Vozači, pokažite se: Ko ima prednost na ovoj raskrsnici?

Novosti online

20. 11. 2019. u 11:36

Društvenim mrežama kruži ilustracija jednog raskršća koja je posvađala mnoge

Возачи, покажите се: Ко има предност на овој раскрсници?

Foto: Fejsbuk

MISLITE li da ste dobar vozač? Društvenim mrežama kruži ilustracija jednog raskršća koja je posvađala mnoge, a sudeći prema odgovorima, brojni vozači ne bi trebalo da poseduju vozačku dozvolu.


Kao što se može videti na slici, na raskrsnici na kojoj nema semafora nalaze se kamion, automobil i autobus. Kamion treba da skrene levo, automobil desno dok autobus ide pravo. Kojim će redosledom ići?

1. kamion, autobus, automobil

2. kamion, automobil, autobus

3. autobus, kamion, automobil

4. autobus, automobil, kamion

5. automobil, kamion, autobus

6. automobil, autobus, kamion


Tačan odgovor je pod brojem 2, kamion-automobil-autobus.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (195)

kritik analitik

20.11.2019. 11:45

Auto, ako je Mercedes, BMW, ili je u njemu neki tajkun-ministar. To je valjda svima jasno, pa i policajcu koji reguliše saobraćaj na toj raskrsnici.

kamion,automobil,autobus

20.11.2019. 12:07

Uz jednu uzdrzanost?Na slici se ne vidi,ali se podrazumeva,da je raskrsnica tako uradjena,da na njoj mogu da se MIMOIDJU kamion i automobil?Ako je tako?Onda ste izostavili veoma vaznu stavku?Naime,kamion i automobil,mogu uz opreznost,ISTOVREMENO!U TOM SLUCAJU,SVEJEDNO,AUTOBUS MORA DA SACEKA,DA SE RASKRSNICA,RASCISTI.Vrlo je interesantno,mnogi veruju da "trougao" ima prednost ispred "stop"!A to je GRESKA!?Tu vazi pravilo "s'desna-desne ruke".U dvoumici,oprez i dogovor.Najsigurnije je!Ne boli glav

Nac

20.11.2019. 22:05

@kamion,automobil,autobus - Prvi deo komentara u redu. Drugi deo nije. Da je tako ne bi postojale raskrsnice na kojima postoji ulica koja ulazi u raskrsnicu bez ikakvog znaka, druga sa trouglom, treca sa znakom "Stop".

Ексокустодијан

20.11.2019. 12:22

Докле бре више?? Па јуче смо то изелаборирали! Дефинитивно камион, па аутобус и на крају аутомобил. Значи прва комбинација. Једино релевантно су саобраћајни знаци. Све остало је небитно (у конкретном случају)!!

Robi a.š. Stop Zaječar

20.11.2019. 12:27

Prvo vozilo na putu sa prvenstvom a posle znak stop i naopaki trougao imaju isto značenje pa se i kod njih primenjuje pravilo desne strane. Ide auto pa bus.

igor

20.11.2019. 14:34

@Robi a.š. Stop Zaječar - kako bre "naopaki trougao" i znak STOP mogu da imaju isto znacenje?! Gde ste vi ljudi polagali ....

Miloš

20.11.2019. 12:35

Mislim da je 1. Kamion prvi jer je na glavnom putu i ima prednost u odnosu na vozila koja se kreću bočnim putevima Posle autobus ima TROUGAO, nije obavezno zaustavljanje ali je obavezno propuštanje a uključuje se na glavni put i auto STOP – obavezno zaustavljanje i propuštanje vozila.

nemanias

20.11.2019. 12:49

Odgovor pod 1. Kamion ima prvenstvo, jer njegov znak tako pokazuje. Autobus ima znak da se ukrsta sa putem sa prvenstvom prolaza, te sve koji se isključuju sa tog puta mora propustiti, Dok automobil ima znak za obavezno zaustavljanje, pa tek kada sve propusti moze on sam da se ukljuci na put sa prvenstvom prolaza.

Miško Avramović

20.11.2019. 13:25

2. kamion (put sa prv.), automobil (stop, izlaz na put više kateg), autobus (prvenstvo prol.) Zašto niste dali rešenje?

Petzor mih

20.11.2019. 13:48

@Miško Avramović - Kamion se nalazi na putu koji ima prednost skretanja udesno,nusi tacno odgovorio pogledaj znak kod kamiona

Dejan Vasiljević

20.11.2019. 13:26

broj 1. automobil ima znak stop, kamion sa nalazi u ulici sa pravom prvenstva prolaza

Vlajko

20.11.2019. 13:54

Kuku, kuku, rane moje. Jadni mi ako ovi što komentarišu imaju dozvole. Najviše ima netačnih odgovora.

Jovana

20.11.2019. 14:03

Ko na ovako jednostavnu situaciju nije odgovorio pod 2, odmah u auto-školu na doobuku...

