“Suzuki baleno” - savremen i štedljiv

09. 08. 2016. u 15:37

Osim savremenog dizajna, štedljivih ali snažnih motora i odličnih bezbednosnih karakteristika, ovaj automobil domaćim kupcima već u osnovnoj verziji nudi visok nivo opreme

“Сузуки балено” - савремен и штедљив

Osveženje na srpskom automobilskom tržištu - s početkom leta, u prodajni salon uvoznika i servisera “Suzukijevih” automobila, beogradskog “Euro Sumara”, tačno po ranije najavljenom tajmingu stigao je novi “suzuki baleno”. Već u startu ocenjen je kao novi domaći zadatak ne baš malobrojnoj konkurenciji. Naime, osim savremenog dizajna, štedljivih ali snažnih motora i odličnih bezbednosnih karakteristika, ovaj automobil domaćim kupcima već u osnovnoj verziji nudi visok nivo opreme kojim bi se rado pohvalili i automobili više klase, za koje je, naravno, potrebno i osetno više novca.

Tako “komfort” paket opreme, između ostalog, čine klima-uređaj, elektropodizači prednjih prozora, centralno zaključavanje, daljinsko otključavanje, CD MP3 i blutut, USB port, AUX ulaz, po visini podesiv, kožom presvučen obruč upravljača sa “hends-fri” i audio-komandama, putni računar - segment displej, elektropodesivi retrovizori u boji vozila, automatska svetla, tonirana stakla, ABS sa EBD funkcijom, ESP, BAS (sistem pomoći pri naglom kočenju), TPMS (sistem kontrole pritiska u pneumaticima), prednji i bočni vazdušni jastuci, vazdušne zavese, sistem uvlačenja papučica kočnice i kvačila prilikom sudara, ISOFIX sistem pričvršćivanja dečjeg sedišta, LED-DRL dnevna svetla...

Početna ponuda je “suzuki baleno” sa četvorocilindarskim dual-džet benzinskim motorom od 1.242 kubika sa 90 KS i 120 Nm maksimalnog obrtnog momenta, uparen s petostepenim ručnim ili CVT menjačem. Ovaj model je moguće poručiti i s potpuno novim trocilindarskim booster jet turbo benzincem, s direktnim ubrizgavanjem goriva, zapremine 998 kubika, sa 111 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 170 Nm (pri 2.000-3.500 obrtaja u minutu), sa petostepenim ručnim ili šestostepenim automatskim menjačem.

Baleno” može da se kupi i u verziji - SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki), sa “blagim” hibridnim pogonom. SHVS koristi integrisani starter-generator (ISG), čime pomaže motoru pri svakom ubrzavanju. Takođe, tokom kočenja proizvodi regenerativnu električnu energiju, što pogonsku grupu čini efikasnijom od klasičnih, koje koriste konvencionalne alternatore. Ova tehnologija omogućava i mirniji restart - posle automatskog zaustavljanja motora.

U zavisnosti od verzije i nivoa opreme, “baleno” s motorom dual-džet košta od 10.500 do 15.200 evra, a buster-džet od 15.800 do 18.250 evra.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (3)

Deki

09.08.2016. 22:16

Uvoznik Suzukija treba ozbiljno da revidira cene Balena.Baleno sa 90KS u start-varijanti kosta 10.500 EUR, a VW Polo (istina, 75KS) trenutno kosta svega 8.990 EUR.

Zemun

10.08.2016. 23:07

@Deki - Da ali prtljaznik Balena je 355 lit. a kod Pola 280, znacajna razlika

Dragan Petrović

10.08.2016. 08:02

Taj od 10500 evra nema ni obrtomer, a kamoli nešto od navedene opreme.