Čovek zvani uspeh

V. N.

10. 11. 2016. u 22:41

“Kija” obeležava 10 godina od dolaska dizajnera Petera Šrejera u kompaniju

Човек звани успех

Peter Šrejer, glavni dizajner i predsednik korporacije “Kija motors”, ovih dana obeležava 10 godina rukovođenja dizajniranjem novih vozila ovog korejskog brenda.

U periodu njegove dizajnerske “vladavine” je proizvodnja vozila “kija” porasla s 1,1 milion vozila u 2005. na impresivnih 3,05 miliona vozila u 2015. godini. Peter Šrejer je najzaslužniji za “Kijinu” revoluciju u dizajnu u zadnjoj deceniji. Njegov rad je doveo do iskoraka, koji je značajno promenio način na koji stranke širom sveta gledaju na “Kiju”.

Kija” je do 2006, kada joj se pridružio Peter Šrejer kao glavni dizajner, uradila mnogobrojna unapređenja. Te godine je brend u Evropi predstavio model “cee’d” koji se i proizvodi u Evropi, a uz njega i revolucionarnu sedmogodišnju fabričku garanciju (do 150.000 pređenih kilometara, prve tri godine bez ograničenja kilometraže).

S novom fabrikom u Slovačkoj je “Kija” povećala svoje proizvodne kapacitete. Kupci širom sveta su tada u sve većem broju počeli da shvataju vrednost i kvalitet vozila “kija”, pri čemu je Šrejerov svež dizajnerski pristup mnogo doprineo u transformaciji brenda i njegovog imidža.

Kija optima” iz 2010. je jedan od prvih modela, koji su u potpunosti nastali pod vođstvom Petra Šrejera kao i svi ostali modeli “Kije”, koji su od tada predstavljeni.


Peter Šrejer

BROJKE
* 1,1 milion vozila prodato 2005.
* 3,05 miliona vozila prodato 2015.

Šrejer je odgovoran i za nastanak mnogobrojnih koncepata koji su pomerali granice. Koncepti “Trackster” (2012), “GT4 Stinger” (2014) i “Ray” (2010) predstavili su “Kijiinu” uzbudljivu viziju dizajna u budućnosti.

Koncept koji ostavlja bez daha - “kija GT”, predstavljen na salonu u Frankfurtu 2011. godine, najavio je kako bi trebalo da izgleda “Kijina” buduća sportska limuzina s četvoro vrata. Koncept GT je inače Šrejerov najdraži model.

- Znate kako je, kada imate više dece, nikada ne možete reći koje vam je najdraže. To važi i za mene i za sve automobile koje sam dizajnirao, ali ipak moram priznati da jedan odskače. Koncept GT je bio projekat iz snova za mene i naše dizajnere, jer smo imali priliku da kreiramo pravi GT - vozilo kojim putujete sa stilom. Ono što me zaista oduševljava je brza evolucija kompanije. Brend koji ste poznavali pre deset godina više ne postoji. To možete videti čak i u najsitnijim detaljima, a i osetiti u savremenim teksturama i materijalima. I doživeti na načine koji su međusobno povezani. Kada koračamo napred važno je da stvari menjamo zbog unapređivanja, a ne zbog drugačijeg izgleda.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (1)