Istrage ruše Đilasa

N. P.

03. 09. 2013. u 21:30

Naprednjaci i socijalisti spremaju strategiju za izazivanje vanrednih izbora i raspodelu političke moći u prestonici. Provera poslovanja „Bus plusa“ kao i mogućih malverzacija u „Vodovodu“

VELIKO mešanje kadrovskih karata u republičkoj vlasti otvara prostor i za napeti politički poker u Beogradu, a ulog je - fotelja Dragana Đilasa.

Prema saznanjima „Novosti“, vrhovi SNS i SPS odlučni su u nameri da u narednim mesecima izazovu vanredne izbore u prestonici uz nadu da će posle njih odnos snaga u Starom dvoru biti značajno promenjen.

Upravo zbog ove strategije, prelazak predsednika Skupštine grada Aleksandra Antića na čelo resora saobraćaja, za demokrate neće biti bezazlena rokada. Jer, taj „transfer“ širi polje za konačan obračun naprednjaka i Đilasa.

Naime, ukoliko u narednih dvadesetak dana ne bude zakazana nova sednica beogradskog parlamenta, u prestonici bi mogla da bude uvedena prinudna uprava. Poslednje zasedanje bilo je 25. juna, a vlast je u obavezi da barem jednom u tri meseca okuplja odbornike.

PROMENA ZAKONA O GLAVNOM GRADU ĐILAS je najavio da će u narednih 15 dana republičkom parlamentu podneti predlog izmena Zakona o glavnom gradu, prema kojima bi građani gradonačelnika birali direktno:
- Predlažem vladajućoj većini da izglasa te promene i neka mi izabere protivkandidata, pošto hoće da menjaju vlast. Jovičić je uzvratio:
- Đilas nije imao hrabrosti da bude nosilac liste u Zemunu. Ne znam je li mu u interesu da se gradonačelnik bira direktno.

Uz taj mogući scenario, sprema se i veliki udar na kredibilitet aktuelnog gradonačelnika. Kako prenose naši izvori, vrlo brzo će da se otvore istrage o mogućim malverzacijama u sistemu „Bus plus“, „Beogradskom vodovodu“, postavljanju optičkih kablova firme „Nuba“ u prestonici, ali i o poslovanju marketinških agencija u kojima lider DS ima vlasnički udeo.

Da se nešto već kuva moglo se naslutiti i u utorak kada je šef odborničke grupe SNS Aleksandar Jovičić rekao da mora doći do smene Đilasa i da će o tome razgovarati Vučić i Dačić:

- Postoji klima unutar obeju stranaka da je Đilas razorio Beograd i da je neophodno da dođe do promena. SPS mora da preispita svoje stavove ili će predložiti budućeg predsednika Skupštine grada koji će sprovodi Đilasovu politiku.

Osvrćući se na konstataciju premijera Ivice Dačića da je on „pluskvamperfekat“ predsednik DS Dragan Đilas rekao je u utorak da se ne plaši najavljene smene i izbora:

- Nisam izabran voljom partija i moćnika, nego glasovima građana. Ako smatraju da je u Beogradu loše, neka naprave većinu u parlamentu i neka me smene.

**********************************************************************************************
PROČITAJTE JOŠ
Vučić: Nemam vremena za besmislice

Đilas: U Srbiju se uvodi diktatura, svi moji poslovi su čisti

**********************************************************************************************
Na najavu provere poslovanja njegovih firmi, lider demokrata odgovorio je da je to pitanje za policiju i tužilaštvo, a ne za Vučića.

- Nikad ništa protivzakonito nisam uradio - zaključio je lider demokrata.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (108)

Ivana

04.09.2013. 12:13

@Pravda - Red? Gde ste Vi ovde videli red? Mislim da ima još mnogo njih čije bi se poslovanje i imovina trebali ispitati, a samo Đilasa spospadaju. Da ne govorim o onima koji su u vrhu vlade, a ggomilu zataškanih afera imaju u biografiji.

MatijaBG LDP

03.09.2013. 21:43

Kakva je ovo budalastina.Pa i najvecem majmunu je jasno da Vucic i Dacic "majmunisu" naciju i Beogradjane od Djurdjevdana prosle godine.Imaju dovoljan broj poslanika da odmah sruse Djilasa.Ovde nije cilj samo srusiti Djilasa,vec oblatiti ga,proglasiti ga kriminaklcem i na taj nacin unistiti DS.Tako Djilasu i treba,naseo je na to i ulizujuci se Vucicu ,ponudio nam s njim Menhetn na Savi.Voleli Djilasa ili ne,a ja ga ne simpatisem,ali svaka mu cast za sve sto je radio u BG.Hvala

ivan_88

03.09.2013. 21:53

A govorio da je cist. Ma ima da mu se nadje ne 1,2 ili 3, vec 10 stvari koje ce ga srusiti

Beogradjanin

03.09.2013. 21:56

Istražite u Beogradu koliko vrtića su DS funkcioneri isisali iz budžeta kroz javne nabavke i nameštene tendere firmama koje su imali na žene, tašte i sl... BUSPLUS, most na adi, održavanje objekata, snabdevanje zdravstvenih objekata...

Dragana Pavlovic

04.09.2013. 09:26

@Beogradjanin - i SPS kao iLDP koji su bili sa DS I DJilASOM treba ispitati.

Milica Vesic

03.09.2013. 21:59

Djilas je rasturio Beograd kao sto je rasturio i svoju stranku a sve zarad licnih interesa.Kraj mandata mu je neminovan.

Srbin100%

04.09.2013. 01:31

@Milica Vesic - Gradjani Beograda ce dugi niz godina placati ceh zbog 6-to godisnje vladavine Djilasa

lovac na potezu

04.09.2013. 06:52

@Milica Vesic - Ne znam kako je to uspeo da rasturi bg, mozda gradnjom skola, obdanista, mostoiva, rekonstrukcijom gazelle, ulica, obnovom voznog parka gsp-a... a da, sada cete reci Beograd se zaduzio, bla, bla, blaa... pa da zaduzio, ne ce valjda da budzet nekog drugog grada da finasira bg. Koristim javni gradski prevoz I kad udjem u nove autobuse nesto ne cujem komentare kako su losi, novi, bolji su stari ... uhhh!!!!

Vitez

04.09.2013. 10:20

@Milica Vesic - Neradnicima je odgovaralo ono vreme kada su stojeći na ćošku mogli da zarade. Kada su mogli da dobiju gradsko zemljište pa da ga prodaju i zidaju kako im volja. Možda bi žeeleli da im se vrati arhitekta Krunić koji je bio dozvolio "gde god vidiš zgodno mesto tu kuću posadi"

FRAJLA

03.09.2013. 22:00

Polako ali sigurno odmotava se klupko i oko Đilasa.Verujem da će brzo biti odmotano i obelodanjeno sva njegova sumnjiva poslovanja

milan

03.09.2013. 22:12

I treba sve da se ispita,onaj ko je radio sve po zakonu nema cega da se plasi,Djilas tvrdi da je kod njega sve cisto,to cemo jos videti.

MatijaBG LDP

03.09.2013. 22:49

@milan - Uf, sto ste opasni...a da li ste svesni kakve vas posledice cekaju ako je Djilas bio u pravu?mislite da vam DS nece uzvratiti zestok udarac...bolje vam je da obratite paznju sto Srbija truli pod vasom vlascu i kao sto DSS rece,vas cemo pamtiti samo po prodaji Kosova!

SEKA

04.09.2013. 07:05

@milan - Druze,Kosovo nije nase od 2004/05te cisto da znas...Svako ko je pripadnik zZandarmerije moze ti potvrditi ovo,tako da o izgubljenom Kosovu za vreme SNS-a nema ni govora... DS je davnih dana prodao Kosovo ali je cutao a SNS je samo nazvao stvari pravim imenom...sta je trebao da jos nastavi sa lazima kao demokrate.

MatijaBG LDP

04.09.2013. 10:01

@milan - netacno,poslitiku DS u vezi Kosova vodio je Vuk Jeremic,a ti proceni kako je to radio Vuk Jeremic tada iz DS/a,a kako Vulin u ime SNS/a!Da,Kosovo nije Srbija odavno,ali u ratu su ga izgubili bas Vucic i Dacic,tada jedan od njih u drugoj partiji.Nema potrebe da muljamo,zar ne?

rade

04.09.2013. 10:17

@milan - Tacno,slazem se...DS je SNS doveo samo pred gotovu stvar i za razliku od DS koji je muljao i petljao,skrivajuci istinu SNS govori onako kako jeste,e sad sto se to nekim ne svidja to je njihova stvar.

Hrabal

03.09.2013. 22:18

Podsvesno Đilas priznaje krivicu, kada kaže da je poslovanje njegovih firmi posao za policiju i tužilaštvo!

Zoran Maletic

03.09.2013. 23:06

@Hrabal - Da,ali nije rekao ko vodi Agenciju za borbu protiv kriminala i korupcije,da je to Vučić i da on ima pravo da ga proziva,kao i druge.

championleague

03.09.2013. 22:55

Vreme je da se malo pretrazi i nedodirljivi Don Djilas. Konacno i njega neko da istrazi i njegove veze sa mafijom

Milana

04.09.2013. 04:13

@championleague - Sampione @ , sta kazes za Don vucica i Don dacica ??? Jesul ovi nesto bolji od onog tajkuna ? Nee Sampione , isti su oni samo sto ova dva Dona prodadose Srbiju i narod a tajkun pokrade sve zivo .

bekrija

04.09.2013. 09:11

@championleague - Gde živiš ti brate? Pa Dačić je pio kafu s narko bosom i dobijao mobilne, ne Đilas...

Mileva

03.09.2013. 23:01

Djilas drzi sve medije! To svi znamo. Zasto je svim medijima naredio da velicaju Pepea a da njega kritikuju - to niko ne zna.

MatijaBG LDP

04.09.2013. 08:48

@Mileva - Posebno Kurir,a na Novostima vidim da su sve sami komentari Demokrata,nigde niejdnog komentara Naprednjaka(Nazadnjaka)...mislite da mozete da nas lazete kao devedesetih?

rade

04.09.2013. 10:19

@Mileva - Opusti se malo,sta si zapenio kad nisi u pravu,a ko laze,pa to se zna DS i to se ispraksao predhodnih 12 godina.

Zoran Maletic

03.09.2013. 23:05

Zar mislite da je Dačić džabe izvukao Antića.Pa ne želi da njegov čovek bude pod lupom istrage i medijske pažnje i to u negativnom kontekstu.Đilasu su dani odbrojani na mestu gradonačelnika,a možda čak i na slobodi.

lolita

04.09.2013. 01:49

Izbori treba da se dese, jer je sve očiglednije da vlast u Beogradu narušava normalno funkcionisanje grada, te da ljudi ne mogu doći do posla svojim znanjem i stučnošću, nego partiskom knjižicom i slično...Đilase idi previše te je bilo

Dragan bgd

04.09.2013. 02:30

Kompletna garniture DS-a mora sa vodecih funkcija u Bogradu I Vojvodstvu inace dzabe smo krecili.Naravno da znam zasto se tresu,bili su gologuzi,uz politiku se obogatili I preti im da sve sto su pokrali vrate Drzavi Srbiji.Kokodacu radili po zakonu,p po zakonima koje su sami pravili I to ne pije vodu.Cuj Djilasa,posao policije I tuzilastva,pa naravno da ce ih plicija privoditi na info razgovor I sud suditi ali po nalogu onih koji imaju dokaze o muljanjima I pljackama.

CINJENICE

04.09.2013. 03:02

A ko ce da rusi Vucica i Dacica za vele izdaju svoje zemlje,najvecu izdaju u istoriji Srbije,izdaju tj prodaju Kosova?Ko ce da odgovara za to i kada!Niko na Kosovu osim clanova Sns-a i Sps-a ne voli ovu dvojicu izdajnika i nisu dobro dosli ovde!!!

Milana

04.09.2013. 04:37

Sta ce biti kad pocnu istrage protiv mog sns a ? Tajkunu ce uzeti sve i iza brave . A kako cemo i od koga vratiti deo Srbije ? Neznam kako ce se ta tuzba kvalifikovati ?

1

04.09.2013. 06:30

A,da je,kao,Antic ostao,ostao bi i Djilas.Zajednicki gazda odlucuje.Posto i Djilas podrzava predaju Kosova,i on gazdi odgovar.Pa i ovi su dovedeni zbog Kosova,a ne zbog Srbije.Bili su najgori,a sad su najbolj,a isti ljudi.

