IZ KINE I ZA CEO SVET: Grupa Reno otvorila novi dizajnerski centar u Šangaju

P. Živković

16. 04. 2019. u 16:41

Novi "Reno dizajn centar Šangaj" će omogućiti osmišljavanje i dizajniranje budućih Reno modela koji će direktno odgovoriti očekivanjima kineskih kupaca

ИЗ КИНЕ И ЗА ЦЕО СВЕТ: Група Ренo отворила нови дизајнерски центар у Шангају
IDEJA čelnika Grupe Reno je da svoj razvoj na stranim tržištima koncipiraju tako da u značajnijim centrima otvaraju dizejnerske centre.


Najnoviji je otvoren u Šangaju u Kini, koji je već šesti takav centar u svetu.

Odeljenje za dizajn Grupe Reno, koje ima sada svoje centre u Francuskoj, Rumuniji, Južnoj Koreji, Brazilu i Indiji i Kini. Novi "Reno dizajn centar Šangaj" će omogućiti osmišljavanje i dizajniranje budućih Reno modela koji će direktno odgovoriti očekivanjima kineskih kupaca.

- Naš novi dizajnerski studio u Šangaju potpuno je u skladu sa strategijom Grupe za osvajanje novih kupaca u Kini. U narednim mesecima nameravamo da zaposlimo oko 20 domaćih dizajnera. Ovi talenti će nam pomoći da predvidimo očekivanja kineskih kupaca. Ovaj centar će igrati važnu ulogu u dizajniranju budućih lokalnih modela. Takođe ce doprineti globalnim projektima Grupe - rekao je Laurens van den Aker, direktor Reno grupe za industrijski dizajn.

Pročitajte još: "Reno klio" hit sajma

Renoov dizajnerski centar u Šangaju će se baviti svim aspektima automobilskog dizajna, uključujući dizajn eksterijera i enterijera, boja i materijala.

Pozicionirani u centru Šangaja i oslanjajući se na njegovu kreativna dinamika, dizajneri će istraživati najnovije trendove kako bi odgovorili očekivanjima kineskih kupaca kako u pogledu stila tako i tehnoloških inovacija.

Dizajneri iz Šangaja, kao i njihove kolege u drugim dizajnerskim centrima Grupe, moći će da učestvuju u internim takmičenjima koja se pripremaju za sve projekte Reno grupe. Sve studije za buduće projekte će imati benefit od multikulturalnog kreativnog pristupa zahvaljujući prisutnosti 32 nacionalnosti u Odeljenju za dizajn grupe Reno. Kao broj jedan na svetskom tržištu proizvođača automobila od 2009. godine (četvrto po veličini tržište Grupe Reno u 2018. godini), Kina je jedan od ključnih stubova strateškog plana ove francuske kompanije.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije