„Opel insignija” - krstarica na drumu

07. 02. 2018. u 23:07

„Opel insignija grand sport B 2.0 dizel turbo inovejšn”: Automobil koji, po mnogim ocenama, nudi najviše za uloženi novac, i novom generacijom nastavlja da pleni

„Опел инсигнија” - крстарица на друму

NEMAČKI auto-gigant "Opel", odnedavno pod upravom grupacije PSA, postavio je mnoge repere kada je u pitanju perjanica brenda "opel insignija".

Automobil koji, po mnogim ocenama, nudi najviše za uloženi novac, i novom generacijom nastavlja da pleni.

Na našem testu, model "insignija grand sport b 2.0 dizel turbo" u opremi "inovejšn"! Kakva prilika i čast! Perjanica u najboljem mogućem izdanju.


PROČITAJTE JOŠ:
"Poletanje" sa vršačke piste

Naime, ova "insignija" je dostupna u četiri varijante ili nivoa opreme: Essentia, Enjoy, Dynamic i vrhunac ponude Innovation. Za opremu koja se isporučuje na vozilu, već nivo opreme Essentia letvicu postavlja veoma visoko...

Karakteristični "fastbek" dizajn, konture u stilu kupea, oštre, izdužene linije - odlična kombinacija sportskog izgleda i izuzetne aerodinamičnosti, sasvim dovoljno da vam srce zaigra na prvi pogled, a i da, ako vam je stalo, imate hiljade "lajkova" prolaznika dnevno...

Kako opisati ovaj model "insignije" u nekoliko rečenica? Da li potencirati "sitnice" poput ukrasnih detalja, hromiranih i u crnoj boji visokog sjaja, 18-inčne točkove od lake legure, metalne lajsne na pragovima vrata, pomoć za duga svetla (automatski menja svetlosni snop), senzor za kišu i sistem za prepoznavanje tunela (prednja svetla), elektrohromatski retrovizor (bez odsjaja), dvozonski elektronski klima uređaj... Ili se fokusirati na prvoklasan kvalitet izrade, lukusuzni komfor, uključujući AGR sedišta sa sertifikatom "Kampanje za zdrava leđa" (AGR), poznatog nezavisnog centra za ergonomiju, ambijentalno osvetljenje koje daje osećaj lakoće i prostranosti...

Pri tome ova limuzina koja nudi obilje prostora za putnike ima i neverovatnih 490 litara prtljažnog prostora (neverovatno jer kada gledate spolja nemate utisak da je auto toliko prostran), a tek kad oborite sedišta i dobijete 1.450 litara korisne zapremine...

Ne treba ni reći da unutra ima sijaset mesta za sitnice raznoraznih pregrada i slično...

Našem autu na testu prilazi prolaznik i kaže "vau kakve felne!". Laka legura, kažemo mi, od 16 do čak 20 inča!

Šta je još izuzetno što "insignija" nudi? Na red dolaze farovi...Tu su IntelliLux LED Matrix farovi... To, ukratko, da bi smo izbegli komplikovana stručna pojašnjenja, znači da uvek na raspolaganju imate duga svetla koja ne zaslepljuju druge vozače. I pored toga, tu je svetlo za skretanje koje neutrališe skrivene opasnosti u oštrim krivinama. Aktivira se pri brzinama između 40 km/č i 70 km/č.

"Insignija" je naravno automobil koji prati trendove pa tako ima i obilje sistema za asistenciju vozaču. Da pomenemo samo najznačajnije: od onih koji skeniraju kolovoz i štite "insigniju", sigurnosnog ekrana koji prikazuje važne podatke na vetrobranskom staklu, pa vam pogled ostaje usmeren na put. Informacije uključuju brzinu kretanja, uputstva satelitske navigacije ili upozorenja na opasnost. Tu je i upozorenje na nadolazeći saobraćaj pri hodu unazad, koje vas upozorava na druga vozila kad izlazite unazad iz parking-mesta ili svog dvorišta. Ono što je nekad predstavljalo nevidljivu opasnost, sad je lako rešivo.

PROČITAJTE JOŠ: Motori su poslednja reč tehnike. Od benzinaca do dizelaša. Na našem testu, dvolitarski dizelaš je učinio da imamo osećaj (naravno zahvaljujući turbini) da smo za komandama automobila od najmanje 2.300 "konja". Osmeh na licu kada izađete iz automobila sve govori. Pri tome, cena ovog našeg test-vozila je "jedva nešto viša" od 22.000 evra!

Napredni bezbednosni sistemi kombinuju sistem kamere i radara i projektovani su da maksimizuju budnost vozača i pomognu da se spreče iznenadne situacije, sudari, kazne za prekoračenje brzine i ostalo.

Za kraj ostavljamo "Opelovu" fantastičnu paletu naprednih tehnologija za zabavu i navigaciju integrisanih u automobil, uključujući IntelliLink, koji će poboljšati kvalitet svakog putovanja. Povezani audio-sistemi će vas, po želji, opustiti ili oraspoložiti, dok će vas navigacija odvesti do željenog odredišta. Bezbednost je garantovana, zahvaljujući funkcijama koje rade bez angažovanja ruku. U ovom odeljku pronaći ćete kompletan asortiman - kao i sve dostupne elemente za model koji vas zanima.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (3)

Bungi

08.02.2018. 09:06

Iako je nova Insignia stvarno "avion" od automobila ,testirani primjerak nije vrh ponude.Vrhunski model je 2.0. dizel biturbo,sa osmostepenim automatskim mjenjačem i pogonom 4x4.

Vaske

13.02.2018. 13:03

Nisam pročitao jaču glupost, od čitaoca koji se potpisao kao Simke.Ovo vozilu koje predstavljate imam utisak da je vrhunsko u ovoj klasi, gotovo u svim segmentima.Jedina mana je što fali novca za kupovinu.