Naš 500L adut i Fijata
20. 03. 2016. u 11:30
Izvoz u Rusiju ima strateški značaj za kragujevačku Fabriku. Novi posao angažovaće 3.500 radnika mesec dana duže

IZVOZ svih verzija modela "fijat 500L" u Rusiju i na tržište drugih članica Evroazijske unije ima, pre svega, strateški značaj za kragujevačku Fabriku automobila, a indirektno i za kompletnu Grupaciju "Fijat Krajsler automobili", saznaju "Novosti".
U toku prve dve godine proizvodnje, sa montažnih traka ove fabrike je silazilo oko 120.000 automobila. Zbog blagog pada prodaje na tržištu EU i skromnijeg (od očekivanog) izvoza u SAD, proizvodnja je prošle godine svedena na oko 100.000. U "FCA Srbija" se proizvodnja organizuje prema zahtevima tržišta, pa u ovom izvozno-uvoznom aranžmanu nikako ne bi trebalo zanemariti ni vrednost bescarinskog izvoza 10.000 automobila.
- Taj izvoz povlači i značajan izvoz rezervnih delova, a najznačajnije od svega je to što će ovim, naizgled simboličnim izvozom na tom tržištu, Fijat na mala vrata otvoriti to značajno svetsko tržište. U najkraćem, ako ovaj, i dalje značajan tržišni adut italijanske grupacije, po povoljnim uslovima, bude dobro prihvaćen na tom prostoru, vrata tog tržišta će biti otvorena i za druge modele, čak i po drugim uslovima - navodi naš izvor.
Pored toga, do početka proizvodnje novog modela u Kragujevcu, taj izvoz bi na montaži automobila, ali i kod kooperantskih firmi u Šumadiji, angažovao oko 3.500 radnika - skoro mesec dana duže u odnosu na prošlu godinu. A ispunila bi se i nezvanična godišnja norma proizvodnje od sto hiljada automobila.
OČEKIVANjA
ČELNICI Samostalnog sindikata ove fabrike apeluju na nadležne da sa predstavnicima torinske firme pokrenu razgovore o proizvodnji novog modela, kako bi se angažovali svi proizvodni kapaciteti. Da podsetimo, ova kompanija je projektovana za proizvodnju oko 300.000 automobila godišnje.
A SVE JE TO VIDLJIVO
20.03.2016. 11:49
Taj kaoticni odnos politickih vlasti dolazi do izrazaja. Ne zato sto ne znaju vec zato sto takvi su ljudi nemaju strukturu, necivilizovano prilaze izazovima koji opet uzvraca njihovm politikom. Civilizovani sistem ne prihvata politicku vlast i rezim bez strukture. A njihove kupljene diplome, dolaze do izrazaja opet nezavisno od politike na neki drugi nacin.
Fijatov 500L se samo sklapa u Srbiji. Manje od 10% dodate vrednosti celog vozila se napravi u Srbiji, zato ga Rusi i nisu hteli.
@milenko - Nisu ga hteli da bi pospešili prodaju Lade.
Smiješni su mi ovi komentari da Rusi ne uvoze FIAT 5oo radi svoje Lade.Znaju li ti "stručnjaci"koji sve tipovi automobila se sastavljaju u Rusiji kao kod nas taj FIAT 5oo i prodaju se po nižoj cijeni.
Naš "500L" adut i "Fijata"... Šta je to na njemu " NAŠE" ??? Samo robovska snaga !!! Radiće duže, celih mesec dana. A onda ?? Na neplaćena odsustva, godišnje odmore(ako je još nekom ostao koji dan), nama šta "napreDNO" !!!!!!!!
Komentari (6)