Etihad preuzima Jat ervejz tek kad se ispune svi uslovi

Tanjug

01. 09. 2013. u 16:36

"Etihad", strateški partner "Jat ervejza", preuzima upravljanje novom srpskom avio-kompanijom tek kad budu ispunjeni svi regulatorni uslovi i obaveze

Iako je ranije najavljeno da bi menadžment "Etihada", strateškog partnera "Jat ervejza", trebalo od nedelje 1. septembra da preuzme upravljanje novom srpskom avio-kompanijom, to će biti učinjeno tek kad budu ispunjeni svi regulatorni uslovi i obaveze, izjavio je v.d. generalnog direktora "Jata" Velibor Vukašinović.

"To se nije desilo danas i potrebno je da se zadovolje svi regulatorni uslovi. Kada će to biti, odnosno da li će to biti za tri, četiri ili pet dana za sada nije poznato", rekao je Vukašinović Tanjugu.

Iz "Etihada" je pre dve nedelje saopšteno da će ugovor o menadžmentu firme stupiti na snagu nakon regulatornih odobrenja.

Planirani datum je 1. septembar, ali će to zavisiti od svih regulatornih tela koja treba da daju svoje odobrenje do tog datuma, saopšteno je tada iz te kompanije.

Vlada Srbije potpisala je 1. avgusta sa "Etihad ervejzom" sporazum o strateškom partnerstvu, kojim će kompanija iz Ujedinjenih Arapskih Emirata postati vlasnik 49 odsto kapitala srpske avio-kompanije.

"Jat ervejz" će ubrzo početi da posluje kao "Er Srbija", ali formalno pravno neće odmah promeniti ime, a kada se to dogodi kompanija će izmeniti i svoj operativni avio-kompanijski sertifikat (Airline Operating Certificate -AOC).

Predviđeno je da srpska avio-kompanija s "Etihadom", kao strateškim partnerom, ima flotu od 10 novih "Erbasovih" aviona.

Vukašinović je rekao da je nedavno doneta odluka da se raspiše konkurs za prijem 20 novih pilota, koji će proći obuku za kopilote.

Na dodatnu obuku za upravljanje "Erbasovim" avionom u Nemačkoj danas je upućena prva grupa od 40 pilota "Jat ervejza". Obuka će biti organizovana u dva centra - u Berlinu i u Dizeldorfu, naveo je on.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (2)

na osnovu cega postaju Vlasnici 49 %

01.09.2013. 18:33

sto donose 10 Aviona pod Lizingom koje mi treba da placamo zajednicki .Sami smo mogli da uzmemo avione u Lizng arazman .Oni menadzmnt tretiraju za Ulaganje kao da mi nemamo Upravu i kadrove pre svega pilote .Da necemo prfitirati na Marsutama za Abu Dabi ..ovo je uredjeno po sistemu Dobit Delimo Zajedno ..a Gubitke Placa Narod Srbije . Preuzeli smo Dugove 170 Miliona eura ..Zasto se otpusataju zaposelni ,da budu Socijalni Slucajevi u Beogradu //

EU

02.09.2013. 16:51

@na osnovu cega postaju Vlasnici 49 % - Dogovor bi trebao da bude bolji od navedenog u vasem komentaru. Nadam se da nije sve tako crno. Mislim da se sve nije zavrsilo juce jer je Jat prodavao karte jeftinije od dogovorenih cena sa Etihadom i tako ije ispostovao dogovoreno sta kod arapa zvoni na uzbunu. Mislim da je mnogo vise ulozeno od strane Etihada no sta se prica jer bi inace ugovor bio besmislen.

Srboljub

04.09.2013. 09:55

Vidite, da smo mogli sami ne bi Jat bio u dugu tolike milione. U Jatu radi 1250 zaposlenih, neletačkog osoblja. A u Lufthanzi 750. Ko je sad ovde lud. Moralo je jednom da se desi, da se fotelje preduzeća odvoje od političkih stranaka. Videćete da je air Serbija pravi model poslovanja. O tome treba da pričaju oni koji znaju, a ne svi i svako. Ovde se samo nešto kritikuje. Valjda su nas stalno varali, pa smo postali nepoverljivi.