Nova “Alfa romeo đulija”: Povratak na staze slave
13. 10. 2016. u 22:41
Test “Novosti” na putevima Crne Gore: Moćni motori uz zadnji pogon garantuju puno zadovoljstva u vožnji. Verzija „kvadrofoljo“ ima 510 konjskih snaga
.jpg)
Alfa romeo đulija
ALFA romeo” je, kazaće vam svi “alfisti”, automobil koji nije kao drugi. On ne služi samo da vas preveze “od tačke a do tačke b”. Prvenstveno, namenjen je da vam izmami osmeh na lice, da vam u krvotok ubrizga adrenalin...
Poklonici ovog brenda priznaju i da je dugi niz godina “ Alfa” tavorila, da bez obzira na to što su pravljeni lepi, moćni automobili, to ipak nije bilo to. Sve do pojave nove “alfa romeo đulije”! Automobil za koji odmah znate da je sjajni izdanak čuvenog italijanskog dizajna, koji privlači poglede i koji će svom vlasniku doneti mnogo zadovoljstva. U “Alfi” ne kriju da im je cilj premijum klasa, da imaju na “nišanu” i BMV i “mercedese”, naravno iz svoje kategorije.
Pri tome nude neponovljiv “šmek”, čaroliju “alfa romeo đulije” iz 70-ih godina, koja je i danas, kada se pojavi na nekoj smotri oldtajmera lepotica sa osmehom Mona Lize...
Zahvaljujući kompaniji “Fijat Krajsler automobili Srbija”, imali smo priliku da budemo među malom grupom novinara koji su isprobali čari vatrene “italijanke” na drumovima Crne Gore.
Iako nam vreme nije bilo naklonjeno, većim delom trodnevnog testa kiša je lila kao iz kabla, osmeh nam nije silazio sa lica!
.jpg)
* 4.643 mm je dužina vozila
* 2.024 mm je širina vozila * 1.426 mm je visina “đulije”
* 180 KS je maksimalna snaga * 4,2 litra je prosečna potrošnja
* 480 lit. je zapremina prtljažnog prostora
Dok je spoljašnji izgled “alfa đulije” žestok, “mačkast”, unutrašnjost je jednostavna, elegantna, od vrhunskih materijala satkana. Sve je podređeno vozaču, njegovom zadovoljstvu sa mnogo italijanskog jedinstvenog stila. Od start-stop dugmeta na volanu do 8,8 inča velikog tač-skrin ekrana sve je originalno skrojeno, maksimalno fnkcionalno.
Jasno je da je i “đulija” opremljena vrhunskom tehnologijom. Tu su mnogobrojni sitemi za pomoć vozaču koji mu pomažu da “ukroti goropad”, ali i da mu pomogne da na vreme uoči opasnost na drumu. Tu je originalni integrisani sistem kočenja, upozorenje na mogući čeoni sudar, automatsko kočenje u opasnim situacijama, funkcija prepoznavanja pešaka...
Danas i nekad
.jpg)
Vešanje je takođe ekskluzivno i ima ga samo “alfa đulija”. Načinjeno je tako da ova mašina sa pogonom na zadnjoj osovini, uz najdirektnije moguće upravljanje, krivine savladava tako lako i precizno da i putnici na zadnjoj klupi mogu da uživaju u oštroj vožnji.
Naravno, “alfa” je “alfa” jedino ako imao i “junačko srce”, motor koji će svojim performansama garantovati “reke adrenalina”. Čak pet novih verzija motora je “Alfa”” podarila “đuliji”. Počevši od 2,0 litarskog benzinca sa četiri cilindra i 200 konja do moćnog 2,9 litarski V6 agregata koji u pomoć turbine isporučuje 510 KS. Upareni su sa šestostepenim manuelnim ili osmostepenim automatskim menjačem, baš kao i dizelaši. Oni imaju radnu zapreminu od 2,2 litra i 150 odnosno 180 KS kao voilo na našem testu.Jasno u najmoćniju verziju “kvadrofoljo” ugrađuje se 2,9 litarski benzinac, ali verujte nije samo ova “ala” koja je srušila nedavno rekord na Nirburgringu automobil iz snova. I verzija koju smo mi testirali sa 180 KS snađnim dizelašem i manuelnim menjačem je sasvim dovoljna da poželite da satima i satima krstarite drumovima...
Komotno i na zadnjoj klupi
.jpg)
“Alfa romeo đulija” je pravi naslednik legendarnih modela italijanske fabrike. Automobil koji osvaja odmah, bez pardona, na prvi pogled.
Početna cena za dizel 2,2 litarsku verziju je 33.290 evra.
AMBASADOR PRVI KUPAC
PRVU “alfa romeo đuliju” u regionu kupio je ambasador Italije u Crnoj Gori Vičenco del Monako.
- Nije bilo nikakve dileme. Čim sam video “đuliju” odluka je donesena. Istog trena. Život je samo jedan, a “alfa đulija” je više od automobila. Ona budi strast, emocije, ispunjava mladalačke snove - kaže ambasador Italije Del Monako.
Vićenco del Monako

Zanimljivo je da njegova ekselencija kaže i da se on najčešće, kako to protokol i nalaže, vozi na zadnjem sedištu, i da je bez obzira na zadnju vuču i energičnost “đulije” vožnja i na toj poziciji pravo zadovoljstvo.
Dds
14.10.2016. 09:26
samo alfa
E sve se bojim da je Ambasador kupi Djuliju od svojih para. Malo sutra.
"ту је и електроника која ће укротити горопада", на који горопад се мисли, онај дизел 2.0 од 150 кс??
Моја је за једно десетак година.
@Жика - Apsolutno realno Ziko!
Komentari (5)