NOVOSTI SAZNAJU: Prvo strani eksperti, potom rokade

P. V.

05. 08. 2013. u 21:30

Dok prvi potpredsednik vlade ne završi pregovore sa inostranim stručnjacima, nema novih imena u Nemanjinoj 11. Vučić privodi kraju razgovore sa ekspertima iz Velike Britanije, centralne i severne Evrope

MEĐUSTRANAČKI pregovori oko kadrovskih rešenja za upražnjena ministarska mesta, moći će da počnu tek kada prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić okonča razgovore sa inostranim ekspertima oko njihovog angažmana u Nemanjinoj 11.

Kako „Novosti“ saznaju, tek kada se bude znalo da li će strani stručnjaci preuzeti resore ekonomije i finansija, Vučić i Dačić moći će do kraja da sklope mozaik rekonstruisanog kabineta.

Prema našim informacijama, lider SNS pregovore sa iskusnim „igračima“ iz Velike Britanije, srednje i severne Evrope privodi kraju i ishod je moguć do kraja radne nedelje.

Od tih dogovora, kako nam je rečeno u vrhu Vlade, zavisiće i sva preostala otvorena pitanja: da li će SNS i SPS trampiti neke resore, koliko ministarstava će biti spojeno i razdvojeno i kome će pripasti portfelji koje su vodili funkcioneri iz URS.

Premijer i lider SPS Ivica Dačić rekao nam je da nije bitno koja će stranka da vodi koji resor već da je suština da se pronađu najbolji i najstručniji ljudi:

BEZ KOLEKTIVNOG ODMORA VLADA neće koristiti kolektivni godišnji odmor tokom avgusta i praktično će svake nedelje biti redovnih sednica. - Sva ministarstva rade punim kapacitetom, a godišnji odmori se koriste pojedinačno. I ministri koji su najavili ostavke, radiće sa svojim timovima i saradnicima do izbora novog, rekonstruisanog kabineta - rekao je za „Novosti“ Milivoje Mihajlović, šef Vladine kancelarije za medije.

- Najvažnije je da se izaberu ministri koji će na najbolji mogući način da organizuju sistem i da upravljaju njim. U tom smislu, moguća je i zamena nekih resora između SNS i SPS. Prvo je važno da se čuju imena kandidata za portfelje.

Ministar prirodnih resursa, rudarstva i prostornog planiranja Milan Bačević ne isključuje mogućnost da dođe do spajanja njegovog resora sa energetikom:

- Činjenica je da su neophodne promene u organizaciji unutar vlade. Narednih dana tema će biti i eventualno pregrupisavanje ili spajanje određenih ministarstava. Ipak, rudarstvo je privredna grana koja može i samostalno da postoji, dok je energetika korisnik onoga što stvara rudarstvo i više je vazana za industriju i privredu.

Takođe, u Vladi nam je rečeno, da će svi ministri koji su dobrovoljno pristali da napuste Nemanjinu 11 (Mrkonjić, Obradović, Knežević, Petković i Marićeva) ili su praktično oterani (Dinkić, Grubješićeva i Kalanovićeva), zvanično podneti ostavke na sednici parlamenta na kojoj će se birati novi članovi vlade.

Tako će se obezbediti pun kontinuitet u radu svih resora i neće biti potrebe za imenovanjem „privremenih“ ministara koordinatora.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (304)

Valentina

05.08.2013. 21:39

Kada je Dinkic izasao iz vlade, sve ce ici lakse. A svaka strucna pomoc nam je potrebna u ovim trenutcima. Sva podrska za Vucica u daljem radu. Uradio je i vise nego sto se ocekivalo za jako kratak vremenski period.

1Nislija

05.08.2013. 22:06

@Valentina - Najbtnije je da je Dinkic izasao iz Vlade, svako je bolji od njega osim za uzimanje naseg novca naravno

dino

05.08.2013. 21:41

Dajte resor policije i pravosudja strancima jer se nasi vodeci ljudi u policiji i pravosudju odavno grle i ljube sa kriminalcima i tajkunima

Dingo

05.08.2013. 22:39

@dino - Dino mislis na period od pre 12.god.E to je proslost,polako sta bi ti sve preko noci da se resi??Stace se na put i kriminalu i korupciji a i pliciji....

provincijalka

05.08.2013. 21:42

Ono sto je zdrava namera SNS-a sa Vucicem kao inicijatorom, jeste da Srbiji obezbedi sto strucnije ljude , bilo kao vodje timova, kao strucne konsultante ili menadzere, kako bi se dobilo na kvalitetu i brzini prestojecih reformi ,a sa sto vise mogucnosti uskladjivanja normativa sa zakonima i propisima zemalja clanica EU.Cena " strucnjaka " koju je Srbija platila na svom dosadsnjem putu je nemreljiva u nanesenoj steti i gubitku vremena , te u ovoj odluci uopste ne treba imati dileme.

mitrovic d ilija

05.08.2013. 22:16

@provincijalka - Baš mi lepu basnu ispriča. ovaj dvojac nema kormilara pa je verovatno negde u evropi polupio svoje mišljenje. ovi pre doveli nam iz madjrske stručnog guvernera, posle smene uteko a sve obaveze ostale srbijancima . od nas boljih nema pozdravlja vas ekipa 25. i prenesite vučiću i dačiću da i mi konja za trke imamo a da su naši hipodromi otvoreni. samo nek se oni klade na svoje favorite a za sto dana podvućićemo crtu, pevaće im bajaga a dobro je da su i u cz ulagali, pravilno

PanicusVulgaris

05.08.2013. 22:40

@provincijalka - Covjece, ti ne vidis dalje od nosa! Da Vucic ima dobre i postene namjere, angazovao bi strucnjake iz Rusije i Bolivije, dvije zemlje koje su u relativno kratkom roku isplatile dugove krvnickom americko-jevrejskom MMF-u, a ne bi trazio da dovede one koji su Grcku, Spaniju, Portugal, pa i Italiju opljackali i ojadili, pa sad dolaze kod nas. Jadna li je zemlja Srbija sa politicarima - ametickim placenicima, i sa naivnim stanovnistvom koje tim placenicima vjeruje!

Sve je isto

05.08.2013. 21:44

Sve isto,ko god dodje na vlast,sta god da uradi,mora prvo da pita Amere...Zelja mi je samo jos da vidim Seselja na celu,da vidim da li bi i on jedno pricao kad je u opoziciji a skroz drugo radio kad je na vlasti ili bi ostao pri svemu onome sto prica iz opozicije..ovi ostali su se dokazali,sve su rasprodali,sve su izdali zarad svoje licne srece i sakice para...

Mila

05.08.2013. 22:18

@Sve je isto - Ne mogu da verujem da ne znate da Šešelj nikada nije želeo da prihvati odgovornost vršenja vlasti....Koliko puta su dobili izbore,a onda pregovaranjem teret vlasti ustupali SPS ili DS(98-e)...Znači njega nikako ne bih želela na vlasti jer su mu izbori uvek služili za neke lične računice i to mi govori da nema ljubavi i poštovanja za svoju zemlju.

mitrovic d ilija

05.08.2013. 22:23

@Sve je isto - sve je isto a šef nam u hagu, zametnuo s pravnicima kavgu. ja sam mali šešelj još dok je voja u zenici robijao. malčice sam radikalniji od voje, napredniji od cele vučićeve partije, demokratičniji sam od demokrata i solidarniji od dačićevih socijalista. šifrovanih je 17 a nas 25 ovi šifrovani su otpisani .A oovaj neutrenirani tim u kome se nezna ni za dogovor ni za ugovor vrti se u krug nije isključivo da im voja bude pravni svetnik, mada neverujem neće prihvatiti radikal je to.

Twitter

05.08.2013. 21:55

Ovo je jos jedan od razloga zasto postujem SNS i Vucica, a to je sto nece ici na odmor nego ce svo svoje vreme posvetiti radu kako bi ova zemlja mogla da napreduje sto brze i bolje. Svaka cast

Ferveks

05.08.2013. 21:58

Eto je jos jedna velika razlika izmedju URS i Dinkica i SNS i Dacica, dok svi rade punom parom Dinkic je otisao na mora da se brcka a Vucic zeli da izvede ovu zemlju iz problema.

Kolateralna šteta

05.08.2013. 21:59

Nadam se samo da se sve ovo neće odužiti. Srbija treba da radi,da se u njoj gradi i sve što ide uz to.

Butko

05.08.2013. 22:01

Pa j kako izgleda izbacise Goldman Sachs pijuna da bi zaposlili direktno nekog eks i buduceg Goldman Sachs menedzera. Inace takvi guraju SAD u debeli minus. Pogledajte film Majl Mura! PS: Oni su unistili grcku privredu jer su pomagali falsifikovati drzavni budjet. Naravno na kraju je ispalo da se budjet pogresno tumacio.

PanicusVulgaris

05.08.2013. 22:34

@Butko - U pravu si, ima Goldman Sacks sad viska kadrova za tu poziciju kod nas - oni sto su odradili svoj posao u Grckoj, Spaniji i Portugalu sad cekaju k'o zapete puske gdje ce biti postavljeni u sledecem mandatu. Slovenija i Hrvatska su im prioritet, ali i od Srbije ima sta da se opljacka jos uvijek. A za Ameriku i Goldman Sakcks nisi u pravu - Goldman Sacks SVE sto radi radi u saradnji sa americkom vladom, i po njenim direktivama.

Portokalada

05.08.2013. 22:01

Ubedjen sam da koje god resenje Aleksandar Vucic nadje, da ce ono biti u najboljem mogucem interesu kako bi ova zemlja mogla da napreduje i da se napokon izvuce iz problema, a pocelo se tako sto je URS izbacen iz vlade i neka samo tako nastave

Pepsi

05.08.2013. 22:03

Koje god resenje da se nadje od strane Vucica je bolje nego URS i Mladjan Dinkic a i pride sto stranac nece imati interes da krade nasu zemlju vec ce posteno raditi za novac koji ce dobijati kao naknadu za svoj rad.

avion je spreman

05.08.2013. 22:04

Pogresio si! Ne, oni tebe zovu da dodjes kod njih/nas da te obuce. ABB

riba .....od glave

05.08.2013. 22:05

Ako moze stranac za ministra, sto ne bi stranci bili i premijer, prvi potpredsednik, predsednik drzave, a mogli bi stranci da budu i poslanici, odbornici, predsednici opstina...Neformalna kolonija smo vec 13 godina, a evo sada i na papiru postajemo jedina kolonija na svetu!!!

ivan_88

05.08.2013. 23:02

@riba .....od glave - Ne lupaj! Stranac ide tamo gde bi nas dosao da se obogati! A Vucic nece svoje ljude da stavlja da ne bude ''najurili URS da se oni bogate''. Razmisli pre nego sto lupnes nesto!

Pointer

06.08.2013. 03:56

@riba .....od glave - @ivan_88 Covek je sve tacno rekao, a mogao bi za pocetak da radis nesto drugo, ova pisanija SNS komentara na komad nece da traje zauvek. Cuj samo nasi ljudi hoce da se obogate - stranci hoce da rade posteno (??!!!). Taj URS je godinama bio MMF stranka tako da ovi sada dolaze da nam urade ono sto su uradili Grckoj, a ne da nam daju cokoladice kao sto obecava Vuci .

Micika

06.08.2013. 14:45

@riba .....od glave - Ti ocigledno nemas drugog posla nego da u svemu nalazis nesto lose! Grci zive bolje od nas, imaju vece plate, manju nezaposlenost. Pa naravno da ce da se bune kada krene stednja. Ti stvarno ograniceno razmisljas!

hedonist

05.08.2013. 22:11

Ako ce ova zemlja da se oporavi, nemam problem da i stranac dodjei pomogne u tome, jer ako nam je najveci ekonomski ekspert Mladja onda sam definitivno za to da dodje stranac i uz Vucica izvadi ovu zemlju iz problema

Dolce Vita

05.08.2013. 22:11

Logicno je,da prvo sastave ekspertske timove i naprave plan za ekonomski prosperitet,a onda ce lako ovi nasi moci da " prepisuju domaci ".

kreativna ekipa iz Haga

05.08.2013. 22:15

Covek ima kratku pamet, da te podsetim pomogli su te jednom, a ti njima iza ledja podmetnuo genocid.

baki82

05.08.2013. 22:18

Zašto da ne. Dovedimo stranca ako bi nam to stabilizovalo ekonomiju. Ne zanima me ni ko je ni šta je samo da nas malo pokrene napred. Stranac ako ne bi radio zadovoljavajuće nije ga problem promeniti.

Angelina 977

05.08.2013. 22:23

Pa treba dovesti ili stranog eksperta ili nestranacku licnost ali koja zna svoj posao.

mitrovic d ilija

05.08.2013. 23:04

@Angelina 977 - genijalno nestručnjci dokazuju ko je stručan. e lepa da ti kažem pre dvadeset tri godine kandidovao sam se za člana predsedništva držsve. večernje novosti početak maja 1989. suprotstavio se jugoslovenskoj službi bezbednosti i stavio im do znanja da nemogu javno izneti mišljenje da je neko nesposoban ili nepodoban. tada sam dokazao da sam genijalan a da država nema instituciju da to demantuje, i da te informišem zakopčavam se sam ali ne pozadi. eksperti ha ha ha haaaa

100% je to

05.08.2013. 22:23

Plaši se Dačić da li neće Vučić dovesti eksperte na mesto njegovih ministara,zato se čeka rezultat pregovora.

BabaVanga

05.08.2013. 22:26

Ovo sto se desava je drzavni udar u kojem ce ekonomija biti sahranjena totalno i vojska unistena tako da vise nece biti srbija u situaciji da se brani od ucena i totalne okupacije znaci i fizicki. Kasno ce narod shvatiti sta se desilo. Idemo u mracno crno doba.

пазиће се на њих

06.08.2013. 00:09

@BabaVanga - У ала си ти песимиста пријатељу.Неће се ништа тако лоше догодити.Неће ти који дођу бити без контроле,неће моћи да раде неке ствари изван свог задатка,а и неће бити шпијунирања на које ви алудирате...

Pointer

06.08.2013. 03:47

@BabaVanga - @Micika Na osnovu cega ??? Gde ti zivis, jel su potpisivali ko zna koliko sporazuma sa Kosovom tj.defakto ga priznali, jel su prodali ko zna koliko poljoprovrednog zemljista Arapima, jel se uvek cuje glas pentagona pre glasa nase vlade u vezi nas,....? Okupirano smo i samo slep covek to ne vidi. @pazice se na njih Haha nece biti bez kontrole... Pa jel ti mislis da ce Vucic da kontrolise njih, ili "mozda"oni njega. Ili si tupav ili si placen da pises ovako nesto- sto je vrlo verovatnije.

Micika

06.08.2013. 14:40

@BabaVanga - Pazi sta pises!! Ja zivim u Srbiji, gledam da meni bude dobro, nema potrebe za bilo kakvom kontrolom. A zasto ne zivis na Kosovu? Ako ti toliko smetaju sporazumi idi dole i probaj da zivis u strahu dan i noc! A onda pricaj da nije dobro postizati dogovore!!

mitrovic d ilija

05.08.2013. 22:31

avgust je gospodo. niste rešili smederevo, rešenje za jat nije dobro i dalje ćete u Air serbiju zvučnog li naziva umesto Srbija, sipaćete iz narodnih đepova kao u bure bez dna da bi sačuvali vlasništvo od 51% u kompaniji. sklopljen je posao. sve menadžer do menadžera ne zna se ko je gori. zatamburali ste već dve gradjevinske i poloprivredne sezone a vi pravite planove kako da nas zamajavaju strani stručnjaci i da nas zadužuju hvala vučiću nije potrebno.

Dingo

05.08.2013. 22:31

Za veoma kratak period je dosta uradjeno,naravno da se mora sklopiti "mozaik"..Srbiju je vodila jedna struja 12.god.Vucicu podrska za ulozen trud!

Foreza

05.08.2013. 23:20

@Dingo - Stvarno tom coveku treba odati priznanje za sav trud i volju koju ima da spasi ovu zemlju sto vise i da narodu pruzi sto lepsi i bolji zivot. Samo napred i neka tako nastavi

mitrovic d ilija

05.08.2013. 23:08

@LAZOVIC - poverenje i prijateljstvo u politici i u poslu je poželjno. a ja poverenje u strance nemam, sve je to neka dugačka pecaljka ali zabačena kontra da se po srbiji peca. što se nisu prijavili za krčedinsku bućku neki dan kad su stručni da love po srbiji.

kitty

05.08.2013. 22:37

Najbolje je dovesti nekog sa strane jer on ce mnogo bolje sagledati sitvaciju a izbeci ce se mogucnost podmicivanja i raznih drugih nezakonitih radnji na koje su nasi politicari navikli, zato moja puna podrska ovom planu!

Kolarski

05.08.2013. 22:37

Znamo dobro u kakvom je stanju zatecena srpaska privreda, koja je vrh piramide i uslov resavanja mnogih nagomilanih problema medju stanovnistvom, pri tom smo za " spasioce " imali " domace strucnjake ", Djelica, Vlahovica, Dinkica, Udovicki,....kome treba ukazati poverenje ?! svaka podrska uvodjenju stranog iskustva , navika i ophodjenju prema radu, koja sem strucnosti, moze obezbediti i bolju prohodnnost srpske privrede medju zemljama EU.

Neukroćena goropad

05.08.2013. 22:38

Nije mi jasno zašto se ovaj narod plaši stranih stručnjaka,pa ljudi kada su naši eksperti nesposobni i korumpirani,normalno je da neko iz inostranstva treba da nam pomogne,Vučić je u pravu.Našu situaciju će bolje sagledati neko sa strane nego mi sami..

mp3

05.08.2013. 23:15

@Neukroćena goropad - Srpskom narodu nikada ne mozes ugoditi dokle god da im cinis, das prst oni hoce saku, zategnes slavinu - pobuna. Ja se ne bunim,meni je interes da zivim bolje, ako ce inostrani ministar to da mi omoguci, zasto da ne.

Amanda Lir

05.08.2013. 22:39

Al ce to da bude rokada,ko u sahu,samo da se zna gde je kralj a gde lovac :) Vucic ce to da spakuje,sve na svoje mesto. Zestoki je perfekcionista,svaka cast.

ivan_88

05.08.2013. 23:00

@Amanda Lir - Bato moj, kako je krenulo, ne da ce se znati gde je ko, vec ima da polazu izvestaje na svakih mesec dana! :)

Fleksija

05.08.2013. 23:11

@Amanda Lir - Bice sve kako treba, samo dok je Vucic na vlasti, jer je jedini koji se zaista trudi da izvuce ovu zemlju iz nagomilanih problema

Vitez

05.08.2013. 22:40

Posto vec godinama ne uspevamo da napredujemo, dobro bi bilo da dodju stucnjaci iz nekih uspesnih zemalja i pokazu nam kako se to radi.

Ketonal

05.08.2013. 23:08

@Vitez - Kao sto je i sam Vucic rekao, na njih ne moze da se vrsi politicki pritisak nego ce da rade za platu i radice odgovorno svoj posao zarad izlaska ove zemlje iz krize koja traje vec godinama.

Mileva

05.08.2013. 23:23

@Vitez - A sta je sa belom kugom? Mozda ce nam i tu "strucnjaci iz nekih uspesnih zemalja pokazati kako se to radi"? E, moj viteze! Vrlo viteske ideje podrzavas.

Rade

05.08.2013. 23:30

@Vitez - Mogli ste da pitate Jeljcina kako to izgleda kada vam udju stranci u vladu. Bice strucnjaci ali u prvom redu oficiri za bezbednost, koji ce bez sumnje uz pomoc domacih i... (jer su tu na istom poslu) vrlo dobro odraditi svoje.

Slavko Stanisavljevic

06.08.2013. 08:01

@Vitez - Nista ne brini Mileva,ako Stroskan prihvati ponudu,onda ce i nas najveci problem " bela kuga ",poceti da se resava,jer gospodin Dominik je vec poznat kao ekspert u toj oblasti.Verujem da mu nasa policija nece praviti problem kao sto su to uradili policajci u Njujorku.Dakle,glasam za strucnjake iz inostranstva,jer nam nemoze biti gore nego sto je sada,i sto napisa jedan citalac u svom komentaru,ako vrsni strucnjaci recimo u fudbalu mogu da treniraju igrace Meksika,Kine(Bora Milutinovic)to je isto

VILJEMOVKA

05.08.2013. 22:41

Najvaznije je da se izaberu ministri koji ce na najbolji moguci nacin da organizuju sistem i da upravljaju njim. U tom smislu, moguca je i zamena nekih resora izmedju SNS-a i SPS-a. Prvo je vazno da se cuju imena kandidata za portfelje.

tadja

05.08.2013. 22:59

@VILJEMOVKA - Ja u moje ime priznajem da sam tupav. Meni, ovako tupavom, ova tvoja pisanija izgleda tupavija od moje tupavosti. Možeš li zamisliti na šta će tek ličiti onim ljudima koji su pametniji od mene? Podsetio si me na: Pričam ti priču gde goveda riču.... Ima smisla.... al nema nikakve veze.