LOOOLLLLLLL...

20.11.2019. 14:04

Kamion je na prvenstvenom putu ali skrece lijevo na put koji NEMA prednost. Automobil ima STOP, sto znaci da autobus ima prvenstvo zato sto zadrzava smijer kretanja i ukljucuje su na put sa pravom prvenstva. Znaci ide prvi autobus a onda kamion i automobil mogu istovremeno posto je svaki na sopstvenij traci koje se NE ukrstaju. 1. A 2. B/C = C/B

LOOOLLLLLLL...

20.11.2019. 14:40

@LOOOLLLLLLL... - Moj odgovor nije tacan, SAMO ukoliko je TRIK pitanje gdje se TVRDI da je automobil vec u raskrsnici sto na slici svakako nije...

dipl.agronom

20.11.2019. 14:11

Ocigledno C...Vozacku sam stekao ,jos za vreme sankcija...I u vreme deutsche marke...e to je bilo zlatno doba...

VladimirR

20.11.2019. 14:14

INTERESANTNO je da niko ne analizira znak koji 'kamionu daje prednost'??? Prednost ima samo ako skreće DESNO! Tako je nacrtano na tabli koja upotpunjava žuto-beli kvadrat. Inače je postavka saobraćajnih znakova totalno nebulozna i nepotrebna u praksi. Gde ste videli da pri ulasku u raskrsnicu jedan ima trougao a drugi stop? Totalna idiotarija. Smatram da je najbliže pameti da prvo prođe autobus a potom istovremeno automobil i kamion.

LOOOLLLLLLL...

20.11.2019. 15:24

@VladimirR - Da VladimiR i ja sam tako napisao (autobus a potom istovremeno automobil i kamion) ali me pokoleba kako Nikola napisa; "To sto je glavni put na desno ne znaci da kamion nema prednost. Znaci prvo kamion, onda autobus jer ima znak propustanja a ne stajanja"

LOOOLLLLLLL...

20.11.2019. 15:36

@VladimirR - Obrnuti trougao (autobus) znaci da "treba propustiti sva vozila" a ne SAMO desno dolazeceg. Dok autobos propusta kamion sta sprecava automobil da skrene desno??? Po ovome je odgovor Nr.2 tacan.

ZORAN

20.11.2019. 15:41

@VladimirR - Ali on se i isključuje sa puta sa prvenstvom prolaza dok druga dva imaju izričite znakove

Peki

20.11.2019. 14:17

Put sa pravom prvenstva, trougao. pa stop su znaci koji sve lepo odreduju. Ali kod nas niko ne cita znake, Pravo prvenstva je ka desno a ne ka levo. Tako da je odgovor verovtno pod 3.

PROFESIONALNI VOZAC U PENZIJI

20.11.2019. 14:21

U svakom slucaju autobus ima prednost u odnosu na ova dva ucesnika, a oni ako nemogu da se snadju neka se dogovore.

konj@zaprega.com

20.11.2019. 14:30

Pod jedan tacno, Kamion , autobus, automobil:1. Kamion prvi jer ide sa putem sa pravom prvenstva prolaza2. Autobus jer automobil ima znak STOP sto je sa obaveznim zaustavljanjem.

u saobracaju,svi su isti i imaju ista prava!

20.11.2019. 14:32

Nema potrebe,navoditi izuzetke,bar ne u ovom slucaju.Nema pravila "veci pre manjega","jaci pre slabijega",brzi pre sporijega"!Samo zakon o saobracaju!Ni "MU' ni "MA"!Sve je ravno k'o tepsija!Zadatak je k'o boza....U najstrozijoj formi:kamion,automobil i na kraju autobus.U protivnom,ako slucajno,vazi "trougao" ima prednost ispred "stop"...Pocim predjete granicu,i to ne ispostujete,dolazeci od "trougla",dok Vam sa desne strane dolazi neko od "stop",i ne propustite ga...Javite mi se.Ako prezivite?

Nikola

20.11.2019. 14:33

Kamion se ukljucuje u raskrsnicu sa prvenstvom prolaza. To sto je glavni put na desno ne znaci da kamion nema prednost. Znak za prvenstvo prolaza, propustanja ili stajanja su za raskrsnicu. Znaci prvo kamion, onda autobus jer ima znak propustanja a ne stajanja, pa tek na kraju automobil koji ima znak stop. A svi bi trebalo da znaju sta znaci stop.

Димитрије

21.11.2019. 01:29

@Nikola - Браво Никола. Ја сам већ Михајлу потврдио да је тачан одговор бр. 1 што си и Ти потврдио. Стоп је најважнија ствар коју сви занемарују.

Paja

20.11.2019. 14:47

kamion,autobus,auto(kamion ima obrnuti trougao a auto znak stop).tako da nije tacno da je rezultat pod brojem 2 tacan.neka me neko razuveri

VP

20.11.2019. 15:40

@Paja - Tako je, znak stop obavezuje da se propusti kamion. Da autobus ima stop tada bi auto imao prednost jer mu autobus dolazi sa leve strane.

