Dačić: Svi se udvarali huliganima!

V. N.

07. 11. 2013. u 13:22

Ispada da smo sad iznenađeni što postoje mafijaške i kriminalne grupe, Srbija nije „Divlji zapad“, red mora da se uvede silom, rekao je Ivica Dačić

KRIVI smo mi što smo ih pustili! Đorđe Balašević je ovaj stih skovao za neke druge teme, ali se može „zalepiti“ jer taman odgovara za priču poslednjih dana o učestalom divljanju huligana na srpskim sportskim arenama i oko njih. Uz svo prethodno ćutanje, sklanjanje, možda prećutno i odobravanje države.

Ali, ako je suditi po izjavama nakon poslednjeg derbija, u kojima su političari počeli da se posipaju pepelom, da priznaju stare grehe, možda se stvarno nešto sada promeni... Premijer srpske Vlade Ivica Dačić otvoreno je juče priznao da nema mesta iznenađenjima u javnosti, pogotovo političara, zbog divljanja huligana u poslednje vreme.

- Ispada kao da smo sad iznenađeni što postoje mafijaške i kriminalne grupe, a godinama i decenijama se svi udvaraju tim grupama, pa i moja partija je vodila ponekad politiku udvaranja nacionalizmu i šovinizmu, jer je to bilo moderno i popularno kada trebaju glasovi - rekao je Dačić novinarima na jednom međunarodnom skupu u Beogradu.

Premijer, koji ujedno obavlja funkciju ministra unutrašnjih poslova, ogolio je suštinu zašto se država godinama sklanjala s puta nasilnicima.

 

DOBROVOLjCI A NE VATROGASCI PREMIJER Srbije Ivica Dačić otkrio je da na poslednjem derbiju vatru na južnoj tribini nisu gasili vatrogasci MUP za vanredne situacije...
- Vatrogasci koji su bili angažovani na derbiju nisu bili pripadnici MUP, već dobrovoljci! A, da jesu, pretpostavljam da bi bolje obavili posao - otkrio je Dačić.

 

- Niko neće da mu se zviždi na stadionima, da mu se skandira ime, ali svemu postoji kraj. Ako hoćemo da budemo normalna država to nije moguće - podvukao je Dačić. - Srbija nije „Divlji zapad“ nego mora da postoji red i taj red mora da se uvede silom. Zato i postoje ministarstva sile.

Premijer Srbije je podsetio i na vreme kada se na navijače gledalo kao na „zaslužne građane“ u društvu.

- Da li znate ko je dobio nagradu za razvoj demokratije 2000. godine? Pa, „delije“! Oni su tada bili nosioci demokratskih promena - podsetio je Dačić. - Država mora da sarađuje sa navijačima i upravama klubova, ali huligani treba da budu protereni sa sportskih događaja.

Iz kabineta premijera Srbije najavljuje se izmena zakona, kako bi se što efikasnije ušlo u borbu za proterivanje nasilnika iz sportskih arena.



VUČIĆ
: NISU TO NAVIJAČI VEĆ KRIMINALCIVICEPREMIJER i šef Biroa za koordinaciju službi bezbednosti Aleksandar Vučić poručio je juče da će se država Srbija obračunati sa kriminalcima, a ne sa navijačima, i to u narednih nekoliko dana.- Država ne može da trpi da ljudi budu ugroženi zato što nose ovaj ili onaj dres - rekao je Vučić, najavljujući sutrašnju sednicu Biroa na kojoj će biti reči i o problemu huligana i nasilja na srpskim utakmicama.On je naglasio da država nikome ne preti, ali da će svoje mere doneti i sprovesti.- Mi ćemo o tome sutra razgovarati. Odgovorni će odgovarati i rezultate ćete videti već u narednih nekoliko dana - poručio je Vučić. - Ne volim da kažem da će se država obračunati sa navijačima, jer nije reč o navijačima, već o kriminalcima. Obračunaćemo se sa svima onima koji su izvršili krivična dela.Vučić je rekao da je problem što kada neko bude ranjen u kriminalnim obračunima i kada ga policija ispituje - on odbija saradnju, ne samo da „ne bi bio cinkaroš, već i zato što sprema osvetu“.- Država ne može da trpi ugrožavanje ljudi što nose Zvezdin ili Partizanov dres. Ovde ljudi ne smeju ni da kažu za koga navijaju - ukazao je Vučić.On je još jednom ponovio da država nikome ne preti.- Molimo ljude da se dozovu razumu, a država će svoje mere da donese i mi ćemo o tome sutra razgovarati - zaključio je Vučić.

 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (90)

Lala iz Banata

07.11.2013. 13:48

To su amaterska ne promisljena resenja koja ne reflektuju civilizovano ponasanje prema svojoj deci, deci svojih prijatelja. Pred nama je velika odgovornost i prvih dve godine pri organizovanju drzavnog mehanizma do zadovoljavajuceg niva suocavace mo se sa mnogim politckim izazovima, ali i pored svega mi smo spremni da pruzmemo drzavu u stanju kakvom jeste.

Томица Кораћ

07.11.2013. 13:52

Решиће Дачић и овај проблем, као што је и до сад решио сваки са којим су га суочиле прилике.

jovandeka

07.11.2013. 13:58

Premijeru,ne okoliši i ne zamajavaj ni sebe ni nas,nego uzmi situaciju u ruke i radi.Nema tu biće ovo i ono,nego plan mjera pa redno počev od predsednika FSS,pa uprava klubova,pa menadžera i na kraju navijačkih grupa.Sve redom i nikoga ne preskočiti.Pa kad nadješ krivce sve zajedno u zatvor,pa neka oni tamo medju sobom raščite ko je kome odgovoran.Nas odmori od tih planiranji i očekivanja,jer i ovako ne znamo na koju stranu udaramo.Bijeda i nemoć su najopasnije pojave.

Miki

07.11.2013. 14:01

Sad prelazimo sa politike na sport pa cemo od sporta da pravimo politiku - vazno je da se mulja da se narod zabavlja, i da se nista vazno ne uradi za Srbiju. Sto se naseg fudbala i politike tice, i navijaca i ministarstva sile - svima njima je mesto na karauli srpstva - na Kosovu - fudbaleri odande da hvataju zalet za evropu, navijaci dole neka divljaju, ministri sile nek se sile gde treba, a politicari ce imati fantastican pogled iz parlamenta na vijadukt preko koga nas vode u jevropu.

miroslav

07.11.2013. 14:15

Sredi ove tvoje placenike sa juga,ukini im platu a njegovo visocanstvo neka to uradi ovima sa severa!U principu,nema neke razlike,svi ste izdajnici!Kada je potpisan izdajnicki Briselski sporazum,na protestnom mitingu doslo je samo malo Radovaca,Cigani i Grobari,stubovi Srpstva i dike Srbije,sakrili se u rupe!Na prethodnom derbiju samo je falilo da udruzeno zapevaju Taciju..,ni jedna jedina pesma,ni rec podrske braci sa KiM!Dobro su Dacic i Vucic dresirali huligane,a drugome nesto spocitavaju.

tsm

07.11.2013. 14:23

gospodo draga, navijaci su obicni ljudi koji kad imaju vremena i para, uhvate svoju decu za ruku i povedu ih da pogledaju neku utakmicu. ili odu sa drugarima, devojkom , zenom, momkom ili ti muzem. stalno insistiranje na nekom organizovanju ili ti udruzenju je pokusaj da se okupljanje veceg broja ljudi iskoristi finansijski ili ti politicki. svako okupljanje ljudi na jednom mestu je opasno ukoliko to neko zeli da iskoristi.

Diklic

07.11.2013. 14:25

ko priziva silu, dobit ce je nazad. Dacicu, neces vise dugo na ovoj poziciji. Spremaj koferce i gledaj gde ima najmanje srpske dijapore na svetu. Nigde neces da nedjes da ih uopste nema

Branko

07.11.2013. 15:25

@Diklic - Gospodine diklicu da ne treba kafu da im poruci na stadionu.To sto se desilo na derbiju je sramota takvi nazovi navijaci treba da budu ekspresno poslati u zatvor i to robija do deset godina teskog rada da bi mogli gospoda "bakljasi"da imaju vremena da razmisle ako uopste imaju pamet

Branko podzavas Izdajnika

07.11.2013. 16:04

@Diklic - ko se nada da ce posle izdaje Kosovske Mitrovice ziveti bolje i zasluzuje da bude u siromastvu