Ekstenzija

05.08.2013. 23:05

@VILJEMOVKA - U ovom trenutku je najbitniji oporavak Srbije i ekonomska situacija siromasnog dela stanovnistva, ako je uslov da stranci vode ministarstva i zamena ministarstava izmedju SNS i SPS onda nemam nista protiv, samo da narodu bude bolje

mitrovic d ilija

05.08.2013. 23:21

@VILJEMOVKA - ja naivko mislio da skupština prvo treba da usvoji zakon o vladi da se zna kakva su ministarstva pa da se daju mandati, a oni prvo zaključavaju fotelje pa onda usvajaju zakon lako a možda je i naopako.

Direktorka

05.08.2013. 22:50

Biće to sve super, ljudi ne brinite, treba nam nove energije i drugačijeg pogleda na svet!!!

dr. Sigma 3.

06.08.2013. 08:05

@Direktorka - U maloj firmi zatekao sam tri direktora. u firmu sam tada došao jedini legalno, svi ostali su za ruku dovedeni. ja došo preko suda udruženog rada. svima sam im video ledja,zaposlio ih i njih i višak zaposlenih. niko nije na biro otišao. Ta firma postoji i danas pod promenjenim imenom a deo zaposlenih i danas je isti. treba znati rukovodidi, imati jasne poslovne ideje. i način kako ih realizovati i naravno realizaciju. kontrolisati.

Joca Skljoca

05.08.2013. 22:55

Da li ce ici na Biro kao nezaposleni ili..... Mrkonjić, Obradović, Knežević, Petković i Marićeva) ili su praktično oterani (Dinkić, Grubješićeva i Kalanovićeva) ? To nas, bre, zanima!!!! Ima posle raznih peripetija sa zdravstvenim knjizicama itd, itd... Pa nema posla... A cene sve grdje i grdje...

Vožd

05.08.2013. 22:57

Al će da nam cveta kao 91'. Isti sastav vlade, samo nema rahmetli Cobeta i lidera naprednjaka iz Haga. IDEMO !!! 200 na sat uuuu u krivinu ...!!!

Micika

05.08.2013. 22:58

Sa nestrpljenjem ocekujem imena novih ministara kao i strane strucnjake, kao i njihove radne rezultate. Bice ovo dobra godina za Srbiju!!

ivan_88

05.08.2013. 23:00

Najbolje je sto pre ti stranci da dodju, jer; stranac radi za platu, i nema rodbinu koju ce da zaposli na teret budzeta sto je jako bitno, i radi kako dobije direktivu od Vucica (smernicu), dok ovi nasi (neki) dok zaposle sve redom, dok se nafatiraju...ode budzet u -!

ageofempires

05.08.2013. 23:00

Strani eksperti su po meni dobro resenje. Neophodno je imati nekog ko nije odavde i nema nas mentalitet da moze realno da sagleda sitvaciju. Moja puna podrska za ovakav plan

Bogdan

05.08.2013. 23:08

Predsednik vlade i prvi potpresednik nikada nisu bili ni pripravnici tako da ne znaju sta je privreda i proizvodnja, te im je potrebna pomoc i znanje. Narode uzalud se nadas da ce biti nesto od ovih politikanata.

dr. Sigma 3.

06.08.2013. 08:00

@Bogdan - ne samo da nisu bili pripravnici, nego nemaju ni položen državni ispit za rad u organima državne uprave. mislim da oni na to, ispitu nisu prošli. i ili može biti da za njih zakon ne važi pa oni već jašu.

Lalit

05.08.2013. 23:09

Vučićevi rezultati daju razlog za poverenje u njegov izbor ljudi. Vučić se ne boji čak i da pogreši u pokušaju da Srbiju učini boljom i jačom, on se boji da grešku ostavi neispravljenu i to ga čini boljim političarem od drugih.

Nenad Trifunovic

06.08.2013. 12:00

@Lalit - Ako u Vučićeve uspehe računaš predaju KiM , nedobijanje bezuslovnog datuma za početak pregovora sa EU, pompezna pritvaranja tajkuna koji njega nisu finansirali, a koji su sada uglavnom na slobodi, kada su se nagodili, onda, onda od ovih njegovih nebuloza za postavljanje stranaca za ministre, možemo očekivati još brži sunovrat Srbije.

Meda

05.08.2013. 23:09

Do sada smo imali razlicite pokusaje da se nadju najbolja resenja za nasu privredu posebno u oblasti Finansija i Ekonomije ali niko nije zadovoljavao potrebne kriterijume.Stranci mozda mogu da donesu potrebnu dozu profenionalizma koji ce dovesti do potrebnih rezultata.

Meda

05.08.2013. 23:12

Svaki pokusaj koji moze da ima pozitivan uticaj na nasu privredu treba sprovesti i videti da li daje potrebne rezultate.Stranci nisu nesto sto treba izbegavati.Naravno da se vrlo brzo moze proveriti uspesnost ovakve ideje.

Meda

05.08.2013. 23:14

I ovakva ideja nije nesto sto treba izbegavati jer i ovakvim potezima pokazujemo da smo deo Evrope i da nam je mesto u EU.Mislim da od ovakve ideje mozemo da imamo samo koristi a nikako stete...

Maca

05.08.2013. 23:16

Posto vidim kritike na dovodjenje stranih strucnjaka,pitala bih te ljude sta su uradili nasi " eksperti". Prvo svako od njih kada prihvata neku funkciju prvo gleda svoju licnu korist , a onda sta ostane narodu.Bunimo se sto se za partnere uzimaju stranci, pa sta. Firme su prodavane nasim ljudima. Sta su oni uradili , doveli ih do ivice propasti ili ljudi rade za tako mizerne plate da ne znaju sta ce pre , da li da jedu ili plate racune. A da ne pominjem da su neke firme zatvorili.

dr. Sigma 3.

06.08.2013. 07:55

@Maca - maco firme i jesu grabili naši špekulanti i prevaranti. sve je uradjeno "po zakonu" ali ne i po ustavu. stečena prava nije moguće organičiti niti umanjuti. ZAPOSLENI SU IMALI STEČENO PRAVO UPRAVLJANJA a to je pravo vlasnika. deonice ili akcije formalno pravno nisu postojale što su razni lezilebovići iskoristili da mešetare. privatizacija po zakonu ante markovića, slava mu bila je najpovoljnija za radnike a oni su je prepustili ološu to je to.

POP

05.08.2013. 23:17

Siguran sam da se ovoga puta neće postavljati ljudi po šablonima i da će gospodin Vučić znati da iskoristi priliku da se postave samo oni koji mogu da ga isprate.

Nenad Trifunovic

06.08.2013. 11:52

@POP - A ko je Vučiću do sada smetao da dovede najbolje stručnjake da vode ministarstva?

Mir.co

05.08.2013. 23:21

Setimo se koliko po svetu ima klubova koje treniraju treneri iz drugih zemalja,.I nista sporno. Profesionalizam je profesionalizam, to treba da naucimo.

dr. Sigma 3.

06.08.2013. 07:49

@Mir.co - Zbog dobrog poslovanja naši klubovi dobili staratelje. misliš li da srbiju staviš pod protektorat

marko

06.08.2013. 08:52

@Mir.co - Kakva podvala!Kakve veze ima sport sa vodjenjem drzave?Ovo samo moze u zemlji koja je pod starateljstvom pa treba neko strano lice da joj vodi najvaznije resore.Mi cemo biti jedini primerak takve vrste zemlje pod starateljstvom u svetu sto ovi na vlasti svesno rade.

Mila

05.08.2013. 23:29

Možda bi najbolje bilo da nam zemlju vode stranci. Mi jednostavno to ne znamo da radimo!!!!

Bezposlen

06.08.2013. 01:58

@Mila - Zemlju i vode stranci, ali samo preko svojih marioneta koje su se zadnje vreme mnogo osilile i samo pune svoje džepove, a uništiše sve državno!

Ponizavajuce

06.08.2013. 08:44

@Mila - Haha...a jest znamo da vodimo drzavu...haha....pa jel smo mi uopste vodili drzavu. Kola su isla nizbrdo ko bez vozaca...Dosta bre!!! Odlucno treba stati na put vi koji bi da se nastavi ko i do sada. Dosta bre, nikakvi niste , bez kicme i mozga, jedino sta znate je da radite lose...isto ali isto i bez promena ko i do sada!. Dosta vise sa amaterskim politicarima, 25 godina amaterizma nasih strucnjaka su pokazali rezultate. Dosta bre i nestrucnjaci i oni koje ih podrzavaju!!!

Nenad Trifunovic

06.08.2013. 11:42

@Mila - Lepo si to sve ispričao, samo na kraju reci, da li si ti da stranci budu ministri u Vladi Srbije, ili si zato da se nesposobni političari uklone, a sa njima i partijski polupismeni kadrovi, a dovedu stručni ljudi iz Srbije, koje su ovi mangupi istisli iz javnog života?

SRB

05.08.2013. 23:32

bravo za placene komentatore SNS ,zasluzili ste povisice !!! I vi ste strani strucnjaci za totalno unistenje Srbije .

Ернесто

06.08.2013. 02:00

@SRB - И ја приметио. Није ни толико перфидно. Као да их њихова омладина куцала :D

Stanko M.

05.08.2013. 23:40

Znajuci koliko se Vucic zalaze, i da svojim radom i pozrtvovanjem zeli da nasu zemlju izvuce sa samog dna, zbog toga ne sumnjam da ce dobro uraditi sa dovodjenjem ovih stranih eksperata.

vagrant

05.08.2013. 23:41

Madjari su vratili dug MMF-u i zatvorili njihovu kancelariju u Budimpesti.Mi njihove kadrove dovodimo da nam vode zemlju, kao sto je recimo Dominik Stros Kan.Fale nam jos Bernard H. Levi, Zorz Soros ili Nikola Sarkozi?! Auuu Vucicu, koju ti gresku pravis, nemas pojma!

dimitrije

05.08.2013. 23:54

Mislim da ideju gospodina Vučića o dolasku stranih stručnjaka treba podržati jer dosada su nam ekonomiju vodili domaći eksperti a nikada goru ekonomiju nismo imali.

dimitrije

05.08.2013. 23:55

Sa stranim stručnjacima bi svakako trebalo probati jer su se domaci već pokazali koliki su stručnjaci za vođenje ekonomije.

Ranko Dj.

06.08.2013. 00:02

Ministri stranci je apsolutna budalastina i ne mogu da verujem da ima takvih "lidera" koji uopste mogu doci na toliko stupidnu ideju! Da li im to neki diktiraju? Nebitno ko je to, potpuno nebitno, i ne interesuje me uopste koji su motivi takvog razmisljanja. Pre bih rekao da je to bacanje prasine u oci narodu i gluma nekih koji su umislili da su proroci. Ukazao bih da je to i sa bezbednosnog aspekta neprihvatljivo a deluje i nacionalno samoponizavajuce.

Jabre

06.08.2013. 00:42

@Ranko Dj. - Amerika je najbolja skoro u svemu zato što dovode stručnjake iz celog sveta, doktore fizike, medicine, matematike itd iz Engleske, Srbije, Rusije, Kine, Turske ...

Novi Sad

06.08.2013. 01:15

@Ranko Dj. - Svi smo mi stranci u Srbiji. Evo i ti stupidno koristis stupidne strane reci u stupidnom kontekstu.

Sekula

06.08.2013. 01:47

@Ranko Dj. - Pa to nije njihova ideja. To je dosla direktiva iz EU, da ne daj Boze neko iz vlade ne bi poceo razmisljati svojom glavom. EU treba podanike koji slusaju i klimaju glavom i naravno da se redovno izvinjavaju za "ogromne" zlocine srpskog naroda nad neduznim Bosnjacima, Hrvatima i Siptarima.

hick cyrillic

06.08.2013. 05:17

@Ranko Dj. - mozda i nije tako losa ideja, sve zavisi... Ipak, cinjenica da vlada mora da se rekonstruise pokazuje neuspjeh dosadasnje vlade, sto nije ohrabrujuce, ali je svakako pametan potez onih koji su ostali u vladi jer su produzili sebi vijek trajanja. Sta ce to da znaci za nas, nemam pojma.

Црна Буба

06.08.2013. 07:06

@Ranko Dj. - Не диктира нико, пријатељу. Време диктата је завршено успешно још 99. а потврђено од наших владара у задњих 10 година. Сада нас само посаветују и ми слушамо. Апорт - реч омиљена у српској власти.

djape

06.08.2013. 07:13

@Ranko Dj. - @Ranko Dj A ti si mi pametan, pa su te do sada ministri slusali...

MadeInSabac

06.08.2013. 07:58

@Ranko Dj. - stupidnu ideju?!? bravo za di dzej Ranka, sveze diplomiranog megatrendistu... eeeee sto nemamo vise takvih intelektualaca

Ponizavajuce

06.08.2013. 08:38

@Ranko Dj. - Ono sto su nam domaci ministri uradili do sada ili zadnjih 25 godina je toliko ponizavajuce da smo dosli do dna dna. Posle 25 godina da se ne nadje neki domaci strucnjak ministar da nas povede kako treba je sramota! Strucnjaci nisu ponizavajuci, nestrucnjaci jesu. Za 25 godina nije malo da se vidi da smo nula ali da ponovim NULA sa domacim strucnjacima. Dosta mi je vise da me domaci nestrucnjaci ponizavaju. Neka domaci nestrucnjaci budu ponizeni sa stranim strucnjacima.Jajare, bezkicmenjaci !

Nenad Trifunovic

06.08.2013. 11:19

@Ranko Dj. - SAD dovode stručnjake da rade za njih, a ne protiv njih. A da ne pominjemo ko može da bude u vlasti.

Vizionar

06.08.2013. 00:22

Prvo kupujemo strance pa sto ostane onda domace "igrace". Oni su za "popunjavanje " rupa I moraju biti "jeftini" I pre svega poslusni.

Dusan pravi

06.08.2013. 00:33

Ono sto mene cudi je gde je nestao Matija LDP? Evo ovaj genije uvodi strance u vladu, posto ni jedan obrazovan, normalan i posten Srbin nece da radi sa njime, a Matija umesto da ga hvali, cuti. Da li je konacno shvatio za sta se zalagao, pa ga je sramota da se javi? Da li mu je doslo u glavu da je neprijatelj Srbije i Srba i njegov neprijatelj? Javi se Matija. Nedostajes ovde.

dragan

06.08.2013. 00:38

kakva glupost dovodjenje strnih strucnjaka pa moze taman da pokradu ovo jos malo sto je ostalo od zemlje,a vucic ako je pametan toliko zasto ne vodi zemlju a ne strani strucnjaci ,ali je to sigurno zbog toga sto nece krivice da propadnu njemu jer ako ne udjemo u eu za 20 godina on ce biti kriv ovako je lakse strani strucnjak je kriv

mbk

06.08.2013. 00:44

Ako stvari budu isle ovim tokom cvrsto verujem da ce ova rekonstrukcija zaista liciti na nesto. A zasto da ne i stranci da se prikljuce jer nasi pojedini politicari su zustri samo kada se treba domoci fotelja.

AleksandarBG

06.08.2013. 01:17

Pa stranci vec vode ovu drzavu (koja god partija pobedi na izborima, vodi istu, po Srbiju destruktivnu politiku). Da bi se to ozakonilo, Alek Vucic treba da strance postavi da vode sve resore, pa u penziju. Predlazem da Majkl Kirbi i formalno postane predsednik vlade, Mila Djukanovica za ministra za ekologiju i cigarete, Veslija Klarka za Odbranu, Bila Klintona za moral i verske zajednice, Ramusa Hardinaja za kancelariju za Kosmet, Ivu Sanadara za finansije, Kusner za zdravstvo itd.

Шта је идиотлук?

06.08.2013. 02:04

Кад Mir.co ставља у исти кош тим који води једну државу са фудбалским тимом. Још већи идиотлук је то што је ту изјаву прво дао Дачић. Или Вучић, не сећам се тачно, а није ни важно.

Dule Los Angeles

06.08.2013. 02:42

Ministri stranci? Ukoliko je to Vuciceva ideja,bez pritisaka sa strane,to je dobro. Stros-Kan je bio prvi covek Svetske Banke,i on sigurno zna i gde su pare ,i pod kojim uslovima ih je najbolje dobiti.Takodje zna sve moguce fondove,i sve"cake"da dodje do jeftinih para. Ima iskustva kako se finansiraju"posrnule"Ekonomije. I niz drugih prednosti.Jednostavno covek zna"sve i svakog". Druga je prica ,ako nam se neko natura da bi nas"privezao"za MMf i ostale svetske gulikoze.To je katastrofa.

Aleksa

06.08.2013. 02:52

Jedan od najgorih poteza koje je srpska vlada imalaod 2000 godine je davanje Britancija da nam restruktuiraju vojsku. O tome je svojevremeno pricao gen. Zoran Stankovic, kakve su nam sve gluposti preporucivali samo da nas naprave zavisnim od uvoza. Ne mislim da ce ovoga puta biti bolje. Ti stranci treba da imaju strog nadzor od strane timova napravljenih od domacih strucnjaka. Nesto kao nadzorni odbori.

Danijel Miščević

06.08.2013. 04:58

Potrebni su nam profesionalci, koji će se truditi da svoj posao obavljaju najbolje što mogu...a ne kao Dinkić i njemu slični, da gledaju samo svoje interese!

Dule P

06.08.2013. 05:01

Ja Sam uvek bio za Sumadijsku ekonomsku politiku. Dok je ona bila na vlasti dinar je bio konvertibilan I pokriven zlatom. Dovoditi strane " strucnjake" je u najmanju ruku neodgovorno I sa nacionalnog I sa bezbednosnog stanovista. Ima I nasih strucnjaka u inostranstvu pa njih dovedite ukoliko sami neznate.

Zvonko

06.08.2013. 05:20

Od ministarskog resora i njegove timske uigranosti zavise budućnostiza život građana. Nažalost pokazalose da nemamo sposobne trenere i vođe timova pa zašto ih nepotražiti i van Srbije.

Рашко

06.08.2013. 06:16

@ - Ако ми је ишта одвратније од овог Вучића, то је армија коментатора која га диже у небеса са сваком новом гадости коју смисли.

iz glave

06.08.2013. 06:34

još par mandata i stranci će preuzeti kompletnu Vladu, zdravu privredu i kvalitetno zemljište, a Srbima će birati predstavnika za pesmu eurovizije i koga će izbaciti sa farme

zoki

06.08.2013. 07:01

s obzirom da smo imali nesposobne ljude svih ovih godina u ekonomiji i lopove zašto ne podržati ovu ideju vučića,mislim da je to odlično rešenje.

king

06.08.2013. 07:05

Djavo da nosi I vas I strance. Bice nesto gadno u buducnosti. Oseca se to na daleko.

milos odalic

06.08.2013. 07:11

Da li je u paketu iz Brisela bio i spisak imena stranaca koji treba da do kraja poptope Srbiju? Ako SNS i SPS nemaju takve kadrove sto su se upustali u rekonstrukciju?! Na primeru uspeha mlade fudbalske reprezentacije se vidi put spasa. Samo u se i u svoje kljuse i dugotrajno strpljenje i marljiv rad su nam neophodni. Dosta nam je ekserata koji ce da muljaju sa kreditima.

iskren

06.08.2013. 07:18

Na kakve smo grane spali vidi se po tome ko su nam tzv lideri. Promenili su pricu za 180 stepeni u nekoliko godina. Gde je tu licni integritet? Sad ce stranci da nam vode ekonomiju? Hoce,ali kuda? U skoli su nas za vreme titoizma ucili da je Kralj bio izdajnik jer je prodavao rudnike strancima. Ha, ha, ha! Ovi prodaju i zemlju i ispod zemlje.Nasa Vlada moze osim eksperata da uveze i strane radnike, stranu decu i strane tate i mame..... a sta sa nama? Ko zna sta cemo jos docekati?

Radomirovic

06.08.2013. 07:25

Mislim da niko ne misli da dovodi steranke za ministre, vec za savetnike za neke sektore, a to nije isto.

Nenad Trifunovic

06.08.2013. 11:03

@Radomirovic - Očigledno imaš velikih problema da razumeš šta vođa i mesija Srbije, gubernator Srbije Vučić izjavljuje.

mitrovic d ilija

06.08.2013. 12:12

@Radomirovic - Trifunoviću ovo sa mesijanskim idejama gospodina postaje interesantno to je slučaj za koji u srbiji postoje stručnjaci svaka čast.

Zeljko

06.08.2013. 07:35

Po meni za pozdravit ideja ali pod uslovom da se tacno urede obaveze sta doticni gospodin ili mozda gospodja trebaju da urade i ako to ne ispune nemapara. Hocu reci isplata recimo 80 posto po zavrsenom poslu nazovimo ga bonus a 20 posto trazenog iznosa plata.

Dorcolac

06.08.2013. 07:38

S obzirom da su domaci strucnjaci politiku stavili ispred stucnosti, nije losa ideja da se dovedu strani eksperti.

Mileva

06.08.2013. 12:03

@Dorcolac - Stanovati na Dorcolu ne znaci biti i Dorcolac. Badava si se selio. Dorcolac ne rezonuje ovako kao ti.

D-ex

06.08.2013. 07:47

Prvo,strasno mi smeta ono "medijsko dodvoravanje" - "Prvi potpresednik vlade",jer postavlja se pitanje sta je sa drugim,trecim...Ova dodvornicka kreacija je produkt RTS-a.Obeca dok bese u opoziciji "Prvi potpredsednik vlade" da cim dodje na vlast Tijanic leti,i zamislite nista se ne desi! Sto se stranih "eksperata" tice ovo je ortodoksna glupost,ima Srbija veoma strucnih ljudi ali su ili "potopljeni" politikom ili ne mogu da obezbede ono sto politika zeli(a sto je nemoguce)" i jare i pare".

U momentu

06.08.2013. 07:47

SNS placeni komentatori.. u redu je ispunili ste dnevnicu i odmorite malo. Smarate ovim decijim kometarima! Hvala.

marko dss

06.08.2013. 07:50

Ocito da je Vlada izgubila kompas.Cene rastu a od EU vise NEMA pristupnih fondova i to ce biti kraj ove marionetske Vlade.Samo se trosi vreme .

Dejan

06.08.2013. 07:51

Navedite mi jednu ( ozbiljnu ) zemlju u kojoj stranci mogu da budu u Vladi. Inace,nama su stranci vodili zemlju od 2000. god, i naravno unistili je ekonomski. Ne treba nam stranac, ne trebaju nam domaci lopovi. Trebaju nam oni koji vole Srbiju, radnika,seljaka, tradiciju, postenje.

SNS=LDP=DS=SPS

06.08.2013. 07:58

Mi već imamo strane prefekte koji komanduju svojom provincijom Srbijom. Ovim činom gospodin Vučić će samo to ozvaničiti čime ćemo i zakonski postati američko-nemačka kolonija. Još jedan u moru fantastičnih poteza ove "vlade". Neka nam je Bog u pomoći, mada sumnjam i u tu pomoć jer onaj koji radi protiv sebe ne može ni božiju pomoć da očekuje.

Narkoman u krizi- ponasanje vlasti

06.08.2013. 08:07

Mi javno priznajemo da smo toliko glupi i da ne zasluzujemo drzavu,jer ne umemo da je vodimo.Tako je i sa JP,upropaste i opljackaju je stranacki direktori,pa onda,daj da je prodamo,strancu...a narod se pre toga napali da je to odlican potez.Evo i ime Srbije je na prodaju,AirSerbia,Arapski emiri ce da kupuju budzasto i nesmetano zemlju Srbiju.E,pa da vam kazem,eksperti moji na vlasti-tako bi mogla svaka budala da vodi drzavu.

Gavril

06.08.2013. 08:20

Ovo je bruka, kao da u Srbiji nema pametnih ljudi da vode zemlju, nego ih treba uvoziti, i to od neprijatelja koji su nas bombardovali i otimaju nam Kosovo. To se u istoriji nije desavalo. Ako Vucic ne ume da vodi drzavu, a ne ume, nega se pomeri i pusti druge, a ne da nam dovodi Nemce i Engleze. Dok je bio u opoziciji pricao je da pametnijeg coveka od njega nema, samo da sedne na tron pa da procvetamo. Nema bez Seselja napretka.

Mrgud

06.08.2013. 08:20

Ajde onda da zamenimo i narod, posto ne mozemo da nadjemo strucnjake u nasoj zemlji. Izgleda je Vucic smisljeno doveden na ovo mesto da nas dokusura.

Mrzovoljni Mrgud

06.08.2013. 08:22

Ne slažem se da treba strance dovoditi, to je kao kad bi finansije u mojoj kući vodila komšinica. Ali, verujem da gospodin Vučić zna šta radi i da je dobro razmislio pre donošenja ove odluke.

Nenad Trifunovic

06.08.2013. 10:54

@Mrzovoljni Mrgud - Postaviti ljude iz Zapadnih zemalja za ministre i savetnike znači postaviti vukove za pastire ovaca. Nije čudo da ovakva katastrofalna rešenja predlaže čovek koji ništa nije konkretno radio u životu, osim što je prodavao maglu, duže od 20 godina.

love

06.08.2013. 08:23

Posto nam se zemlja vec godinama u nazad nalazi na ivici propasti, ideja oko angazovanja stranog eksperta je sasvim solidna.

Gogi

06.08.2013. 08:24

Vladajuca garnitura ucenjena Haskim optuznicama koje vire iz fioke ce dokraja dokrajciti ono sto je Tadic zapoceo. Pod ucenama sada ce razdavati i mesta ministara i savetnika za ogromne milione koje Srbija valjda i nema. Ko moze da mi kaze i uperi prst u nekog dobrog savetnika. Da je tako nebi kapitalizam prezivljavao na drzavnom inkubatoru, svaki dan se stampaju nove pare da bi se bolst ogranicila. A Vucko trazi savetnike. Pa gde je tvoja pamet gospon Vucicu, a tek Tomina. Cudo og politike

Lola

06.08.2013. 08:25

Verujem u ovog Vučića i primećujem da čovek daje sve od sebe da ovu ionako uništenu i pokradenu zemlju dovede u bolje stanje. Podržavam stručnjake iz drugih zemalja jer su ovi iz DS-a sve naše eksperte oterali u beli svet. Nama treba pomoć i to pametni i iznad svega obrazovani u svom domenu posla. Stručni i vredni. Vučić je čovek koji bi sve uradio za radi boljeg života u Srbiji i napretka, to je očigledno! Verujem mu!

Bojan

06.08.2013. 08:30

Čekaj bre SNS ima preko 300.000 članova, pa onda oni silni (megatrend) stručnjaci i kadrovi koji samo čekaju da Vučić dodje na vlast pa da oni preuzmu odgovornost, jel' tako beše u kampanji, oni imaju najbolje ljude za sve. E bre preko 300.000 članova ni jedan, jedini sposoban.

mitrovic d ilija

06.08.2013. 10:46

@Bojan - potpisujem bojane svojeručno od slova do slova. pre par dana sam bio učesnik jedne akcije gde je samnom divlje deponije uklanjao ali baš bukvalno rukama moj predsednik opštine. u jednom momentu neko od učesnika je pitao ima li članova SNS. razočarao sam ga jer oni švercuju napijaci i "podržavaju" gospodina Vučića., snalaze se takvih članova gospodin vučić ima malo više od 275.ooo. rasčisti ih sa pijaca ako smeš gospodine Vučiću to su tvoji nisu radikali.

Nenad Trifunovic

06.08.2013. 10:48

@Bojan - Bravo za komentar! Ali ovi megatrend stručnjaci ne vode Srbiju tako brzo u sunovrat, kako ovi sa Zapada očekuju, pa je potrebno da se Vučić dokaže da je dobar poslušnik.

Goran

06.08.2013. 08:33

Strani eksperti su bili ovde 99-e i pokazali su šta umeju. Nismo mi do sada imali nikakve domaće eksperte u ekonomiji, već samo Mladjan Dinkic

Stevan

06.08.2013. 08:39

Strani strucnjaci,odlicna ideja zato sto su radili tamo gde ima posla i gde se mnogo naucilo,a nema tu partijskih kljuceva i kalauza.Nova shvatanja nam trebaju koliko i investicije.Dobri strucnjaci nikada nisu skupi.U ostalom i zapadnjaci masovno dovode strane strucnjake u svoje firme.Narocito Amerika je pocela da dovodi ogroman broj stranih skolovanih ljudi.

mitrovic d ilija

06.08.2013. 10:36

@Stevan - Ako vidite Dačića, vučića ili predsdnika Nikolica. kaži mu da sam ga tražio da mi da mandat da sestavimovu raspuštenu vladu. vojvodi moj poziv mogu preneti i njegovi sekretari i savetnici. ako čitaju novosti. . treba mi: jedan razgovor sa predsednikom. jedan dan da sastavimo predlog zakona o vladi. treći dan da usaglasimo stavove. i jedan dan ili sat i po da skupština usvoji zakon o vladi i da nova vlada položi zakletvu Zadovoljan narod pokreće srbiju. živela srbija.

taki

06.08.2013. 08:42

vrlo profesionalno,razvoj i napredak Srbije iznad licnih interesa.strani eksperti mogu samo da nam ppmognu.

Ponizavajuce

06.08.2013. 08:54

Nije dovoljno angazovati strane strucnjake da vode nasu ekonomiju. Ako zelimo da budemo lideri moramo da angazujemo NASE strucnjake da vode njihovu...svetsku ekonomiju. E kad nasi strucnjaci uniste svetsku ekonomiju a strani podignu nasu, bicemo Vrh vrhova! Svaki strucnjak na pravom mestu i za 2 godine bicemo jaci od Amerike i Kine zajedno!

Nebojša sa Zvezdare

06.08.2013. 08:58

Nema odmora dok traje obnova. RAd, radi samo rad ako želimo bolje , ako želimo napred.

Sale

06.08.2013. 08:58

Ove treba povesati, nasi ljudi ce da tragaju za poslom, a oni dovode strance nakakve kvazi eksperte. Ti kvazi eksperti su nam unistili privredu. Raspisite javni konkurs za kadrove, pa cete videti koliko ima domace pameti da se problem resi, a ne dovodite kumove i svalerke za savetnike koji nemaju veze sa zivotom i onda se cudite sto privreda tone.

mitrovic d ilija

06.08.2013. 10:10

@Sale - ne treba vešati to je nasilje. a jesil čuo da je smrtna kayna u srbiji ukinuta. zašto nemoe konkurs? samo genije može da prepozna prave predloge. moraš imati štap i kanap da kuću napraviš. treba znati i meriti može tu da se koristi i šestar i trougao i uglomer. sta vam nedostaje? graditelji. njih u srbiji ima .Dvojac pripravnika nemože ocenjivati graditelje. pogotovo sto pregovorima i razgovorima sa stranim ekspertima dokazuju vlastitu nesposobnost hvala...

Vesela

06.08.2013. 08:59

Strani strucnjaci u nasoj Vladi- konacno prava stvar...SNS je stranka koja je u rad Vlade uvela mnogo toga novog! Ocena sopstvenog rada od koje zavisi ostanak na ministarskoj funkciji, dovodjenje i ukljucivanje stranih strucnjaka, a verujem da ce biti i jos dosta toga pozitivnog po cemu ce biti upamcena!!

mitrovic d ilija

06.08.2013. 10:21

@Vesela - geštetner koji je služio za kopiranje dokumenata je već u istoriji. koliko puta pošalješ isti komentar ne znači ništa rekla sve što imaš da kažeš. shvatam braniš javašluk i nerad raspuštene vlade, verovatno radiš u vladi kad si tako dobro informisana o promenama. netreba vlada samo da usrećuje sebe i svoje poslušnike. sad je vreme ra se radi za srbije i njene gradjane da ne idu u nenarodne kuhinje seti se vučićeve nenarodne kuhinje samo su povećane

gondolijer

06.08.2013. 08:59

Potrebno je izvršiti dobru selekciju, i za ministra ekonomije postaviti čoveka sa iskustvom koji iza sebe ima rezultate, i nikako neko tipa Dinkić koji bi samo dodatno razorio srpsku privredu.

DANKO

06.08.2013. 09:01

Za oblast ekonomije I finansija treba angažovati strance, jer se pokazalo da Srbija nema stručnjake koji će imati hrabrost da preduzmu mere bez kojih nema ekonomskog oporavka. Ti strani stručnjaci bi imali političku podršku u liku Vučića koji ima podršku među građanima SrbijeVučićm, I to je dobitna kombinacija.

Statisticar

06.08.2013. 09:02

Za vreme drugog svetskog rata svako ministarstvo je imalo strane eksperte iz Nemacke. Nakon istog rata, Bugarska, Rumunija, Poljska, i jos neke zemlje angazovale su ruske eksperte. U praksi ni jedno ni drugo resenje nije dovelo zemlju do blagostanja.

Svetlana

06.08.2013. 10:11

@Statisticar - Da razmisljamo kao vi nikada ne bi pokusali da popravimo stanje.

Ћутљива

06.08.2013. 09:10

Mislim da jeste najbolje rešenje dovesti strance: oni sigurno neće da kradu i nepristrasni su.

Nenad Trifunovic

06.08.2013. 12:11

@Ћутљива - Ne, neće da kradu, nego će uveliko da pljčkaju.

Nenad Trifunovic

06.08.2013. 12:10

@kinosura - Svetlana, da li te ovi SNS- placaju prema broju napisanih propagandnih komentara, ili neko vodi računa i o tome šta pišeš? Mislim da je ovo prvo u pitanju.

kinosura

06.08.2013. 09:12

Stranac ce bez pristrasnosti voditi privredu, nece ulagati u gradove i opstine gde je na vlasti, pravi potez Vucica

Čedomir Činić

06.08.2013. 09:13

Naj verovatnije bi ima ogromne sanse da razumes pravila igre. Popeo si se na pobednicko mesto a nisi ni bio na kvalifikacije a ni na takmicenju. Srbija ima svoje jedinstvene rezultate. Oslobodi prostor za postignute rezultate.

milos

06.08.2013. 09:20

Ma sve su to igre za malu decu,a ovamo najprostije zivotne probleme ne mogu da rese.Sto kaze nas narod treba imati nesto i gore i dole da bi bio dobar vladar.

Svetlana

06.08.2013. 10:07

@milos - Samo da Vam kazem da smo se tek vratili na nulu ispod koje su nas gurnuli oni vasi koji su do pre godinu dana pljackali Srbiju.

milos

06.08.2013. 12:25

@milos - Mislim da takva podela na nase i vase vise ne vazi od 2001 g.Sad je podela mi i oni.Mi smo radnici i seljaci a oni su politicari bankari,biznismeni.Tesko ce se oni odreci svojih privilegija u korist radnika.a dali smo na nuli neznam ali znam da februarsku platu nisam dobio,zena minimalac i jel sam ja kriv i da naglasim komunalije i porez placam redovno za razliku od njih.

kapelo

06.08.2013. 09:21

Dovođenjem ekonomskih stručnjaka iz inostranstva, želi da prekine sa lošom praksom da se izbegava preduzimanje nepopularnih ekonomskih mera, a sve iz straha pada rejtinga, jer Srbija ne može više da živi od uzimanja kredita, i prodaje preduzeća.

Svetlana

06.08.2013. 10:05

@kapelo - U ovom trenutku o padu rejtinga jedino ne razmislja Aleksandar Vucic,koji se bavi svim onim sto nije popularno i sto je sklono osudi.

Nebojša sa Zvezdare

06.08.2013. 09:27

Rokada je već napravljena. URS je van igre. Sada dovesti pojačanja iz inostrantsva i krenuti u nove pobede.

Milomir Cirkovic

06.08.2013. 09:48

... da li nekog uopšte zanima Ustav Republike Srbije i kako može sa oko 13% dobijenih glasova da na ovakav način se odnosi prema mojoj zemlji i da ovako ponižava i ismejava vrhunske stručnjake koji su građani Srbije a kojima je jedina " mana " što ne žele da budu kuriri i poltroni političarima sa ovako niskim moralnim i patriotskim pobudama ...

Mile 023

06.08.2013. 09:54

Potpuno je nebitno da li će novi ministar ekonomije i finansija biti stranac ili ne, ali je bitno da to bude stručna i sposobna osoba koja se neće rukovoditi time, kako će neke mere uticati na rejting kojih stranaka, već će se rukovoditi državnim interesima. Angažovanjem stranih stručnjaka Vučić će još jednom pokazati da mu je na prvom mestu interes države, i da ne želi da vodi populističku politiku, koja je bila karakteristika vlade DS-a.

Svetlana

06.08.2013. 10:02

@Mile 023 - Samo takvim razmisljanjem mozemo da dodjemo do najboljeg resenja i da napravimo uspeh u radu nove rekonstruisane vlade.

vito

06.08.2013. 09:58

Duša slovenska među iskusnim i dobro obučenim vukovima. Pitam se koliko ljudi iz obaveštajnih službi proučava sve Vučićeve osobine(i ne samo njegove), običaje i slabosti. Šta sve treba činiti da počnu praviti greške u razgovorima i pregovorima. Možda ja grešim. Možda se mi svi volimo. Samo zašto se onda ne ukinu vojske, obaveštajne službe i policije?Kada je u ringu bokser lake kategorije sa bokserom teške kategorije ko će pobediti???

jooe

06.08.2013. 10:00

na koliki je nivo ovaj čovek sve podigao !!! ovi stranci će se gurati da dodju u Srbiju da pokažu šta znaju jer realno toliko je sve uništeno da nam i treba neko ko će naći način da ovo digne iz pepela ali naravno sve to uz saradnju sa našim stručnjacima!!! samo napred Vučiću !!!!!

Marko Tulije Ciceron ... Lupus in Alecus ... od antičkog Rima do eu-ropske Srbijice

06.08.2013. 10:03

Jedan narod može da preživi svoje budale, čak i one ambiciozne budale. Ali, izdaju iznutra narod ne može da preživi. Neprijatelj pred kapijom grada je manje opasan – jer je neprijatelj naroda poznat i jer on svoje zastave nosi otvoreno, ne skrivajući ih. Dok se izdajnik kreće slobodno među onima unutar zidina grada; njegov lukavi, prepredeni šapat odzvanja i širi se svim ulicama i čuje se čak i u samim odajama vlade...

Basamak

06.08.2013. 10:12

Tako i treba. Korak po korak, prvo treba resiti najvaznija pitanja i dovesti prave strucnjake makar to bili i stranci.

Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije

06.08.2013. 10:13

Slikovitije ne mozemo da docaramo situaciju. Tog momenta kad dobije srcani napad zabranite lekarima kardiolozima da pomognu! Ravnoteza moci mora da se uspostavi.

ilja

06.08.2013. 10:21

Srbija je u prethodnoj deceniji živela od prihoda od privatizacije i kredita. Sada je došlo vreme da nema još mnogo šta da se proda, a i da Srbija više ne sme kreditno da se zadužuje, jer je državni dug prevelik, a pred Srbijom je sprovođenje bolnih ekonomskih mera, bez kojih nema ekonomskog oporavka, a za sprovođenje takvih ekonomskih mera, je možda i najbolja ideja angažvanje ekonomskih stručnjaka iz inostranstva.

arsa

06.08.2013. 10:22

Najbolje je da celu vladu cine stranci."Pregovaraci" za KIM treba da budu iskljucivo stranci i to ako je moguce, iz onih nama prijateljskih drzava koje su priznale "drzavu Kosovo".Kad bolje razmislim i u parlamentu bi bilo najbolje da budu stranci.Time bi celom svetu pokazali kako smo mi jedna "zrela" i demokratska drzava, svesna svojih mogucnosti.

Blizanci

06.08.2013. 11:34

@arsa - Vucic trazi stranca za propale finansije Srbije a ne za Kosovo. Sa Kosovom je prica zavrsena jula 1999 god u Kumanovu,Milosevicevim potpisom o kapitulaciji Srbije.

sreto

06.08.2013. 10:30

Najbolji primer imate u susednoj BiH, koju je "POLITICKI I EKONOMSKI OTPAD EVROPE" doveo na prosjacki Stap, njima je taj "OTPAD" nametnut, a Srbija ga hoce dobrovoljno !!!

lupo pa prolupo

06.08.2013. 10:30

Zašto duple norme. Onda mora i svi izbori od 5 oktobra da se ponište.

DANKO

06.08.2013. 10:37

Koliko je bitno smeniti loše ili nedovoljno dobre ministre, toliko je bitno i na njihovo mesto postaviti kvalitetne ljude i stručnjake, bez obzira da li su članovi neke stranke ili nestranačke ličnosti. Verujem da će Vučić napraviti pravi izbor novih ministara, i da neće više dozvoliti ni Dačiću da postavlja u vladu neke ljude poput Mrkonjića, koji je svojim nastupima unižavao ugled cele vlade.

SNS=LDP=DS=SPS

06.08.2013. 10:38

Molim neku finu američku, nemačku ili britansku porodicu da mi se javi da im poklonim svoju kuću. Ionako će to biti sledeća odluka ove najponiznije "vlade" od nastanka Srbije do danas.

Zastitnici zivotinja

06.08.2013. 10:40

Ja sam za domace strucnjake...kad bi oni postojali. U praksi zadnjih 25 godina je dokazano da ne postoje. Aj da podvucem...Meni ne treba jos 25 godina da to shvatim a i nemam toliko vremena. Jedino sto mogu je da se borim sa snagama koje bi da zadrze danasnje stanje i nista da ne menjaju jer ..super im je. Manjini jeste, postoji i oni koji se muce a opet bi da zadrze domace strucnjake kao i do sada da nas "strucno vode". Mislim da su u manjini ako ne propali smo sledecih 25 godina ako nas bude

Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije

06.08.2013. 10:41

U demokratije moras da imas kvalifikaciju za sve, da bi dobio za pravo, a pravo dobijase marljivim i strpljivim radom. I moralno i pravno pravo stoji na nasoj strani.

