Avionu Er Srbije otpao deo na letu Sofija - Beograd; Er Srbija: Niko nije bio ugrožen

Tanjug

08. 12. 2017. u 15:22

Avionu Er Srbije na letu iz Sofije za Beograd, 26. novembra nakon uzletanja je otpao deo letelice, ali su brzom i blagovremenom reareakcijom posade izbegnute sve štetne posledice

Авиону Ер Србије отпао део на лету Софија - Београд; Ер Србија: Нико није био угрожен

Ilustracija
Foto: N. Fifić

Avionu Er Srbije na letu iz Sofije za Beograd, 26. novembra nakon uzletanja je otpao deo letelice, ali su brzom i blagovremenom reareakcijom posade izbegnute sve štetne posledice, objavio je Međuanrodni sajt "The Aviation Herald".

Taj sajt objavio je danas da je prilikom uzletanja, odnosno dizanja aviona na određenu visinu letenja, posada osetila buku i učestale vibracije u zadnjem delu letelice.

Pročitajte još - NESREĆA NA AERODROMU "NIKOLA TESLA": Sudarili se avion i traktor!

Posada je odmah je odlučila da avion vrati u Sofiju, gde je bezbedno slete, 20 minuta nakon uzletanja.Bugarski tim za istragu avionskih incidenata izvestio je da je sa letelice otpao jedan deo tokom leta.

Prema pisanju tog sajta, koji izveštava o svim avionskim incidentima širom sveta, ovaj događaj je okarakterisan kao ozbiljan incident povodom kojeg je istraga u toku.

ERSRBIJA: NAJVIŠI STANDARDI BEZBEDNOSTI, NIKO NIJE BIO UGROŽEN


Na letu Sofija-Beograd pre 13 dana naše osoblje je primetilo vibracije i odlučilo da avion vrati u Sofiju, sletanje je izvedeno bez ikakavih problema, a nakon pregleda ustanovljeno je da nedostaje jedan panel, rekao je danas potparol Er Srbije Nikola Vukomanović i istakao da ta kompanija poštuje najviše svetske standarde kada je održavanje aviona u pitanju.

Vukomanović je povodom napisa u medijima da su sa aviona Er Srbije na letu iz Sofije za Beograd, 26. novembra nakon uzletanja "otpadali delovi", rekao za Tanjugda bezbednost putnika i letelice ni u jednom trenutku nije bila dovedena u pitanje.

"Tokom pomenutog leta pre 13 dana, naše osoblje je primetilo vibracije i odlučilo da iz mera predostrožnosti vrati avion u Sofiju odakle je i poleteo, a sletanje je izvedeno bez ikakvih problema. Pregledom je ustanovljeno da nedostaje jedan panel", rekao je Vukomanović.

Ističe da ničija bezbednost nije dovedena u pitanje, kao i da se u Er Srbiji poštuju najviši standardi kada je reč o održavanju letelica i samom letenju.

Dodaje, da se ovakve stvari neretko dešavaju i drugim svetskim kompanijama, ali da njihova javnost o njima ne izveštava na način na koji se to radi u Srbiji.

"Ovakve situacije se neretko dešavaju i drugim svetskim kompanijama, ali njihovi mediji ne pristupaju izveštavanju o tome ovako senzacionalistički. Nije jasno kome je u interesu da se na taj način širi panika i nadam se da to u budućnosti neće biti slučaj", rekao je Vukomanović.

On kaže, da treba napraviti razliku "između alarmiranja javnosti ako postoje veliki problemi i namernog širenja panike bez potrebe".


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (17)

Persona non granata

08.12.2017. 17:52

@Losmi - Ima par novijih aviona ATR 72-500, ali B-737 Avioleta su stari 36 godina u proseku.

Duboki Mislilac

08.12.2017. 17:55

@Losmi - Sabotaža...? Kome su glavni fasisti u regionu kojima je Air Serbia konkurentski trn u oku...

veselnik

08.12.2017. 17:58

@Losmi - Kao da su poslali traktor u polje, samo neko potpisao nekakav papir o ispravnosti... i nece biti kriv, jer nikad niko ne odgovara za greske na poslu.

Pero Čvorak

08.12.2017. 17:59

Ko im radi pretpoletne preglede, dobro oni i lete. To se nije dešavalo dok nije počelo ovo partijsko zapošljavanje. Svi vide gde su najveće plate a niko ne vidi da one nose odgovornost, obaveze i znanje!

Francesco

08.12.2017. 18:06

Zar smeju ovakve vesti da se objavljuju uopšte? Zar nije AV eskadrila moderna, opremljena, nova, najbolja i najlepša u celoj Evropi? Ili je to ipak već prestarela zaostavština Brozove države, samo nevešto zamaskirana.....? Toliko nam dobro ide..

Kiki

08.12.2017. 20:11

@Francesco - Zaostavstinu te države treba održavati, farbati i popravljati jer je pravljenja da traje ako se dobro održava. A od sadašnje proizvodnje neće biti ni sta da se održava jer se pravi da drži vodu dok majstori odu.

Simke

08.12.2017. 18:19

Nemam problem sa AirSerbia odavno ne letim sa njima jer su se uzasno lose poneli prema meni kao redovnom putniku kojem nikada nisu isplatili odstetu zbog njihovog propusta.

Neki tamo

08.12.2017. 18:29

letim oko 30 puta godisnje,Nigde nisam video starije avione od Srpskih..Oblepljeni su iznutra da se nebi otvarala vrata od rucnog gepeka...Etihad ce nas unistiti na kraju

Ubogi Potrosac

08.12.2017. 23:06

Leto sam iz Londona ErSrbistanom 2 puta proslog meseca za London, oba puta smo kasnili u povratku, jednom 2 sata a drugi put preko 3 sata. Niko nista, svi cute! Raspad sistema svuda sem na dnevniku.....

nikola

09.12.2017. 07:42

steta sto skoda ne pravi avione da drzava kupi od njihovi propali ipak skoda je dobra za punjenje dzepova