Krle

07.11.2013. 17:35

@Diklic - @Branko kolko dugo je Dacic ministar policije, kolko dugo godina je u vladi? Za to vreme kolko puta se pogorsao zivot prosecnog Srbina, kolko se promenio status Kosovskog Srbina? U ljudima ovo, znate Branko, izaziva frustracije. Da vas podsetim i kako su ratovi devedesetih prve zamajce dobili upravo na stadionima. A najlakse se ispolje na stadionima jer tu batinasi poput Dacica i Veljovica ne mogu samo tako upasti sa pendrecima i batinat maloletnike.Meni je ovde Dacic & co problem, a ne navij

momcilo

07.11.2013. 14:26

tacno, sila je uvek izraz bespomoci, a posto je dacic grobar sada vec imamo tri sekte grobara, koji se bore jedni protiv drugih. sreca u zvezdi je bio arkan ujedinitelj, te nema ovih primitivnih podela u zvezdi sto se pokazalo I na 145 derbiju, zvezda je zvezda, uvek pobedjuje

tsm

07.11.2013. 14:28

sportski tereni treba da budu mesta za druzenje ljudi, provodjenje slobodnog vremena, navijanje za neku ekipu bez zelje da se nekom na suprotnoj strani razbije glava. a to u sta se danas pretvorio sport pitajte kladionice i ostale oko njih. piramidaaaaaa...

nenad

07.11.2013. 15:24

Od engleskih navijačkih huligana strepjela je Evropa. Tačerica je drakonskim zakonima učinila navijače mirnim kao bubice. Više nema ograda na stadionima. Svak može jednostavno ušetati na teren. Ali ta bi ga nesmotrenost koštala pet godina robije!! Zašto Srbija NE ŽELI da donese i primijene iste zakone koji su se pokazali tako efikasnim??

Nenad

07.11.2013. 15:25

Slazem se da se red mora uvesti, ali ne selektivno. Premijeru, a na Kosmet? Kako tamo i kako do njega; milom ili silom?

NLO

07.11.2013. 15:31

Ma samo sila,sa divljacima nevredi pricati! Ali u isto vreme klubove "lupiti po usima" jer bez njihove pomoci ovi dileri nebi tako bili mocni. Mada, tu je krivo i sudstvo,mozda i najvise a sa njima naravno u sprezi i politicari...Ko'sto neko rece,citava piramida! Ali dok se ta piramida nesrusi,dotle tuci bagru,sapsi i u zatvor! Ali ne u zatvoru da se nabilduju,ugoje, nego na neki tezak fizicki rad! Ma neverujem ja ni u drzavu ni u drustvo u celini....Slabo ce se sta resiti,korupcija je svuda!

Dera

09.11.2013. 15:03

@NLO - U pitanju je privatizacija klubova sa sve stadionima i preduzecima u vlasnistvu tih klubova , ko ce sada od mocnika da se domogne ( OTME ) te imovine , ne zaboravimo tu imovinu kao i sve u ovoj zemlji su stekli radni ljudi , a ne radni ce to opljackati kao i sve drugo u Srbiji ! Pre nekoliko nedelja bilo je reci o privatizaciji klubova pa su se navijaci usprotivili , tako mi sve ovo lici na cirkus , dobiju direktivu da divljaju a onda ovi uz pretnje pohapse one koji se protive privatizaciji.

sale

07.11.2013. 15:31

vise bih vole da izdvajam 500 dinara mesecno za neku specijalnu jedinicu za borbu protiv huliganizma i da budem siguran na utakmicama, nego za rts pretplatu !!!

Dera

09.11.2013. 14:49

@sale - Vec su placeni preko budzeta u koji i ti ulazes , samo sto nema rezultata !

Svasta

07.11.2013. 15:46

U situaciji kad nam je deo zemlje pod direktnom okupacijom, a ostatak pod indirektnom najveci nam je problem nasilje na stadionima? Na zalost imamo mnogo vece, egzistencijalne probleme.

Miha

07.11.2013. 16:21

Bas se silovito poneo kad mu je jedan od vodja sa Juga bio na proslavi izbornog rezultata... Umesto u zatvoru on kod buduceg premijera na slavlju.

MYSTIK

07.11.2013. 17:13

@Miha - Pita;i tita za koga navija,odgovor je bio za Jugoslaviju.Danas u vladi imamo zvezdase i partizanovce,dali se ovim opredelenjem politicara pospesuje divljanje[ nisu navijaci treba naci adekvatan naziv].

milan

07.11.2013. 17:04

Sistematske mere su potrebne da bi se neki zaustavili i neki na pravi put vratili. Početi od zabrane maskiranja, kapuljača i slično pa do skupljanja i stecišta za neke grupacije i onda tek polako kada su vođe izolovane njih kažnjavati za njihove prestupe koje već godinama skupljaju. Mora prestati sa ti mišljenjem da samo heroji sede u zatvorima.

Vojislav

07.11.2013. 17:10

Interesantno je da se u nekoliko komentara koji su promasili temu brkaju babe i zabe, odnosno huligani na stadionima i Kosovo?! Ko ima viska energije neka ode na to Kosovo i tamo iskali svoje frustracije. Kada se radi o ovom nasilju u Srbiji na stadionima, zbog koga normalni navijaci ne mogu vise ni da dolaze, a kamoli da povedu decu, poostriti krivicni zakon do maksimuma. Zao mi je samo sto o tome govori ministar policije koji radi sve drugo ali ne svoj posao ministra za koji je placen.

Ruben Lonuestro

07.11.2013. 17:49

@Vojislav - stara prica: "kad nemoze da dusmana svali ; bar na svome da srce iskali" a bucmasti ne da nemoze, nego nece. A huliganstvo i uopste siledzijsko ponasanje su fenomen prouzrokovan politickom i socijalnom silom ; hteli vi to da vidite ili ne.

momcilo

07.11.2013. 17:50

@Vojislav - netreba da vodis decu na utakmicu, oni ce radje ici sami, tuca je uvek bilo, I uvek ce ih biti, dali radi devojaka, metala , panka ili sporta nije bitno, a ovi sto se hvale da su smirili englesku, imaju problem da su englezi stranci u svojoj zemlji.

Dymitr Ogonowski

07.11.2013. 18:05

@Vojislav - Ja bih mogao ici zajedno sa njima na Pristinu ali zbog toga bi u Beogradu mene zatvorila srpska policja. A ne mogu boriti se za Srbiju sa Srbijom. Zbog toga mislim da bolje ako ovi momci iz beogradskog stadiona bi dosli u Poljsku. Mogli bi ovde tuci tuska, komorowskog i ih policju:)

radojko

07.11.2013. 17:24

Evo Dacicu posto si tako lepo objasnio kako da se rese problemi na stadionu posto imas ministarstvo sile onda evo resi sa tvojim ministarstvom sile recimo probleme na Kosovu ili ajde ako je to vec druga drzava koju nesmete da priznate daj pokazi onda resenje sa tom silom u Bzujanovcu,Presevu i svim tim mestima koje niko ne kaze da nisu Srbija.Ajde majke ti pocni od necega.

iz glave

07.11.2013. 17:27

Ivica Dacic bard srpske politicke scene covek koji je ucio od velikog Slobodana Milosevica.Covek koji je uspeo da prevari jednog Mladjana Dinkica izbacivsi ga iz vlade,unistivsi mu stranku i ostavsi premijer.Covek koji ima premijersku funkciju zbog koje ga mrze svi mediji pod vlascu DSa i SNSa.Covek koji ce prodati 10 000 Srba ,a kada neko preti njegovima zvoni na sva vrata.Covek koga je ceo svet video u skrivenoj kameri.Covek koji ima aferu koferu i koji ima aferu snimak.Ivica Dacic bard Srbije

slobo

07.11.2013. 18:05

Sigurno da je to najnepopularniji način da se uvede red na stadione i da normalan čovek ode na utakmicu bez straha da će morati spašavati živu glavu,a da ode sa porodicom navijati za svoj klub e to je već apstraktno i razmišljati o tome.Retko kad se osvrćem prema zapadu ali još su mi u glavi slike finala KEŠ-A 1985.u Briselu.I posle tog masakra engleskih budala Tačerjeva je napravila red i to sigurno ne maženjem tih kretena.Znači recept imamo!Kome milo kome ne!?

Ivković

07.11.2013. 20:31

Veliki kriminalci i plaćenici koriste ovakve prilike radi nekih drugih interesa, na primer, u cilju destabilizacije, ponižavanja Srbije i njenog udaljavanja od razvijenih zemalja. Podrška SNS- u da tome stane na put.

ljubica

07.11.2013. 20:36

Vucic najavio obracun sa kriminalcima ,a ne navijacima. Uspeh toga cemo tek da vidimo. Ima kriminalaca medju navijacima i obrnuto. Oni pre njega niti su najavljivali niti su se obracunavali sa kriminalcima. Samo su ih pustili da se namnoze koliko hoce.

Aleksandar

07.11.2013. 20:50

Pa imas li bar malo morala i casti? Pa kako te nije sraamota da ti pricas o tome, ti koji si uspeh na izborima, na kojima si TI bio kandidat za premijera proslavlja uz bakljadu Vavica!!!Pa sta je to nego dodvoravanje?

jurisnik

07.11.2013. 20:52

Dacicu zavedi red prvo na jugu Srbije. Kad se Srbin sa sajkacom bude slobodno setao od sandzaka do bujanovca, onda mozes pricati o pravnoj drzavi.

Vlado

07.11.2013. 20:52

U srbiji kao isvuda u svetu bi trebalo da postoje navijacke grupe koje ce podrzavati svoje timove ali te navijacke grupe traba kontrolisati s obzirom da su navijaci u srbiji postali huligani i narko dileri koji sebi za pravodaju dosta stvari i takve organizacije treba razbiti jer je to lavina koja ako uhvati maha jednog dana moze biti velika pretnja gradovima u kojim se nalaze.

Srki

07.11.2013. 20:54

Zasto su sad aktuelni stadioni? Pa zato sto Dacic jako dobro zna da u ovoj situaciji neredi sa stadiona vrlo lako mogu da prerarstu u nerede koji bi njega osobno doveli pred sud za izdaju drzave. Cuje on navijace sta uzvikuju, a njihovi uzvici neki i nemaju puno veze sa nogometom. Strah za sebe se uvukao u Dacica. O tome je trebao da razmislja ranije.

ajde srki

07.11.2013. 21:19

@Srki -  A sta si to ti napravio za drzavu? Da nisi mozda ratovao na Kosovu ili u Bosni? Jeste, kad bi islo preko kompjutera iz roditeljske kuce. Al ste patriote na internet, divota,

Srki

07.11.2013. 22:34

@Srki - majstore, nemoj mene da uporedjujes i prozivas. Ja nisam ni premjer, ni ministar, ni zamenik premjera, ni javni tuzioc. Ne teram Srbe sa severa Kosova pod belu kapu, nisam u mogucnosti da krojim radna mesta i da hapsim dilere droge, niti sam u mogucnosti da sa Saricima i Sejicima razgovaram. Ako te zanima, ja sam nezaposleni diplomirani ekonomist, koji zamisli ne zeli da kopa kanale.

Bojana

07.11.2013. 21:17

Jel vi to mislite na razbojnike-huligane hm.Definicija-droga,alkohol...........to je lice i nalicje tih jadnika.Pitam se samo imaju li oni roditelje i koliko ih drzava placa da prave nerede.To namerno rade da skrenu temu sa mnogo bitnijih stvari u zemlji.Svi oni imaju vodje i kolovodje koje drze i placaju politicari.Naslednici Arkanovaca, ima ih eeeeee gomila-tako se pocinje a kako zavrsava , to odlicno znamo.Smiriti ih mogu samo oni koji su ih postavili.

Грчански Деспот

07.11.2013. 21:34

Koliko volje i zelje imamo toliko brzo cemo i resiti problem sa huliganizmom. Predlazem da se sve bije ne o glavu vec o dzepu prekrsiocima. I to rigorozno visoke nocane kazne, a ima nacina da se sprovede to, samim tim i budzet ce se puniti neplanirano, a dobro.

ranko

07.11.2013. 21:41

Dosta tih huligana je bilo kod tebe u stranci Ivice to svi se odnosi najvise na tebe.

Dragan

07.11.2013. 21:51

Drzava hitno mora da se obracuna sa huliganima koji imaju za cilj sve osim prisustvovanja na sportskim desavanjima.

Zoran

07.11.2013. 21:56

Ako drzava uspe da resi problem sa huliganima to ce biti jos jedan pokazatelj napretka i puta na kome se nalazimo. Mislim da mora da se vrati vreme kada su na utakmice dolazili ljubitelji sporta.

Seljak iz Dragodola

07.11.2013. 22:00

A vidim i Dacic se pretrgao da resi to pitanje, a ovo mu je drugi mandat ministra policije, o cemu pricamo?

Ljubica Djurdjevic

08.11.2013. 07:00

@Seljak iz Dragodola - Seljak ,slazem se u potpunosti sa tobom.Najlakse je sturati krivicu na druge. Jer da je Dacic sposoban da to resi nebi bilo toliko huligana,i nece resititi pa da dobije i jos dva mandata.Zalosno ali istinito...

Crveni Baron

07.11.2013. 22:16

Milom ili silom,moraju nekako da se uvedu u red huligani. Sada više ne postoje utakmice gde možeš doći sa porodicom i da odgledaš utakmicu na miru.

dana

07.11.2013. 22:26

Gospodin Dačić je već duže vreme ministar policije. I ja se ne mogu složiti da se ovaj problem stvorio ni od kuda. U Srbiji on već godinama postoji. Ali po svemu sudeći Dačić ne može sam. Njegov zadatak je da daje izjave medijima dok će njegove poslove obavljati drugi.

realan

07.11.2013. 22:39

Dačiću, pa hulagani su sa bakljama ispred SPS-ove zgrade slavili ulazak SPS-a u Vladu Srbije !!! Jel se secas toga ? Jel se secas ko je bio iza tebe sa bakljom !? Da nije neki osuđenik koji je trebao da bude u zatvoru, ali se nije znalo iz kog razloga se tu našao i kako !??? Hoćeš li nam objasniti !? I objasni nam za ovih 6 godina, zašto je nk partizan bio zaštićen od policije i njeni navijači iako su se boli noževima na stadionu, pretrčavali teren, radili šta hoce...

blokaut

07.11.2013. 23:02

Ovakvom vandalizmu se mora stati na put jer uzima sve vise maha!Svaka cast onome ko se izbori i bar donekle smanji ovakav vid kriminala i delinkvencije! Samo cvrsto i hrabro verujemo u vas!

ukile

07.11.2013. 23:18

Ti koji su saradjivali sa njima i bili njihovi sponzori, sad i oni neka lepo odgovaraju sa njima zajedno. Neka se i oni nauce malo pameti.

Mika82

07.11.2013. 23:32

Srbija sve vise lici na "divlji zapad". Ni jedna nasa utakmica vise ne moze da se zavrsi mirnim putem, jer na njima je sve vise huliganskih grupa i divljaka, i treba sto pre resavati problem, ako ne milom onda silom.

MIDEL

07.11.2013. 23:52

Slazaem se sa vama svima a posebno sa Bojanom.Nisu huligani samo na utakmicama oni su I u (nasim sudovima,nasoj policiji ,nasim skolama ,u nasoj politici..)Ko ce da hapsi,sudi I optuzuje kad je korupcija svuda _ svuda veze I ucjene _ malo je cistih .Bliska proslost nas je unistila. Moral ,kultura ,ugled I dostojanstvo su nam na zadnjem mjestu . Mi moramo presjeci I poceti sa nule da stvaramo naciju...Novu Srpsku naciju sa pravim vrednostima a za to moraju da ucestvuju svi NORMALNI....

Srki

08.11.2013. 08:37

@MIDEL - Ovo ste odlicno rekli. Sta je neki sudija koji drzi spor u ladici namerno deset godina manji huligan? Ili onaj ko stiti takav rad sudije? Vlast koja zeli prisiliti Srbe sa severa da glasaju? Pajtic koji silom zeli da Vojvodina bude drzava? I tu se ne biraju sredstva. Placaju se klinci da pisu poruke rata po fasadama, kupuju se parlamentarci, traze se sponzori vani....

Dimitrije

08.11.2013. 00:05

Slazem se sa Dacicem, samo sto bi dodao da je I on od tih koji im se udvarao, pa koliko si vec dugo minister policije?? I sta si radio sem verbalne osude na ponasanje istih? Nista brate Ivice, jedno veliko nista! Zato ne prosipaj demagogiju nego uradi nesto konkretno!

MIDEL

08.11.2013. 01:19

Narode moj,moramo shvatiti da citavo nase sadasnje drustvo ne funkcionise...Danasnja tema su huligani na utakmicama a sta je sa ostalim mjestima u nasem okruzenju Vandalizam u skolama u saobracaju u parkovima restoranima I kud god mrdnes,vise nigdje nije sigurno izaci sa porodicom ili prijateljima. nasta se konkretno ne resave. Problemi su definisani I poznati I sta se onda ceka . E ceka se CIST ZAKON I pravi ljudi I da nam neko naredi iz vana pa cemo satim imati opravdanje da nesto ucinimo.

Robin Hud

08.11.2013. 01:20

Da, Vucicu, trebate sto pre da se zestoko obracunate sa kriminalcima koji se predstavljaju kao navijaci, i tako brukaju nas sport i drzavu.

Pelle

08.11.2013. 02:01

Ako je potrebna sila da bi se huligani i kriminalci uklonili sa sportskih terena neka je sprovedu. Ne mogu ljudi otići na utakmicu i da budu sigurni za svoj i živote svoje dece.

Erin Brockovich

08.11.2013. 02:18

Dačić je toliko rastegao i generalizovao porblem, da su sada kao svi podjednako krivii niko ponaosob! Zapravo je vrlo jednostavno. Šta je radila policija tog dana? Kako je obezebđenje dozvolilo da se pirotehnika/zapaljive materije unosu? Nemoj da me neko "farba", obezbeđenje i policija jednim pogledaom znaju ko su huligani. I sad je kao ceo narod kriv.

Miroslav D.

08.11.2013. 02:47

Pisem kao neko ko je sve do pre 10 godina isao na mnoga sportska desavanja, moram da kazem da su ovo strasne stvari koje se desavaju na utakmicama, huligani i kriminalci su prevrsili svaku meru, i mislim da tu pomaze samo ostra kaznena mera.

Dragan

08.11.2013. 04:33

Kada ovako govori Premijer, koji je sasvim "slucajno" i prvi covek policije, svaki daljni komentar suvisan. Covek optuzuje samoga sebe, alal ti vera Srbijo!

Kvazimoodo

08.11.2013. 06:13

Bitno da si ti Ivice spomenuo delije kao apsurd. A to sto ti Vavic stoji iza ledja na postizbornom slavlju to nema veze jer Boze moj on je "tvoj".

sm5

08.11.2013. 06:29

A oni sto su ih pustali sve ove godine da ruse stadione i gradove,da su zbog njih stadioni prazni,vikendom se ne vide porodice koje uzivaju u lepom danom i sportskom dogadjaju nego sede kod kuce i slusaju crne bilanse sa nasiih stadiona...Vucic je mnogo toga izmenio u proslih godinu dana sada treba i sa ovime malo da se pozabavi

Cica

08.11.2013. 06:38

Huligane treba proterati iz rukovodstva klubova. Kada se bude prestalo da se plaćaju "navijači" onda će se oni sami povući sa stadiona jer neće imati interesa da divljaju po stadionima .

Leka Srbin

08.11.2013. 07:28

A ko da hapsi te huligane. Isti policajci koji su njihovi rođaci i prijatelji. Iste sudije koji ih godinama puštaju na slobodu. Isti ljudi sa kojima sede na upravnim odborima u klubovima. Neka kažu članovi vlade u kojim su klubovima i neka kažu koji od tih huligana sedi u tim klubovima. Ako nemate muda da se borite sa huliganima onda odstupite i pustite da to reši neko ko nema nikakve veze sa sudstvom, policijom, klubovima, navijačima. A rešenje postoji i prosto je. Samo treba stisnuti.

Branko

08.11.2013. 07:41

Ja sam navijac ozbiljan covek srednjih godina i pripadam generaciji kada se na stadione islo srcem za svoj omiljen klub,kada je samo fudbal bio vazan i kada politika i slicno nije postojala na stadionima...zato molim sedmu silu da ove kriminalce,huligane ne naziva navijacima jer vredja nas obicne,postene ljude..

BlokoviNBGD-Karaburma

08.11.2013. 07:47

U nasim krajevima ima mnogo aktivnih clanova bandi koji sebe nazivaju navijackim grupama , takvi treba da se dovedu u red a ne onih ostalih 80 posto ljudi na stadionima , pa zna se da i na juznoj i severnoj tribini ima normalnih ljudi

Petar

08.11.2013. 07:47

Ovo je stvarno vise nedopustivo. Posle onog dogadjaja na derbiju, ja bi lepo zakljucao marakanu i kompletnu juznu tribinu sproveo direktno u zatvor.

