HOROR U SMEDEREVSKOJ PALANCI: Nožem kasapio ženu do smrti, trudna ćerka slušala vriske!
12. 08. 2018. u 13:46
Sakib C. (58) nožem je usmrtio suprugu Mikaelu C. (44) posle žestoke svađe u Smederevskoj Palanci u naselju Kolonija

Nema kraja u nizu kućnog nasilja Foto M. Labudović
Pročitajte još - Kasapila majku i baku u afektu
Kako saznajemo u Višem javnom tužilaštvu u Smederevu, Sakib C. je u subotu oko 19 časova, posle žučne rasprave sa suprugom, nesrećnu ženu četiri puta ubo nožem u grudi. Rane su bile fatalne. Žena je preminula odmah, a Sakib. C. se sam prijavio policiji, koja ga je uhapsila i odredila mu zadržavanje od 48 sati.
U vreme ubistva, saznajemo, njihov četrnestogodišnji sin je otišao do prodavnice, u koju ga je navodno poslao otac. Ćerka, koja ima 18 godina, i udata je i trudna, bila je u dvorištu, i čula je majčin vrisak. Međutim, kada je ušla u kuću, sve je bilo gotovo.
Sukobi u ovoj porodici trajali su duže vreme, ali su i prijavljivani nadležnim organima.
Prema izjavama dece supružnika, svađe između Mikaele i Sakiba bile su gotovo svakodnevne. Oni kažu da o tome nisu obaveštvali policiju jer otac nije tukao majku.
Kako je potvrdila portparolka Višeg javnog tužilaštva u Smederevu, naložena je obdukcija tela Mikaele C. Njen suprug će u ponedeljak biti saslušan, i biće predložen pritvor.
ZLOČIN NAJAVLjEN
Prema informacije iz Tužilaštva, Sakibu je, zbog nasilja u porodici, prošle godine u septembru izrečena mera udaljenja iz kuće. On se, nakon isteka ove sudske mere, vratio u kuću, i sukobi su se nastavili, a u subotu i okončali zločinom.
Kako nezvanično saznajemo, Sakib je suprugu optuživao da mu je bila neverna, a što je, najverovatnije, bio povod za svađe, ali i motiv ubistva.
SaleA
12.08.2018. 13:58
Boze sacuvaj
ciganska posla
nema veze kosu stasu cigani ili ne pa vise se desava nama nego ciganima i oni su ljudi zalosno je
Ravnopravnost je donela jos vise zla nego kada se znalo ko je musko a ko zensko.Zakoni su smesni.A pogotovu nemastina,nepravda i losi zakoni zavadjaju svet sve vise i prave napetost.
Komentari (4)