Milorad Milinković: Problem je u potrošačkom društvu

V. N.

19. 04. 2018. u 17:02

Ogromna je propaganda usmerena prema današnjem čoveku da mora da zaradi što više i da je potpuno normalno da bude sebičan, okrenut samom sebi i vlastitim interesima

Милорад Милинковић: Проблем је у потрошачком друштву

MISLIM da je u korenu rasturanja porodice, a samim tim i sve manjeg broja dece, savremeno potrošačko društvo. To je svetski trend i teško da mi kao društvo i država možemo da se borimo protiv toga. Kada bismo pokušali ozbiljnije da rešimo ovo pitanje ponovo bi nas bombardovali. Ogromna je propaganda usmerena prema današnjem čoveku da mora da zaradi što više i da je potpuno normalno da bude sebičan, okrenut samom sebi i vlastitim interesima.

U potrošačkom društvu samo su novac i zarada bitni. I nije čudo što je sve veći broj samaca. Dvoje ljudi koji žive odvojeno troše više nego da žive zajedno. A, koliko su današnje zarade ništavne to gotovo niko ne primećuje. Jer, pre recimo pedeset godina običan državni službenik je od svoje plate mogao da izdržava suprugu i po četvoro, petoro i više dece. To danas nije moguće.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (3)

Pečurkar

19.04.2018. 21:31

"pre recimo pedeset godina običan državni službenik je od svoje plate mogao da izdržava suprugu i po četvoro, petoro i više dece". Naravno da je mogao kada je i tada, kao i sada, živeo na račun radnika odnosno ljudi koji danas rade u privatnom sektoru. I ja bi mogao da imam 10-oro dece kada bih živeo na tuđ račun. Radio ne radio, svira mi radio. Uh što volim ovaj režim, plata ide a ja ležim.

Goran

20.04.2018. 13:12

Slazem se sa gospodinom ali ipak standard gradjana je presudan kada je rec o potomstvu. Kao u onom sto je tuzno nije vic kada radnik kaze gazdi uuu gazda kakav BM W ja tako nesto ni u snu ne mogu da kupim a ovaj ce ako vredno budes radio i pratis normu i zeni cu jedan sledece godine da kupim...

NikolaBG

21.04.2018. 15:34

zasto na anketi Gde ćete provesti prvomajske praznike? , nema ponudjeno na poslu ?