Posle svetske premijere u Madridu: Iveko S-vej i u Srbiji
20. 11. 2019. u 22:15
"Iveko" je prepoznat kao vodeći brend u segmentima lakih, srednjih komercijalnih vozila
.jpg)
Foto Promo
"Iveko" je prepoznat kao vodeći brend u segmentima lakih, srednjih komercijalnih vozila i kupci koji jednom probaju "iveko dejli" ili "euro kargo" ostaju večno vezani za ovaj brend.Posle "stralisa" sada i u segmentu teškaša stiže vozilo "S-vej"koje će, pored vrhunskog kvaliteta imati i jedinstven dizajn i biće najlepši kamion na evropskim drumovima - rekao je direktor kompanije Auto Čačak komerc Aleksandar Petronijević.
Na glamuronom predstavljanju "S-vej" kamiona prisutne je pozdravio i Italijan Emilio Parato "Iveko" biznis direktor za Austriju i zemlje centralne i istočne Evrope.
- Srbija i "Iveko" imaju dve zajedničke odlike.Strast i snagu.Sada ne morate da tražite šampione po Evropi, oni su došli kod vas - rekao je Parato neposredno pre nego što su dva kamiona "S-vej" dovežena na podijum uz obilje svetlosnih i zvučnih efekata.
On je naveo i jednu zanimljivost o kompaniji iz Amerike, sa kojom će u narednom periodu "Iveko" blisko sarađivati i koja se zove "Nikola" - po Nikoli Tesli.
.jpg)
- Veliko je zadovoljstvo da samo četiri meseca posle svetske premijere u madridu, naš ponos i diku, ovaj kamion dovetzemo u Srbiju. Naše novo vozilo je napravljeno tako da stavi u centar svega vozača koji treba da se oseća bezbednos, komforno da koristi sve pogodnosti koje mu "S-vej" pruža - Miloš Lalović menadžer "Iveka" za Balkan.
On je istakao i da i ova gama vozila "Iveka" pored dizelskih motora ima i pogon na CNG i TNG. U Srbiji, objasnio je Lalović poslednjih nekoliko godina kupci se sve češće odlučuju za ovu vrstu goriva, koja im donosi između ostalog i velike uštede od 4-5 odsto u poslovanju, pa je na našim drumovima više od 100 vozila pokretanih na ova ekološka goriva.
PROČITAJTE JOŠ: Privredna vozila: Iveko predstavio “Dejli” vozila
- Novi tegljač je "Ivekova" perjanica i raspolaže sa modernim motorima, najsavremenijim sistemima bezbednosti, asistenacija vozaču, konekcije - zaključio je Lalović.
.jpg)
Novi teškaš "Iveka" dizajnerski predfstavlja osveženje u ovom segmentu. kabina je lepa, skladnih proporcijam pri čemu je dizajnirana u skladu sa potrebama vozača,"Iveko S-vej" je, ističu u ovoj kompaniji 100 odsto povezan kamion kojim se zakoračilo u novu eru proaktivne i prediktivne podrške.Napredna mogućnost povezivanja održava vozače uvek u kontaktui sa svojim voznim parkom, "Iveko" prodavcima i stručnjacima, što je posebno korisno dok su na putu.
Svaki detalja kabine ja pažljivo proučen kako bi se dobvala do maksimuma aerodinamične osobine vozila.Svi prostori i praznine su zatvoreni kako optimizovao protok vazduha i tako dodatno smanjila potrošnja goriva.
.jpg)
Preoblikovan je krov,dodati su senzori za sumrak (smanjenu vidljivost) i kišu, izmenjen je dizajn prednje rešetke,integrisana parking klima,farovi su sada u LED tehnologiji, branik je napravljen iz više delova što smanjuje tropkove popravkim stepenik se sklapa, dodati su bočni spojleri, redizajnirana vrata i njihov produžetak, optimizovan je i dizajn ogledala, dodat aerodinamični komplet pa je pobošljanje koeficijenta otpora smanjeno za 12 odsto.
Unutrašnjost kabine je priča za sebe. Tu je kompletno LED osvetljenje enterijera.Krovni otvor je veći, oblikovana je gornja polica koja je donela i obilje prostora, tu su i lako dostupni, takozvani "krovni džepovi", tu su i dva kreveta, dva frižidera (moguće su razne kombinacije", vozač ima više prostora.
.jpg)
Sedišta su udobnija, a sedište suvozača može i da se okreće.Volan je multifunkcionalni a svi materijali koji su korišćeni su vrhunski.
Pokretanje motora (i gašenje) se vrši pritiskom na dugme,povezivanje sa smartfonima je nikada lakše...
"Iveko S-vej" nudi kompletan asortiman šasija u dizel i varijanti na prirodni gas pogodnih za sve namene od vožnje u gradskim uslovima i isporuka do izmenjene nadgradnje.Robustna i iz+držljiva šasija čini ga jako konkurentnim zbog široke palete mogućih nadogradnji.
.jpg)
PONUDA AGREGATA
DIZEL MOTORI
"Kursor 9"
Radna zapremina:8,7 lit.
Maksimalna snaga:Varijante od 330,360 i 400 KS
Maksimalni obrtni moment:1.400,1650 i 1.700 nm
Evro standard:"Euro VI d"
"Kursor 11"
Radna zapremina:11,1 lit.
Maksimalna snaga:Varijante od 420,460 i 480 KS
Maksimalni obrtni moment:2.000,2.150 i 2.300 nm
Evro standard:"Euro VI d"
"Kursor 13"
Radna zapremina:12,9 lit.
Maksimalna snaga:Varijante od 510 i 570 KS
Maksimalni obrtni moment:2.300 i 2.500
Evro standard:"Euro VI d"
.jpg)
MOTORI NA PRIRODNI GAS
"Kursor 9NP"
Radna zapremina:8,7 lit.
Maksimalna snaga:Varijante 300 i 400 KS
Maksimalni obrtni moment:1.500 i 1.700 nm
"Kursor 13NP"
Radna zapremina:12,9 lit.
Maksimalna snaga:460 KS
Maksimalni obrtni moment:2.000 nm