Vučić i Dačić idu dalje, nema izbora

P. VASILJEVIĆ

31. 07. 2013. u 09:59

Naprednjaci odlučili da naprave novi koalicioni sporazum sa socijalistima, URS definitivno prelaze u opoziciju. Rekonstruisani kabinet biće formiran do kraja avgusta

NAPREDNjACI i socijalisti potpisaće u narednim danima novi koalicioni sporazum bez Mlađana Dinkića i do kraja avgusta počeće sa radom rekonstruisana Vlada Srbije u kojoj neće biti ministara iz URS.

Predsedništvo Srpske napredne stranke, u sredu pre podne, posle jednoipočasovnog zasedanja, preseklo je: vanrednih izbora zasada nema i Vlada nastavlja sa još žešćim radom!

Lider SNS Aleksandar Vučić, u obraćanju javnosti posle ključne sednice stranačkog vrha, priznao je da je većina članova Predsedništva bila za vanredni izlazak na birališta. Ali, konačna odluka bila je drugačija:

- Zamolio sam ih da zbog stabilnosti zemlje ne idemo na izbore u ovom trenutku i oni su to shvatili i na kraju jednoglasno prihvatili. Predočio sam im da je pred Srbijom nekoliko važnih poslova i da nestabilnost ne bi donela ništa dobro. Odlučili smo i da rad Vlade ubuduće mora još striktnije da se kontroliše, a prva velika provera biće za šest meseci.

OBRADOVIĆ PODNEO OSTAVKUZASADA je izvesno da Vladu napušta sedam člavova. Iz redova SNS to su Goran Knežević (poljoprivreda), Alisa Marić (sport) i Bratislav Petković (kultura) dok je Aleksandar Vučić podneo ostavku na resor odbrane. Uz Dinkića, Nemanjinu 11 su napustili i preostali funkcioneri iz URS, vicepremijer Suzana Grubješić i Verica Kalanović (regionalni razvoj i lokalna samouprava). Od socijalista, ostavku je već podneo ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić, a u sredu veče to je učinio i ministar prosvete Žarko Obradović.

Vučić je objasnio i da nije u interesu Srbije da se raspusuju izbori zbog ekonomske situacije u zemlji, iako bi SNS na njima dobila duplo više mandata:

- Ali, ako ne bude rezultata, biće izbora.

Vođa naprednjaka je otkrio i da je želeo da nastavi da radi sa istim partnerima u koaliciji:

- Zalagao sam se za kompromis jer smatram da više glava može efikasnije da doprinese budućnosti zemlje. Dačić je na razgovorima rekao da Dinkić više ne može da bude ministar finansija i ekonomije, ali da može da bude nešto drugo. Onda je Dinkić došao sa svojim predlogom. Za mene je sve što se tiče SNS bilo prihvatljivo, a za Dačića nije. Premijer me je potom obavestio da ne vidi vladu sa bilo kojim članom URS i SNS je bio suočen sa teškom dilemom: nastavak rada ili izbori.

Vučić tvrdi i da nijednog trenutka nije uslovljavao Dačića da napusti premijersku funkciju ili MUP:

- Nikakva politička trgovina me ne zanima i u takvoj pijaci nisam ni učestvovao. Nisam zainteresovan da bez izbora budem premijer.

Na pitanje novinara, očekuje li da SPS ponudi smenu još nekog ministra, Vučić je kratko odgovorio:

- Ne bih isključio takvu mogućnost.

Foto: N. Fifić

Upitan da li je razmišljao o proširivanju parlamentarne većine još nekim strankama, on je rekao da se mnogi nude, da ih niko nije pozvao i da apsolutno to nije razmatrano.

Premijer Ivica Dačić pozdravio je odluku naprednjaka da se ne ide na izbore:

- To je odraz njihovog ozbiljnog i državotvornog stava. Pitanje izbora u ovom trenutku ne bi bilo najbolje rešenje zbog svih problema sa kojima se Srbija suočava. Sve dok ima rezultata, nema potrebe za izbore. Čak i opozicija koja ih deklarativno traži, moli boga da se ne raspišu.

SELAKOVIĆ PREGOVARA SA BRISELOM? VUČIĆ je potvrdio i da je za njega bilo prihvatljivo da Suzana Grubješić bude glavni pregovarač sa EU, ali da se sada nastavljaju i pregovori za to mesto. Nezvanično se spekuliše da je ministar pravde Nikola Selaković ponovo najozbiljniji kandidat za tu funkciju. Od njega smo čuli da bi taj posao za njega bio veliki izazov i da bi dao sve od sebe da posao radi uspešno, ukoliko bi to od njega tražili SNS i stranački predsednik.
Lider socijalista ponovo je obrazložio svoju odluku da praktično izbaci iz Vlade ministre iz URS. On se javno zahvalio Dinkiću na dosadašnjoj saradnji koja je, kako je rekao, bila dobra:

- Svako nosi svoj nivo odgovornosti. U politici ne postoje simpatije, već samo rezultati. Kad smo se odlučili na rekonstrukciju, ona mora da bude ozbiljna i temeljna i mora da ima efekte u najvažnijoj oblasti, a to su ekonomija i finansije. Zato su bile neophodne promene u tim resorima.

Predsednik URS i odlazeći ministar Mlađan Dinkić kaže da je odluka premijera da njegova stranka više ne bude deo vladajuće koalicije, „početak jednog procesa koji će se završiti odlaskom Ivice Dačića“.

- Očekivao sam da će se ovo ovako završiti jer znam da postoje obaveze iz Briselskog sporazuma, da nije vreme za vanredne izbore i da SNS u ovom trenutku ne može da formira većinu bez Dačića. Neku buduću saradanju sa Vučićem bih prihvatio, ali sa Dačićem ne.

Dinkić je najavio i da će URS biti konstruktivna opozicija, ali da očekuje da će doći do vanrednih izbora ili prekompozicije i ove vlade:

- Znam da mnogi misle da je kraj, da je gotovo. Ja ću citirati Milana Mladenovića: „Kad je kraj, za mene znaj, tek tad je počelo“.

Analitičari su, mahom, pohvalili potez SNS kojim su izbegnuti izbori. Programski direktor CeSID Marko Blagojević smatra da je Vučić doneo mudru odluku „hladne glave“:

STRANCIMA RESOR EKONOMIJE VUČIĆ je potvrdio i da razgovara sa više inostranih eksperata i da očekuje da jedan ili dva stranca preuzmu resore u rekonstruisanoj Vladi Srbije. - Tražiću da bar jedan od resora ekonomije ili finansija vodi strani stručnjak. Uveren sam da bi inostrani ekspert bolje vodio ta važna ministarstva od nekih priučenih stranačkih kadrova, jer na njega niko ne može da vrši pritisak. Dosta mi je kritizera koji mi svakog dana sole pamet, a ništa ne znaju da urade. Lider SNS je potvrdio i da su u tom cilju postojali kontakti sa bivšim prvim čovekom MMF Dominikom Stros-Kanom. Prema saznanjima „Novosti“, Vučić ovih dana razgovara i sa još nekoliko eksperata iz Velike Britanije, centralne i severne Evrope.

- Iz kog razloga ići na izbore ukoliko bi se oni opet završili partnerstvom naprednjaka i socijalista, koji i sada mogu da nastave da vladaju?

Vladimir Goati smatra da SNS i SPS nakon rekonstrukcije neće zvati u vladu nove partnere, jer imaju, kako kaže, „minimalnu većinu od 128 poslanika“.

U FOTELjAMA JOŠ TRI NEDELjE

Ministri koji nisu dobili poverenje premijera Ivice Dačića i prvog potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića ostaće u Nemanjonoj 11 barem još tri nedelje. Poslanici Narodne skupštine, prema našim saznanjima, neće se okupljati pre 20. avgusta kako bi ih zvanično razrešili sa funkcija.

Prema Zakonu o Vladi, predsednik parlamenta sednicu može zakazati pet dana pošto taj predlog stigne u zakonodavni dom, a može da sačeka i prvo naredno zasedadanje. U slučaju razrešenja dozvoljeno je da se u parlamentu otvori rasprava o smenjenim ministrima, dok se ostavke samo primaju „k znanju“ čime članovima Vlade automatski prestaje mandat. S obzirom na to da će u grupi odlazećih ministara neki zvanično podneti ostavke, dok će neki biti smenjeni, može se očekivati i debata u skupštinskim klupama.

Od trenutka kada članovi kabineta i zvanično budu razrešeni glasovima najmanje 126 poslanika, premijer Ivica Dačić ima 15 dana da predloži njihove naslednike. Međutim, očekuje se da će imena novih ministara već biti poznata u naredne dve nedelje, a sednica Skupštine na kojoj će biti izabrani trebalo bi da bude zakazana za 25. ili 26 avgust. Ukoliko, pak, dođe do „vakuuma“ Dačić će resore smenjenih ministara privremeno morati da prepusti nekom od njihovih kolega. (N. P.)

SEDNICA PROTEKLA BEZ VARNICA

DA je neko ko ne zna da je u toku raspad vladajuće koalicije, prisustvovao sednici Vlade, pomislio bi da vlast funkcioniše rutinski i bez trzavica. Jer, zasedanje je proteklo bez ikakvih polemika i međupartijskih okršaja.

Doduše, od članova Vlade iz URS sednici je prisustvovao samo Dinkić, dok su Grubješićeva i Kalanovićeva, očigledno odlučile da je bojkotuju.