Михајло

20.11.2019. 15:41

Вара се свако онај ко мисли да обрнути троугао и знак Стоп значе потпуно исто. Када би тако било, онда постављање једног од та два знака не би имало никаквог смисла. Обрнути троугао се поставља у пару са знаком за пут са првенством пролаза, да би се знало који је пут главни, а који споредни. Значи, прво камион, па после њега аутобус. Што се тиче аутомобила, он има Стоп, а остали немају. То значи да аутомобил мора да чека све остале да прођу. Значи: 1. камион 2. аутобус 3. аутомобил. Крај приче.

Димитрије

21.11.2019. 01:25

@Михајло - Ја такође тврдим, као и Ти, да је одговор бр. 1 тачан а не одговор бр. 2.Аутомобил има знак Стоп, Аутобус не, дакле Аутомобил пролази последњи. Стоп је ‘закон’ и важнији је од правила ‘десне стране’. За Камион нема сумње да пролази први.

Vlada

21.11.2019. 07:06

@Михајло - "Што се тиче аутомобила, он има Стоп, а остали немају. То значи да аутомобил мора да чека све остале да прођу."То значи да си ти умислио текст ЗОБС-а...

Ivan

20.11.2019. 16:00

Jel vi ljudi koji ste ovde komentarisali imate dozvole? Ako imate onda smo svi u problemu jer ne znate nista.

tomy

20.11.2019. 17:12

Tacan rezultat je pod brojem 6 !Auto i autobus imaju znakove zaustavljanja stime sto je auto blizi cesti u koju skrece i ne smeta nikome.Potom ide autobus jer ide pravo i ne smeta kamionu koji silazi sa glavne ceste i dolazi na cestu nizeg ranga a tu je i pravilo desne strane !

Dusko974

20.11.2019. 17:22

Ljudi suludo je raspravljati o znaku stop i obrnutom trouglu, to je u ovom slucaju irelevantno, zato sto svaki vozac vidi samo svoje znakove i treba da postuje pravilo desne strane. Tako da je odgovor pod 2 jer autobus nevidi da auto ima znak stop ali zna da se i on i auto ukljucuju na put sa prvenstvom prolaza tako da autobus mora da ispostuje pravilo desne strane, a kamion ima apsolutno prvenstvo.

Miki

20.11.2019. 18:19

@Dusko974 - Nije tačno. Ti kao vozač moraš da gledaš koje znakove imaju ostali vozači na svojim putevima, a znakovi imaju apsolutni prioritet u odnosu na pravilo desne strane. Budeš li pratio samo pravilo desne strane, ali ne i znakove (i to sve koji postoje na raskrsnici - tome i služe ovakvi testovi), možeš da napraviš takav udes da je to strašno.

Jovan

21.11.2019. 08:16

@Dusko974 - Ti ne pratiš znakove.Vidiš da je B na putu sa prvenstvom prolaza pa zato što silazi sa toga puta ide prvi. A i C dakle u istoj su poziciji i zato za njih važi pravilo desne strane, pa ide C pa A.

navin

21.11.2019. 11:34

@Dusko974 - Netacno. Autobus tacno zna koji znak stoji autu. Zato su znak stop i obrnuti trougao takvog oblika da bi se prepoznali sa druge strane. Sto se mene tice : kamion , autobus ,auto.

Bobo

21.11.2019. 21:38

@Dusko974 - Ni ti nemas pojma Stop i Trougao su znaci potpuno istog znacenja tako da kod njih vazi pravilo desne strane ...

Nesa

20.11.2019. 17:56

Tacan odgovor je pod 2 kamion, automobil, autobus. Okrenuti trougao i znak stop imaju isto značenje uključivanje na put sa prvenstvom prolaza stim sto znak stop obavezuje zaustaviti potpuno vozilo a trougao ne ukoliko nema nikoga na putu sa prvenstvom prolaza. U ovom slučaju moraju da se zaustave i auto i autobus, kada prodje kamion ide automobil pa autobus

Alek

20.11.2019. 20:53

@Nesa - Pogledaj znakove dobro.. Prvenstvo prolaza na raskrsnici gde se nalazi kamion dozvoljeno je za produžava je ulevo.. Dopunska tabla.. Tačan je odgovor pod 2

Bobo

21.11.2019. 21:36

@Nesa - Bravo brate a svi ovi koji su komentirali negativno neka idu ponovo u autoskolu ...

Mile

20.11.2019. 18:29

Postoji stari crni vic o ovome . Pored puta , stoji " krajputas " i na spomeniku pise : " Ovde pociva onaj koji je imao Prednost " . Teorija je jedno praksa glavu cuva !

