Na račune za struju se žalila 6.323 kupca

M. L. J.

02. 02. 2017. u 22:02

Iz EPS uverevaju da će sve opravdane reklamacije na decembarske troškove biti uvažene. Počinju dodatne kontrole očitavanja, ali i unošenja novih podataka u sistem

На рачуне за струју се жалилa 6.323 купца

ilustracija

NEZADOVOLjNI potrošači koji su za decembar dobili basnoslovno visoke račune za struju poslali su 6.323 žalbe u "Elektroprivredu Srbije". Iz EPS uveravaju da će svaka opravdana reklamacija biti uvažena. Od juče su čitači krenuli na teren, pa slede i dodatne kontrole očitavanja potrošnje električne energije, a ponovo će se proveravati i unošenje podataka u sistem kako bi se izbegli ponovni "gafovi".

- Broj reklamacija na decembarske račune je 6.323, što je svega 0,18 odsto od ukupnog broja od 3,5 miliona kupaca - tvrde u EPS. - Cilj je da svi potrošači budu zadovoljni i da niko ne bude oštećen.

Ni jedan od najhladnijih januara u poslednjih 50 godina nije mogao da rashladi usijanu atmosferu u "Elektroprivredi Srbije" tokom proteklih 15 dana zbog problema sa računima za struju. Tako su rudari, energetičari i monteri EPS prošlog meseca imali dodatne muke jer se dnevna potrošnja struje približila rekordu iz februara 2012. godine. Prosečna temperatura od minus 3,6 stepeni Celzijusa u Beogradu najhladniji je zabeleženi januar od 1964. godine kada je upisan prosek od čak minus 5,5 Celzijusa.

Konkretno, 10. januara, kada je u nekim delovima Srbije minus dostizao i 33 stepena Celzijusa, potrošnja struje iznosila 138 miliona kilovat-sati, što je 20 odsto više nego istog datuma prošle godine.

- Potrošnja električne energije tokom decembra 2016. i januara 2017. godine veća je za 560 miliona kilovat-sati u odnosu na period pre godinu dana - kažu u najvećem javnom preduzeću. - Povećanje potrošnje električne energije u decembru i januaru kretalo se od 10 do 20 odsto zavisno od temperaturnih razlika.

ISPUNILI PLAN

NA kopovima "Kolubare" i "Kostolca" rudari su uprkos mrazu iskopali na desetine hiljada tona lignita, a ekipe montera razgrtale su sneg da bi u što kraćem roku popravili kvarove koje su izazvale mećave, tvrde u EPS.

Ipak, termoelektrane i hidroelektrane ispunile su predviđene planove za proizvodnju električne energije.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (3)

Дане С.

02.02.2017. 22:16

ЕПС је најбруталнија у свом ОТИМАЊУ пара грађана. Имам трајни налог код Интеза банке за струју, Инфостан, телефон и ВИП, сваког месеца ме Банка Интеза обавештава да је рачун за Инфостан рецимо 15.000 дин и доспева 15 у месецу, ВИП првог, МТС 20-ог у месецу, после тога стиже порука да је Инфостан плаћен, телеком у том и том износу, осим за СТРУЈУ ту нема никаквог обавештења нити када, нити колико. Зато све ЗНА ВУЧИЋ и тако нас стално КРАДУ да би попунили БУЏЕТ, легализована ОТИМАЧИНА!

Pedja

02.02.2017. 23:47

Ja sam se zalio za svoja dva stana. Racun je prikazivao da sam potrosio 2.januara vise nego kada sam merio 23. januara. U oba stana. Samo su cutali na mestu za reklamaciju. Uvecan je racun za 10000 dinara na svakom brojilu. Mnogi koje znam nisu imali zivaca da se zale.

Ja

03.02.2017. 07:21

ja stanujem privatno i stanodavca ne interesuje da ide da ulaze reklamaciju, a kamoli reklamaciju na brojilo...sta mi je ciniti?? a inace racun je stigao sa 100% uvecanjem...