Ceo svet citira Mozzartsport.com

M. B.

09. 03. 2018. u 15:00

Sajt poznate kompanije izrastao u pravog giganta u sferi sporta i klađenja. Informacije sa portala prenose “Marka”, “As”, “Gardijan”, “San”...

Цео свет цитира Mozzartsport.com

Bojan Đurić i Miloš Gutić Foto Branko Starčević

KOMPANIJA "Mocart", koja je izrasla u istinskog giganta u oblasti sportskog klađenja, i već godinama drži primat u toj oblasti, u poslednje vreme postala je sinonim i za informacije, izveštaje, kvalitetne analitičke tekstove, prognoze rezultata u sportskim arenama širom planete...

Portal mozzartsport.com je od 2011. rastao praktično svakodnevno, pa je pilot-projekat, zahvaljujući profesionalnosti i kvalitetnom radu zaposlenih, brzo “narastao” i postao nezaobilazna svakodnevica sportista, funkcionera, navijača i praktično svih onih koji su na bilo koji način povezani sa sportom.

O uticaju koji danas ima objavljena reč na “Mocartovom” portalu svedoči podatak da su njihove informacije i tekstove u prethodnih godinu dana više puta citirali kao relevantan izvor vrlo čitani evropski, i ne samo evropski, mediji - “Gardijan”, “Skaj sports”, “San”, “Dejli mejl”, “Abola”, “Ožogo”, “Marka”, “As”...

- Kompanija “Mocart” je još 2006. pokrenula magazin “Mocart sport”, koji je izlazio uz kladioničarsku ponudu. Ispostaviće se da je to bio vizionarski potez top menadžmenta. Da je tako, vidi se po tome što je veliki deo konkurencije preuzeo sličan model rada. A u Engleskoj i Španiji, na primer, imate “Skaj” i “Marku”, ugledne i vrlo popularne sportske medije, u okviru kojih je otvorena i kladionica - “Skaj bet” i “Marka apuestas” - objašnjava Bojan Đurić, menadžer za medije kompanije “Mocart”.

U vreme tehnološke modernizacije i velike potrebe za ekspresnom reakcijom, sledeći logičan korak bio je promocija portala.

- Pažljivim praćenjem tržišta i anticipiranjem, 2009. smo počeli da radimo na osnivanju sportskog internet portala, koji je pokrenut početkom 2011. godine - kaže Đurić. - Na početku je napravljen tim sportskih novinara koji su radili u mnogobrojnim medijima, a posebno mi je drago što u ovom trenutku imamo i nekoliko zaposlenih novinara koji su ponikli u našim redovima.

Posle sedam godina postojanja, “Mocartov” portal je postao prepoznatljiv po maksimalnoj opredeljenosti na zbivanja na terenu i svim, čisto sportskim događajima. Huliganima, kao i svim ostalim detaljima koji nisu direktno u vezi sa igrom, postavljen je znak “stop”.

- Naš cilj je da brzo i objektivno informišemo ljude o svim sportskim zbivanjima, a ko nas prati, zna da posebnu pažnju posvećujemo kvalitetnim, odnosno long read tekstovima, koji možda nisu “kliktabilni”, ali stvaraju redovnu čitalačku publiku. Nastojimo da se ne bavimo tabloidnim stvarima, već da fokus bude na “čistom” sportu, na terenu, što ljudi prepoznaju. Tako, recimo, na mozzartsport.com niste mogli da čitate o velikim incidentima na južnoj tribini na prethodnom večitom derbiju. To se jeste desilo na stadionu, ali suštinski, kao što smo kasnije videli, nema gotovo nikakve veze sa sportom - objašnjava Đurić.

Poseta sajta, koja se logično u “Mocartu” prati iz minuta u minut, najbolji je pokazatelj o tome koliko čitaoci veruju u ono što im zaposleni na portalu svakodnevno “serviraju”.

- Imamo više od 200.000 posetilaca na dnevnom nivou sa svih strana sveta i nekoliko miliona pregledanih stranica. “Izbacimo” više od 120 vesti svakog dana, broj domaćih sajtova koji svakodnevno preuzimaju i citiraju naše vesti meri se u desetinama. Ono što nama posebno imponuje je da u ovih prethodnih sedam godina gotovo da nije bilo ličnosti iz sveta vrhunskog sporta u Srbiji koja je odbila da da intervju za “Mocart sport” - zaključio je Đurić.

POSLASTICA I ZA KLADIOCE

PORED kontinuiranog i detaljnog praćenja svega u vezi s domaćim i međunarodnim sportom, posetioci sajta na dnevnoj bazi mogu da se informišu o onome što može da im bude od koristi prilikom sastavljanja tiketa.

- Trudimo se da, osim praćenja najatraktivnijih klubova i takmičenja, posetioce upoznamo i s manje poznatim ligama, gde možete da pročitate mnogo zanimljivih priča, informacija, podataka... - kaže Đurić. - Mnoge od njih možete pročitati samo na našem sajtu, i to svakodnevno.

PODACI

* 2011. nastao portal firme “Mocart”
* 120 vesti na sajtu svakodnevno
* 200.000 posetilaca na dnevnom nivou

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije