Mnogo noviteta na Salonu automobila: Ženeva pokraj Save
31. 03. 2017. u 22:41
Beogradski salon automobila i ove godine je uspeo, da odmah posle svetskih premijera automobila na Auto-šouu u Ženevi, veliki broj tih noviteta prikaže i našoj publici
.jpg)
Foto Željko Knežević
BEOGRADSKI salon automobila i ove godine je uspeo, čini se kao nikada do sada, da odmah posle svetskih premijera automobila na tek završenom Auto-šouu u Ženevi, jednom od najvećih na svetu, veliki broj tih noviteta prikaže i našoj publici.
- Više od 32 premijere svakako su magnet za posetioce - kaže Zoran Lupšić, menadžer sajma.
- Zahvalnost dugujemo našim uvoznicima, koji su učinili rekao bih i nemoguće da svi ti noviteti stignu na štandove našeg sajma.
Beogradski sajam je ponovo centar automobilizma u regionu, pa ne čudi i ogroman broj stranih novinara koji su pohrlili na obale Save, jer većina nije imala priliku da vidi ova vozila na obalama Ženevskog jezera.
Treba istaći i veliki trud uvoznika da naprave svoje štandove tako da se ne bi postideli ni višestruko skupljih na stranim, velikim salonima. Skoro svi su osmislili i prave male spektakle na predstavljanju noviteta.
Tako je "Fijat-Krajsler automobili Srbija" predstavio svoju zvezdu SUV "alfa romeo stelvio" i uz pomoć specijalnog gosta - Njegove ekscelencije ambasadora Italije u Srbiji Đuzepea Manca.
Pravi spektakl napravili su i na štandu "Opela" predstavljajući "insigniju".
- Radili smo danonoćno da bismo prvi posle Ženeve prikazali "insigniju", naš veliki korak ka premijum segmentu - ponosno je istakao Dragan Nenadović, direktor "Opela" za Srbiju. - Cena od 20.088 evra je nešto što svi dobri poznavaoci automobila znaju da poštuju. Za taj novac ne može ništa bolje da se kupi.
Predstavljanje modela BMV-a, ali i "Rols-Rojsa" u hali "Delta auta" je svakako nešto što je trebalo videti. Moderno atraktivno, za priču, baš kao i modeli. I dva noviteta koja najavljuju novu eru automobilizma - električni "BMV i3" i "i8".
Uvoznik "Sitroena", beogradski "Avtonova KAB", angažovao je plesni par da uz zvuke Francuske, dočaraju neponovljivi šarm svojih modela...
Izuzetno je bilo i u hali "Mercedesa", "Poršea", Hjundaija"... "Kija" je opet, paletom premijerno prikazanih modela u Srbiji, pokazala zašto je automobilski hit u Evropi i zašto i u Srbiji sve češće viđamo automobile ovog brenda na ulicama...
Na štandu "Škode" nije moglo da se prođe od gužve, "vatre i dima" koje je izazvala Goca Tržan...
"Reno", "Nisan", "Dačija", "Mazda", "Fijat" , "Suzuki", moćna "Tojota", "Ford" takođe su, originalnim pristupom ovom sajmu, pokazali da, baš kao i svuda u svetu, i naši uvoznici shvataju da emocije sve više prodaju automobile...