Beogradska Lasta traži gazdu
21. 05. 2016. u 21:30
Ministarstvo privrede priprema dokumenta za privatizaciju saobraćajnog preduzeća. Za kupovinu zainteresovane kompanije iz Španije, Švedske, Engleske

SAOBRAĆAJNO preduzeće "Lasta" uskoro će u potragu za novim gazdom. Ministarstvo privrede priprema neophodnu dokumentaciju i već tokom narednih mesec dana moglo bi da oglasi prodaju čuvenog prevoznika. "Lastu" već godinama merkaju firme iz nekoliko zemalja, a odavno se među njima pominje i britanska "Ariva".
Korak ka "sređivanju" firme za novog kupca je i pre nekoliko dana potpisani kolektivni ugovor - znatno stroži od prethodnog.
- Idemo u susret privatizaciji - kaže za "Novosti" Dragan Stevanović, državni sekretar u Ministarstvu privrede. - Potpisan je kolektivni ugovor sa radnicima i restriktivniji je nego prethodni. Svesni su stvarnosti u kojoj se nalaze i ekonomskih problema u kojima se nalaze. Spremamo dokumentaciju i uskoro ćemo raspisati poziv za privatizaciju. Ima zainteresovanih iz Španije, Švedske, o kupovini razmišljaju i Arapi i Englezi. Pojavljuju se, dolaze, razgovaraju. Mislim da ćemo "Lastu" vrlo brzo da objavimo za privatizaciju.
"Lasta" je 2015. godinu okončala u "plusu" od skoro 490 miliona dinara. Godinu ranije poslovala je sa "minusom" od 671 milion dinara, pokazuju finansijski izveštaji. S druge strane, dugoročni krediti u 2015. su iznosili 622 miliona dinara, a godinu pre oko milijardu dinara.
SOVROVIĆ KANDIDAT?
PREMA nezvaničnim informacijama "Novosti" bivši direktor "Laste", Velibor Sovrović, mogao bi posle privatizacije ponovo da se vrati u ovo saobraćajno preduzeće kao kadrovsko rešenje britanske "Arive". Ovu informaciju nam, međutim, juče nije potvrdio.
- Ne znam o tome zaista ništa - rekao je Sovrović. - Trenutno uopšte nisam u tom poslu. Ne bavim se uopšte saobraćajem, tako da o tome nemam ništa da vam kažem.
ЗоЗоНаЦ
21.05.2016. 22:05
ево јел могу да будем,поштен сам то је сав гарант!!
Ne treba prodavati Latsu, nikako! ARRIVA nisu britanci, vec nemci. ARRIVA ce imati monopol u celom bus prevozu u Srbiji. Zasto da im kroz karte dajemo novac i da gradimo Nemacku, od nas sirotinje? Da li ste svesni sta radite? Lasta treba da bude nacionalni prevoznik, sa kvalitetnim i domacinskim menadzmentom, a pravna drzava da kontrolise. Sta se dobija privatizacijom? Ko Vas tera gospodo da prodate Lastu? Zasto? Zar svaka delatnost kod nas mora da bude placena a da novac ide iz zemlje?
@Rambo - Glasali smo za takvu vlast gospodo. Ćutite i gledajte.
@Rambo - Pa i nismo! Glasao je zaveden prost narod uglavnom koji je poverovao u njihovu pricu. A i tog naroda nije mnogo. Od 50% izašlih za ovakvo rešenje glasalo je 50%, dakle 25% ukupno, a 75% naroda nije! Dakle vecina NIJE ovo podrzala. Neuk narod cesto, kao danas, iz totalnog neznanja, i zbog toga sto je zaveden i prevaren glasa te iste misleci da samo oni mogu da im pomognu, a u stvari ne prepoznaje obmanu! Zbog toga ne smemo dati da nam sve odnesu čak i ono što sada imamo kao što je Lasta!
@Rambo - Losa ti matematika
Komentari (6)