Vlada: Nije formirana radna grupa za medijsku strategiju
07. 06. 2018. u 21:08
Na današnjem radnom sastanku premijerke Ane Brnabić sa predstavnicima medijskih i novinarskih udruženja, nije formirana radna grupa za izradu medijske strategije, precizirala je Vlada Srbije u novom saopštenju

Free Images Pixabay
U ranijem saopštenju vladine Kancelarije za saradnju s medijima navedeno je da je "za predsednika radne grupe izabran Dejan Stojanović, kao predstavnik Ministarstva kulture i informisanja".
Na to su odmah reagovali Nezavisno društvo novinara Srbije i NDNV, navodeći da na sastanku nije formirana radna grupa, niti je biran predsednik.
Vlada je, zatim, saopštila da u njenom prvom saopštenju, "nigde ne piše da je formirana radna grupa za izradu strategije".
Kako se ukazuje, na sastanku se "razgovaralo o sastavu radne grupe za izradu medijske strategije i načinu rada", kao i da do narednog sastanka "medijska i novinarska udruženja treba da dostave predlog članova radne grupe, kako bi ona što pre počela sa radom.
U novom saopštenju se ne pominje ime Dejana Stojanovića, ali se podseća da je u prethodnom najavljeno da će naredni sastanak biti održan u ponedeljak, 18. juna.
"Do tada medijska i novinarska udruženja treba da pošalju predloge za članove u radnoj grupi i Koordinacionom telu za saradnju s medijima, što, za one koji saopštenje pažljivo čitaju, znači da radna grupa tek treba da bude formirana pošto se medijska udruženja dogovore i pošalju svoje predloge", dodaju iz vladine Kancelarije.
Kako se ukazuje, s obzirom na to da je reč o važnom dokumentu za razvoj medijske scene u Srbiji, cilj je da u njenoj izradi učestvuju sva relevantna medijska udruženja, kako bi proces bio inkluzivan i kako bi se zajedno došlo do najboljih rešenja u interesu javnosti.
Izrada medijske strategije, ističe se, važan je deo širih reformi koje Vlada Srbije sprovodi.
Pročitajte još: Formirana komisija za medijsku strategiju
"Vlada je odlučna da, uprkos početnim neslaganjima i različitim tumačenjima koja su proistekla sa današnjeg sastanka, medijska strategija bude usvojena, jer je to važan korak u osnaživanju medija i društva u celini. Vlada Srbije ostaje posvećena tome da proces izrade medijske strategije bude inkluzivan i to je ključni razlog zbog koga su učesnici sastanka pozvani da daju svoje predloge za članove oba tela do narednog sastanka, kako je i navedeno u saopštenju Vlade Srbije", ističe se u saopštenju.
Važno je da svi zajedno radimo na ovome, jer nam je zajednički cilj da naše društvo dobije dokument koji će biti razvojni i iz koga će dalje moći da se razvija medijsko tržište u Srbiji i to uz poštovanje principa ravnopravnosti, transparentnosti i inkluzivnosti, poručuju iz vladine Kancelarije za saradnju s medijima.
Današnjem sastanku prisustvovali su i ministar kulture i informisanja Vladan Vukosavljević i predstavnici tog ministarstva, savetnica predsednika Republike Srbije za medije Suzana Vasiljević i savetnica predsednice Vlade za medije Jelena Kovačević.