Na račune za struju se žalila 6.323 kupca
02. 02. 2017. u 22:02
Iz EPS uverevaju da će sve opravdane reklamacije na decembarske troškove biti uvažene. Počinju dodatne kontrole očitavanja, ali i unošenja novih podataka u sistem

ilustracija
NEZADOVOLjNI potrošači koji su za decembar dobili basnoslovno visoke račune za struju poslali su 6.323 žalbe u "Elektroprivredu Srbije". Iz EPS uveravaju da će svaka opravdana reklamacija biti uvažena. Od juče su čitači krenuli na teren, pa slede i dodatne kontrole očitavanja potrošnje električne energije, a ponovo će se proveravati i unošenje podataka u sistem kako bi se izbegli ponovni "gafovi".
- Broj reklamacija na decembarske račune je 6.323, što je svega 0,18 odsto od ukupnog broja od 3,5 miliona kupaca - tvrde u EPS. - Cilj je da svi potrošači budu zadovoljni i da niko ne bude oštećen.
Ni jedan od najhladnijih januara u poslednjih 50 godina nije mogao da rashladi usijanu atmosferu u "Elektroprivredi Srbije" tokom proteklih 15 dana zbog problema sa računima za struju. Tako su rudari, energetičari i monteri EPS prošlog meseca imali dodatne muke jer se dnevna potrošnja struje približila rekordu iz februara 2012. godine. Prosečna temperatura od minus 3,6 stepeni Celzijusa u Beogradu najhladniji je zabeleženi januar od 1964. godine kada je upisan prosek od čak minus 5,5 Celzijusa.
Konkretno, 10. januara, kada je u nekim delovima Srbije minus dostizao i 33 stepena Celzijusa, potrošnja struje iznosila 138 miliona kilovat-sati, što je 20 odsto više nego istog datuma prošle godine.
- Potrošnja električne energije tokom decembra 2016. i januara 2017. godine veća je za 560 miliona kilovat-sati u odnosu na period pre godinu dana - kažu u najvećem javnom preduzeću. - Povećanje potrošnje električne energije u decembru i januaru kretalo se od 10 do 20 odsto zavisno od temperaturnih razlika.
ISPUNILI PLAN
NA kopovima "Kolubare" i "Kostolca" rudari su uprkos mrazu iskopali na desetine hiljada tona lignita, a ekipe montera razgrtale su sneg da bi u što kraćem roku popravili kvarove koje su izazvale mećave, tvrde u EPS.
Ipak, termoelektrane i hidroelektrane ispunile su predviđene planove za proizvodnju električne energije.
Дане С.
02.02.2017. 22:16
ЕПС је најбруталнија у свом ОТИМАЊУ пара грађана. Имам трајни налог код Интеза банке за струју, Инфостан, телефон и ВИП, сваког месеца ме Банка Интеза обавештава да је рачун за Инфостан рецимо 15.000 дин и доспева 15 у месецу, ВИП првог, МТС 20-ог у месецу, после тога стиже порука да је Инфостан плаћен, телеком у том и том износу, осим за СТРУЈУ ту нема никаквог обавештења нити када, нити колико. Зато све ЗНА ВУЧИЋ и тако нас стално КРАДУ да би попунили БУЏЕТ, легализована ОТИМАЧИНА!
Ja sam se zalio za svoja dva stana. Racun je prikazivao da sam potrosio 2.januara vise nego kada sam merio 23. januara. U oba stana. Samo su cutali na mestu za reklamaciju. Uvecan je racun za 10000 dinara na svakom brojilu. Mnogi koje znam nisu imali zivaca da se zale.
ja stanujem privatno i stanodavca ne interesuje da ide da ulaze reklamaciju, a kamoli reklamaciju na brojilo...sta mi je ciniti?? a inace racun je stigao sa 100% uvecanjem...
Komentari (3)