Svi ostali članovi vlade, koji su javno podneli ostavke ili su viđeni za smenu, učestvovali su u zasedanju. Da ipak nije stanje redovno, ministre je podsetio premijer Dačić, koji je na kraju sednice objasnio formalnu proceduru za razrešenje ministara. Ipak, te smene će sačekati neko od narednih zasedanja.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (266)

mika015

31.07.2013. 10:30

u Dacicevoj policiji vlada haos,kriminal i korupcija,Dinkic u privredi i finansijama nije imamo nikakve rezultate,jedino Vucic uspesno radi i ima rezultate,treba obojicu da ih otkaci i postavi sposobne odgovorne ljude

Vampirela

31.07.2013. 10:31

Od samog starta Vucic tezi korektnoj i temeljnoj rekonstrukciji, u svim nivoima, medju svim strankama unutar koalcije. On kao predsednik vodece stranke ima pravo da se izjasni da li je ovakva rekonstrukcija ispunila svoj cilj, ili su izbori ipak najbolje resenje.

dushaC

31.07.2013. 10:34

I do sada su bili ti koji su najodlucnije i odgovorno, posedno Aleksandar Vucic, donosili odluke koje su bile u interesu Srbije, - i sad ce biti tako. Realno je da bi izborima imali upravo oni (SNS), najvise podrske, al i odgovorni su, te s druge strane i ne zele da ekonomski dodatno oslabe zemlju. Svakako kad je predlozena temeljna rekonstrukcija-oni su takvoj i pristupili,al da li je na isti nacin rekonstrukciji pristupio i SPS (smenom samo Mrkonjica, zadrzavanjem Daciceve dve funkcije????)

novi izbori

31.07.2013. 10:40

Избори су најбоље решење, али нас то може знатно успорити на путу ка ЕУ, стога мислим да СНС неће бити за то. Ипак, чека се њихова последња!

balalayka

31.07.2013. 10:42

Zapravo, i preporod i vostanije gledamo od 15 sati uživo. Jer, bar će SNS doneti pravu odluku, ako znamo da, u poslednjih godinu dana, zbog takvih kao što su Dačić i Dinkić, ovaj narod sporo ali efikasno stradava u ogromnim mukama! treba, daklem, izabrati manje zlo... A ni izbori nisu opcija koju treba zapostaviti...

MatijaBG LDP

31.07.2013. 10:46

Vucicu,svaka cast,trudis se,ali shvati od stranke u koju su usli "otpadci"drugih stranaka ne mozes da napravis reformisticku stranku koja ce reformisati ovo drustvo...drzava mora da se gradi s novim ljudima i istinskim strucnjacima...evo,pogledajmo samo Maju Gojkovic...vidis kako ti dise u potiljak,zar ne vidis da je naculila svoja cula i da zedno iscekuje da joj udelis neki ministarski kabinetic.Smiluj se,toliko je toga izmenjala da bi je ogrejala sreca:)

mire

31.07.2013. 10:48

Na polju ekonomije aktuelna vlada nije imala očekivane rezultate, i za to je najodgovorniji Mlađan Dinkić, zbog toga on treba da bude smenjen. Međutim, MUP i prosveta su takođe u katastrofalnom stanju, i zato su najodgovorniji Dačić i Obradović, koji su na čelu ovih ministarstava već 5 godina, i zbog toga i oni treba da budu smenjeni. Podjednako su loši i Dačić i Dinkić, a samo zahvaljujući Vučiću ova vlada je imala rezultate na polju evrointegracija i borbe protiv korupcije.

Atlantida

31.07.2013. 10:49

Izbacivanjem URS-a rekonstrukcija nije zavrsena, Ivica se prevario ako je mislio da ce tako resiti sve probleme.

Lola

31.07.2013. 10:49

Verujemo Vučiću i izabraće najbolje rešenje. On voli svoju zemlju i svoj narod i neće pogrešiti! Da se mi pitamo mi bismo izbore i da SNS oduva sve ove lezileboviće i da pošteni ljudi zavladaju! Napred SNS!

Jole

31.07.2013. 10:56

Nisam ocekivao da se ovako zakomplikuje stvar i mislim da su nam izbori vrlo blizu.

Lisica

31.07.2013. 10:58

Dacic je jos jednom ispao lukav i prebacio loptu odgovornosti na Vucica. Dakle, za sve sto se na dalje bude desavalo u vladi on ce se pozivati na Vucicevu odlulu. Ivice misljenja sam da si prvo trebao sebe da smenis, kao sto je Vucic uradio. Ne volim ni tebe, ni Dinkica i stvarno bih volela da vam sto pre vidim ledja jer ste nam sve ovo vi zakuvali!

čubura

31.07.2013. 11:01

Vučić više ne treba da se smara sa ovim dvojicom vlastoljubaca, već da ide na izbore. Izbori su manje lošija opcija, nego biti u vlasti sa ljudima poput Dinkića i Dačića koji ne biraju sredstva kako bi ostali na vlast.

Ivan grof od Valjeva

31.07.2013. 11:03

Nekako , dugo vremena mi je Dinkic smetao , ali on je kao mljackanje... otvara apetit, pa nervira i na kraju oguglas. Posto smo oguglali, treba da se zabrinemo. Ako mu nije mesto tu gde jeste, neka ide iz Vlade, pa sta? Jel on razmisljao o meni kad se cela grofovija pitala za onih 1000 evra sto je obecao, pa porekao?

smiljka

31.07.2013. 11:05

Po pitanju stetocinskog delovanja Dinkica svi moraju da imaju isti stav, izuzev ako im nije cilj unistenje Srbije. Ovo je odlican potez Dacica da izbaci Dinkica iz vlade. Nadam se da ce i Vucic prihvatiti ovaj rasplet dogadjaja. E sad tu dolaze malo teza pitanja. Narod ce od njih mnogo vise ocekivati po pitanjima ekonomije, jer im je skinut kamen sa vrata, i nema rusilackog faktora iznutra.

Roach

31.07.2013. 11:09

Oće Dačić da uvede Bajatovića una neko ministarsko mesto. Samo nam još to nedostaje. Ne sumnjam da će SNS doneti dobru i posve korisnu odluku u interesu građana.

perina

31.07.2013. 11:10

ocigledno kasnite i niste pripravni za ovakve trenutke. dacic je fauliraio dinkica, mozda mu je i nogu slomio a barcelona ocekuje da kapiten presece i kaze- izbori ili ne.

tiomir

31.07.2013. 11:10

Najbolje bi bilo da se raspišu vanredne parlamentarni izbori u kojima bi se narod izjasnio koga žele za premijera, a očigledno je da na mestu premijera građani Srbije žele Vučića. Samo sa premijerom koji uživa ogromnu podršku među građanima Srbije, Srbija može da se nada ekonomskom oporavku, većim inostranim investicijama i poboljšanju životnog standarda stanovništva.

mika015

31.07.2013. 11:25

u Dacicevoj policiji vlada haos,kriminal i korupcija,Dinkic u privredi i finansijama nije imamo nikakve rezultate,jedino Vucic uspesno radi i ima rezultate,treba obojicu da ih otkaci i postavi sposobne odgovorne ljude

smiljka

31.07.2013. 11:26

Vucicu, sada je trenutak da dokazes da su ti nacioalni interesi ispred stranackih.

Nenad Trifunovic

31.07.2013. 14:01

@smiljka - To najbolje može da dokaže ako da ostavku na sve političke funkcije i ne vodi Srbiju, po diktatu Zapada, u propast.

kos

31.07.2013. 11:28

Najveći gubitnik neodržavanja izbora u ovom momentu je upravo SNS, ali i pored toga SNS ne insistira na izborima, niti insistira na premijerskom mestu, koje je sigurno zaslužila, kao stranka koja ima preko 40% podrške građana. Međutim, SNS insistrira da oni koji su bili loši i koji nemaju rezultate budu smenjeni, počev od ministara, preko državnih sekretara i direktora javnih preduzeća, do funkcionera na lokalu, bez obzira iz koje stranke dolaze

Deki

31.07.2013. 12:04

@kos - Misliš na 40% građana od 33% izašlih na glasanje? Da li si ti siguran u taj procenat?Smeš li ruku u vatru da staviš za tu tvrdnju? Meni se čini da se raspoloženje u narodu bitno izmenilo i da nije slučajan vapaj iz Vašingtona da se izbegnu izbori po svaku cenu!U svakom slučaju,kasnije će vam biti još teže,što će reći da vreme ne radi za vas.Živi bili pa videli!

vlado

31.07.2013. 12:35

@kos - Kljucni ljud koji nisu u stanju da donesu boljitak su ostali dobro je sto nema mrkonjica sa njm koridor 1- radio bi se jos 20 godina ali dali neko misli da sa VELJOM moz bilo sta da se urad na koridoru 11 covek stvarno to nemoze ni mentalno ni fizicki.ij bBacevic dali bi bio tu da nije u rodbinskoj vezi sa tomom cevek je van vrena .Potrebni su inzinjeri od 35/45god.od akcije i znanja.Put Beograd Pozega i pojate Cacak je kljuc razvoja srbije na tom kordoru zivi 4.000.000 ljudi.

VILJEMOVKA

31.07.2013. 11:33

Jos jednom Aleksandar Vucic pokazao je da ima ogroman autoritet kako kod gradjana tako i u sopstvenoj stranci. Zbog gradjana Srbije zamolio je clanove predsednistva SNS-a, da se u ovom trenutku ne ide na izbore, jer nije povoljan trenutak kada je u pitanju EU. Oni su to jednoglasno prihvatili. Ništa nije dobro, pa čak ni kad se dovedu najveći stručnjaci.

stefan

31.07.2013. 11:34

URS je zaslužio da dobije šut-kartu u jednom pravcu u političku istoriju, a blizu da dobije takvu kartu je SPS.

mika015

31.07.2013. 11:37

mislim da Vucic pametno razmislja da zbog stabilnosti i vaznih ugovora koje treba potpisati nije dobro ici na izbore ali i Dacic je neodgovoran i trba da podnese ostavku na ministra policije jer tamo je pravi haos,korupcija i kriminal

MatijaBG LDP

31.07.2013. 12:17

@mika015 - Staabilnost naprdnjak?Hahahha....zasto struja sutra poskupljuje 11%?Jel`zbog stabilnosti?:)

ljuboja

31.07.2013. 11:44

Dinkića i kompletan URS treba izbaciti iz vlade, ali i Dačić mora da prepusti MUP čoveku koji će se posvetiti nagomilanim problemima u tom ministarstvu. Takođe, pored Mrkonjića i Žarko Obradović mora da bude smenjen. Tek tada će to biti uspešna rekonstrukcija.

Ma važi

31.07.2013. 12:03

@ljuboja - I da se na mesto ministra policije postavi Milorad Veljović? Ma koga bre može da navuče ova jeftina predstava u kojoj se sve unapred zna?

Izbori

31.07.2013. 11:44

Srpska politika.... Amerikanci iz Pentagona... "Izbori nisu najbolje resenje za Srbiju..." sledeci dan... Vucic iz Srbije... "Izbori nisu najbolje resenje za Srbiju..." Bice kako Senator Vucic kaze!

Nenad Trifunovic

31.07.2013. 13:54

@Izbori - Ne senator, nego gubernator Srbije Vučić, po milosti Vašingtona, Londona i Berlina.

Mali bata

31.07.2013. 11:47

To su sve politicke sarene laze, i pred pripreme za prelaz na visi politicki novo!

maja

31.07.2013. 11:48

Ne samo da Dinkić ne treba više da bude u vladi, već i Dačić ne treba više da bude na čelu MUP-a. Vučić je na svom primeru pokazao šta podrazumeva pod temeljnom rekonstrukcijom, kada je rekao da će ministartsvo odbrane prepustiti nekom drugom. Sada je red na Dačiću da sledi primer Vučića i da ministarstvo unutrašnjih poslova prepusti nekom drugom.

Nenad Trifunovic

31.07.2013. 13:52

@oktopod - A ostanak Vučića i njegovih polupismenih kadrova na vlasti je galop Srbije u prpast.

crne dirke

31.07.2013. 11:49

Pa dobro, pretpostavljali smo da ce tako biti. Nije vreme za izbore jer smo taman usli u odredjene procese ciji bi se dalji tok potpuno poremetio odrzavanjem izbora.

maki

31.07.2013. 11:55

SNS, kao stranka koja ima preko 40 % podrške građana, mora da se ponaša odgovorno, a dokaz odgovornog ponašanja je i odustajanje od izbora iako je SNS jedina stranka na srpskoj političkoj sceni kojoj bi u ovom trenutku izbori odgovarali.

Немања

31.07.2013. 11:55

Ја Вучића не волим,али се у потпуности слажем са овим потезом.Ти његови из председништва су за изборе да би се докопали фотеља и искористили тренутну популарност СНСа,али је Аца изглед решио да гледа мало даље.

Karambola

31.07.2013. 11:58

Vucic svakim danom sve vise pokazuje da mu je napredak Srbije na prvem mestu, u odnosu na napredke stranke, kojoj bi u ovom trenutku izbori najbolje legli. Medjutim razni procesi unutar drzave i sire koji su zapoceti, moraju se nastaviti u kontinuitetu.

MilutinNS

31.07.2013. 12:00

Srbija nema vise vremena za gubljenje, novim izborima ne bi nista dobili drasticno, Dinkic ne bi presao cenzus, SPS bi dobio jos manje glasova i to je to, da se ne bi islo na izbore bolje je izvrsiti rekonstrukciju takvu da ona odrazava trenutno stanje volje naroda i rezultata stranaka.

Jevgenija

31.07.2013. 12:03

Vucic je ovom odlukom na delu dokazao ono sto je vise puta tvrdio da mu je interes naroda ispred stranackog. Nema nista da se doda.

Losa stara vremena

31.07.2013. 12:03

Svi znamo koliko je Vucic hrabar i covek za primer, i da sve radi u interesu naroda i drzave, takvi ljudi mogu biti u vladi, a ne ovakvi kao Dinkic. Ali jos samo ostaje da se vidi sta ce Dacic raditi, ima mnogo SPS ministara koji ne rade kako treba, a dacic nista ne radi po tom pitanju. Ako se tako Nastavi Vucicu ti raspisi izbore jer je to jedino resenje za dobrobit vlade i samg naroda.

Brbljivica

31.07.2013. 12:06

Mozda se u medijima svuda pominje Dacic kako ima stav prema Dinkicu, ali ipak znam da je najzasluzniji tu Vucic, jer da se on ne trudi toliko i ne radi koliko radi, pola od ovoga sto imamo i gde smo sada ne bi nista bilo. Hvala Vucicu sto imas takav stav kakv imas, i sto zelis sve da bude kvalitetno uradjeno. Samo takvi ljudi kao ti mogu opstati u vladi. Sto se tice Dinkica iskreno nikad nisam bio za to da on bude u vladi.

Suburban

31.07.2013. 12:07

Meni je samo bitno da su se oslobodili balasta, inace bi sasvim sigurno moralo da se ide na izbore, jer osim njih, ovi ostali su samo pravili neke afere te oko lekova, male mature i sl. Kad god da budu to je njihovo i ja to postujem.

kragujevac

31.07.2013. 12:07

mnogo ste mi svi vi u Beogradu vezani uz fotelja a baš nijedan nije pokazao da nešta umije osim da prodaje maglu. Dačić je pobedio i ima Aca da ćuti. Vidi se ko je gazda u Srbiji

Detinjstvo

31.07.2013. 12:08

Napokon malo olaksanja da iz vlade ode onaj za koga nikad nisam ni bio, posle mnogo obecanja vreme ti je isteklo Mladjo. Ali i dacic bi trebao da porazmisli malo sta radi, i da l ice smenjivati svoje neradnike minister, jer Vucic to nece da trpi u vladi.

dušan silni

31.07.2013. 12:10

mnogo ste mi Aca kukurijekali a sada kad je došlo ili fotelja ili kući brzo ste se primirili. Bravo Ivica. Neka Aca ide prijetiti u Brisl a Srbe neka ostavi na miru. Kosovo ti široko pa tamo uvodi reda

Beba Strumpf

31.07.2013. 12:10

Samo zelim pohvaliti Vucica, jer ipak se on najvise trudi, i gleda interes naroda, a ostali sve vise gledaju svoj licni interes, tako se pokazalo i u slucaju Dinkic. Ne mozete samo da sedate i da cekate da se nesto uradi.

MatijaBG LDP

31.07.2013. 12:11

Vreme za izbore niej ne zato sto nije,vec zato sto se bojis preuzeti ulogu Premijera....politicka si kukavica.Imas najvecu podrsku gradjana,na zalost,to je surova realnost,zasto se ne uhvatis mesta Premijera.Zasto nam ne odgovoris jasno,zasto niejdno od predizbornih obecanja nisi ispunio,samo si ispunio obecanje dato Americi i Nemackoj i potpisao si sporazum s kosovom,sto znaci i njegovo priznanje.Bojis se da vodis Srbiju,krijes svoje greske iza Dacica,bojis se,jer Srbija pod vama propada!

Nenad Trifunovic

31.07.2013. 13:47

@MatijaBG LDP - Matija, ne mogu da verujem da sam doživeo da se složim sa tvojim komentarom. Pokušavam da razumem šta te je navelo da po prvi put pišeš o jednom Zapadnom poslušniku na ovakav način? Najverovatnije se radi o tome da je Vučić pokazao veču spremnost od Čedice da efikasnije prodaje interese Srbije, pa ga je istisnuo, tako da Čedica više nije najveći miljenik Vašingtona. Potpuno vas, iz LDP-a, razumem. Nije lako ostati bez stalnog priliva novca i podrške moćnih srbomrzaca.

Gurabije

31.07.2013. 12:12

Iskreno da vam kazem, ne moze jedan da radi a drugi da sede. Ako je potrebno bolje raspisite izbore.

Francuz

31.07.2013. 12:12

Francuzi se ovde u Parizu smeju na vest o Aleksandrovoj odluci. Kažu samo još jedan koji je korumpiran do grla. Čovek potrošio sav kredit na zapadu. Mnogo voli fotelju

Bebironce

31.07.2013. 12:14

Mnogi su navikli da sede kao sto su to radili pre, i ne rade kako treba, gomila ministara je u vladi koji nisu dobri, ali oni ih zadrzavaju. Vucic zeli da promeni sve na bolje, i za to mu treba saradnja i da svi podejednako rade a ne da ga koce. Tako da Vucicu svaka ti cast samo napred.

Trudnica

31.07.2013. 12:16

Ma treba da budu izbori sve dok ne dodju oni koji ce raditi kvalitetno kao Vucic, a ne sedeti kao pojedini.

antilopa

31.07.2013. 12:17

Vucicu podrazavam te , jer si jedini kvalitetan covek po meni u vladi, oko svega se mucis i sve radis, a neki vso resor ne rade kako treba, da ne pricam da moraju da rade po nekoliko resora kao vi. Samo napred.

Mrzovoljni

31.07.2013. 12:19

Znam it e kako, da Vas mnogo njih u vladi koci da radite posao kako treba, i da sprovodite mere koje su potrebne, da bi postal malo bolje stanje. Do sada je trebalo da krene polako da se poboljsava, ali mnogo je onih jos u vladi kojima to nije u interesu.

zegar

31.07.2013. 12:20

bojim se da ce doci do izbora jer posle rekonstrkcije moguce je da ce kadrovi ostalih strnki rusiti ugled SNS-a sa svojim radom odnosno neradom...

pufna

31.07.2013. 12:21

Vucic je jedini najodgovorniji covek u vladi i inace. POdrska za Vucica, koji je uradio gomilu stvari za kratko vreme, ako realno sagledate videcete da smao Vucic juri i radi u interesu ovog naroda.

Licko

31.07.2013. 12:23

Vucic je najbolji politicar u istoriji kojeg je Srbija mogla imati. Toliko posten a toliko radan i odgovoran to se retko vidja. Njemu je zaista stalo do srbije i naroda. I zato zeli daje ociti d kriminala i korupcije, i da je dovede u red. Da mu zemlja bude za primer. Kako radi tako i dobija poverenje gradjana pa vi prosudite ko je najbolji.

