Šepuri se BMW R1250 GS

P. Ž.

19. 11. 2018. u 12:24

Premijera u novom BMW Motorad salonu. Model koji postiže potpuno novi nivo performansi

Шепури се BMW Р1250 ГС
Mnogobrojnim ljubiteljima "BMW" motocikala i predstavnicima medija u novom ambijentu "BMW Motorad" salona ekskluzivno predstavljem najnoviji "BMW R1250 GS", model koji postiže potpuno novi nivo performansi.

Skoro 40 godina, u "BMW Motorad GS" modelima dvocilindrični bokser motor garantuje moćan i pouzdan pogon, a sa najnovijom tehnologijom "BMW ShiftCam", postignut je novi nivo snage i obrtnog momenta kroz ceo opseg broja obrtaja agregata. Istovremeno je smanjena potrošnja goriva i emisija izduvnih gasova. Novi agregat radi “uglađenije”, a ceo motocikl se ponaša preciznijie od prethodne generacije. Motoavantura na putu, a i “off road” će biti potpuno uživanje uz novi "GS".

Pročitajte još - Predstavljen BMW Serije 8

Nova generacija bokser motora sa "BMW ShiftCam" tehnologijom odlikuje povećana snaga i obrtni moment: 100 kW (136 KS) pri 7 750 o/min i 143 Nm pri 6 250 o/min (na prethodnom modelu: 92 kW (125 KS) pri 7 750 o/min i 125 Nm pri 6 500 o/min). Radna zapremina je sada 1.254 kubika (ranije 1.170). "BMW ShiftCam" varira trenutak i visinu otvaranja usisnih ventila, a bregasto vratilo je dizajnirano tako da ih asinhrono otvara što povećava vrtloženje smeše goriva i vazduha što omogućava efikasnije sagorevanje. U skladu sa ovim sistemom redizajnirani su i lanac, izduvni sistem, podmazivanje i ubrizgavanje goriva.

Sada u standardnoj opremi dolaze "ASC" i "Hill Start Control" (pomoć pri kretanju na uzbrdici), kao i LED prednje svetlo, dok su LED dnevna svetla opcija. Kada je konektivost u pitanju, multifunkcionalna instrument tabla sa "blututom" i TFT ekranom od 6,5 inča su takođe deo standardne opreme. Tu je "Riding Modes Pro", sa dodatnim režimima vožnje - "Dinamic Traction Control DTC", "ABS Pro," "Hill Start Control Pro" i "Dinamic Brake Assistant DBC", koji su dostupni kao opcionalni sistemi.

Novi "BMW Motorad" model u osnovnom paketu dostupan je po ceni od 16.690 evra a može se poručiti i testirati u "BMW Motorad" salonu u Radničkoj 8 u Beogradu.

U novom ambijentu, "BMW Motorad" salona očekuje vas veliki izbor aksesoara i dodatne opreme, a “opuštena” atmosfera i toplina ambijenta koje su postignute adaptacijom u skladu sa najnovijim "BMW Motorad" standardima učiniće da se osećate kao u svom dnevnom boravku.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (3)

DRAGOSLAV

19.11.2018. 15:00

Sedamdesetih su radili boks motore od 600, 750, i 900 ccm. Motocikl je imao nisko teziste sto ga je cinilo stabilnim. Problem je bio obrtni moment i to su nasli nacina a da bi zadrzali nisko teziste ugradjivali su cetvorocilindricni motor postavljen horizontalno. Konstruktor koji je radio formulu tri je konstruisao i taj motor.

Bungi

22.11.2018. 20:32

Ovaj BMW-ov agregat već duže vremena mjerkam i planiram da ugradim u Zastavu 750.Naravno,zapreminu klipova bih smanjio na 750cm3 a višak prostora bih iskoristio za novu glavu koja bi bila potpuno hlađena vodom.Naravno,zahvat je komplikovan ali zapremina mora biti baš koliko piše pozadi-750.

Aleksandar Drzaic

18.12.2018. 20:41

za ovaj model akrapovic radi auspuh,cijena je oko 1500eu ,i to bas gdje ja radim,tj.spajam u akrapovicu u sloveniji