Janko

08.11.2013. 07:48

Mislim da bi drzava ozbiljno morala da pristupi ovom problemu. Trebala bi ne samo da prepise zakon od Engleske nego i da pocne ostro da ga primenjuje

Goran

08.11.2013. 07:50

Kada prvi huligan bude direktno sa stadiona priveden kod sudije pa posle toga pravo u zatvor na jedno deset godina tada mozemo reci da sprovodimo zakon i da smo resili veliki problem.

rambo

08.11.2013. 08:47

Sad su paravojska i problem kad su pod punom vojnom opremom dosli ubijati i pljackati ljude po bosni i hrvatskoj onda su bili heroji

casno diktira

08.11.2013. 09:02

Svi mi znamo da razbojnistvo je kriminalna radnja, koga si iz te osnove uhapsio. Ili ti razbojnik neda da uhapsise i poziva se na politicki i imunitet koji nema.

Naissus

08.11.2013. 09:33

Kako je rekao Lecic u Tri karte za Holivud: Treba graditi zatvore, a ne skole. Hapsi milicijo. i to je to. Nase drustvo je u toj fazi. Bez hapsenja i rigoroznih kazni, cvrste ruke, bez nepotizma i veza nema boljeg sutra za nase drustvo na morlanoj nizbrdici

čigra

08.11.2013. 09:41

Ko se kome udvarao nije bitno, kada ljubav počne da boli ,tražis rešenje problema .Sankcije za huligane.

МГ

08.11.2013. 09:42

Вербални хулиганизам Дачића је непревазиђен.

Kiriz

08.11.2013. 10:02

Odavno je trebalo stati na put huliganima, ali izgleda da nije bilo interesa da se to uradi ili se drzava plasila toga. Siguran sam da se do obracuna sada doci, pa da ce gradjani moci mirno da odlaze na utakmice.

Vozi Misko

08.11.2013. 10:22

U pravu si Vucicu to nisu navijaci vec kriminalci, koji dolaze samo da bi pravili nerede. Kkaav crni njihov sport, ne vole oni ni jedan klub, jer da vole ne bi pravili haose i stetili svom klubu vec bi sedeli normalno. Nekada si mogao porodicno da odes i odgledas utakmicu, sada je to suluda ideja da povedes dete na utakmicu. Sa ovim huliganima se treba obracunati samo silom. I u drugim zemljama su bili haosi pa su to sredili , sada svi navijaju za svoj klub ali ni jednog jedinog incidenta nema.

Marko

08.11.2013. 11:10

@Vozi Misko - Obracunali smo se sa Miskovicem, obrucanili smo se sa Dulicem, obracunali smo se sa svim tajkunima iz DS, sa Mladjanom Dinkicem, sa kriminalcima sa Kosmeta. Navijaci, drs'te gace!

balvan

08.11.2013. 10:40

ko ti je palio baklju posle izbora????? jesi otkrio ko je? :)))) ti bi prvi trebalo u zatvor da odes

Miha

08.11.2013. 12:15

Koliko smesne izjave i ovog bez portfelja i vrhovnog... Sastaju se sa vodjama, proslavljaju pobede, finansijski se potpomazu :) Kakvo drzavno licemerje...

stalker

08.11.2013. 13:08

Šta se čudimo ?Četvrt veka se tolerišu bitange i huligani , prikazivani su kao patriote i heroji . Setimo se kako je počeo raspad SFRJ . Dopustili smo društvenom talogu da izađena površinu i sad je to ogroman problem .Jer su se mnogi od nji uvukli u sve pore društva, negativna selekcija do daske .

Dragan

08.11.2013. 14:21

Dacicu sta jos treba da se desi da odes sa te funkcije ? Dok je SPS na vlasti ,nema boljitka za Srbiju.

Dera

09.11.2013. 14:26

Aaa , ko se to udvarao huliganima ? Gradjani nisu sigurno ! U Srbiji imamo ulicni kriminal, i tajkunsko-politicki kriminal ! Preostalo stanovnistvo koje ne pripada ni jednoj od pomenutih grupa su " ovce " za sisanje,nastale zdruzenim delovanjem gore pomenutih ! I sada im se vi SUZNIH ociju obracate , zasto ? Ni do sada ih niko nije ni zasta pitao , kao sto ih ne pita hoce li u EU , niti hoce li genetski modifikovanu hranu !