Prekinite narucene komentare

31.07.2013. 12:42

@Licko - Licko, placeni oglasavacu, Kako te nije sramota sta pises i lupetas? Kazes: "Da mu zemlja bude za primer". Jeli zemlja njegova? Ne kazem da nije bolji od Dacica i Dinkica, koji bi trebalo da lete napolje sa svim ostalim svojim "clanovima Vlade", ali ne preteruj. Niko nije Bogom dan. Ne zaleci se sa takvim senzacionalnim izjavama, dosta je vise trovanja naroda takvim glupim izjavama.

Vitez Koja

31.07.2013. 22:51

@Licko - Ajooooooj, snsovci pa promenite bar malo nesto u tekstu komentara- jedno te isto pisete pola godine :)))))))))))

Bodgan

31.07.2013. 12:25

Ja mislim da ako se ovako nastavi da pola ministara ne radi nista, trebaju biti izbori. Svi vidimo koliko se Vucic trudi ali ne moze ni on sam sve postici.

lepi

31.07.2013. 12:27

Zalosno je gledati sto se nasi nesposobni politicari" ubise" donosenjem nekih za nji veoma vaznih odluka koje apsolutno ne koriste narodu.Sve politicke partije u zadnjih 13 godina izmenjale su se na vlasti obecavajuci narodu bolji zivot i vise posla ,a evo nakon 13 godina vidimo sta imamo,jednu pokradenu zemlju koja svakim danom tone sve vise i vise,u kojoj se narod osjeca nesretno,prevareno i u kojoj ne vidi perspektivu i buducnost !

Marko Zivkovic

31.07.2013. 12:27

Rezultati izbora su poznati i bez izbora, tako da zaista nema potrebe. Bolje je da se izvrse reforme za koje se zalazu naprednjaci, pa da konacno nesto krene u ovoj zemlji.

oktopod

31.07.2013. 12:27

Izbori bi u mnogome usporili razvoj Srbije, i koliko bi tek koštali, nikako nisu rešenje u ovom trenutku.

Dejann

31.07.2013. 12:33

Izbori nisu najbolje resenje slazem se sa Vucicem, ali sa druge strane, kako pojedince ubediti da rade vise i bolje, kako da pojedinci shvate da moraju preuzeti odgovornost za svoj rad i svoje rezultate? Mi ne mozemo imati vladu gde ce samo jedan covek da radi (Vucic) moraju i ostali aktivno da se ukljuce i moraju da zaborave na proslost, na raznorazne afere, prljave poslove, politicke dilove, saradnju sa tajkunima itd.

Mladja

31.07.2013. 12:33

Izbori uopste nisu dobro resenje, pre svega sto su skupi, a drzava ima mnogo pametnijih stvari u koje treba da utrosi novac.

Novosadjanin91

31.07.2013. 12:33

da su doneli odluku o raspisivanju izbora, SNS bi odneo ubedljivu pobedu... oni su ovom odlukom samo na gubitku... Jos jedan dokaz da im nije stalo samo do vlasti

Olika65

31.07.2013. 12:35

Vucic je u pravu, ova Vlada je na pravom putu ka boljem zivotu ovog naroda a za to upravo velike zasluge ima Vucic...

Kamiondzija84

31.07.2013. 12:36

ko zna koji dokaz po redu da sns-u nije bitno da budu u vlasti... ljudi gledaju sta je u interesu ovog naroda...

Revolucionar2000

31.07.2013. 12:38

prvi put posle ko zna koliko godina kod nas postoji politicar koji gleda da li su izbori dobri za gradjane ili ne... Vucic je na novim izborima mogao da ubedljivo pobedi svoje politicke protivnike ali definitivno mu to nije najprece

Adranac987

31.07.2013. 12:38

Vucicu nije cilj da samostalno formira Vladu i to je ocigledno... izgleda da mu je ipak stalo i do ovog naroda za razliku od drugih...

sasa 076

31.07.2013. 14:26

@Adranac987 - Ja razumem da se po difoltu pisu komentari ali ajmo malo rezonovanja, ljudi moji sta je rezultat svega ovoga, dinkica vise nema, ali je dacic ostao citav sacuvace mup, pokazao zube , o predsedniku nebi sada ovomprilikom, demonstrirao silu porucio vucicu da mu u sustini ne moze nista zbog zastite od strane amera, posle svega dacic ce da izadje jaci, avucic ce samo da gubi jel nije imao ono da presece jel ovo sto mu je dacic uradio se ne pristaje

Narod Srbije

31.07.2013. 12:39

Jesu!! Izbori su najbolje rešenje!! Ajmo ljudi, ili izbore ili lopatama da teramo ovu neradnicku foteljasku bagru na njive da rade i oni malo!!!

naucnik85

31.07.2013. 12:41

ovo je jos jedan dokaz da Vucicu nije stalo samo do fotelje ili vlasti... pa covek bi posle novih izbora imao apsolutnu vecinu u parlamentu ali izgleda da je cilj da ovaj narod zivi bolje a ne da gube vreme na politicke kampanje ...

Nama dobro a nikome zlo

31.07.2013. 12:45

Vučićeva odluka da ne ide na izbore je dobra, iako bi imao veliku podršku nas građanaa, jer Izbori nisu rešenje oni bi samo usporili dalji razvoj Srbije.

Darak

31.07.2013. 12:46

Вучићу мудро одиграно. Дачић као избацио Динкића, СНС као условљен од стране СПС-а одлучује да настави рад зарад Србије, а сходно томе што је Вучић "смењен" са места министра војног, жртва СНС-а ставља Дачића у позицију да би требао да напусти место министра полиције.

Niksha

31.07.2013. 13:01

@Darak - Ono sto je jos bitnije, SPS gubi koalicioni potencijal. Ne vidim stranku u Srbiji koja bi sa njima usla u koaliciju posto ih SNS bude skartirao.

Nenad Trifunovic

31.07.2013. 13:18

@Darak - To što Vučić radi ne zove se mudro, već prljavo i podmuklo, u cilju ostvarivanja ambicije da sve stavi pod svoju kontrolu. Šta bi sa njegovim izjavama da će raspisati izbore, ukoliko se dogovor o rekonstrukciji Vlade ne postigne do 28. jula? Verovatno je iz zapadnih centara moći dobio instrukcije da ne raspisuje izbore, jer bi koalicioni partneri otkrili kako ih je prisiljavao da prihvate Briselski sporazum i blokirao rad svih ministarstava da sprovode njegovu samovolju.

Zoran Maletic

31.07.2013. 13:44

@Darak - Vidi ti moraliste i preciznoga.Da li ti si toliko moralan ili si nemoralan,a želiš drugima da to nametneš,da ti njih prozivaš za moralnost.Kažeš Vučić igra prljavo i podmuklo,a kako moli ćui?Je li Dačić rekao posle prošlih izbora da je postignut dogovor da se prekomponuje vlast gde god je to moguće da bude po uzoru na republičku.Jeste rekao,a da li je i ispunio?U BG nije hteo da se odrekne saradnje sa Đilasem iako je tu postojala mogućnost

lenkicaRU

31.07.2013. 12:53

Svakako je i ovom odlukom dokazano da su interesi Srbije i njenog napredka na prvom mestu. Da je bilo koji drugi lider stranke, koja u ovom momentu zna da ima veliku podrsku naroda, bio taj koji donosi odluku od znacaja za Srbiju, a da s druge strane ima izbore, kojim bi dobio samo on i njegova stranka- verujem da bi odluka bila takva da ide u njegovu korist. Zbog toga sto je izabrao odluku u interesu Srbije, dobio je od mene veliki plus i svakako podrsku.

SNS=LDP=DS=SPS

31.07.2013. 12:53

E isto to rekoše (izbori nisu najbolje rešenje) i ovi iz Bele kuće pre par sati. Baš "čudna" popudarnost.

sasa 076

31.07.2013. 12:54

Napredni ajmo malo logike, sta je pametno pa dacic je odigrao doktorski izbacio dinkica, zna da ima zaledjinu brisela i vasingtona ostace ministar policije zastice kamarilu oko sebe, on je ovim spustio vucica na zemlju rekavsi mu prakticno ne mozes mi nista, ej vucic presekao iako je vecina za izbore, ma presekao je senoc stej department kad je rekao da nije vreme za izbore, prvo da se odrade zadaci a onda da ga odbace kao krpu . ja bi rekao da je vucic ovim pokazao slabost a ne mudrost ali nekl

ines

31.07.2013. 12:59

U ovom trenutku, iz više razloga, nije u državnom interesu da budu izbori, pre svega zbog procesa evrointegracija, jer je pred Srbijom implementacija sporazuma oko Kosova. Zbog toga, iako bi SNS-u u ovom trenutku izbori nesumnjivo odgovarali, Vučić se izdigao iznad stranačkih interesa, i nastavlja, mada verujem nevoljno, da radi u vladi sa Dačićem.

Darak

31.07.2013. 13:03

Страначки сам неопредељен, да се разумемо.

Valter

31.07.2013. 13:05

Stranaci su vec preuzeli vecinu resora u ovoj vladi, samo izgleda da i medju njima ima vise strana, a svaka ima svoga pulena.Mozda da postavimo i za ministra nekog stranca pa da i po tome budemo za ginisovu knjigu. Ova vlada ce svakako biti upamcena u srpskoj istoriji ukoliko mi i budemo uskoro imali istoriju.

srba

31.07.2013. 13:08

normalno da sad nije vreme za izbore, posto su ih obavestili ameri, ha,ha,ha...pa sta misle ovi politicari da je narod blesav... eeeeee

Zoran Maletic

31.07.2013. 13:38

@srba - A ti bi izbore ako treba svaki drugi dan dok tvoji ne pobede i nemoj da se pozivaš na narod,jer ti nisi deo njega čim mu ne želiš dobro.Ništa pametno ne predlažete vi bi ste izbore pa ponovo trošak,a narod ne može ni kraj sa krajem da sastavi.Da li je sada dobro,pa nije,ali narod vidi da se ova vlast bar trudi da nešto pokrene.Žuti su nas em ukopali em betonirali,ali znajte da će se država izvući iz ovog blata,a vi cenu platiti za sve...

Vitez Koja

31.07.2013. 22:48

@srba - Niko drugi na tim izborima ne bi pobedio nego SNS, jer tako kaze tata iz SAD-a. Mogu na papiru da dobiju i 2% , ali ako cesid i st.dipartment kazu da je SNS dobio 60% bice tako i tacka. Demokratija na nivou dzakova (onih sa proslih izbora).

Jeremija

31.07.2013. 13:09

Bas vas briga vas za Srbiju. Kakvo bezocno licemerstvo. Izbore ne raspisujete samo zato jer iste ne mozete i ne zelite sprovesti i na Kosovu. A kad Srbi dole vide da se na njih vise ne racuna, tek onda nece izaci na one Tacijeve, zakazane za 3. novembar...a onda nista od implementacije...i nista od datuma. Ivica je ipak igrac malo veci...

sasa 076

31.07.2013. 13:31

@Jeremija - Pa jeremija niko normalan ne veruje da predsednistvo sns-a kao nesto odlucuje, prelomio je stejt dep.sinoc kad je rekao da ima precih stvari tj. zadaci moraju da se ispune, ono juce je samo demonstracija daciceve moci jer ima zalednjinu i vucic mu ne moze nista na ono juce se ne ostaje u vlasti na one samare za ono se ide na izbore, ali kao sto rekoh nema izbora naivno je i pomisliti da nesto moze mimo amera, ne znam sto se sastajali ovi danas u sns-u kad se i ovako nista ne pitaju

marius

31.07.2013. 13:11

Vučićeva odgovornost za rad vlade je najveća s’ obzirom na podršku koju SNS ima među građanima, i Vučić od te odgovornosti ne beži, ali u skladu sa tom odgovornošću i podrškom SNS mora i da se ponaša i kada je u pitanju raspisivanje izbora. Kada bi gledao čisto stranačke interese SNS bi odmah išla na izbore, međutim pošto je Vučić državno-odgovoran političar, on se odlučuje da nastavi da radi u vladi sa Dačićem.

Sijalica

31.07.2013. 13:13

Sada se treba okrenuti sto brzem ekonomskom oporavku Srbije i otvaranju novih radnih mesta.Konacno nema vise Dinkica da laze i obmanjuje narod.

Sijalica

31.07.2013. 13:13

Vucic je doneo pravu odluku u ovom trenutku za Srbiju je mnogo bolje da nastavi sa radom nego da ide na izbore,Dinkica je trebalo odavno izbaciti iz vlade.

jane

31.07.2013. 13:16

koliko nas košta ova rekonstrukcija vlade a treba joj još oko mesec dana a rešenja nikakva nema nade ni da ih bude fotelje su čudo kad jednom sedneš ne ustaje se više Dačić sve za radi planski vraća se SPS ko pre 5.oktobra

Bojan @

31.07.2013. 13:22

Da vam ja svima kazem nesto sto je ziva istina pa vi lupajte minuse do mile volje ! A to je:penzije ne mogu biti vece od 30.000 din. ni jedna pa makar bio general licno,samo kazes nema para i tacka.Iz Skupstina Opstina izbaciti na hiljade viskova radne snage koji su partijski zaposljavani! Iz javno komunalno,usluge,vodovod i kan. tu ima bar 5.000 visak poli.zaposljavani.iz Bolnica i Dom. Zdravlja van med.osoblje bar 5.000 visak.profesori i nastavnici bar 10.000 cist visak ! Sekretari,pomocnici

Kosarkas

31.07.2013. 13:27

Dinkic za sve godine svoga ministrovanja Srbiji dao nista nije osim praznih i laznih obecanja. Ni SPS nije bolji, ali neka se resismo bar jednih, a i ovi drugi doci ce ubrzo na red.

Zoran Maletic

31.07.2013. 13:28

Izbori ne da nisu najbolje rešenje,nego bi u ovom trenutku bili vrlo loše rešenje,za celu naciju.Mudra i pametna odluka naprednjaka...

deda Rudi

31.07.2013. 16:21

@Zoran Maletic - Potpuno se slazem,nije ovo momenat za izbore s obzirom na vaznost dogadjaja i reformi u zemlji.

PAPIŠTA

31.07.2013. 13:38

Pošto se Vučić nije odlučio da ide na izbore, politički protivnici će Vučića sada kritikovati što je ostao u vlasti sa Dačićem. Bolje da ga kritikuju što je u vlasti sa Dačićem, nego da ga kritikuju da je oslabio položaj Srbije u implementaciji briselskog sporazuma, i ugrozio proces evrointegracija.

jole

31.07.2013. 13:50

A Slavica uzaludna ministarka za vreme cijeg mandata deca umiru, jer drzava nece da ih posalje u inostranstvo na operaciju?

jole

31.07.2013. 13:51

Pa nije valjda da ce Dacic izbaciti samo jednog ministra?!! Pa taj covek stvarno radi sta mu se prohte..

banana republik

31.07.2013. 14:05

Jelte gsn Vucicu jel vam to Stejt Department rekao da izbori nisu dobro resenje ili ste "sami" doneli takvu odluku? Verujem da su Amerikanci odlucili a vi sami treba da poslusate "prijateljski savet". Zato smo i gde smo, banana republika.

Demokrata, Beograd

31.07.2013. 14:08

Ajde ne glupirajte se vi, koji pisete da zelite revoluciji ili izbore!! Ruku na srce, pa zar vam nije i ovako dobro?! Priznajte i ne pisite tu gluposti, Srbija je ipak demokratska zemlja!

Deki

31.07.2013. 14:31

@Demokrata, Beograd - More pusti bre, to je besno i ne zna šta će od sebe, pa priziva izbore i revoluciju! Šta nam sada fali, lepo se živi, a od ovakvog života može i da se radi. Brzo su zaboravili godine rata, bede i nemaštine, koje im se stalno vraćaju u sećanja! Jedno je sigurno, a to su dve stvari, kraj nikad bliži!

mrkonja

31.07.2013. 18:54

@Demokrata, Beograd - srbija je opljackana zemlja sa tom tvojom demokratijom... zar je to toliko tesko shvatiti?????

-141532000

31.07.2013. 14:13

SNS je doneo najbolju odluku u korist svih gradjana, iako bi im izbori vise odgovarali i odneli bi ubedljivu pobedu na njima, ali nisu najbolje resenje jer su veliki trosak sada. SNS je pokazao da im nisu bitne funkcije vec bolji zivot nasih gradjana, smanjenje nezaposlenosti, borba protiv korupcije i organizovanog kriminala.

Vožd

31.07.2013. 14:26

@-141532000 - To su i uradili da bi takvi kao ti i poverovali u to. A biće izbora budi siguran. Pa neće Vučko da bude večiti vice premijer. Nije uložio sve ove godine urušavanja Srbije da bi bio drugi.On želi da vlada !!

mandibula

31.07.2013. 14:14

Licno mislim da izbori jesu najbolje resenje,jer treba da se iskristalise politicka scena Srbije.Vucicu verujem i nadam se najboljem.

Niki

31.07.2013. 14:55

@mandibula - mandibula@ ha,ha..Sta si kod sledeceg javljanja?gingiva ili krunica?mozda karijes? Kad vas,vesele komsomolce,cujem sa verom i nadom nekako pomislim- nece valjda nesto jos gore da nas zadesi..Da li vas u stranci instruiraju u gluposti ili to cinite vodjeni sopstvenim talentom. Vas sef se inace vrlo racionalno i trezveno ponasa. I da nije vase ljige sa komentarima ne bih imao previse primedbi, zasad. Inace,maestralno je Dacicem odstrelio Dinkica,a mozda je trebalo obrnuto..

Nenad Trifunovic

31.07.2013. 19:23

@mandibula - To što Vučiću veruješ znači da si naivan, ili pišeš komentare kao član propagandnog štaba SNS-a.

Darak

31.07.2013. 14:15

Пај сад! Ако Дачић не промени себе као министра полиције, а притом остави Обрадовића и још уз то задржи тренутну позицију у Београду, где је са ДС на власти, поставља се питање ко је у Србији заиста политички НАЈЈАЧИ???

Hrast star 600 godina

31.07.2013. 14:16

E moj Vučiću.... pa naravno da izbori nisu najbolje rešenje, jer kako ćeš ih sprovesti na Severu Kosova ?

ljudi pasce gagak

31.07.2013. 14:20

Radi sta hoces, mozes da prihvatis demokratske izbore ili da ne ucestvujes bice ti isto.

Vožd

31.07.2013. 14:23

Znao sam da je Vučko licemer. Ali ovoliki! Ni predpostavljao nisam da postoji na kugli zemaljskoj. Opet je Prevazišao sebe. Kobajagi njemu je stalo do svih stranaka u vladi. A Dačko se izleteo i neće više ni glasa da dobije na izborima. Kakav folirant !!!!

COKA

31.07.2013. 14:28

Izbori sigurno nisu resenje. Ali nesto neverujem ni u ovo "rekonstruisanu" vladu. Pa zar je najveci problem u vladi bila kultura i sport? Kad vidim ko ce pruzeti Dinkiceve resore, bice nesto jasnije. A dotle, sa Veljom , Bacevicem, ...nek nam je Bog u pomoc...

Čedomir Činić

31.07.2013. 14:29

Ja nemam nista protiv predloga. Problem je u tome sto moji saradnici neslazu se samnom.

deda Rudi

31.07.2013. 15:57

@Čedomir Činić - Adaptirace se,uopste nije problem...nije obaveza da svi isto mislimo.Dobro je imati i pristalice koji ce kritikovati.Velika je prednost onih koji ipak podrzavaju vlast.

pjer

31.07.2013. 14:51

Cesto sa strancima nismo imali srece,nadamo se da ce Vucic odabrati prave profesionalce i experte.

Vako Nako

31.07.2013. 14:55

Ako bi se izori sada odrzali Dinkic bi, nakon svega, pravio vladu sa demokratama i njima bi se pridruzio Dacic. Naprednjaci bi posle ove halabuke oko rekonstrukcije, iako bi osvojili najvise, negde oko 40%, ipak bili u manjini i ne bi mogli da osvoje vecinu u parlamentu. Zato izbori nisu naj resenje i do njih nece ni doci, sem ako Napredna stranka u svojoj velikoj samouverenosti ne ucini jos neki pogresan korak, izgubi vlast i ode u opoziciju.

МИЛАН

31.07.2013. 15:00

можда како Вучић каже Избори сада нису решење док не буду министри изабрани

mrkonja

31.07.2013. 18:50

@МИЛАН - to je uvek ukljuceno... vidis kako se sve menja svaki dan.. nikad se ne zna...

mm87

31.07.2013. 15:02

Svima nam je odavno bilo jasno kakav je covek Aleksandar Vucic, a ovo je samo potvrda toga. Tj covek kome je interes Srbije na prvom mestu, a sve ostalo niza toga. Da je hteo premijersko mesto izbori bi vec bili raspisani, ali njemu je napredak Srbije i poboljsanje zivota ljudi u njoj na prvom mestu.

Grejs Keli

31.07.2013. 15:07

Možda i jesu rešenje ali za sada dok se srpska privreda i ekonomija ne oporave...možda je bolje sačekati

deda Rudi

31.07.2013. 15:51

@tadja - Ne,on nije dusebriznik,on je neko ko po svaku cenu zeli da postigne vise od bilo koga i da iza sebe ostavi rezultate svoga rada koji ce biti jedinstveni.Na dobrom je putu da ostvari sve svoje zamisli.

Jabre

31.07.2013. 15:35

@UruRuck - Ne treba tražiti eksperte po predrasudama o nacionalnosti, nije neko dobar samo zato što je Nemac. Isto kao što se Partizan usrećio sa Matusom, treba tražiti ljude koji su se dokazali u sličnoj situaciji. Nije isto biti dobar u državi u kojoj sve funkcioniše i koja ima mnogo novca i u Srbiji gde je korupcija ogromna.

mrkonja

31.07.2013. 18:49

@Aleksandar Vučić - izbori nam trebaju da se oslobodimo pojednih slep sluzbi.... mnogo su nam ojadili drzavu.. vreme je da idu lagano u rupu....

CNN

31.07.2013. 15:16

"Izbori nisu najbolje rešenje". To kaže i Stejt Dipartement, a kao razlog navode da bi to odložilo sprovođenje briselskog sporazuma. Izgleda da i Vučić misli isto.

SUHOJ

31.07.2013. 15:19

Jesam za ovu vladu I sto radi bivsi mi Ministar odbrane ali je prvo trebao u svom ministarstvu da ocisti redove a ne da ide kao pobegulja I ostavi haos kakav je I zatekao....

Čedomir Činić

31.07.2013. 15:37

Sva pitanja koja su do dans bila postavljana niko nije ocekivao da odgovori se tacno i objektivno, prvenstveno su bila namenjena kao pomoc da se osvetle unutrasnje vrednosti.

tatjana70

31.07.2013. 15:39

sns-u idu u prilog izbori,ali je rekonstrukcija ekonomicnije resenje.najvaznije je da ce biti zamenjeni kljucni resori.

Zokakoka

31.07.2013. 18:26

@tatjana70 - To je tacno to sto treba srbi da misle. Stvari stoje malo drugacije al to ce se videti najkasnije do sledecih redovnih izbora

Pametnjakovic

31.07.2013. 16:07

85% gradjana Srbije bi najvise voleli vladu bez SNS-a, DOS-owaca, i svih ostalih trabanata Zapada ! Na srecu onih 15 % -- glas onih 85 % se ne cuju ... jer politiku, ekonomiju i medije vode i njima gospodare priuceni srpski privrednici, politicari i slicni nikogovici ! I njih bi sve trebalo u jedan dobar "ricajkl bin" -- pa da se isti isprazni !!!

Holms

31.07.2013. 16:19

Odgovorno se ponašati u današnje vreme,to je retkost,ali i luksuz.Mislim da su trebali iskoristiti priliku za izbore i rešiti se i Dačićevog ucenjivanja i pritisaka,svaka druga stranka bi to uradila,i retki bi ih osuđivali,ali odlučili su se da državne interese stave ispred stranačkih i zato,moram da kažem-kapa dole.

dragan

31.07.2013. 16:53

@Holms - Kuda plovi ovaj brod.Ljudi koji su izdali Kosovo svadjaju se zbog vlasti.Kakav će biti tek rečnik kada državni tužilac konačno započne posao, koja li će tek tada biti objašnjenja ko je šta radio,zašto i po čijem naredjenju.Izdajnici imaju rok trajanja a Srbija je vječna.

Čedomir Činić

31.07.2013. 16:30

Nepoznati prijatelju deda Rudi! Problem je u tome sto nepokusava se doci do razumnog dogovora na brz i efikasan nacin sto je brze moguce. Da dogovori se politicki kriterijum, status ili kvalifikacija na osnovu legitimnog teritorijalnog principa. Umesto toga sve se svodi na ko je opasniji, uporniji ili izdrzljiviji, uz primenu prljavih trikova i ucene. Formalna diskriminacija je dozvoljena, direktna nije.

dragan

31.07.2013. 16:44

Nema izbora dok se izdaja ne sprovede do kraja.Nije Amerika ulagala u Šešeljevog nižerazrednog političara da bi ovaj stao na pola posla.

lolita

31.07.2013. 16:55

Zahvaljujući Vučiću koji je jedan realan i trezven političar ova rekonstrukcija će se dovesti do kraja i kao takva moraće da da rezultate

Zokakoka

31.07.2013. 18:14

@lolita - Mani pricu vucic i sns.. Pro zapad i ujedno rade protiv interesa srbije i unistavaju nas kao i zuti. Kameleon koji se pretvara. Zvaka za seljaka al Srbi se pale na stare price... Borba protiv korupcije itd. Treba najuriti ceo sistem.. Zato i nema ni 25 % birackog tela na izborima. Jasno je da je ovaj sistem politicki sudski policijski i sluzbeni u stranim odnosno mafijaskim rukama. Dok ne dojadi ovom pokorenom namucenom narodu a onda sta sledi.. Bog na pomogo

Dragan

31.07.2013. 16:56

Cekaj bre, kako stranci da vode ministarstvo u Vladi??? Ne mogu da verujem. Glasao sam za SNS bas zato sto sam hteo da Srbiju vode ozbiljni, odgovorni Srbi. Srbi.

Немања

31.07.2013. 17:23

@Dragan - Друже,грешиш.Погледај фирме код нас,те што су купили странци,раде,ове што наши лопови и пијандуре управљају,продадоше се у старо гвожђе

Logic

31.07.2013. 17:46

@Dragan - Jeste Nemanja, stranci uspešno vode firme, US STEAL (tačno tako) je najbolji primer.

mrkonja

31.07.2013. 18:47

@Dragan - treba pruziti sansu pa makar kinez bio, ali ako zna posao ne sme da postoji niakav vid diskriminacije....

Nenad Trifunovic

31.07.2013. 19:11

@Dragan - Da si bolje razmislio ne bi glasao za SNS, jer takvih u toj stranci NEMA, kako i sam Vučić reče.

platon

31.07.2013. 16:57

pa šta drugo i mogu nego da se slože, samo je velika šteta što se Dačiću ukazalo poverenje za mesto premijera, čovek vodi politiku ličnog interesa

Dule Los Angeles

31.07.2013. 17:45

Kakav kompromis g Vucicu! S'kim?Ako doticnog ne poznajete dovoljno,pogledajte njegova ne(dela). Od kad je"prohodao".Srecan njemu put -u zaborav.I sigurno jos- negde.Viece mo brzo.Naravno da neka ministarstva treba dati strancima.G Stros Kan je pravi izbor za -finansije.Bio direktor Svetske Banke! Pred njim je stajalo"mirno" ili "na kolenima"pola sveta. Naci ce on nacina da dovede novac u Srbiju.Ali samo novac.Ne i krvopije.Takvi uvek trebaju.Ne trebaju"stranci"tipa:Djelic,Pitic,Vlahovic

ocerupana kokoska

31.07.2013. 21:25

@Dule Los Angeles - Dovodjenje strucnih ljudi sa strane da rese nase nagomilane probleme moze biti i dobra ideja. Mi sto toliko dugo u ovom cabru da od sume ne vidimo drvo. Neko nov, sa entuzijazmom i svezim idejama, mogao bi da bude pepetuum mobile srpskog oporavka.

panonski mornar

31.07.2013. 17:47

Donosis mnog nevolje i probleme tvojoj domovini, ona postaje clanice EU nakon Srbije.

teo

31.07.2013. 17:50

Stranac u Vladi nije pametno resenje! Imate li u Americkoj, Britanskoj, nemackoj vladi takve slucajeve? Reci ce te da njima ne trebaju jer oni imaju pamet i sistem. To je samo donekle tacno. Niko ne moze da razume nase probleme od nas samih. Iz bezbednosnih razloga ne podrzavam takvo resenje. To je glupost,ali ocigledno je da nam se diktira takvo rsenje. Banana, sargarepa i prutic, pa izaberi! E, moj Vucicu,ako ti ne mozes naci u Srbima postenog, korektnog i pametnog coveka,onda hbg!

baunti

31.07.2013. 20:01

@teo - teo, to je djelomicno tacno, ali isto tako ne zaboravi da niko bolje ne razumije zapadnu tacku gledista od samih zapadnjaka. Ako se spoji ovo dvoje, u stvari bi nam jako dobro bilo da se u vladi nadju ministri ili bar savjetnici koji su Srbi skolovani u inostranstvu. Takvi razumiju i domace probleme i strana gledista, i mogu da odigraju izuzetnu ulogu u tranziciji zemlje.

Lana Ženevka

31.07.2013. 18:02

Izbori su se u jednom trenutku učinili kao jediino rešenje....međutim od kada Dinkić nije više u vlasti možda i može nešto da se uradi konačno za ovu zemlju sa namučenom i iscrpljenom privredom i ekonomijom!

