Mnogo noviteta na Salonu automobila: Ženeva pokraj Save

V. N.

31. 03. 2017. u 22:41

Beogradski salon automobila i ove godine je uspeo, da odmah posle svetskih premijera automobila na Auto-šouu u Ženevi, veliki broj tih noviteta prikaže i našoj publici

Много новитета на Салону аутомобила: Женева покрај Саве

Foto Željko Knežević

BEOGRADSKI salon automobila i ove godine je uspeo, čini se kao nikada do sada, da odmah posle svetskih premijera automobila na tek završenom Auto-šouu u Ženevi, jednom od najvećih na svetu, veliki broj tih noviteta prikaže i našoj publici.

- Više od 32 premijere svakako su magnet za posetioce - kaže Zoran Lupšić, menadžer sajma.

- Zahvalnost dugujemo našim uvoznicima, koji su učinili rekao bih i nemoguće da svi ti noviteti stignu na štandove našeg sajma.

Beogradski sajam je ponovo centar automobilizma u regionu, pa ne čudi i ogroman broj stranih novinara koji su pohrlili na obale Save, jer većina nije imala priliku da vidi ova vozila na obalama Ženevskog jezera.

Treba istaći i veliki trud uvoznika da naprave svoje štandove tako da se ne bi postideli ni višestruko skupljih na stranim, velikim salonima. Skoro svi su osmislili i prave male spektakle na predstavljanju noviteta.

Tako je "Fijat-Krajsler automobili Srbija" predstavio svoju zvezdu SUV "alfa romeo stelvio" i uz pomoć specijalnog gosta - Njegove ekscelencije ambasadora Italije u Srbiji Đuzepea Manca.

Pravi spektakl napravili su i na štandu "Opela" predstavljajući "insigniju".

- Radili smo danonoćno da bismo prvi posle Ženeve prikazali "insigniju", naš veliki korak ka premijum segmentu - ponosno je istakao Dragan Nenadović, direktor "Opela" za Srbiju. - Cena od 20.088 evra je nešto što svi dobri poznavaoci automobila znaju da poštuju. Za taj novac ne može ništa bolje da se kupi.

Predstavljanje modela BMV-a, ali i "Rols-Rojsa" u hali "Delta auta" je svakako nešto što je trebalo videti. Moderno atraktivno, za priču, baš kao i modeli. I dva noviteta koja najavljuju novu eru automobilizma - električni "BMV i3" i "i8".

Uvoznik "Sitroena", beogradski "Avtonova KAB", angažovao je plesni par da uz zvuke Francuske, dočaraju neponovljivi šarm svojih modela...

Izuzetno je bilo i u hali "Mercedesa", "Poršea", Hjundaija"... "Kija" je opet, paletom premijerno prikazanih modela u Srbiji, pokazala zašto je automobilski hit u Evropi i zašto i u Srbiji sve češće viđamo automobile ovog brenda na ulicama...

Na štandu "Škode" nije moglo da se prođe od gužve, "vatre i dima" koje je izazvala Goca Tržan...

"Reno", "Nisan", "Dačija", "Mazda", "Fijat" , "Suzuki", moćna "Tojota", "Ford" takođe su, originalnim pristupom ovom sajmu, pokazali da, baš kao i svuda u svetu, i naši uvoznici shvataju da emocije sve više prodaju automobile...

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije