KOMENTAR: Taksi
03. 10. 2019. u 12:41
U bližoj i daljoj prošlosti bilo je mnogo teških dana za građane srpske prestonice. Ali, ono što im se od ponedeljka dešava, do sada nije viđeno

U BLIŽOJ i daljoj prošlosti bilo je mnogo teških dana za građane srpske prestonice. Ali, ono što im se od ponedeljka dešava, do sada nije viđeno. Paraliza života koju neometano od bilo kog "državnog faktora", sprovode beogradski taksisti tri prethodna dana, jedinstvena je ne samo po trajanju i obimu, već pre svega, po izostanku reakcije "nadležnih".
Pročitajte još - 3. DAN PROTESTA: Taksisti najavili blokadu mostova! (FOTO / VIDEO)
Ministarstvo saobraćaja podsetilo je još u ponedeljak da su taksisti u pravu, mada "blokada nije rešenje", odnosno da posluju po zakonu. Ali, njihove konkurente, Udruženje CarGo, kojih žele da se oslobode po cenu višenedeljnog maltretiranja sugrađana, sopstvenih mušterija, odnosno paralize glavnog grada, treba da ukloni neko drugi. Grad, lokalna samouprava, komunalna milicija...neko ko ne pripada resoru ovog ministarstva.
U kakvom su zapravo položaju Beograđani postalo je jasnije kad je Ministarstvo državne uprave objavilo podsećanje na objašnjenje u februaru poslato Ministarstvu saobraćaja po kojem udruženja (čitaj CarGo) imaju pravo na ostvarenje profita.
Pročitajte još - PROTEST TAKSISTA HIT NA "TVITERU": "Čujem da će i poštari da blokiraju BG dok država ne ukine Viber" (FOTO)
Nisu potrebni kilometri pešačenja da običan čovek shvati da se zapravo našao između interesa dva ministarstva, a ne samo dve grupe prevoznika. Pošto su "u pravu", taksisti su nastavili sa blokadom grada i sedenjem ispred vrata Vlade, kako kažu do gašenja aplikacije (CarGo) koja nema nameru da se isključi. Naprotiv, CarGo se nada jačanju svog udruženja koje pruža pomoć na putu (formulacija za taksiranje ove grupe prevoznika). Osim saopštenja koja su jasna, posebno kad se čitaju i između redova, očigledno je: 1. Obe grupe prevoznika imaju vezu "gore" 2. Narod je, kao i uvek, "dole".
Stevan
03.10.2019. 12:45
Cak i da obe grupacije imaju vezu gore,samo taksisti posluju po zakonu i registrovani su za prevoz putnika.
@Stevan - Samo neka je po zakonu a o etici ni slova. Kakav je takav je zakon, nas je pa cak i ako je protiv nas bitno je da smo ga mi demokratski izglasali protiv sebe. Moze nam se. Zivela demokratija, vladavina zakona, tržište koje vlada nana a ne mi trzistem itd itd. Da nam zivi, zivi zakon, onaj iza koga se moze sakriti ko god stida nema kao iza smokvinog lista. (Pre)živeće sve ovaj narod.
@Stevan - Trebate biti pre svega prema sebi posteni i postno reci da su savremene tehnologije ucinile svoje. Nisu se bunili postari kada je sms proradio ili viber baesplatni. Niti vozac fijakera u Vojvodii kada su se pojavili automobili da taxiraju.Pre 10 godina medju 10 najboljih poslova nije blio devet koji su danas naj bolji. Tehnoloska revolucija cini svoja O monopolu i da ne pisem . Otidite malo na zapad da vidite kao slicne sluzbe funkcionisu.
@Stevan - Da drzava postupa po Zakonu trebala bi polovini tih taxista da zapleni vozila i deo imovine i da naplate dugovanja koja imaju prema poreskoj upravi godinama u milionskim iznosima. Ovo rade samo da bi im drzava oprostila dugove za porez, PIO i zdravstveno koje godinama ne placaju, pa ce otpet penzionerima godinama da oduzimaju od penzija i drugima od plata. Ne prave oni nas budalama nego vlast koja im to dozvoljava. Resenje za to je jednostvno, a ne da ih Brnabicka moli.
@Stevan - Car go TRI GODINE nije uplatio ni dinara za porez a uzima 30% od svake voznje . Što se tiče ovih što porede poštu i Viber da im kažemo kada Car go bude besplatno vozio ili im budete placali samo gorivo onda ce mo mi taksisti prvi da im čestitamo i kažemo bravo majstori. Za ove što spominju tehnološku revoluciju (određivanje cene preko mapa ili taksimetra) da im kažemo da je taksimetar upravo i napravljen da ne bi odokativno bila formirana cena
Komentari (9)