Šumadinac adut za male privrednike (Foto)
11. 12. 2017. u 13:05
Novi atraktivni model koji nam stiže iz kragujevačke fabrike automobila. Spreman da preveze poveći teret i četiri odrasla putnika
.jpg)
Foto Fiat promo
Vest da je iz kragujevačke fabrike automobila izašao novi model "fijata 500L" sa oznakom "PRO", obradovao je najviše vlasnike malih radnji, poljoprivrednike, sve one kojima je malo, transportno vozilo (takozvani program lakih komercijalnih vozila) neophodno u obavljanju svakodnevnih delatnosti.
Novi model klasifikovan je u kategoriju vozila "N1", što znači da je "šumadinac" u radničkom kombinezonu sada spreman da preveze poveći teret ali i četiri odrasla putnika, jer se ovo vozilo registruje za četiri osobe.
- Tržište lakih komercijalnih vozila u Srbiji, na kome smo mi neosporni lider, sa dosadašnjom gamom modela je u stalnom porastu - kaže, za "Novosti", Igor Ševo, komercijalni direktor "Fijat-Krajsler automobila Srbija". - U 2015. prodato je 3.054, godinu dana kasnije 4.166 a u ovoj, 2017. se očekuje prodaja oko 4.800 vozila, što predstavlja rast od 15 odsto na godišnjem nivou.
Ševo kaže i da je tržišno učešće "Fijat profesionala", kako glasi naziv ovog dela torinskog giganta, u Srbiji 2015. iznosio 30,4, a 2016. godine 30,5 odsto.
- Ipak, nisam zadovoljan, jer možemo da osvojimo više tržišnog kolača u ovoj kategoriji vozila. Tu sada dolazi "fijat 500L PRO" od kojeg zaista mnogo očekujemo - kaže Ševo.
Optimizam zasniva i na činjenici da je "Fijat profesional" prvi brend po prodaji i tržišnom učešću na čak 13 tržišta (pa i u Nemačkoj, bez obzira na ogromnu konkurenciju domaćih kompanija), drugi na četiri i treći na dva tržišta!
Najvažnije je ono što će "fijat 500L PRO" ponuditi kupcima. Vozilo je dugo 4.242 mm, široko je 1.784,i visoko 1.658 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.612 mm. To garantuje obilje prostora koje malo ko od konkurencije u ovoj klasi može da ponudi. Pri tome, ima mesta za četiri putnika a zapremina prtljažnog prostora u zavisnosti od konfiguracije sedišta se kreće od 0,41 do neverovatnih 1,48 kubnih metara.
.jpg)
Nosivost je 530 kilograma, što je jedan od najjačih aduta ovog vozila. Pored upotrebljivosti je bitna i ekonomičnost, pa je "FKA Srbija" odlučila da u ovo vozilo ugrađuje najbolje što ima u ovoj klasi motora. Tu su dva dizelaša, 1,3 multidžet 2 sa 95 KS i 1,6 multidžet 2 sa 120 KS. Za one koji više vole benzinske agregate tu je modernizovani 1,4 MPI sa 95 KS. Svi motori ispunjavaju najnovije "evro 6" standarde tako da bez problema mogu i da se izvoze i na najzahtevnija tržišta EU.
.jpg)
Najjači adut, po nama, je model koji za pogon, pored benzina koristi i metan (CNG), gorivo koje smatraju ekološkim i koje je sasvim sigurno najeftiniji način prevoza danas ako računamo motore sa unutrašnjim sagorevanjem. Stručnjaci "Fijata" su izračunali da u prosečnom režimu eksploatacije vozila (oko 40.000 KM godišnje je prosek za maloprivrednike) sa pogonom na CNG za četiri godine vlasnik, većinom na gorivu ali i na smanjenim troškovima održavanja, uštedi vrednost vozila!
Dejan
11.12.2017. 13:41
Pa realno to mu i jeste najbolja namena. Glomazan a nije kombi ni SUV, veoma nelep ( ok, stvar ukusa) ...ali tako kabast može da bude odlično dostavno vozilo. Nadajmo se da će Kragujevac dobiti neki lepši model da sklapa. Meni je i Z10 ( Punto 2 ) lepši od ovog 20 puta.
iskreno ne vredi vise od 6000 evra,sve ostalo je svesno otimanje para
Komentari (2)