Republika Srpska

20.11.2019. 23:08

Ko još u Srbiji gleda u znakove. Vožnja katastrofa ,još ako pogledaš nekoga najlakše dobiti batine. Nema veze što si upravu. Nisam pošteno ni stao na raskrsnici ,sviraju kao u svatovima.

Станимир

21.11.2019. 01:09

Камион пролази први јер долази са пута на ком је имао првенство пролаза, други иде путнички ауто, јер он и аутобус имају знакове подједнаке важности(стоп и обрнути троугао), па аутобус мора да поштује правило десне стране.

Gagi

21.11.2019. 10:24

@Станимир - U pravu si stop ide na nepregledne raskrsnice a trougao na pregledne

Somborac

22.11.2019. 07:11

@Станимир - Sa tim da je na znaku STOP obavezno stajanje. Kod znaka "ukrstanje sa putem sa prvenstvom prolaza" stajanje NIJE obavezno. Za to vreme gde auto stoji zamisljene 3 sekunde autobus moze bez problema da prodje. Inace ne pali vam argument da se stop postavlja kod nepreglednih raskrsnica zato sto je u ovom slucaju raskrsnica absolutno pregledna. A na osnovu znakova se vidi i sa suprotne strane ko koji znak ima. B C A

Ruben

21.11.2019. 13:50

@BOGDAN. - Bravo Bogdane ; ovih devetnaest negativnih su kreteni ; nije ni cudo sto se po Srbiji toliko gine kad vidis reakcije citalaca i nebuloze komentara

Grunf

21.11.2019. 15:55

@BOGDAN. - Ruben, nemam pojma da li se zezas i da li si samo sarkastican ili totalno nepismen iz oblasti prometa, ali autobus koji ima trougao nikako ne moze proci ispred kamiona koji mu daje pravo prvenstva, bez obzira sto on ide pravo, a kamion skrece. U slucaju sabracajke izmedju kamiona i autobusa, budi siguran da ce vozac autobusa da bude kriv, jer nije dao pravo prvendtva kamionu.

Ruben

21.11.2019. 17:02

@BOGDAN. - znak prednosti za kamion vazi samo ako nastavlja glavnim putem ; posto skrece levo vazi osnovno pravilo raskrsnice: Propustiti one koji ne seku raskrsnicu - ostaju u istom pravcu. A stop je stop, on propusta sve ostale. ali nek vam bude ; Bg je jedini grad u Evropi - i Srbija uopste - gde se gine kao u Meksiku i Kolumbiji ; problem je kulturno-socijalni.

Grunf

21.11.2019. 20:31

@BOGDAN. - Ruben, otkud ti to da kamion ima prednost samo ako ide pravo???!!! Kamion ima prednost u kojem god pravcu da ide (naravno, mora koristiti zmigavce) i u situaciji kao sto je ova, svi ostali moraju da cekaju da on skrene, jer bez obzira sto skrece, on opet ima pravo prvenstva prolaza.

Bobo

21.11.2019. 21:34

@BOGDAN. - Ruben Kamion se nalazi na ulici sa pravom prvenstva i svejedno gde on ide drugi moraju da cekaju ...

Anarhista

21.11.2019. 22:22

@BOGDAN. - Дечко, камион је газда, тип стоји на главном путу, и може да ради шта хоће.

Ruben

22.11.2019. 11:45

@BOGDAN. - Dobri ste ; Biseri!!!! to samo Balkan i Afrika - i naravno Latino-Amerika radjaju.Kamion je naravno gazda, o tome se uopste ne diskutuje 19T je 19Tona ; nesrecnik koga vi pokupite neka trazi pravdu na nebu. Grunf - posto si iz crtanog filma a ilustracija je crtez - pogledaj dobro ilustraciju ; glavni put nastavlja desno. I neka vam je karambol sa srecom ; vi ste srecni i tako i tako. Ali za volanom ste opsta opasnost

Pravnik

23.11.2019. 16:13

@BOGDAN. - Pročitah ovolike komentare i pomislih da sam totalni dunster ili slep... Sad mi je lakše, jel vidim da nas je trojica :) Nemoguće da ovoliko ljudi ne vidi, ili ne želi da vidi (možda i ignoriše) drugi znak koji lepo pokazuje kuda se pruža ulica sa prvenstvom prolaza.

Miroje

21.11.2019. 06:59

Za svojih skoro 30god voz. iskustva nisam naišao na ovakvu raskrsnicu sa ovakvim rasporedom znakov.Ne zbunjujte ljude, ovakve raskrsnice nepostoje.Ako nisam u pravu molim da me neko demantuje!!

Niko

21.11.2019. 09:22

Tacno je pod 1,to tvrdim jer sam doktorirao u toj struci. Kamion prolazi prvi jer se kreće putem sa prvenstvom prolaza a ostala 2 imaju uslovljeno pravo prolaza. Te prolazi autobus-nema koji ima trougao, zatim ide auto koji ima oznaku stop jasno određenu i koja znači da je dužan da stane i propusti sva vozila sa puta na koji nailazi. Tih raskr. u BG sa znakom stop kada vam neko dolazi sa leve strane a da vi nemate nikakav znak ima puno i to tom vozilu ne daje prednost. a vama ob. da ga pustite.