Max

04.09.2013. 07:54

Doci che jos gori..,koji su prodali Kosovo,ne postuju Ustav,koji su mnoge kriminalce pustili na slobodu..U Srbiji promene mogu doci samo sa ulica!

miodrag

04.09.2013. 08:01

cudno je to kako se samo hapse ljudi iz ds. da li to znaci da su sve druge partije postene inace vucic je opsednut djilasom svako pitanje opozizcije to vam je djilas rekao inace vucic sve zna razum se i privredu,pravosudje,sport svuda ga ima,hapsi,isitrazuje,novi srpski mesija!

Zoran M.

04.09.2013. 08:25

Neka mi neko objasni od ovih dezurnih pljuvaca po Djilasu kako je to on upropastio Beograd? Izgradnjom novih vrtica mozda? Ili slicnim pozitivnim akcijama?A sta ce biti ako se dokaze da je cist pred zakonom?Hoce li mu se izviniti oni koji su rezirali onu farsu sa kradjom glasackih listica? Ako ce neko upropastiti Beograd to ce biti ovi sto su izdali Srbe na Kosovu.

zlatan

04.09.2013. 14:50

@Zoran M. - Djilas je nekoliko puta vise zaduzio Beograd nego kad je dosao Upropastio GSP i dao pare Bus plusu i firmi Apek sa jednim zaposlenim i stanjem na racunu od 500 evra, platio 3 mosta,a dobili 1, platio 18.000 evra da se pokaze kao uspesan, posekao zdrave platane pa kupio nove, kupio poljske autobuse i to skuplje jer on kao beg nije cicija, reklamni minuti i ima jos toga. a sto se tica vrtica ja ne razumem odakle tolika potreba za njima kada se svake godine u prvi razred upisuje sve manje dece

Lazar

04.09.2013. 08:39

Bas su selektivni! Na moguce malverzacije i zloupotrebe u EPS, EDB i "Infostanu" su potpuno zaboravili.

Obren

04.09.2013. 08:41

Svi njegovi poslovi su čisti?! Umesto, da se grad i GSP obezbede ugovorom od lošeg rada BusPlusa, on je ugovorno obezbedio svoju ekipu da im niko ne moze ništa 10 godina, na koliko će čerupati GSP. Šta trazi njegova firma Masel u GSP-u? Zar GSP nije znao pre Djilasa da lepi reklame na svojim vozilima, nego to treba da rade Djilasove firme? A, kaze da je sve čisto. Malo morgen.

Dusko

04.09.2013. 10:10

@Obren - E moj Obrene, ne radi to Djilasova firma vec ima tu jos ljudi oko njega koji su vlasnici.Da li ti ocekujes i mislis da mi trebamo da budemo neko zatupljeno drustvo koje ne treba da ide napred. Bitno je da je tender javan,Da li ti znas da je Mesel njegova firma? Ne znas nego si video da oni rade za GSP pa onda lupas bez veze.Pustite vec jednom da ljudi koji znaju nesto vode grad a ne onaj balavac iz sns sto se sav preznojio juce dok je lupetao na konferenciji za novinare.Da ne treba on da vodi BG

MatijaBG LDP

04.09.2013. 10:26

@Obren - Obrene,Beograd je pod Djilasom kupio 89 novih trolejbusa,30 najmodernijih tramvaja i 400 buseva koji stizu ovih dana...jedini problem u vezi BUS plusa je nazadnjacka laz i rusenje Djilasa tamo gde to kod Srba najbolje prolazi,kod neplacanja karata.Zadavali ste najnize udarce,sluzili se lazima i to sve nudeci Beogradu Jovicica,obicnog dripca od 30tak godina koji s takvim fajterskim ponasanjem treba da vodi grad/drzavu od 2 miliona stanovnika.Ali,to ste vi?Zelite da vodite BG uspesno kao SRB:)

Obren

04.09.2013. 10:55

@Obren - Masel nije njegov, vila na Dedinju nije njegova, stanovi nisu njegovi, Roaming elektronik nije njegov, Busplus nije njegov...? Ima li nečega da je njegovo? Ili je ridji prepredeniji, nego što mislimo, ili je puki siromašak? Što se njegovog znanja vodjenja grada tiče, bolje bi bilo za sve nas, da manje zna. Bolje bi ziveli i bolje bi se vozili. Ali, ne beri ti brigu, i on je grešan, nije sve bezgrešno odradio. Istraga je temeljita.

MatijaBG LDP

04.09.2013. 11:52

@Obren - Nikad se neces voziti a da ne platis kartu!Tvoji su toliko siromasni,da su cak imali parica i da kupuje diplome...ne znam samo kad je polaganje matera?Secas li se kako ste vi vodili nekad Beograd?Ako zelis da se uveris,samo odes u Kneza Milosa i pogledas zgrade generalstaba!

bekrija

04.09.2013. 09:10

Priče za malu decu, pretresli ste vi njega dosad 100 puta, pa niste ništa mogli, samo dramite.

Biljana

04.09.2013. 09:16

Nece biti izabran voljom partija i mocnika, niti ce vise ikada biti izabran odlukom gradjana. da sam na njegovom mestu ne bi bila toliko sigurna u sebe kada su u pitanju vandredni izbori u Beogradu,jednostavno ljudi su opljackani i razocarani,DS vise nigde i nikada.

Vitez

04.09.2013. 10:24

@sreto - Eh, a od koga to, da budeš slobodan da radiš šta hoćeš. Dosta su ga urnisali devedesetih. Pok. Bogdanović je uspeo da Beograd izvuće iz blata a Đilas se lavovski bori.

sreto

04.09.2013. 11:51

@sreto - @Viteze, verujem ti da se "lavovski bori", svi se oni bore! Do Oktobra 2000-te nisu imali "prebijene pare" a danas su zaposeli Dedinje i ostale "luksuzne" destinacije Beograda. Kako to moze neko, za desetak godina da stekne toliko bogatstvo, koje ni na zapadu nemoze nekoliko generacija da stekne? E sad vidi od koga ga treba oslobodit !!!

MatijaBG LDP

04.09.2013. 12:38

@sreto - Beogradizacija Beograda.Beograd Beogradjanima....ma da Djilasa ce zameniti oni koji imaju vrtove u Zaklopaci.O naivnih mozgova!

Dusko

04.09.2013. 10:01

Eto kakav smo mi narod samo da lincujemo i maltretiramo nekog.Mislim da polovina ovih komentara po svim novinama dolazi od simpatizera sns koji su zaduzeni za kolektivno pljuvanje po novinama.Cak i kad daju izjavu za medije dodje po 15 dundjera i nekih klinaca koji stoje na podijumu.Ovo je zalosno jos kad Seselj sad izadje, nek nam je bog upomoc.Sta vi mislite gospodo iz SNS sto onaj seik oslovljava Vucica sa "brate moj " a i ne zna ga.Zato sto mu je prodao oranice i spremio lovu ispod zita.

MatijaBG LDP

04.09.2013. 10:17

@Dusko - "Prodao" oranice?cim zine laze....nista nije prodao,jer ne moze da se proda nesto sto nije njegovo.Dao je i to treba ispitati jer je to veca malverzacija od izmisljene sa BUS plusom..drugo,jesi ga slusao u parlamentu?Nevidjeni muljator.Dakle,struja,gas,hrana,divljaju cene ,a on uporno govori DS/u da lazu,da su cene i kurs dinara nikad jaci,da je inflacija nikad manja.Glup narod sve proguta.

Bojan

04.09.2013. 11:02

@Dusko - Pa to su ovi što "pišu" ("paste" ono što dobiju iz centrale) komentare i lupaju plus ili minus, kako kaže stranka, e vidiš sada, nagrada za najvrednije je da glume fikuse na konferencijama za štampu.

Jova

04.09.2013. 11:54

@Dusko - E moj, veseli Dusko! Zove ga " brate moj", što mu je prodao oranice? Nisi ti baš svoj, kad tako nešto izvališ! Pa, taj šeik ima stotine milijardi dolara, a da ga Vučić impresionira sa par stotina hektara oranice? Povuci to da ti se ljudi ne smeju. Šeik za te pare moze da kupi milion hektara oranice u Brazilu, da mu je do oranica. Vi iz DS-a ni koerktnu izmišljotinu ne umete više da napravite.

