„Opel” samo na struju - od 2024.

17. 11. 2017. u 23:07

Predstavljeni ciljevi i zadaci "Opela" posle preuzimanja od "PSA grupacije". Uz potpuni pristup tehnologijama "PSA grupacije", "Opel" će postati evropski lider kada je emisija ugljen-dioksida u pitanju

„Опел” само на струју - од 2024.

Generalni direktor Opel Automobile GmbH Mihael Lošeler

Generalni direktor Opel Automobile GmbH Mihael Lošeler je sredinom prošle nedelje objavio strateški plan "Tempo", koji bi, posle preuzimanja ove nemačke kompanije od strane francuske "PSA grupacije", trebalo da dovede do veće konkuretnosti i rasta ovog giganta, koji je dugo bio deo američkog "Dženeral motorsa".

Inicijativa "Tempo" će, kaže se u zvaničnom saopštenju dostavljenom "Novostima", znatno doprineti ciljevima generisanja pozitivnog toka slobodnog gotovog novca, kao i povratku na dobit iz poslovanja automobilskog sektora od dva odsto u prvoj fazi do 2020, odnosno šest odsto do 2026.

Zajedničkim snagama oslobodiće se godišnja sinergija "PSA grupacije" na nivo od 1,1 milijarde evra do 2020, odnosno 1,7 milijardi evra do 2026. Svi potezi će dobrineti sniženoj tački finansijske rentabilnosti za "Opel-Voksal", na 800.000 vozila.

Uz potpuni pristup tehnologijama "PSA grupacije", "Opel" će postati evropski lider kada je emisija ugljen-dioksida u pitanju. Do 2024. sve linije evropskih putničkih automobila će biti elektrifikovane, nudeći čist elektropogon, koji kao izvor energije koristi baterije, ili "plag-in" hibridne verzije, uz efikasne motore sa unutrašnjim sagorevanjem. Do 2020, "Opel-Vaoksal" će imati četiri elektrifikovane linije vozila na tržištu, uključujući "grendland X PHEV" i novu generaciju "korse", kao čisto električno vozilo.

TROŠKOVI Kompanija će konkurentnost podići na viši nivo do 2020.tako što će redukovati troškove za 700 evra po automobilu. Efikasnost marketinških troškova će biti unapređena za više od 10 odsto. Sveukupna efikasnost će biti poboljšana i redukovanjem složenosti svih poslovnih struktura, sa odnosom generalnih-administrativnih troškova i prihoda sa 5,6 odsto na 4,7 odsto, uz cilj da se kompanija dovede do industrijskog standarda u smislu odnosa plata i troškova-prihoda.

Dve platforme "PSA grupacije", CMP i EMP2, naći će svoje mesto u svim fabrikama "Opel-Voksala". Započeće se sa SUV modelom baziranim na EMP2 arhitekturi, čija je proizvodnja planirana za Ajzenah 2019, dok će model iz D segmenta na istoj platformi silaziti s proizvodnih linija u Riselshajmu.

Sva nova vozila će biti konstruisana u Riselshajmu, koji će biti transformisan u globalni nadležni centar za kompletnu "PSA grupu". Broj platformi koje "Opel-Voksal" koristi za putničke automobile će biti redukovan sa sadašnjih devet na dve do 2024. Pored toga, pogonske jedinice će biti optimizovane sa aktuelnih deset na četiri jedinice.

Od 2024. pa nadalje svi modeli putničkih automobila će biti bazirani na zajedničkim arhitekturama sa "PSA grupom". Prvi na redu je "kombo 2018" i nova generacija "korse 2019". "Opel-Voksal" će lansirati devet novih modela do 2020.

"Opel" će ući na više od 20 novih tržišta do 2022, a da bi se očuvao rast u finansijski atraktivnom poslovanju u segmentu lakih komercijalnih vozila, "Opel-Voksal" će lansirati nove modele sa jasnim ciljem - da poveća prodaju svojih LCV modela za 25 odsto do 2020. u odnosu na 2017. godinu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (5)

djoka

17.11.2017. 23:16

Srbi, navajite na jeftine dizelase. Rasprodaja u Evropi. Radice Zelezara jos dugo dok Srbi budu kupovali najskuplje sirovine, polovne automobile u Nemackoj....

A gde smo mi?

18.11.2017. 06:49

Automobilima na benzin i naftu dolazi kraj. Ja se samo pitam gde je FIAT u tim novim tehnologijama i gde je naše mesto u tom novom vremenu koje je pred vratima za razliku od na primer Hrvata koji imaju "Rimac automobile" kao jednog od najsofisticiranijih proizvođača električnih automobila!?

Електро-возач

18.11.2017. 21:15

Маните се куповања и развијања отпадних возила на сагоревање било чега. Србији већ сада највише одговарају електрични аутомобили али о томе није развијена свест. Време је дошло већ одавно за електричне аутомобиле... и то НЕ оне на водоник.

Molim

23.02.2018. 00:28

@Електро-возач - A o kojoj planeti i veku pričamo? Ja ne vidim da su elektro vozila razvijena do upotrebljivog svakodnevnog nivoa..a čak i ovakva kakva su sad - koštaju duplo spram klasičnih vozila. Soro punjenje, kratak radijus, papreno skupe baterije kratkog roka trajanja... budalastina. Pre ce i elektro-hidrogenski auto da zaživi a za pouzdan i isplativ električni auto nam ostaje d