Pouzdan, udoban i sportski (foto)
12. 11. 2017. u 22:17
"Novosti" na prvoj vožnji šeste generacije modela "folksvagen polo"
.jpg)
Foksvagen polo
ZVANIČNA veb-prezentacija novog "folksvagen pola" počinje baš ovim rečima: "pouzdan", "udoban" i "sportski" jer su tvorci šeste generacije modela (od 1975. godine do sada je prodato oko 16,5 miliona) hteli da naglase da se i ovaj novi model može pohvaliti pouzdanošću mehanike, sjajnih "daunsajz" motora od 999 kubika, sportski naglašenim linijama ali i nivoom komfora koji, ruku na srce, malo ko očekuje od ove klase vozila.
"Folksvagen polo", koji je stigao i u prodajne salone u Srbiji, dizajniran je tako da vam se čini da je (zbog izdužene haube) automobil duži od 4.053 mm i širi (bočne horizontalne linije) od 1.751 mm. Sportskom utisku znatno doprinosi i niža silueta (visina je 1.431 mm) i lepo skrojena i uklopljena LED svetla, svetla za maglu...Prtljažnik je povećan za 71 litar i sada ima 351 litar.
Unutrašnjost "pola" je za svaku pohvalu. Materijali su kvalitetni, a dizajn moderan, funkcionalan. Dominira veliki, uklopljen u komandnu tablu tač-skrin ekran od 8,1 inča, a i instrument-tabla je TFT ekran u boji koji nudi izuzetno mnogo informacija o vožnji i vozilu.
Sedišta su udobna, kvalitetna, sa dobrim bočnim ojačanjima. Volan je presvučen kožom, sa svim mogućim komandama na obruču upravljača.
* 351 l je zapremina prtljažnika
* 4,4 litra je prosečna potrošnja
Ručica menjača je takođe moderna, lepa, a promena brzina je nešto što će vam izmamiti osmeh na lice. Precizno, lako, filingranski!
U "polo" su "Folksvagenovi" inženjeri ugradili obilje najsavremenijih tehnoloških rešenja koja pomažu vozaču i čine da svi putnici (ali i pešaci) budu maksimalno zaštićeni.
Od adaptivnog tempomata koji radi pri brzinama do 210 km na čas (sam će usporiti, zakočiti, ukoliko to uradi vozilo ispred vas) do park-asistenta koji će vam pomoći da se lako i brzo parkirate.
Naravno, savremeni automobil je teško zamisliti bez "infotejnment" sistema, navigacije, blututa, savršenog audio-okruženja (šest zvučnika)...
Motori su benzinski od 999 kubika 1.0 od 55 KS, i 1.0 TSIO od 75,95 ili 115 KS, upareni sa manuelnim petostepenim ili šestostepenim menjačem ili sa automatskim (DSG) sa sedam stepeni prenosa i duplim kvačilom. Tu je i start-stop sistem i uređaj za rekuperaciju (prikupljanje kinetičke u električnu energiju).
.jpg)
Emisija CO2 se kreće od 101 do 108 grama po kilometru.Potrošnja benzina u proseku iznosi od 4,4 do 4,8 litara na 100 pređenih kilometara.
Početna cena modela je 14.939 evra po važećem cenovniku "Poršea SCG", ali je na nedavno održanom Sajmu automobila u Novom Sadu ona bila 13.990 evra.
Saša
12.11.2017. 22:29
Ne vredi tih para! Za iste pare japanski automobili (znatno) više nude!
Za te pare Skoda Octavua 1.2TSI Ambition
O cemu se ovde radi ??? Polo za 13.990 evra ??? Ja sam pre 5 meseci kupio novog golfa 1.2 za 12.990 evra
Lično sam se mnogo razočarao u kvalitet VW-a , Audi vadi prosek , a škoda i Seat katastrofa....A tek cene užas
@Gagac - Škoda katastrofa? Imam Yeti već 5.5 godina, nikad nisam vozio bolje sastavljen auto, ništa ne škripi, ne cvrči, servis jednom godišnje, kao od jednog komada metala! Uzgred, vozim već 50 godina, po celom svetu...
Komentari (7)