Niko

21.11.2019. 09:43

@Niko - Oprostite samo jedna ispravka u primeru - slučaj je kada neko ima stop a dolazi vam sa desne strane a vi nemate nikakav znak. Sve ostalo stoji. Takvih raskrsnica samo na gornjem Dorćolu imate barem tri četiri.

Ruben

21.11.2019. 10:42

@Niko - Bolje da si doktorirao nesto drugo ; ili nista ; posto je odgovor 3 tacan.

Mr Majestyk

21.11.2019. 11:48

@Niko - Da, ali automobil može da prođe istovremeno sa kamionom jer im se putanje ne seku.

Botafogo

21.11.2019. 12:47

@Niko - Doktore,bez ljutnje,ali niste u pravu.Ako ste doktor, morali bi da znate, za razlicite saobracajne znakove iste vaznosti,kao sto je ovde slucaj.Dakle ide kamion, auto pa na kraju bus.Jedino ako niste davno doktorirali ili polagali vozacki u Zadru i sl.gradovima bivse drzave.Pozdrav

Grunf

21.11.2019. 15:51

@Niko - Slazem se sa doktorom. Kamion ima znak za prvenstvo prolaza, a nakon toga prolazi autobus koji ima prioritet ispred auta koji ima stop. E sad, ako gledate da auto moze da prodje u isto vrijeme kad i kamion, logicno auto prolazi ispred autobusa, ali sa zakonske tacke gledista autobus ima prioritet ispred auta. Znaci teoretski, broj 1 je najispravniji.

Bole

21.11.2019. 19:18

@Niko - Problem jw prijatelju sto oni ne vide drugi znak koji pokazuje da je put koji skrece u desno put sa prcenstvom, te kamion mora da propisti bus.

Bobo

21.11.2019. 21:27

@Niko - Sto da propusti kad je na putu sa prvenstvom prolaza ... kako i sam kazes ?

Bobo

21.11.2019. 21:33

@Niko - Brate kazi mi molim te samo jedan razlog zasto bi Bus imao prednost nad Autom kad imaju oboje znak iste kategorije , da propuste one sa prvenstvom prolaza a Auto u tom slucaju dolazi sa desne strane ???

Anarhista

21.11.2019. 22:18

@Niko - Све 4 стране имају бели знак главног пута. Сви знају који је главни пут. И то је најважнија ствар у целој ситуацији. Остало све треба исећи, и претопити и тенкове.

Maksim

21.11.2019. 10:32

Tacan odg.je pod 1, ali u praksi auto bi prvi skrenuo dok bi autobus cekao da kamion prodje.

Miko

21.11.2019. 10:47

Trik pitanje,neka mi neko pokaže gde u svetu postoji ovakva raskrsnica. Ako je kamion na glavnom putu,auto nikako nemože biti na sporednom. Ali,dobra fora svakako.

Bobo

21.11.2019. 21:29

@Miko - Zivim u Nemackoj i vozim 38 godina po celoj Evropi , ovakvih raskrsnica sam video na stotine ... Kamion, Auto pa Bus ... Milion posto

Видоје

21.11.2019. 11:00

Теоретски под бр. 1. У пракси под бр. 2 (камион пресеца пут аутобусу, за то време аутомобил има довољно времена да безбедно прође кроз раскрсницу).

Ruben

21.11.2019. 13:56

Citajuci reakcije citalaca stece se utisak politicko filozofske dimenzije: U kamionu voze zaledjenog marsala iz Kumrovca - zaci znakovi i ostali akoni ne vaze ; marsal je marsal pa makar i zaledjen. U autu (c) se nalazi osrednja beogradska bitanga sa zlatnim lancom od pola Kg oko vrata ; on nikoga ne propusta - sem marsala (zaledjenog) tako ga je tata vaspitao. U autobusu je srednja klasa ; uboga Srbija koja nema novca za SUV i ostale 4x4 ; oni prolaze poslednji bez obzira na propise

river plata

21.11.2019. 15:14

Kamion ,auto i na kraju bus.E,sad ce se naci neki pametnjakovici,pa ce o znaku stop.Da li su vas u auto skolama, ucili o razlicitim znakovima iste vaznosti?Vidi se, koliko je vas polagalo vozacki kod privatnika.

Видоје

21.11.2019. 16:30

@river plata - Не знам шта значи то "знаци исте важности", али троугао и стоп не значе исто. На троугао пропушташ све који имају предност, а стоп је стоп - обавезно стајеш, па таман да нема никога у близини. На испиту би тачан одговор био 1, а у пракси важи 2.

