Kija pomera granice
22. 04. 2017. u 23:07
Nastavlja se osvajanje tržišta južnokorejskog automobilskog giganta. "Kijin" najprodavaniji model bio je sportski terenac "sportidž", koji je martu našao 41.781 novog kupca

Iz korporacije "Kija motors" izveštavaju da su u martu 2017. širom sveta ukupno prodali 238.222 vozila.
Rast je zabeležen kako na domaćem, južnokorejskom tržištu (+21,6 odsto, 47.621 prodato vozilo), tako i na ostalim tržištima, gde su prodali 190.601 vozilo i tako zabeležili rast od 4,1 odsto.
"Kijin" najprodavaniji model bio je sportski terenac "sportidž", koji je martu našao 41.781 novog kupca. Model "čerato" (na nekim tržištima se prodaje pod imenom "forte" ili "K3") - "Kijin" predstavnik u C klasi izvan Evrope (na Starom kontinentu "Kijine" boje brani model cee'd) - bio je drugi najtraženiji model (25.720 vozila), dok je treće mesto pripalo velikom sportskom terencu "sorento", sa 18.835 prodatih primeraka.
"Kijini" najprodavaniji modeli u Srbiji su već nekoliko godina cee'd i "sportidž", kojima se u junu pridružuje potpuno novi "rio", kada možemo očekivati prve isporuke ovog popularnog "mališana".
TeslaUSA
23.04.2017. 03:42
Yugo je trebao da bude Kia, ali smo taj biznid shvatili neozbiljno. Kontali smo kao zeznuli smo Amere, uvalili im jednu turu i to je to. Koji smo mi sisari.
@TeslaUSA - Застава са кооперантима ван Србије није могла бити конкурент никоме. Пластика се распадала прије него што дође до купца (Југопластика). Акумулатори отказивали (КиМ) и све остало што је долазило из тзв. братских република да их не набрајам. А све се то сваљивало на Србију као неозбиљног извозника.
Naši inženjeri, trebalo je, a mogli su, da među prvima začačkaju na električnim programima.Najpre dostavna vozila u obe klase, pa redom, a umesto toga pojeli su deset godina samo na korektnu AC pumpu za indžekšn?!Greška je i što u tom vremenu nije ubačen neki dizelić sa tri i četiri klipa, ali morao je da krene i električni program, ne hibridi, makar sa samo pedeset kilometara autonomije u jednom punjenju, danas bi imali nešto!Loši materijali, a gotovo bez ikakve antikorozivne zaštite...
Zastava je u svoje zlatno doba kaskala za auto industrijom Evrope 30 godina a Japana 50 godina, samo je ulagano u promenu imena i branika,motori isti od nastanka modela,to je bio auto za tesku sirotinju,ko je imao pare nikad nije vozio zastavu
Komentari (4)