Milos magacin

06.08.2013. 10:48

Ivinjavam se da li moze dav se rotiraju Dacic i Vucic.Mislim da bi to bilo pametno

Владо Бања Лука

06.08.2013. 10:52

Вучићу је након шупље приче о "датуму" потребна нова фарса у виду "реконструкције" и "експерата" не би ли завршио посао око издаје Космета...

aleksandar_kv

06.08.2013. 11:01

Pa kad vec razgovara sa stranicama,cudo ne obavi i neke razgovore sa ruskim ili kineskim strucnjacima.Postajemo kolonija polako ali sigurno....

Evelin

06.08.2013. 11:07

Trebalo bi da radimo na tome da dovedemo srane strucnjake u Srbiju! Njihovo iskustvo je od presudnog znacaja za napredak ekonomije i privrede. Uz takvu pomoc stvoricemo ambijent za nova strana ulaganja koja su nam neophodna. A novi ministri u okoviru Vlade ce se birati po strucosti i sposobnosti.

BS

06.08.2013. 11:18

"Crno-bela Srbija nesloga je ubija na putu ka Evropi u gov... zavrsila" "Zar vas istorija nasa nije bas nista naucila sami smo sebi poput najvecih dusmana" KATASTROFA dajemo vlast onima koji nas izdavaju vekovima!!!Zalostno da jos u njih verujemo!

usadrbelgi okupators

06.08.2013. 11:23

Za vreme drugog svetskog rata,okupator nam je pomagao.Zasto ne i sada. E moj Vucicu.

Blizanci

06.08.2013. 11:31

Da li se Vucic i Dacic oblace kod istog krojaca. Sada izgledaju kao dva brata blizanca.

Leonardo

06.08.2013. 11:38

Ovakva praksa, odnosno fleksibilnost pri imenovanju kadrova za upravljanje državnim institucijama i javnim preduzećima, mi po prvi put uliva nadu da bi u Srbiji zaista moglo biti bolje i da napokon očekujem da dobijemo modernu, pravnu državu i profesionalnu državnu upravu.

nadežda

06.08.2013. 11:39

Vučić ne želi da beži od odgovornosti, i želi da ide u susret problemima i rešava ih. Trenutno, problem u Srbiji je ekonomija, i ne treba sumnjati da, kao što je Vučić imao uspeha u pregovorima oko Kosova, i u borbi protiv korupcije, da će tako imati uspeha i u ekonomiji, tj. da će postaviti ljude, pa makar to bili i stranci, koji će moći da Srbiju izvuku iz teške ekonomske situacije.

mitrovic d ilija

06.08.2013. 12:05

@nadežda - Ovo je bio problem i kad je vlad formirana i trebao je biti prioritet broj jedan to je taj nacionalni interes koji u vladi ne prepoznaju to je sada urgentno posle upropaštene dve poljoprivredne i gradjevinske sezone. a vi ih gospođice ili gospodjo i dalje falite- živeli. samo zadovoljni srbi i srbijanci pokreću srbiju. samo dobro danas i još bolje sutra i prekosutra pokreće srbiju. seljaci i radnici su se zasitili boljeg sutra. hm stranci kad darove nose--------

Dok prvi potpredsednik vlade ne završi pregovore sa inostranim stručnjacima

06.08.2013. 11:46

Uhahahahaha. Bolje receno dok mu ne narede koga mora gde da postavi. Jadna Srbijo sa ovakvim vodjama.

ST

06.08.2013. 11:50

Srbijo šta si dočekala. Pored toliko stručnih, pametnih, sposobnih ljudi oni traže pomoć onih koji su nas gurnuli i koji još uvek guraju u provaliju.

mika015

06.08.2013. 11:55

@ST - imali smo mi te strucnjake poput Djelica i ostalih pa su nam upropastili drzavu,Vucic je upravu trebaju nam strani strucnjaci da razvijamo ekonomiju poput nemacke jer kod njih nema lobiranja za tajkune i podmicivanja

Walker

06.08.2013. 19:24

@ST - Jedini nacin da nam se ekonomija razvija kao u Nemackoj,je da se svi kompletno preselimo tamo.Samo sto bi nam tamo nedostajao kult vodje,koji gajimo od Tita,preko Milosevica,pa zakljucno sa Vucicem.

Nikodim

06.08.2013. 11:50

Kada vidim kako su prosli Indijanci Juzne i Severne Amerike kada su im stigli strani strucnjaci pomislim da je zaista vreme da i nama stignu. Balkan nije ni Afrika ni Indija, mi ih sigurno necemo najuriti.

Evelin

06.08.2013. 11:53

Nije vazno ka je odakle. Prioritet nam je da ekonomski i finansijski stanemo na noge. Potrebno je stvoriti povoljan ambijent za strane investicije, posle toga dolaze i radna mesta, i veci standard.

peksi

06.08.2013. 11:58

Samo stručni i sposobni ljudi,nebitno da li su stranci ili naši,bitno je da se dobro radi!Podrška gospodinu Vučiću!

miroslav

06.08.2013. 12:25

Ministarske pozicije ćemo pojačati samo strancima koji mogu da podignu kvalitet rada Vlade.Ima tu interesantnih stranaca,ali nigde ne žurimo!Andoni Havijer Goikočea Lupi(34)izraziti je ekonomista,koji je argentinskoj Vladi dve sezone za redom bio najbolje ocenjeni ministar.Podjednako dobro može da pokrije više ministarskih resora u vladi,od obrazovanja do zdravstva.Ostaje nam da vidimo hoće li srpska Vlada svojom ponudom uspeti da parira znatno bogatijim vladama...

Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije

06.08.2013. 12:36

To je snaga neustrasive Srbije, njenog naroda i narodne politike, mi ne preskacemo nista i nikog ne diskriminiramo, pregovaramo direktno sa teroristima.

Srbin100%

06.08.2013. 12:49

Dovodjenje stranaca na mesta ministra ekonomije i finansija moze da bude zaista pravi potez u cilju uvodjenja reda u nasu fiskalnu i monetarnu politiku

malina

06.08.2013. 13:04

Vrli kadar SPS-a da ode . Bravo za ostavku Obradovića i Mrkonjića. SPS će sada krenuti putem napretka. Vučić je svojom politikom da su svi zamenljivi oduševio narod Srbije.

Микица

06.08.2013. 13:05

Дакле, монструозна перверзна иживљавања никако не престају... Права правцата велеиздајничка латиноамеричка серија од једно 5000 епизода, којој се крај ни не назире.

1087342

06.08.2013. 13:09

Verujem da ce strani eksperti nespristrasno obavljati posao, a rokade ministarstava su potrebne jer ce se ostvariti bolji rezultati od prethodnika.

NIKOGA

06.08.2013. 13:14

Dobar je potez dovodjenje stranih eksperata jer se tako iskljucuju uticaji sa strane!

helena

06.08.2013. 13:23

Svako ko je strucan i sposoban da savesno obavlja svoj posao pa cak i ako nije iz nase zemlje treba pustiti ljude da rade i daju svoj maksimum od sebe!

Vladica

06.08.2013. 13:27

Bravo za Vucica, nas su "samozvani experti" i doveli do ruba propasti. Ovako kada dodje stranac, nece vise biti ni "po babu, ni po stricevima" vec ce se posao raditi onako treba. A sto je najvaznije, nece vise biti "dilova" izmedju politicara i raznoraznih tajkuna....

baćo

06.08.2013. 15:02

@Vladica - Vladice: Nešto mislim ,za koji ,im služe razni (bezbrojni) "savetnici" , pomoćnici,stručnjaci raznih profila.Neka zovu strane stručnjake, a , ove bašibozuke poslati na biro....Baćo

komodor

06.08.2013. 13:30

Tako to rade ozbiljne drzave, financije i ekonomiju daš u ruke strancima i udri brigu na veselje...

Darak

06.08.2013. 13:41

Проблем у Србији је тај што се та "машинерија" стварала деценијама и није демонтирана до дана данашњег, а функционише на начин који опструјира грађане да остваре своја права или пут до права енормно отежава, док се обавезе подразумавају.

Darak

06.08.2013. 13:41

Стручњак за промену система, за демонтажу постојећег, то непостоји!

Kibura

06.08.2013. 13:49

I kao poslednju stepenicu samo da dovedete i Strance kao gradjane i zamenite VAS i gde bi vam bio kraj.Pa ovi najglasniji su i upadali u Skupstinu i palili zastave,krali slike i izbore i sad im kao ne valjaju oni koje su doveli.Da nije istina bila bi to prvorazredna komedija.

TEKTONSKA POMERANJA

06.08.2013. 13:57

Zašto da ne - treba probati i rad sa strancima,možda se i naučimo predanosti u radu?! Sve modele treba isprobati,pa će neki biti bingo za našu učmalu privredu.

mezimica

06.08.2013. 14:22

Odlicna ideja koja moze doneti veliku produktivnost!Treba isprobati sve nacine da dodje do poboljsanja..

Čedomir Činić

06.08.2013. 14:45

Savetnik traži savetnike da savetuje moćne ljude rođene u Srbiji, koji tradicionalno znaju šta je istina zakon i pravo!

Krle

06.08.2013. 14:47

Me razumem zasto strani strucnjaci kad ovde sede kod kuce nezaposleni dipl. ekonomisti. Da bi se uspesno vodile firme pa i cela drzava, potrebno je s vremena na vreme zaviriti u bilansu poslovanja i smeniti neuspesne. Zato postoje godisnje bilanse. Zbog niceg drugoga. Jednako tako bi trebalo da se vidi nakon godinu dana kakve su promene na nivou drustva u pogledu GDP, nezaposlenosti i duga. Ova vlada sve ove pokazatelje ima vrlo negativne, a to nije ono sto su obecali, pa bi trebalo da raspisu

Krle

06.08.2013. 14:49

Ja predlazem da dovedu Albance, a Srbe u emigraciju po Australijama, Nemackama i drugde, gde god trebaju ljude za najgore poslove

Golden eagle

06.08.2013. 14:49

Nije akcenat na "strani", vec na "eksperti". Bitno je da su to ljudi sa znanjem i iskustvom, voljni da pomognu da stvari krenu na bolje.

pravda

06.08.2013. 14:56

Samo red,rad i disciplina...to će izvući Zemlju iz krize...Dosta zapošljavanja po rodbinskim vezama.....

Dragana KM

06.08.2013. 15:10

Neki ministri su se u prosloj Vladi ponasali kao da im je babo ostavio fotelju u nasledstvo i da ce tu biti dozovotno, nisu bili svesni da ministarsko mesto nije privilegija vec ogromna obaveza prema gradjanima i drzavi. Verujem da ce u danima koji dolaze biti odabrani pravi ljudi koji ce biti dostojni za tako odgovorne pozicije.

222 komentara

06.08.2013. 15:20

Samo 222 koma za voljenog vodju? Malo je to. Nego, kada ce stafeta mladosti za njega.

Kristina SM

06.08.2013. 15:51

@222 komentara - Meni je drago sto imate vremena da brojite komentare kojim se podrzava Vucic u onome sto radi, pa niste svesni da takvim postupkom srozavate sami sebe i gori ste od bilo kog "bota", jer je ocigledno da niste sposobni da komentarisete o temi pa vam je najbitnije da brojite minuse i pluseve. Jadno!!!

ocigledno da niste sposobni da komentarisete o temi

06.08.2013. 16:10

@222 komentara - Pa ja ovde vidim samo parole, kao iz doba "najveceg sina nasih naroda i narodnosti".

@ocigledno

06.08.2013. 16:27

@222 komentara - A sta drugo ocekujes od njih, to su ti deca komunista.

mitrovic d ilija

06.08.2013. 17:13

@222 komentara - nisi čitao pažljivo pročitaj ponovo, nemoj čitati komentare u stilu što je babi milo......

Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije

06.08.2013. 15:42

Takodje je moguce da se indentifikuju neki od legitimnih interesa i postigne sporazum, bez da neko od partnera u pregovorima, preda ili da izgubi svoje pravo. Stranac u drzavi uvek je stranac, i ima pravo da koristi svoje pravo maksimalno, jedino ako nije spijun ili tiranin ili terorista koji sa tudje teritorije siri opasna politicka misljenja da bi naskodio drzavi domacinu ili njenim prijateljima ili njih da zavadi.

Mileva

06.08.2013. 18:35

@Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije - Generacijo, uci prvo jezik svojih majki i oceva. Ne kaze se "BEZ DA neko od partnera..." vec se kaze "A DA niko od partnera..." Vezbajte malo srpski jezik ako necete da i dalje budete smesni.

Neko od nas iz nove generacije odgovornih.

06.08.2013. 19:55

@Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije - Nama gramatika uopste nije problem, jer mi ne zivimo od gramatike vec od prava. A vi hranite vasu porodicu vasom gramatikom i pesmicama, a ne od naseg prava.

zlatan

06.08.2013. 15:58

Vucic je uspeo da posle mnogo muka i otpora konacno razdvoji ministarstva privrede i finansija i odlucio da nadje nove ljude za novu politiku za ekonomsko jacanje zemlje. Dinkic je van novcanih tokova ,a ako i bude neki strani savetnik nece ostati 12 godina. Ako mu saveti ne budu valjali zahvalicemo mu na saradnji.

slobo

06.08.2013. 16:06

Za protivnike stranih stručnjaka samo toliko,jedan od savetnika japanske vlade je i danski stručnjak!

Pitanje

06.08.2013. 16:23

@slobo - A koliko je stranih strucnjaka u danskoj vladi? 0 naravno, nisu skrenuli.

Sremac RU

06.08.2013. 16:22

Imam poverenja da će biti dovedeni ljudi koji će pošteno zaraditi svoje plate!

mitrovic d ilija

06.08.2013. 17:38

@Sremac RU - sigurno hoće ako ih dovedu iz mitrovice da kopaju repu. zaradiće platu samo će im trebati čuvari da ne uteknu.

Kriteriomi i stereoidi

06.08.2013. 16:46

To je nemoguce doci do dogovora bez pregovora. Mocni muskarci pokazuju svoje objektivne vrednosti i rezultate a nesposobni jezik.

ZX80

06.08.2013. 17:05

Pa ste SNS androidi stvarno presmešni. Ovako nešto smešno poput vas još nije zabeleženo na internetu. Ali dobro, morate se potruditi za voljenog vodju Kim il Vučka.

dragutin karlovacki

06.08.2013. 17:28

Znaci narode srpski upamti : Vucic je doveden das nas do kraja rasturi. Ministri ce nam biti Ameri, Englezi i Nemci, vojsku ce nam ciniti Albanci pod nato stitom, trgovinu ce nam drzati stranci,zemlju (obradivu ) takodje, na nama je samo da budemo poslusne sluge da ranimo svinje i nediramo dugmice

mitrovic d ilija

06.08.2013. 18:05

@dragutin karlovacki - neće moći dok ima srpske pameti a ja sam siguran da je u sriji ima.

mitrovic d ilija

06.08.2013. 17:36

pesma "šta bi dao da si na mom mestu, da te mrze a da ti se dive" pozdrav pristalicama i poštovaoca imena i lika ivice i aleksandra. činjenice govore da na uzorku novosti imam više pristalica sam od čitalaca njihovih pristalica čitaj i stranačkih i nestranačkih. imaju pozdrav od malog "šešelja" a pozivam ih na TV duel na televiziji koju sami odrede a po pitanju stranaca u vladi koje su sami javnosti nametnuli. dokazaću da greše obojica pozdrav i sr. mitrović D. ilija

Realista

06.08.2013. 19:37

@mitrovic d ilija - Za koju vldajacu kobinaciju u Srbiji mozemo naci bar 2 miliona takvih kao sto ste vi sa slicnim predlogm , pa je sva sreca sto na takve "savetnike"niko ne obraca paznju. Mislim daj e za vreme Petra Velikog po Rusiji bo postavljen prilican broj stranaca na rukovodeca mesta u gradovima i ne bese im loe. A za nas su stranci "dobri" zato sto nemju "kumove, bracu , strine"i ostalu rodbinu kojima ce mimo zakona da "zavrsavaju i sredjuju" poslove....A videcemo kakve smo srece ...

mitrovic d ilija

06.08.2013. 22:05

@mitrovic d ilija - sta znate da radite osim da citirate. u srbiji ne postoji ovakvih više ja sam original. imaju rodbinu koju nemožete kontrolisati o tome ne razmišljate.

Realista

06.08.2013. 22:56

@mitrovic d ilija - "Niko nema sto Srbin imade" a to je rodoslov najmanje do Nemanjica ako ne i dalje. Celu rodbinu je potrebno zbrinuti "o drzavnom trosku" I manite se politike ne rzumete vi to ...

mitrovic d ilija

07.08.2013. 12:28

@mitrovic d ilija - pratim ko poker. ono srednje slovo d. je početno slovo imena oca Despota. za tvoju informaciju imam rodoslov kao unuka zamolio me da deda da ga dalje vodim a ono da zaposlim svu rodbinu hoću veruj mi meni je rodbina cela srbija pa ću i tebe zaposliti ako masku skineš i postaneš optimista.

Realista

07.08.2013. 19:55

@mitrovic d ilija - Go'sn Ilija ako procitate stvarnu "istoriju u Srba" posbeno zadnjih 200 godina ni jedan srpski vladar ne zavrsi svoju vladavinu (ukljucujuci i Milosevica) kako treba vec sve u atentatima i prevratima . Sipao se gips u brasno za vojsku prodavala se vojsci kartonska obuca , pravili se hoteli za konje dok su radnici ziveli u supama a obogaljeni ratnici imase "ptavo "da o vecim svecima prose ispred crkve... E tkvi sua nasi Srbi . I hvala na ponudi klonim se takvih "dobronamernika"

Dragan

06.08.2013. 18:56

Dodju tako vremena, kad pametan zacuti, budala progovori a fukara se obogati...

pravo suverene Srbije

06.08.2013. 19:17

Bez obzira koliko podstanar nesvarljiv moze biti, samo zakon Srbije se primenjuje, ako podstanar nije u stanju da ispostuje svoje obaveze prema vlasniku, kontrakt tog momenta se prekida.

Beogradski KVISLING (Nil Klark, Gardijan, mart, 2003.)

06.08.2013. 20:42

Lekcija iz Srbije za današnje serijske mjenjače režima je jednostavna. Možete pokušavati da pokorite jedan narod sankcijama, razaranjem, subverzijom i bombama. Možete, ako želite, zbaciti vlade koje vam se ne dopadaju i pokušati da nametnete svoju volju postavljanjem Z.Đinđića, V.Draškovića, B.Tadića, M.Dinkića, I.Dačića, A.Vučića da glume marionetske gaulajtere i imperijalne konzule. Ali ne pomišljajte da onda možete natjerati poniženi narod da im iskazuje poštovanje.

Branko Rankovic

06.08.2013. 20:55

Strani strucnjaci sto da ne, samo da ljudi budu maksimalno kvalitetni i strucni.

mitrovic d ilija

06.08.2013. 21:32

poštovaoci strane pameti, lika i dela dvojce bez komentara čitajte sutrašnje večernje novosti. Imaćete više informacija za komentarisanje po pijacama ulicama klubovima i parkovima od kikinde do kuršumlije u kafanama, restoranima, bazenama i plažama. laku noć i prijatno spavanje želi vam srpski nacionalista, radikal koji ima veću podršku od vašeg dvojca bez kormilara. zapamtite(:- srbiju može da pokrene i sačuva samo zadovoljan narod živela srbija-

mitrovic d ilija

06.08.2013. 22:01

@MIOZITIS - moje je pravo da mu ne verujem ali i da to javno kažem pogotovo kad to znam da obrazložim i dokažem. nema blanko poverenja.

smiljka

06.08.2013. 23:02

I do sada smo imali strance u vladi ali tajno, a sada cemo ih imati javno.

nevenkaT

07.08.2013. 01:25

Odluku da se razgovara s inostranim strucnjacima koji su se dokazali u svom poslu, podrzavam i smatram da je svako uvodjenje novina u Vladi, ovog tipa- koje podrazumeva ojacati je strucnjacima, povoljno za daji efikasniji rad.

Dragan

07.08.2013. 08:48

Vucicevu ideju ne treba podrzati ,nema tog stranca koji ce pomoci Srbiji Sve velike kompanije preselile su u Kinu svoju proizvodnju Od srpske privrede nema nista , niti ce biti Srbija treba da se okrene poljoprivredi Prezivece oni narodi koji imaju svoju hranu i vodu Nedajte svoju zemlju i izvore vode strancima to nije neka velika mudros i zato ne trebaju stranci

cvetic21ogveka

07.08.2013. 09:17

Ja sam apsolutno za da počnemo sa uvozom intelektualnog kapitala! To će doprineti modernizaciji i svesti i vidika zemlje, prosperitetu i razvoju.

1985

07.08.2013. 11:44

Pomoć od stranih stručnjaka je dobrodošla.Oni nam samo mogu pomoći da pokrenemo Srbiju i da bržim koracima idemo ka EU.Lakše se rešavaju problemi kada imamo pomoć.

VASHsmKA

07.08.2013. 11:44

Treba vratiti svakoga za koga se smatra da ima poztencijala i snage da iznese ove promene koje ocekuju Srbiju,dati mu rok ni prekratak ni dugacak da pokaze sta moze da se uradi na poboljsanju standarda gradjana

тсм

08.08.2013. 12:01

Да бар војни министар не буде странац ни домаћи марионета. Дај боже!!!