Bobo

21.11.2019. 21:25

@river plata - Na Trougao propustas sve koji imaju prednost a na stop isto tako propustas sve koji imaju prednost ... nema razlike , samo sto se stop postavlja na mesta koja su teze pregledna ili postoji pesacki prelaz ... ili ... ili ali stop i trougao su po prvenstvu potpuno isti znaci , znaci onda ima prednost onaj koji dolazi sa desne strane , potpuno isto kao da su dva trougla u pitanju

miki

21.11.2019. 17:57

@Goran - Ko ti dade dozvolu, pa vidiš li znak ispred autobusa ?Ili kod tebe važi ko je "veći" ima prednost ?Zbog takvih "naučnika", nastaju problemi pa i tuče !

Bole

21.11.2019. 19:16

@Goran - A vidis li ti lave znak ( oba znaka) ispred kamiona? Ulica sa prvenstvom je udesno, znaci ako kamion skrece levo MORA da propusti autobus.

Bobo

21.11.2019. 21:22

@Goran - Tigre svejedno sto ulica ide udesno ... Kamion se trenutno nalazi u njoj i time ima prednost ma gde ona isla ....

Goran

22.11.2019. 11:15

@Goran - Izvini ako sam nekog iznervirao, davno je bilo kad sam polagao vozacki ispit. Obrazlozenje: Kamion dolazi sa pravom prvenstva ali dopunska tabla ispod znaka kaze samo u desno. Tako da kad ulazi u raskrsnicu i skrece levo to pravilo vise ne vazi, a trebalo bi da se primenjuje "praviolo desne strane". Zato mislim da autobus ide prvi, a zatim kamion i auto mogu svako na svoju stranu.

Bole

28.11.2019. 17:47

@Goran - Ljakse kamion skrece iz ulice sa prvenstvom prolaza, samim tim i gubi prvenstvo. Slicna raskrsnica ti je kod DIFa u Kosutnjaku.

Vasa

21.11.2019. 17:50

Jeste li vi bolesni jer znate uopste sta znaci STOP,a sta obrnuti trougao.Stop za neznalice obavezno stati,a obrnuti trougao nema istu vaznost kao stop i nije obavezno zaustavljanje PROCITAJTE ZAKON prolazak kod obrnutog trougla je ako neugrozava

Bobo

21.11.2019. 21:19

@Vasa - Gde ste vi isli u autoskolu ... STOP i Trougao su znaci sa potpuno istom vaznoscu to znaci moras da propustis onoga ko ima prvenstvo prolaza a onda u odnosu ta dva znaka medjusobno ima prednost onaj koji dolazi sa desne strane znaci u ovom slucaju Kamion , Auto pa Bus i to je milion posto tacno a vi pisite sta hocete ...

Dule

21.11.2019. 21:26

Nema mnogo filozofiranja, svi imaju vidno postavljene znakove,tako da mogu da vide koji je put sa pravom prvenstva prolaza, i ko ima znak stop, a ko ima znak ukrštanje sa putem sa pravom prvenstva prolaza, pa ne treba biti doktor da bi se znalo kojim redosledom će prolaziti vozila.

Voja

21.11.2019. 21:55

Odgovor je tačan, ali je raskrsnica totalno nerealna u stvarnosti. Ja nikad nisam video ovakvu raskrsnicu u stvarnom saobraćaju.

Zoran

21.11.2019. 22:06

Naravno da je tacna alternativa 2 ali gledajuci ovu raspravu ne bih da sam na mestu vozaca automobila vozio dok ne vidim da mi vozac autobusa da znak da vozim. Previse ih vozi sto ne poznaje najosnovnija pravila.

Anarhista

21.11.2019. 22:14

Подметачина. Стоп и троугао уопште не требају на раскрсници. Али неко то штампа, и дели лову са преЦедником општине. Бели знак главног пута је сасвим довољан за целу ситуацију, дакле камион иде први, а сви остали по правилу десне стране.

znak

23.11.2019. 08:57

@Anarhista - Automobil ima znak Stop , zato mora da ceka sve drugeKamion ima znak prvenstva prolaza ali i podznak koji mu kaze da taj znak prvenstva prolaza vazi na glavnoj cesti a glavana cesta skrece u desno ,prema podznaku a strelica upucuje da ce kamion u ljevo te sa tim gubi prednost nad autobusom koij ima prvalinisko kretanje autobus , kamion , automobil

Миле

30.11.2019. 11:59

@Anarhista - Онај ко је на путу са првенством пролаза има предност без обзира на то да ли скреће или наставља путем са првенством.Што се тиче аута и аутомобила, на прву сам и ја рекао да пошто аутомобил има стоп да треба пропустити аутобус, мада ми се чини логичним објашњење да су трокут и стоп истог ранга и да на њима вриједи правило десне стране, када је раскрсница празна на трокут се на стаје а на стоп и даље треба јер није прегледна.

Zoki

22.11.2019. 06:30

Ovo se rešava kružnim tokom ili onim američkim "all way stop", gde postave stop znak za sve, svi moraju da stanu a u raskrsnicu ulazi onaj ko dodje prvi. Ovde 140 ljudi raspravlja o prvenstvu na ovoj raskrsnici, dok u miru posmatra sliku. Šta mislite kako bi bilo da se nađu na pravoj raskrsnici, gde nemaju puno vremena da misle...

Deki

22.11.2019. 08:02

Apsolutno nerealan raspored saobraćajnih znakova na raskrsnici! U realnom saobraćaju nikad nisam naišao na nešto ovako.

Boki

25.11.2019. 09:08

@Ip - Dragi moj lp22 (uz napomenu da sam potpuno saglasan da odgovor nije tačan samo što ja mislim da oni to namerno rade da bi se narod zabavljao) i ti si jedan od onih koji ne znaju da postoje dva znaka koji se po obliku razlikuju od drugih, obrnuti trougao i osmougao (znak STOP).Oni su upravo tako napravljeni da bi i onaj "sa druge strane" mogao da vidi šta ima, u ovom slučaju, autobus.

Vlada

22.11.2019. 08:51

Bolesnici, prestanite vise da se izivljavate nad decom koja tek treba da postanu vozaci. Sto na cetvrtu stranu niste stavili semafor?

ma nemogu da verujem

22.11.2019. 10:56

Koji idiotluk,ako je ispred kamiona znak sa pravom prvenstva to bi znacilo da se taj put nastavlja pravolinijski,u suprotnom autobus bi morao da ima znak da se ukljucuje poslednji u raskrsnici,ali u tom slucaju ovaj znak stop ispred putnickog auta nema svrhe.

zaliv.net

22.11.2019. 11:10

Ovakvu raskrsnicu nikad nisam video, ovo moze samo da se nacrta a u realnosti nigde da se vidi. Inace iz prilozenog KAMION, AUTOBUS, AUTOMOBIL

Marver

24.11.2019. 08:50

@zaliv.net - Pod 1 je rešenje,vi koji sastavljate ove zezalice prvi ne znate saobraćaj.

kekec

22.11.2019. 14:35

nije tacan odgovor pod brojem 2! jeste prvo ide kamion iz ulice sa pravom prvenstva, a zatim autobus jer automobil ima znak obaveznog STOP , sta znaci da mora da propusti SVA vozila koja dolaze, a autobus ima samo trokut! dakle, tacan je odgovor pod 1!

Miskec

24.11.2019. 14:41

@kekec - Ovo je nemoguca saobracajna situacija, ove table ispod saobracajnih znakova ne postoje nigde!

Gluposti

28.11.2019. 12:10

@kekec - Ili nisi vozač, ili uopšte ne gledaš oko sebe i jadni oni kojima se ti nađeš na putu.

Davor D.

25.11.2019. 14:26

KAMION, AUTOMOBIL PA AUTOBUS !!!!!Ljudi moji, znak STOP se postavlja na nepregledom prilazu raskrsnici a znak NAILAZAK NA PUT SA PRVENSTVOM PROLAZA na preglednom prilazu raskrsnici i u tome je razlika između ova dva znaka! Oni su iste važnosti i između njih važi pravilo desne strane!Molim sve Vas sto tvrdite suprotno da prelistate testove jer ne bih volio da Vas sretnem na nekoj raskrsnici.Odgovor: Pitanje 19http://www.mkt.gov.ba/dokumenti/ostalo/Oblast%20III%20raskrsnice.pdf

Milovan85

01.12.2019. 21:05

@Davor D. - Samo da kažem da postoje ovakve raskrsnice.. Bas u becu u 13 okrugu ima ista takva raskrnica... I prosto je autobus ima prvenstvo prolaza jer je na glavnom putu.. Ne bi imao samk u slucaju da ima vozilo D kojeg nema na slici..... Pozdrav!

срећом пензионер

05.12.2019. 13:05

@Davor D. - Autobus NIJE na putu sa prvenstvom jer taj put se ne pruža pravolinijski. Put se pruža pod uglom, koji zaklapaju ulica u kojoj je kamion i ulica u kojoj nema vozila. Pogledaj znakove i njihov oblik. Autobus ima nameru da se uključi na glavni put. Isto kao i automobil, koji je desni autobusu i ovaj mora da ga propusti.

boris

29.11.2019. 09:33

Prvo kamion pošto se isključuje sa glavnog puta, zatim automobil zbog pravila desne strane obzirom da i auto i autobus prilaze raskrsnici sa sporednog puta. Znak STOP i trougao su irelevantni u ovom slučaju. STOP ukazuje na obavezno zaustavljanje, a trougao na to da se uključuješ sa puta koji nema prvenstvo. Znači i onaj što ima STOP i onaj što ima trougao moraju da propuste sve ostale učesnike u saobraćaju koji imaju pravo prvenstva. Za njih u ovom slučaju važi samo pravilo desne strane.