Bojan

04.09.2013. 13:06

@Dusko - Da, pa ga pored svih tih stotina milijardi prebogati gradjani Srbije dotiraju, država je odkupila hotel na Kopaoniku za 2,1 milion, a prodala Vučićevom pobratimu za 1,5 miliona evra, sa 600.000 evra bogati gradjani Srbije iz budžeta Republike Srbije su doplatili prebogatom Šeiku hotel, ne znam koga treba da bude više sramota, Šeika koga dotiraju gradjani Srbije, Vučića koji ovu prevaru pokazuje kao neku investiciju ili Vas člana SNS-a koji ovu podržavate pljačku državne imovine.

Petar

04.09.2013. 18:02

@Dusko - Smeta vam što će šeik od te raspale ruine napraviti elitni turistički objekat? Jel, to? Da je taj hotel valjao, Kole bi ga prvi kupio. Najezim se, kad vidim da vi brinete o budzetu Srbije, jer u toj brizi, ojadiste Srbiju. Biće nam sto puta bolje da vi ne brinete.

Bojan

04.09.2013. 20:56

@Dusko - Klasični naprednjak, objašnjenje za dotiranje Šeika, je DS i lična uvreda, ja Bojan sam nekoga pokrao, što se mene tiče oni mogu da budu i van parlamentarna stranka i da se uhvate za uši i u kolo sa SRS, a tek zbog Djilasa neću moći da spavam noćas koliko sam se potresao, Poenta, nedozvoljavam nikome da mi prodaje ... za bubrege pa ni Vaš idol Vučić.

Čedomir Činić

04.09.2013. 10:09

Meni se cini da narod je ne zainteresovan ili nerazume da su oni vlasnici politike isvog glasa i da treba izborima da uklone te koji im nanose zlo i oduzimaju pravo na ono sta sta svakom pojedincu pripada a to je da stvara svoje blagostanje.

MatijaBG LDP

04.09.2013. 10:19

Vucicu,vi ispitajte BUS plus i vodovod,a mi cemo jednog dana da ispitamo kako to Arapi dobijaju obradiva zemljista,hotele,klubove,neki diplome......pa da vidimo!

Nikola

04.09.2013. 10:25

Vrlo cudna stvar. 13 godina proevropske stranke propagiraju jedan sistem vrednosti, a napredne/narodne stranke se protivile, zvale ih izdajnicima i lopovima. Onda dodju na vlast, pocnu da rade sve sto su prethodnici radili, a ljudi se ovde po komentarima loze i podrzavaju ih. Onda ti ljudi koji su sada eto odjednom za sve sto Vucic radi treba da shvate da su 12 godina bili protiv svega toga i sada naprasno su se promenili, a to govori o karakteru naseg coveka jer on voli Farmu i VB

Milka

04.09.2013. 10:58

Morala sam da se javim jer mi je muka od ovih "prepostenih" naprednjaka. Zivim u Zajecaru, nisam ni u jednoj stranci, da bude jasno. Ali mi je muka od bahatosti I korumpiranosti ovih "naprednih". Cim su zaseli na vlast ovde u Zajecaru, pokazali su pravo lice..Odmah su pozaposljavali svoje ljude gde god su mogli, moju drugaricu su ucenjivali seksom, ne bi li je zaposlili...Znam jos par tih primera. Tako oni rade ovde po Zajecaru. Ako ne verujete, izvolite poslati novinare ovde..

KRUSKOVACA

04.09.2013. 11:00

Postoji klima unutar obeju stranaka da je Dragan Djilas razorio Beograd i da je neophodno da dodje do promena. SPS mora da preispita svoje stavove ili ce predloziti buduceg predsednika Skupstine grada koji ce sprovodi Djilasovu politiku. Ukoliko ne predloze kandidata za Skupstinu i ona se ne odrzi do 25 septembra sledi prinudna uprava. SPS je na potezu.

MatijaBG LDP

04.09.2013. 11:48

@KRUSKOVACA - A, da predjes na sljivovicu.....neki od vasih ministara bili bi presrecni!

Zlotvor

04.09.2013. 12:28

@KRUSKOVACA - A ti si ocigledno postao drveni advokat ovih zutih MatijaBG LDP.Kako bi bilo da malo ostavis obicne gradjane da pisu komentare i da nepises uvek kako komentarisu ovi iz SNS-a.

MatijaBG LDP

04.09.2013. 12:43

@KRUSKOVACA - Necu vam dati mira nikad,ne trazi nemoguce.Vas pakao tek pocinje,a zute ne branim,samo spasavam rodni grad od gorih!

Zlotvor

04.09.2013. 16:48

@KRUSKOVACA - Ja ti govorim kao jedan obicni gradjanin da je vec dosta tih tvohij komentara,a ako ces da barnis beograd onda to cini napolju a ne da ceo dan provodis na portalu novosti i da pises protiv svakog ko ti nesto kaze.

MatijaBG LDP

04.09.2013. 11:41

Najmanji problem je sto neko zeli da dodje na vlast u BG/u,pa zbog toga i postoji politicka borba i niko nije vecan ,pa ni Djilas,kao sto Vucic nece biti vecan na vlast...ali,prijatelji dragi,ako nam nudite preporod,kao sto ste "preporodili"Srbiju,blago nama s Vama.Srbiji ste dali Udovicica kao ekspertaa,a Beogradu nudite Jovicica.Pa vi ne da ste nazadnjaci,vi ste plusvamperfekt razvoja ljudskog mozga,kao sto voli da se igra perfektima Premijer,veliki prijatelj pojedinaca iz Sariceve FK ekipe:)

nosonja

04.09.2013. 14:03

@MatijaBG LDP - i veliki prijatelj jos ponekog o cemu se malo, malo zna...

MatijaBG LDP

04.09.2013. 12:03

Razumite Vucica,2 puta ga je Djilas bukvalno pregazio na izborima,zar bi vi to mogli da oprostite?Setimo se nekadasnjih kampanja Vucica.Napadao je Djilasa,gde su ti mostovi,kakav ti je prevoz,gde su ti obdanista,pa se vozio preko Brankovog mosta da sve to dokaze...sad kad ne jedan ,nego uskoro 2 ogromna mosta,stotine buseva,desetine obdanista,hiljade novih ulica,krase Metropolu,jedini argument mu je BUS plus i kanalizacija.primer vase sposobnosti je Zemun!rusiniran,siv i prljav!

Srbin100%

04.09.2013. 13:41

@crne dirke - Posebno se treba fokusirati na poslovanje njegovih firmi koje su dobijale unosne poslove sa gradom Beogradom

nosonja

04.09.2013. 14:02

@crne dirke - evo jos jedne naivcine koja misli da djilasa nisu dosad pretresli 1001 put. daj majke ti, koliko te placaju za ovo?

Srbin100%

04.09.2013. 14:50

@crne dirke - Postoji nesto sto se zove dobra volja,koncept ocigledno nepoznat tebi i slicnima...

rajko

04.09.2013. 12:48

Sve što se dešavalo prethodnih godina, a što je Srbiju dovelo do ivice bankrota se mora ispitati. Srpska privrede je uporopaštavana burazerskom privatizacijom, nameštenim tenderima, preprodajama i ostalim mahinacijama, a sve je to u prethodnoj deceniji rađeno u dogovoru između političara na vlasti i tzv. tajkuna.

Bojan

04.09.2013. 13:46

Matija je opsednut onima koji nisu škart koji podržava. Mislim da samo sedi za računarom po ceo dan i daje negativne komentare

Zoran Djoric

04.09.2013. 14:02

Ako se nadju sumljivi poslovi i mutne radnje treba ga kazniti maksimalno jer gradonacelnik glavnog grada mora da bude postena osoba na prvom mestu.

Čedomir Činić

04.09.2013. 14:12

Stoga, pozivam sve da glasaju, jer zelim jaku, pravicnu i jednaku Srbiju za sve, uskladu sa politikom na nacelima i potrebe, narodne volje.

Lidija

04.09.2013. 15:04

Bilo bi lepo, ali stvarno, da se sve proveri. Ako je sve u redu, nema sta da se prigovori. A, ako nije ,...... Onda... sta reci.

Marileva

04.09.2013. 15:59

Bio nekad predizborni slogan DS-a: "Posteno - demokratska stranka". Danas bi trebao da bude: "Neposteno - demokratska stranka".

Biberce

04.09.2013. 16:05

Covece shvati vec jednom. Beogradjani nisu za tebe. Naprotiv, Beogradjani bi dali sve sto mogu samo da ti vide ledja i da dobijemo drugog gradonacelnika.

