaci izdjanici

Radisa

16.10.2014. 03:05

Albanski ekstremisti su hteli da izazovu nerede a da Srbiju prikazu kao nestabilnu zemlju.Sacuvan je red a vecina navijaca nije nasela na albanske provokacije.Iz reakcija Tacija i Rame mozemo videti ko stoji iza toga...

Marcus

16.10.2014. 04:52

Evo prilike da premijer Vucic zaradi koje politicke poene sa nekim ostrim osudama ponasanja Albanaca.

Светислав Величкович

16.10.2014. 07:25

О каквом поносу је реч. Одавно сте српски понос продали зарад личних интереса. Министар своју неспособност за заштиту државе пребацује на "бригу" о теби. У свакој нормалној земљи одавно би поднели оставке. Срамота. Светислав Величковић, Бујановац

Milica Le

16.10.2014. 08:05

Njiov pokusaj nije uspeo,pokazali smo se kao slozna nacija. Sve smo smireno podneli.

Gambit

16.10.2014. 08:59

Pokušali su da naprave incident velikih razmera ali u tome nisu uspeli. Svet je sada video ko je uzrok problema u ovom delu Evrope a i UEFA će će im sigurno oduzeti bodove.

zoro

16.10.2014. 09:06

Naravno da je Vucic upravu,svestan je svojih obaveza i svaku svoju obavezu detaljno razradi.

Tijana

16.10.2014. 09:48

Jedno je sigurno, nekima smeta to sto Vucic daje sve od sebe da Srbiju pretvori u reformisanu i stabilnu zemlju. Samo, ovako to nece spreciti.

dragan

16.10.2014. 10:31

@Tijana - Rad na ocuvanju reda mira i bezbednosti gradjana kao i postovanje ustavnosti Srbije , glevni su principi kojima se aktivna Vlada rukovodi u svom radu i aktivnostima

Jovan

16.10.2014. 10:24

Bravo za premijera,lepo je rekao ,dokazali su koja je razlika izmedju nas i njih,ogromna je!!!

XXX

16.10.2014. 10:37

Bolje policijuju da si obavestio da se sprema incident ako si to već nekako saznao supermene.

Pjer

16.10.2014. 10:55

Taktika naših neprijatelja se vekovima ne menja ,jer daje rezultata,a to je "zavadi pa vladaj" !

Ruben

16.10.2014. 11:13

banana drzava se kao nesto sredila? Ali banana narod je ostao banana narod ; panduri vam prebijaju neduzne gradjane - jer je u vasem mentalnom sklopu to normalna i pozitivna stvar - dok vam zapadne tejne sluzbe preko siptarskih ekstremista rasturaju i to malo drzave sto je ostalo.

Šizika

16.10.2014. 11:56

E baš mi je drago da će svet konačno imati prilike da vidi pravo lice Abanaca i koje su njihove teritorijalne ambicije. Ako koza laže, rog ne laže.

Somborac

16.10.2014. 20:10

Klasična politička provokacija Albanaca ali verujem da će UEFA kazniti njih, jer su isprovocirali namerno naše navijače.

Uzalud im sve!

16.10.2014. 20:10

Uzalud im sve jer ta priča ne pije vodu. Svi su videli sve i jasno je ko je kriv.

Јанковић--77

16.10.2014. 20:11

Не дамо те Србијо! Не дамо наш понос и људско достојанство!

Филип-БГ

16.10.2014. 20:12

Од великоалбанских екстремиста нисам боље ни очекивао, искрено. У сваком случају њихово понашање је за сваку осуду!

Da pobedi pravda.

16.10.2014. 20:42

Sve su smišljeno uradili ali uzalud. Verujem da će biti odgovarajuće kažnjeni.

Jovana

16.10.2014. 20:42

Primitivna grupacija su oduvek bili ali nisu nam zgazili ponos, vec naprotiv, zgazili su svoj jer su pokazali na sta su sve spremni zarad ostvarenja svojih ciljeva.

Slavica

17.10.2014. 08:17

Uvek smo bili spremni za saradnju i otvoreni smo i sada. Da li oni zele da saradjuju sa nama, to je pravo pitanje? Ovakvim potezima sigurno da se ne moze doprineti tome.

Rocky - BG

17.10.2014. 08:17

Upozoreni su i nisu reagovali. Duguju nam bar toliko da se jave i osude provociranje gostiju.

Gogi

17.10.2014. 08:18

Iako se desavaju ispadi pojedinaca u globalu smo civilizovana drzava i narod, a to smo pokazali i na utakmici.

Искрено

17.10.2014. 08:18

Искрено, ништа ме више не чуди када су Албанци у питању.

Dragana-Z

17.10.2014. 08:18

Politici nema mesta u sportu i to je potpuno jasno. Nadam se da ce biti odgovarajuce kaznjeni zbog ovoga.

Dorcolac 78

17.10.2014. 08:18

Dobro je procenio situaciju. Cinjenica je da se moglo ocekivati neko provociranje, a sada ce biti veoma interesantno cuti misljenje evropskih zvanicnika.

Срамота!

17.10.2014. 08:19

Примитивна злоупотреба фудбала у политичке сврхе. То мора бити најоштрије санкционисано!

Јован Обрић

17.10.2014. 08:19

Вучић има право. Као неко ко је био на утакмици на трибини и посматрао све то, ово сам видео само као један покушај атака на наш понос, али безуспешан атак.

FREDDY

17.10.2014. 08:19

U pravu je premijer. Nadam se da ce se postarati kod UEFE da ne dobijemo kaznu jer je evidentno ko su provokatori i ko je vise zeleo incidente i prekid nego da igra fudbal i da pokaze sta zna na terenu.

ljubica s.

17.10.2014. 08:20

ljudske mizerije i moralni patuljci.samo tako se mogu okarakterisati mozgovi koji su ovo smislili i pocinili.

Necko-Nis

17.10.2014. 08:20

Mi smo se pokazali kao dobri domacini, a oni kao losi gosti. Cekamo reakciju Evropo!

Urke

17.10.2014. 08:22

Zalosno je to sto su uradili ali smatram da su ovim samo pokazali koliko su jadni, a nama nikako nisu zgazili ponos.

Иван Грозни

17.10.2014. 08:22

Мора се бити мудар у свакој ситуацији, па и овој. Влада и Премијер вуку добре потезе.

reci-su-suvisne

17.10.2014. 08:23

o albanskim provokatorima suvisno je govoriti. A one koji su organizovali obezbedjenje utakmice zestoko kazniti.