пуномоћник

31.07.2013. 18:03

Osoba koja nerazume da podstanar nije vlasnik i nema prava da otudjuje vlasnikov posed. Takvoj osobi sledi zatvor ili prinudno lecenje.

Zokakoka

31.07.2013. 18:06

Rece ja da nema nista od izbora a to EU propisujenama. Inace se izgleda svi polako opasuljili?! Osimdveri u momentu nema srpskih partija ni politicara.Ovi pro zapadnjaci ce srbiju dokusuriti ako ne mrdnetei ustanete na noge da ih terate na izbore

ST

31.07.2013. 18:17

E sada neka nam je Bog u pomoći. Ovi što su ostali dokusuriće zemlju do kraja jer su nesposobi da bilo šta sami urade. Igraju kako im Brisel svira.

dr. Sigma 3.

31.07.2013. 18:31

moji bivši prijatelji mislim radikalni. pa odakle vam smelost da srbiju stavljate pod protektorat, stranih plaćenika u vladi. dolazi septembar vi ste upropastili dve gradjevinske i poljoprivredne sezone, koliko vam još treba da se organizujete. čime ćete sad zamajavati narod. imate podršku crne i sive ekonomije koju neznate kako da iskorenite. hoće li oni plaćati vaše plaćenike. ne verujem ili ćete plaćenicima za uslugu prodati srbiju.

Srbin100%

31.07.2013. 20:41

@mrkonja - Ostao je jos samo jedan problem zvani SPS,ali verujem da cemo i to resiti kada dodje vreme za izbore

sasa 076

31.07.2013. 19:09

mozda sam u paranoji ali imam utisak da se desi nesto preko noci i da sutra Vucic kaze idemo na izbore iz nekih razloga ista ovi sto sada pisu hvalospeve kako nije vreme za izbore sutra bi rekli da je to mudra i pametna odluka Alekova, neverovatno kako neki ili ne zele ili ne vide ono sto je ocigledno a to je da se predsednistvo sns-a ne pita a ma bas nista, da je dacic nedodirljiv u ovim okolnostima kakva bre smena daciceva he he i da je najaci tajkun u ovom trenutku stejt department

dragan

31.07.2013. 22:47

@sasa 076 - Vidiš saša 076 kakvi smo naslednici naših slavnih predaka.Olako krčmimo što nam je ostavljeno.Ne znam da li ovi ljudi koji hvale ovoliko Aleka stvarno misle ovo što pišu.

tadja

31.07.2013. 19:13

Amšel Rotšild je 1800 i neke rekao: "Dajte mi da upravljam parama neke države i uopšte me nije briga ko vlada državom"

rajko

31.07.2013. 20:02

Gospodine Vucicu, pa do sada su celu Srbiju vodili stranci, neznam na koje sada strance mislite, jedino ako mislite mozda na marsovce.

ocerupana kokoska

31.07.2013. 20:03

Za naprednjake kao stranku bi bilo najbolje da izadju iz vlade i na vanredno raspisanim izborima kapitalizuju svoju podrsku u birackom telu. Za naprednjake kao stranku , koja prevashodno ima interese drzave u glavnom fokusu svog delovanja, nuzno je da ostanu u ovoj vladi sa Dacicem zarad tajminga pregovora sa EU i implementacije Briselskog sporazuma. Vise nego ikad Srbiji je uvim momentima najbitnija politicka stabilnost.

Davidenko

31.07.2013. 20:03

I pored veoma dobre Vuciceve volje i strpljenja sa velikom radoscu ispracamo Mladja iz Vlade u opoziciju.

Milanko Zdravkin

31.07.2013. 20:10

Mislim da ni Dacic nije cvecka I da je ipak trebalo da se ide na izbore. U svakom slucaju veliki uspeh je sto Dinkic vise nije na kasi.

dule

31.07.2013. 20:21

Zaista zalosno.Ovakvi truli kompromisi su nas i doveli do ovde.Vecina nas ne veruje u bajke, i zna da zivot nije idealan,ali barem bi nekakvi principi trebalo da postoje.Nekakav minimum.Praviti kompromis sa partijom koja je na vlasti u kontinuitetu bezmalo od uvodjenja visestranacja i isticati da je to za dobro Srbiju,zaista je nerezonski.Koliko god vanredni parlamentarni i lokalni izbori kostali Srbiju,ovakav "status kvo" daleko je skuplji.Na vrlo duze staze....

Dunjevaca

31.07.2013. 20:34

To to idemo,sta se ovde ceka, to to idemo opet ispocetka. Bravo za izbacivanje a sada da nominujemo Ivicu ili da idemo na izbore.

Pumpadur

31.07.2013. 20:34

Dobro je da je konacno Ivica shvatio sta mu je do sada Vucic pricao, da moraju da se otarase URS-a i da nastave reforme i borbu protiv korupcije. A mozda je ipak bolje resenje da idemo na izbore.

Леп дан

31.07.2013. 20:35

Веома леп дан, испратисмо Млађа, још само Ивицу да испратимо из Владе и Србија креће напред пуним гасом!

Dan D

31.07.2013. 20:36

Konacno smo se otarasili najvece smetnje za rad Vlade. Uz veliku pomoc gospodina Vucica, URS konacno nece biti u sastavu Vlade.

Srbin100%

31.07.2013. 20:40

Ovo je odgovorna odluka naprednjaka koji su jos jednom pokazali zrelost i politicku odgovornost u vodjenju drzave sto nam je sigurno nedostajala prethodnih godina

Stranger

31.07.2013. 20:56

Potpuno podrzavam ideju da i strucnjak iz inostranstva moze da bude u srpskoj Vladi. Ne razumem sta tu ima lose. Nama obicnim smrtnicima je najmanje bitno ko ce biti u Vladi, nego sta cemo sutra da jedemo i da li cemo moci od svog rada da zivimo normalno. Mislim da treba u Vladi da budu strucnjaci i nije bitno kojeg su porekla.

Talicni tom

31.07.2013. 21:07

Nema sumnje da je Vucicu najiskrenije stalo do boljeg zivota svog naroda. Da je razmisljao samo o sebi i svojim partijskim prijateljima, bez razmisljanja bi srusio Vladu i krenuo putem novih izbora.

aleksa

31.07.2013. 21:08

@ - Povedi i zorana kostica sa sobom dovoljno ste unazadili skolstvo mega trend kadrovi...

Dragisa-Drakula

31.07.2013. 21:33

Nije mi jasno ko u Srbiji glasa za ratnu partiju SPS?Nije dosta 25 god,njihove vladavine?Dacic da preda fotelju!

Svrcko

31.07.2013. 21:58

Dobro je da je krenulo sa rekonstrukcijom, jos je bolje sto je najveci krivac za ekonomsko stanje u Srbiji od sada van Vlade. Nadam se da ce istim putem uskoro i Dacic krenuti.

dragan

31.07.2013. 22:05

Ko je bolji od trojke Vučić,Dačić,Dinkić.U svu trojicu i njihove stranke uložene su ogromne pare.E sada je pitanje ko će veći dio kolača i koga će gazda pohvaliti.

dragan

01.08.2013. 12:09

@dragan - Ne možete da se odlučite, tri bisera Dačić je nosio frizuru kao Milošević,Vučić bio govornik na seoskim promocijama kod Šešelja a Dinkić niko nije čuo za tog eksperta.Poznati analitičari,istoričari nekada velike patriote koje je i Zapad poštovao su sada u tom društvu nijesu bez neke koristi.

Никодије

31.07.2013. 22:42

Само влада у којој неће бити социјалиста, ни Динкићеваца има све шансе да уради нешто на општу корист. Надам се да је Вучић свестан тога, те да ће у том смислу послушати вољу народа.

dragan

31.07.2013. 22:53

@Никодије - Hajde Nikodije objasni nama običnim gradjanima kako ti je poboljšan kvalitet života.povećan standard,zaposlenost,plata šta smo dobili od Vučića.Koliko se zadužila Srbija za ovih godinu dana.Da li si ti ovlastio Vučića da poklanja tvoju svetinju.Ja nisam

dragan

01.08.2013. 12:04

@Никодије - Ovoliko negativnih minusa a objašnjenja nema. Mašinerija SNSa mlati uprazno dok ne pregori.A pregoreće brzo

Никодије

01.08.2013. 14:11

@Никодије - Осим папагајског понављања теза ДС-а и ДСС-а ништа друго и нисте у стању да кажете.

Никодије

31.07.2013. 22:42

Рекао бих да су Дачићу и Динкићу много битније неке друге ствари од промена и реформи које за крајњи циљ имају побољшање квалитета живота грађана ове државе. Управо због тога обојица морају да иду из владе.

Никодије

31.07.2013. 22:42

Слажем се са потпредседником да за изборе има времена, али имајући у виду да у самој влади постоје снажни отпори неопходним променама, можда су избори ипак најбоље решење.

Milisav1964

31.07.2013. 22:53

Dacic Pod hitno da preda ministarstvo policije i da se pokrene povezanost sa Saricem i Radulovicem. Tu je kljuc svega. Njegova povezanost sa tim ljudima. Kad tad mora doci pravda po svoje.

VukSan

31.07.2013. 22:55

Čak i iz opozicije Dinkićev uticaj biće znatan, posebno na privredno-finansijska kretanja. Fenomen njega i Draškovića je zaista neobičan. Kroz sve vlade, sve strukture, takozvanu levicu, desnicu ili centar, na čelu opozicije ili pozicije, za njih je svejedno. Jedan uvek u sferi inostranih poslova i diplomatije, drugi u sferi tokova novca. Ko zna ko je njihova potpora...

Dan kad ce Srbiji krenuti

01.08.2013. 00:10

Cekao sam da neko uz vlade prizna i kaze pravu istinu da MI NEMAMO STRUCNJAKE. To je neverovatno kako ovaj narod sam sebe laze kako smo jako strucni. Sve propalo fabrike ne rade a mi puni strucnjaka?! Ocigledno narod ne pravi razliku teoretskih strucnjake koji nista prakticno ne mogu privredi da doprinose nego jos i plate za filozofiju da im placamo. Pravi strucnjaci su otisli sa fabrikama koje su ugasene. Teorija bez prakse je NISTA! Ova vlada je prelomila sa istinom o nasim "strucnjacima"

Dan kada ce Srbiji krenuti.