Persida

04.09.2013. 16:11

To sto je on uveren da nista nece biti nadjeno o njemu, moze samo da sanja. Kad prestane da placa, izaci ce sve na videlo

Jasmin

04.09.2013. 16:36

Da konacno nastupi pravi trenutak za nove izbore i novu vlast u Srbiji. Bez Djilasa i Dacica!

olena

04.09.2013. 16:37

Izbori u Zemunu su pokazali da DS nema više ni blizu onih 35% podrške građana Beograda, koju je imala prošle godine, i da je ta podrška najmanje prepolovljena, a sada tu podršku od 35%, pa možda i više, ima SNS.

Cezar

04.09.2013. 16:43

Docekacemo, kad tad, i smenu Djilasa, ali i smenu pokrajinske vlade na celu sa Pajticem.

MatijaBG LDP

04.09.2013. 18:58

@Antonije - Beograd govori...hahahaahahah...sad mi je jasno zasto vam je Udovici ekspert:)

Mileva

04.09.2013. 18:44

@Kleopatra - Mi hocemo da srusimo Djilasa a ne da pitamo Beogradjane. Sta oni znaju sta je politika.

Grebenarko

04.09.2013. 17:26

Djilas finansira i kontrolise sve medije u Srbiji. I onda se nadje pozvan da kaze kako postoji cenzura. Protiv koga? Sigurno ne protiv pristalica prepostenih demokrata. Postoji cinjenicno cenzura u Srbiji, da se ne cuje misljenje velikog broja ljudi koji ga vise ne zele za gradonacelnika.

dživdžan

04.09.2013. 17:31

DS-ovi "eksperti" su pokazali da znaju da ekonomišu, pa su ne samo Srbiju doveli pred stečaj, nego i svoju stranku, a ako još neko vreme ostanu na vlasti u Beogradu, lako i Beograd može doći do ivice bankrota.

ilja

04.09.2013. 17:37

SPS može sam da sruši vlast u Beogradu i izazove nove izbore. Dovoljno je samo da sa svojim koalicionim partnerom PUPS-om, ne obezbeđuje kvorum, i eto novih izbora, a zašto to ne rade, pitanje je za Dačića.

Joakim

04.09.2013. 18:04

Djilas finansira i kontrolise sve medije u Srbiji. I onda se nadje pozvan da kaze kako postoji cenzura. Protiv koga? Sigurno ne protiv pristalica prepostenih demokrata. Postoji cinjenicno cenzura u Srbiji, da se ne cuje misljenje velikog broja ljudi koji ga vise ne zele za gradonacelnika.

milos

04.09.2013. 23:14

@Joakim - E moj Joakime tui si toliko zaslepljen i zaludjen da od drveta na vidis sumu. Pa ceo svet osim tebe vidi da Vucic kontrolise sve a ne samo medije u Srbiji. On kontolise sudove tuzilastva tajne sluzbe . Jedino sto jos ne uspeva to je da kontrolise klimu.

Dgaganche

04.09.2013. 18:10

Sve sto Djilas izjavi je po pravilu neistina. U Srbiju je Tadic, na celu prepostenih demokrata, uveo diktaturu. Tadic je bio tata za sve i u sve se mesao. Nista nije smelo da se uradi mimo njega. Gospodin Vucic, na celu SNS-a, se bori protiv ostataka demokratske diktature.

MatijaBG LDP

04.09.2013. 19:00

Jedino u cemu su napredni to je uzimanje fotelja...od Djurdjevdana prosle godine samo dele fotelje,samo rekonstruisu jedni druge,a Srbija tone.Vreme je da narod izadje na ulice protiv bagre na vlasti!

Aries

04.09.2013. 21:43

E, vala dosta je i harao. Pa sve ima svoj kraj. Da nije presao mnoge granice ne bi doslo do istraga.

Dolce Vita

04.09.2013. 22:15

Samo ti dokazi sta nisi uradio i mi cemo ti verovati,Ali samo tada...ovako ...

laki

10.09.2013. 11:02

djilase ti govoris o izborima od straha,jer i sam znas da ti je vreme da padnes,a postenim poslovima koje si radio ima ko da proveri,pa ce se videti to tvoje postenje.