Aleksa

29.11.2019. 18:09

@boris - Правило десне стране поред три саобраћајна знака???? Браво! После се питамо што гину...

Ћезо рца

30.11.2019. 10:45

@boris - И аутомобил и аутобус имају знак стоп. У том случају важи правило десне стране, драги мој Алекса. Баш као и на семафору, кад се секу путање возила која имају зелено, драги мој Алекса. Обнови мало градиво. И не жури са закључцима, као ни када си за воланом.

DuckyDuck

01.12.2019. 11:25

@boris - Obrnuti trougao JE znak "stop" kad raskrsnica nije prazna. U toj situaciji ima jednaku vrednost i snagu znaka "stop", a usporenje i zaustavljanje je potrebno da bi se propustila vozila s prvenstvom i utvrdilo ko sledeci ima prvenstvo kroz raskrsnicu. Zasto bi zaustavljanje na trougao imalo manju tezinu, da tako kazem, nego zaustavljanje na "stop"? Kad stanemo, stali smo. Trougao samo daje slobodu prolaska kroz raskrsnicu bez zaustavljanja kad na njoj vidno nema vozila i to je jedina "sloboda"

MilosRu

14.12.2019. 18:17

@boris - Naravno da vazi pravilo DS iako postoje znaci i to se u ovom slucaju mora ispostovati/

Bojan

30.11.2019. 17:21

Ako vec mora ovako, onda tacan odgovor je pod 1. Odnosno B.A.C.U praksi najbolje je da svi uspore na raskrsnicama, da ne budu nervozni i da ne polazu mnogo u prvenstvo prolaza, nego polako. Svi ce proci. Nekad se desi da se covek pogubi, ali zato se i racuna na druge vozace. Samo u slucaju da taksisti krenu da vas uce propise i da se bune da ih niste propustili u tom slucaju obavezan je izlazak sa dizalicom u ruci!

DuckyDuck

01.12.2019. 11:16

Znak "daj prvenstvo" (obrnuti trougao) ima znacenje znaka "stop" ukoliko raskrsnica nije prazna. To sto se ne mora zaustavljati na obrnuti trougao kad na raskrsnici nema vozila samo je olaksavajuca okolnost ovog znaka uslovljena dobrom preglednoscu raskrsnice, ALI kad ima vozila na njoj, zamislite znak "stop", jer treba da utvrdite kome da "date prvenstvo". Zatim sledite pravila prvenstva prikazana drugim znacima (koji je glavni put) i/ili ona utvrdjena zakonom (pravilo desne strane).

Majdanpek

11.12.2019. 20:01

@DuckyDuck - Obnuti trougao je znak za ukrštanje sa putem sa prvenstom prolaza, nije stop i nema obavezu potpunog zaustavljanja (ako je raskrsnica prazna). Znak STOP znači zaustavljanje. Autobus ima prednost u odnosu na automobil

Saša

04.12.2019. 00:00

Ala ljudi nemaju pojma, nije ni čudo što toliko ima sudara... naravno da je pod B tačno...

kole

07.12.2019. 08:37

Ovakvu raskrsnicu moze da smisli samo neko ko je preskocio terapiju koju mu je dao psihijatar.

VETERAN

10.12.2019. 06:34

nije tačno 2 prvo ide kamion pa autobus koji zadržava pravac kretanja pravo pa tek onda auto kojeje na stopu u svakom slučaju ide poslednje

Djura

13.12.2019. 11:50

@ VETERAN - Po zakonu na raskrsnuci saobraćaj se odvija poštovanjwm redosleda. Policajac,semafor,saobraćajni znaci i na kraju pravilo desnw strane. Prema tome tačan odgovoe je pod 1.Tačka.

kole

14.12.2019. 14:30

auto ide zadnji,to je jedino bitno.mozda auto ima prvenstvo u odnosu na bus,mozda vozac tako vidi mozda ne,ali ja se ne bih kockao da me udari bus pri punoj brzini...

snowman

15.12.2019. 22:48

Tacan odgovor je broj 2,znak stop znaci da morate obavezno da se zaustavite a ne da morate sve da propustite, autobus nailazi na put sa pravom prvenstva prolaza i on mora sve da propusti.

Ivan Cindric

17.12.2019. 19:52

Nije ravan odgovor br 2 vec 1 kamiom autobus auto kamion ima prvenstvo a auto ima stop A bus trougao.

Rastko999

19.12.2019. 10:19

Kamion on se iskljucuje sa puta sa prvenstvom prolaza ,autobus i automobil su na putu koji izlazi na put sa prvenstvom prolaza ,nemogu stop i trougao da budu isto onda bi bio jedan znak !!! I ja mislim da bi prvo trebalo aitobus da prodje pa automobil da se ukljuci ,ali nisam sto posto siguran