01.08.2013. 09:13

@Dan kad ce Srbiji krenuti - Ne kazem da nemamo pametnih i skolovanih ljudi ali nemamo one koje ce pogurati privredu i ekonomiju. Jer nama trebaju za to genijalci sa iskustvom a ne samo teoreticari od kojih bi nesto mozda i bilo da imaju gde da primenjuju i znanje i pamet u praksi. Jednostavno sta se ne koristi zakrzlja. Da bi smo poceli da stizemo svet i konkurisemo svetu mi moramo biti bolji cak ne ni isti kao zapad. Svetski strucnjaci nam trebaju pa malo po malo bicemo i mi vrh. Ako se lazemo necemo resiti problem!

Aleksandar

01.08.2013. 00:57

Izbacili ste najboljeg. Drzavu vode ljudi, ne stranke. SNS nema ljude koji mogu da vode. Vase misljenje o Dinkicu ste sticali iz tekstova u zutoj stampi koja nikada nije prestala da ga olajava. Da ste spolja, kao ja, i da pratite desavanja u Srbiji sa interesovanjem i hladne glave, imali bi drugacije misljenje.

kosarkas75

01.08.2013. 01:17

Svaka cast na rekonstrukciji,ovo se cekalo dugo. Vucic je covek koji je za godinu dana uradio ono sto su 'ovi' pre njega obecavali 10 godina a vi pricajte sa hocete,pustite da covek zavrsis svoj posao pa onda pricajte !!!

Angelina 977

01.08.2013. 02:08

Mozda trenutno nema izbora ali to neznaci i da ih nece biti jer sad sve zavisi od Dacica dali ce raditi onako kako treba ili na svoju ruku.

Angelina 977

01.08.2013. 02:15

Sad je sve na Dacicu da se pokaze dali ce raditi kako treba ili cemo ipak da idemo na izbore.

Angelina 977

01.08.2013. 02:26

Samo je pitanje dokle nema izbora i dali ce ova rekonstruisana vlada uspeti da ostane zahvaljujuci Vucicu ili ce Vucic raspisati izbore.

safet

01.08.2013. 07:10

oprosti im boze,nisu oni krivi sto neznaju,krivi smo mi stosmo mislili da oni znaju.

kepri

01.08.2013. 08:47

Uvesti ministarstvo korupcije,pošto je najprisutnija u sferi života,i na njeno mesto postaviti nekog Norvežanina ili Šveđanina,za tren oka bi iskorenili korupciju,a što se Štros Kana tiče,samo mu dajte mladu piletinu,i radiće kao podmazan. :)

Čedomir Činić

01.08.2013. 09:13

To je uredu, ali i dalje ostaje isti problem. Nedostatak kvalifikacije i strucne sposobnosti.

Milutin

01.08.2013. 09:22

Neda Veliki Brat izbore! Neda zato jer nije nasao nove poslusnike. I Veliki Brat je svestan da su sadasnji vlastodrsci obicni diletanti i pajaci, sa kojima se lako upravlja. On, takodje, zna da oni nisu dobri za Srbiju, ali njemu takvi su preko potrebni. Izbora nece biti jer Veliki Brat to ne dozvoljava i to je kraj price!

U Svetu znaju za dno,mi Srbi znamo samo za INAT!!!

01.08.2013. 09:36

E bas funkcionise to sa sargarepama i bananama iz EU.Ovog Vucica bas su nastelali po njihovoj volji,evo sad nam nude neke eksperte iz EU,pa mi koliko smo bolestan Narod,sa velikom radoscu i bez ikakvih problema,bi prihvatili za predsednika Drzave i Bila Klintona.U svakoj demokratskoj drzavi imas poziciju i "opoziciju",a mi navikli na jednopartijski sistem i jednog vodju.Od Tita pa do Nikolica,u nas Srba se nista nije promenilo.Mozes sistem i politicare da menjas,ali mi kao Narod ostajemo isti.

127

01.08.2013. 23:12

@U Svetu znaju za dno,mi Srbi znamo samo za INAT!!! - Bil Klinton bi imao DALEKO vecu milost od Tadica!!!!

dragan

01.08.2013. 12:14

@Milijana - U toj ekipi ne zna se ko koga izdaje.To je gomila skupljena s konca i konopca da uništi Srbiju i odcijepi Kosovo.

seljačina

01.08.2013. 11:22

@čiča - nesposobnošću da jasno donese plan izlaska iz krize. populjot partija nije dorasla situaciji u zemlji. pozdrav bivšim nesposobnim kolegama." Ne pravi sebi idola ili kakvog lika nemoj im verovati niti im služiti" druga božja zapovest malo je starija i od isusa hrista.

dragan

01.08.2013. 12:18

@čiča - Narod je Vučića pročitao pa bi bio neizvjestan ishod izbora.Panika je kod te bratije,čitaj komentare koji podržavaju Vučića, naručeni bez ikakve veze sa realnošću a minuse svakom ko napiše nešto protiv Vučića.

mitrovic d ilija

01.08.2013. 12:49

@Slucaj Srbija - znaš ova dva " vlastodršca" misle da još mogu pevati onu"šta bi dao da si na mom mestu da te mrze a da ti se dive" nisu shvatili da je ta pesma odavno ispevana i zaboravljena skoro. ja za njih ne bi dao ni zatdjan ekser.

Krle

01.08.2013. 11:41

Neposteno je negativne rezultate ove vlade prebacivati na pojedine ministre ili URS. Kad ministar lose radi, odmah ga treba smeniti, a URS ste birali upravo vi iz SNS i SPS kao partnere. Los izbor? Pa snosite odgovornost za svoj los izbor ili posleizbornu trgovinu, kako hocete to nazvati.

Deki

01.08.2013. 11:46

Znači ulica nam ne gine, da bismo dobili izbore....dobro napredna braćo socijalisti, budite sigurni da narod neće sedeti skrštenih ruku, dok vi sprovodite "plan" razgradnje Srbije, uspostavljanja države u državi i uništenje srpske privrede, dovođenjem još nesposobnijih na mesto nesposobnih!

mitrovic d ilija

01.08.2013. 14:58

@Sasa - kucnu u nešto, bolje da ti nije vratio evre .-) nego da se on vrati bićeš mu još dužan

pera

01.08.2013. 12:52

SNS je sad u nokdaunu ..sps ga priterao uzza zid.Vlada je omanula na svim poljima ..poskupljenja ,pad zarada i penzija ,oko Kosova je promasaj a sada nam Nemci javljaju da NEMA vise pristupnih fondova EU.jedini izlaz su izbori pa da SNS krene svojim starim putem i sa DSS pokusa da stvarno spasava Srbiju.Ovo je sve samo zanosenje.

mitrovic d ilija

01.08.2013. 14:55

@pera - vi ste nas usrećili i sns i dss samo ste zaboravili da mi imamo i r znas srs a ono jedno R vredno je rada. netreba spasavati srbiju treba radnici da rade. spasavali su mnogi srbiju, al se uvek za kesu vatali secikese, kasa ostajala prazna a oni što su do juče tražili da im pivo platim postadoše vlastodršci,partiski aparatčiki, " ličnosti," zatamniše stakla, i upališe rotacije da narod ne vidi ko se to drumovima šeta. stani,vozačku i saobraćajnu pokaži.:-)(-:

CNN

01.08.2013. 15:12

Izbacivanjem Dinkića Dačić je ojačao svoj ucenjivački potencijal i dokazao da je nezaobilazan u svim kombinacijama.

duva i puva a nema anti serum protiv privatizacije

01.08.2013. 15:27

A toliko je voleo rec privatizacija i privatizovao je drzavu a dans kad se suocava sa realnom privatizacijom, smucilo mu se i na nos mu izlazi.

mitrovic d ilija

01.08.2013. 18:21

@duva i puva a nema anti serum protiv privatizacije - nema seruma protiv privatizacije, ali mora se imati znanja, koja zatim moraš primeniti u rukovodjenju, komand0ovanju i kontroli izvršenja da bi postigao cilj.privatizacija nije problem , u problemu će biti i posle vučića oni koji misle da se ovajde ili su se ovajdili vršeći propivpravne radnju za vreme privatizacije. krivično delo za kriminal ne zastareva. neki su zaboravili da je planeta zemlja samo globalno selo nemaju kud pobeći.

Jasmina

01.08.2013. 17:04

U Nišu je panika u redovima URS-a.Mnogi "verni" članovi ove partije gotovo da jure naprednjake ne bi li im sredili članstvo i naravno mesto u nekoj ustanovi i sve ostalo što ide sa tim.Tako npr.zamenik načelnika školske uprave Niša,prosvetni savetnik,dojučeračnji strah i trepet u prosveti grada i siva eminencija ove ustanove bez čijeg amina se niko nije mogao ni zaposliti kažu da već pakuje kofere u potrazi za trećom ili četvrtom po redu strankom u karijeri !?

Palcica

01.08.2013. 17:37

Realno, gospodin Vucic je jos jednom dokazao da su mu gradjani i ekonomska stabilnost zemlje na prvom mestu, izbori bi mozda bili najbolje resenje za SNS ali ne i za gradjane, samo zbog toga je Vucic prihvatio zahtev Dacica.

Anica

01.08.2013. 20:52

Pametan potez to sto su se zaobisli izbori.Nasa zemlja bi bila samo na gubitku.

Mile

02.08.2013. 14:02

Vucic i Dacic moraju da nadj resenje najbolje za srbiju nema odustajanjasve sto njihove partije nisu htele pre 20 godina a mnogo bilo bolje i jevtinije tada nego sada e sada moraju pa makolikose narodu svidjalo.Nekad su socijalisti govorili nemozenam niko nista.Radikali isto tako pdrzavali i izmisljavali razne poreze i de trebalo i gde nijee sada su ostali krivci da rese stari problem.